![]() |
||
Citaat:
Ik denk trouwens dat dit konijn heel geschikt is voor de fotoshoot, heb je zijn nummer? het is voor een camping ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|||||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb net pizza gegeten en wat is dat spul toch goddelijk ![]()
||
Citaat:
Ik had als kind in elk geval een heel bizar beeld voor ogen toen ik voor het eerst in de hulprubriek van de fancy las over een eikel en voorhuid. Ik dacht dat je een piemeltje had, met een plasgaatje aan het einde enzo, en ergens halverwege op de lengte zat dan bovenop een knobbel, zo groot als een eikeltje, en daar zat een velletje overheen en dat kon je naar achter trekken als je lang genoeg oefende. Ik snapte niet zo goed waarom je dat dan zou moeten kunnen. Verder heb ik ook schattigere ideeen gehad: Als vriendinnetjes veel zeep gebruikten bij het handen wassen waarschuwde ik ze altijd, dat dat in de ogen van de visjes in zee zou prikken. ![]() Ik herinner me er zo vast nog meer. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Misschien zou het juist wel goed voor je zijn om toch ook havo te gaan doen. Een vriendin van me op het VWO haalde altijd prima cijfers maar ze werkte er heel hard voor, en toen hebben ze haar naar de havo gedaan en toen had ze zoiets van fuck dat en is ze bijna gezakt voor haar eindexamen. Dus ik denk dat het andersom ook een beetje zo werkt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar de laatste 4 toetsen heb ik heul goed geleerd, ik wist alles en heb al 3 onvoldoendes. Maar ik ben niks aan het fucken en ik ben mijn best aan het doen, en ik faal nu al. |
![]() |
|
Ik dacht toen ik klein was dat bij waterzuiveringsinstallaties heel veel mensen werkten die dan met hun handen het rioolwater moesten zuiveren door alle drollen eruit te vissen.
||
Citaat:
![]() ![]()
||||
Citaat:
![]() Heb je al eens met de leraren gepraat hierover? Misschien hebben zij goede tips hoe je efficienter kan leren ofzo? Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben niet iemand die neerkijkt op opleidingsniveau, maar kom op zeg. Je VMBO waarschijnlijk niet eens halen...
|
Verwijderd
|
Eigenlijk wil ik een brownie met vanillesaus ofzo. Maarja, waar haal je een brownie met vanillesaus vandaan. Of dat wil zeggen, het pannenkoekenrestaurant hier in de buurt serveert ze, maar het gaat me te ver om nu direct op de fiets te springen en om 20:00 het pannenkoekenrestaurant in mijn eentje binnen te stappen en te zeggen van 'hoi alleen een toetje plz'
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|