Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En Sarah, wonen er geen mensen in de buurt waar je kunt logeren? Dan hoef je je niet zo'n zorgen te maken of je op tijd komt. Ik wilde hier een smiley bij zetten, maar ik heb geen idee welke ik wil gebruiken, dus doe ik er maar geen. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
pf, als ik nou maar kon vinden in welke zaal ik moet zijn. Niet in mijn aantekeningen, niet in mijn email, niet op nestor, niet op de algemene website, niet in mijn informatiemap, niet in mijn andere informatiemap... is het nog te laat om een groepsgenoot te smsen? vast niet toch?
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar hoezo niet veel moeite? Als in, ze blijven toch bij hem? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Soms was het ook wel zo bizar dat ik dacht dat het in scene werd gezet. Ik denk dat het hier ook wel eens het geval is.
|||
Citaat:
![]() Los daarvan: ik ben voor mijn studie NOG NOOIT op Zernike geweest. Ergens anders voor trouwens ook niet. Alleen daar in de buurt bij het crematorium. Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toch denk ik niet dat het in scene is gezet allemaal, het zijn allemaal youngsters die daar aan meedoen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|