Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-10-2012, 20:20
Verwijderd
Maar het nadeel is dat de snelweg gewoon eindigt bij zuid-groningen, en dan kun je nog op de ring van Groningen rijden, maar uiteindelijk moet je daar ook af en dan moet je altijd door Groningen zelf en dat staat 's ochtends helemaal vast. Maar misschien dat ik via Hoogkerk naar Zernike rijd, dat is maar vijf minuten om en dan hoef ik niet door Groningen.
Advertentie
Oud 02-10-2012, 20:21
Verwijderd
Is het dan geen optie om de auto ergens aan de rand neer te zetten en dan met het openbaar vervoer verder te gaan?
Oud 02-10-2012, 20:22
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Doet je vriend eigenlijk dezelfde opleiding?
Nee, maar hij zit wel op dezelfde school.
Oud 02-10-2012, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Is het dan geen optie om de auto ergens aan de rand neer te zetten en dan met het openbaar vervoer verder te gaan?
Wel naar het centrum, maar ik moet dus niet naar het centrum en de auto bij de p&r in Haren zetten, dan de bus naar Groningen centraal en dan vanaf daar de bus naar Zernike, dan kan ik net zo goed een uur rekenen om vast te staan in het verkeer.
Oud 02-10-2012, 20:23
Verwijderd
Zo goed ken ik Groningen niet.
Oud 02-10-2012, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Oh, zo, ik vroeg me al af hoe je docenten jouw vriendje kennen.

En Sarah, wonen er geen mensen in de buurt waar je kunt logeren? Dan hoef je je niet zo'n zorgen te maken of je op tijd komt.
Oud 02-10-2012, 20:25
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dan belt le radio de dude in kwestie op, met een 06-stemmetje-dame die probeert een afspraakje te regelen. Live on ze air, terwijl vriendinlief meeluistert.
Haha, dat is niet een test van trouw, meer een test of je niet te dom bent om erin te trappen, lijkt me
Oud 02-10-2012, 20:25
Verwijderd
Citaat:

En Sarah, wonen er geen mensen in de buurt waar je kunt logeren? Dan hoef je je niet zo'n zorgen te maken of je op tijd komt. Ik wilde hier een smiley bij zetten, maar ik heb geen idee welke ik wil gebruiken, dus doe ik er maar geen.
Oud 02-10-2012, 20:28
Verwijderd
Een vriend van me woont in Groningen in een studio, maar ik slaap niet zo goed in een vreemde omgeving en/of met iemand anders in een kamer, dus dat wordt 'm ook niet. Bovendien heb ik dan geen morgenavond meer.
Oud 02-10-2012, 20:29
Verwijderd
Het komt wel goed verder hoor als ik eenmaal vind in welke zaal ik uberhaupt moet zijn,
Oud 02-10-2012, 20:31
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Hij doet ook een dierenopleiding en veel docenten geven les op verschillende dierenopleidingen, omdat sommige lessen nou eenmaal hetzelfde zijn of niet zo heel veel van elkaar verschillen.
Oud 02-10-2012, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Het komt wel goed verder hoor als ik eenmaal vind in welke zaal ik uberhaupt moet zijn,
Komt inderdaad wel goed, voor zover ik je (een beetje) ken
Oud 02-10-2012, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Haha, dat is niet een test van trouw, meer een test of je niet te dom bent om erin te trappen, lijkt me
Mja, mij ook. Maar dan nog Je zult ze trouwens de kost moeten geven, de klojo's die er in trappen. Levert soms wel grappige radio op, dat dan weer wel.
Oud 02-10-2012, 20:40
Verwijderd
Ik realiseerde me zojuist dat ik met '06-stemmetje' iets bedoel waarvan probably de meeste mensen hier niet 1-2-3 weten wat het is </oldfag>
Oud 02-10-2012, 20:44
Verwijderd
pf, als ik nou maar kon vinden in welke zaal ik moet zijn. Niet in mijn aantekeningen, niet in mijn email, niet op nestor, niet op de algemene website, niet in mijn informatiemap, niet in mijn andere informatiemap... is het nog te laat om een groepsgenoot te smsen? vast niet toch?
Oud 02-10-2012, 20:44
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Zijn er echt mannen die daarop ingaan dan?
Oud 02-10-2012, 20:48
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik denk dat het reuze komische radio op zou leveren wanneer ik zo'n telefoontje zou krijgen.
Oud 02-10-2012, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Zijn er echt mannen die daarop ingaan dan?
Plenty. Het meest grappige is nog wel het blik vol smoesjes dat wordt opengetrokken wanneer vriendlief busted on air is. Maar wat dan echt het kersje op de taart is zijn dan wel de vriendinnetjes die op voorhand al te kennen geven, live on le radio, dat hij wel eerder is vreemdgegaan. En vervolgens een date afspreken met 06-meisje. En vriendinlief die er ineens niet veel moeite mee lijkt te hebben
Oud 02-10-2012, 20:52
Verwijderd
Citaat:
pf, als ik nou maar kon vinden in welke zaal ik moet zijn. Niet in mijn aantekeningen, niet in mijn email, niet op nestor, niet op de algemene website, niet in mijn informatiemap, niet in mijn andere informatiemap... is het nog te laat om een groepsgenoot te smsen? vast niet toch?
Nee, joh. En anders antwoord diegene toch gewoon morgen?
Oud 02-10-2012, 20:54
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Plenty. Het meest grappige is nog wel het blik vol smoesjes dat wordt opengetrokken wanneer vriendlief busted on air is. Maar wat dan echt het kersje op de taart is zijn dan wel de vriendinnetjes die op voorhand al te kennen geven, live on le radio, dat hij wel eerder is vreemdgegaan. En vervolgens een date afspreken met 06-meisje. En vriendinlief die er ineens niet veel moeite mee lijkt te hebben
Ik wil dit een keer horen enzo

Maar hoezo niet veel moeite? Als in, ze blijven toch bij hem?
Oud 02-10-2012, 20:54
Verwijderd
Ik kijk Barbie's Baby terug, en nu wil ik ook zwanger zijn, het staat zo mooi
Oud 02-10-2012, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Ik wil dit een keer horen enzo

Maar hoezo niet veel moeite? Als in, ze blijven toch bij hem?
Aye, vergeven en vergeten met die notoire vreemdgangers
Oud 02-10-2012, 20:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Aye, vergeven en vergeten met die notoire vreemdgangers
Want hij houdt toch zoveel van haar en alles
Oud 02-10-2012, 21:02
Verwijderd
Ja, ik heb een groepsgenoot gesmst en als die morgen niet geantwoord heeft sms ik maar een andere
Oud 02-10-2012, 21:02
Verwijderd
Je kunt ook gewoon meerdere tegelijk sms'en, dan is de kans alleen maar groter dat je op tijd antwoord krijgt.
Oud 02-10-2012, 21:05
Carn
Carn is offline
gave cover zeg

Oud 02-10-2012, 21:07
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Vroeger had je op 538 altijd iets dat 'Op de Valreep' heette met Barry Paf. Ik weet niet of het nog steeds bestaat; maar dan was er altijd iemand die 'sorry' wilde zeggen tegen zijn of haar geliefde, en dan werd diegene om 00:00 gebeld en dan kon de ander zijn excuses aanbieden. Vaak was het best awkward, dan wilde de gebelde niet meer praten en dan vielen er zo'n pijnlijke stilte
Soms was het ook wel zo bizar dat ik dacht dat het in scene werd gezet. Ik denk dat het hier ook wel eens het geval is.
Oud 02-10-2012, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Je kunt ook gewoon meerdere tegelijk sms'en, dan is de kans alleen maar groter dat je op tijd antwoord krijgt.
Ik heb ook even mijn groepsbegeleiders gemaild!
Oud 02-10-2012, 21:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nouja, het probleem is dat ik om 9 uur moet zijn bij een tentamenhal op Zernike in Groningen waarvan ik absoluut niet weet of er uberhaupt parkeerplaatsen bij in de buurt zijn, en dat het 2 uur rijden is als er géén vertragingen zijn, maar dat ik wel echt HEEL GRONINGEN STAD door moet om er te komen, en dat er dus wél vertragingen gaan zijn, maar hoe lang dat weet je natuurlijk nooit, en pff
Via de ring kom je toch gewoon direct bij Zernike

Los daarvan: ik ben voor mijn studie NOG NOOIT op Zernike geweest. Ergens anders voor trouwens ook niet. Alleen daar in de buurt bij het crematorium.

Citaat:
Zélfs Barbie wordt er mooi van?
Oud 02-10-2012, 21:09
Carn
Carn is offline
of de vakantiecontroledienst oid; dat was ook grappig. Maar het zou me niet verbazen als de helft van dat soort items gewoon dikke nep is.
Oud 02-10-2012, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Via de ring kom je toch gewoon direct bij Zernike
Ja misschien ligt het aan google maps hoor!
Oud 02-10-2012, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Ja. Ze hebben daar ook een Aldi (hoewel ik daar niks aan heb, want een Aldi aan de overkant) en een Jumbo. Ik ga ook een keer naar die Jumbo, want daar hebben ze allemaal chips die ze elders niet hebben.
ah ja ik was daar laatst bij de jumbo. toen kreeg een mevrouw ruzie met een caissiere en waren er kinderen winkelwagentjes aan het molesteren. Topbuurtje
Citaat:
ooh ja het staat haar zo mooi he <3 ik vind slanke meisjes die zwanger zijn het allermooist.
Oud 02-10-2012, 21:15
Carn
Carn is offline
ik krijg echt rillingen van mensen die kreten roepen als 'mooi zwanger'. Charmant hoor; zo'n dikke opgezwollen voorbochel
Oud 02-10-2012, 21:16
Verwijderd
Het kan bijzonder zijn bij een slank persoon, zo'n dikke buik. Maar Barbie is toch niet echt slank te noemen..?
Oud 02-10-2012, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Vroeger had je op 538 altijd iets dat 'Op de Valreep' heette met Barry Paf. Ik weet niet of het nog steeds bestaat; maar dan was er altijd iemand die 'sorry' wilde zeggen tegen zijn of haar geliefde, en dan werd diegene om 00:00 gebeld en dan kon de ander zijn excuses aanbieden. Vaak was het best awkward, dan wilde de gebelde niet meer praten en dan vielen er zo'n pijnlijke stilte
Soms was het ook wel zo bizar dat ik dacht dat het in scene werd gezet. Ik denk dat het hier ook wel eens het geval is.
Was van de week ook zoiets op 538 ja, kwam er een gast aan de lijn die de date een 8 ofzo gaf, graag nog een x wilde afspreken, wilde die chick niet eens meer aan de telefoon komen en ze reageerde nergens meer op. Haha, sta je toch ff mooi voor lul
Oud 02-10-2012, 21:17
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hallo, ik was vet productief op werk en dat werd gelijk beloond, daar hou ik van
Oud 02-10-2012, 21:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja misschien ligt het aan google maps hoor!
Google maps zegt het ook. Je gaat linksom vanaf het Julianaplein. Dan de Laan 1940-1945 en de Frieschestraatweg (de rondweg) en slaat dan rechtsaf de Plataanlaan op, dan eerste afslag je bent op Zernike.
Oud 02-10-2012, 21:18
Verwijderd

Ik weet niet welke ze is, maar op zich zijn ze alle vier wel slank te noemen
Oud 02-10-2012, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Google maps zegt het ook. Je gaat linksom vanaf het Julianaplein. Dan de Laan 1940-1945 en de Frieschestraatweg (de rondweg) en slaat dan rechtsaf de Plataanlaan op, dan eerste afslag je bent op Zernike.
hm, is na Julianaplein ook nog Ring dan? Het ziet er zo dwarsdoor de stad uit
Oud 02-10-2012, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat heb ik ook wel eens meegekregen, dat Op De Valreep. Vrij tragisch.

Toch denk ik niet dat het in scene is gezet allemaal, het zijn allemaal youngsters die daar aan meedoen.
Oud 02-10-2012, 21:20
Verwijderd
ah, ik was met de paterswoldseweg in de war
Oud 02-10-2012, 21:21
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Ik weet niet welke ze is, maar op zich zijn ze alle vier wel slank te noemen
Maar niet aantrekkelijk
Oud 02-10-2012, 21:21
Verwijderd
Oud 02-10-2012, 21:22
Verwijderd
Foei, wat een dikke plofkop. En dan wat er allemaal uit komt sijpelen
Oud 02-10-2012, 21:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
ah, ik was met de paterswoldseweg in de war
Dat is behoorlijk door de stad ja. Je moet na het Julianaplein gewoon de eerste afslag nemen. Dat is vlak voor de Gasunie langs.
Oud 02-10-2012, 21:23
Verwijderd
Ik vind slank toch wel heel wat anders Niet moddervet maar ook niet slank.

Oud 02-10-2012, 21:23
Verwijderd
Anyway. Arm kind
Oud 02-10-2012, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Ik vind slank toch wel heel wat anders Niet moddervet maar ook niet slank.

[afbeelding]
Wat, op deze foto is ze toch slank
Verwijderd
Niet mager, maar wel slank ze heeft een onderkin, maargoed, ik heb nog een onderkin als ik 52 kg weeg
Verwijderd
Viesssss.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten