Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2012, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Nee, je account blijft voor eeuwig bestaan.
Doe eens leuk tegen me
Advertentie
Oud 07-10-2012, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Hoeveel weeg je?
(Je antwoord wordt niet aan anderen getoond, maar is wel van belang voor het match-systeem.)

Wat?

Alsof gewicht iets te maken heeft met match of wat dan ook. Dat zou alleen gelden als je moet invullen hoe zwaar je love-interest moet zijn, maar dan weet de ander toch alsnog hoeveel je ongeveer weegt? :')
Dat is toch niet raar? Als iemand op slanke meisjes valt kun je matchen wat je wilt, maar op een dikkertje wordt ie dan echt niet verliefd.
Carn
Carn is offline
natuurlijk kan je je uitschrijven, anders is die tent niet legaal bezig.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nom, ik heb stamppot rauwe andijvie met katjang pedis
Verwijderd
Citaat:
Ik heb er speciaal een mailadres voor aangemaakt.
Kom je lekker op tijd mee!
Verwijderd
Citaat:
[B]Alsof gewicht iets te maken heeft met match of wat dan ook. Dat zou alleen gelden als je moet invullen hoe zwaar je love-interest moet zijn, maar dan weet de ander toch alsnog hoeveel je ongeveer weegt? :')
Dat is een skinny- of fattyfilter. Niet meer dan dat.
Oud 07-10-2012, 17:56
Verwijderd
Ik wil geen paper meer schrijven
Oud 07-10-2012, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Dat is toch niet raar? Als iemand op slanke meisjes valt kun je matchen wat je wilt, maar op een dikkertje wordt ie dan echt niet verliefd.
Jamaar er staat, de ander ziet het niet. Maar als je dus terecht komt bij mensen die ongeveer jouw gewicht willen, dan weten ze toch alsnog ongeveer je gewicht.
Oud 07-10-2012, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Jamaar er staat, de ander ziet het niet. Maar als je dus terecht komt bij mensen die ongeveer jouw gewicht willen, dan weten ze toch alsnog ongeveer je gewicht.
Dat is toch precies wat vrouwen willen over het algemeen, dat manlief ongeveer weet wat je weegt?
Oud 07-10-2012, 17:57
Carn
Carn is offline
Citaat:
och jeetje. Nou, misschien maar helemaal niets opgeven dan; ik bedoel, als je blond haar hebt en terecht komt bij andere mensen met blond haar dan weten ze waarschijnlijk dat je blond haar hebt.
Oud 07-10-2012, 17:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Kom je lekker op tijd mee!
Dat had je zelf toch ook wel kunnen verzinnen
Oud 07-10-2012, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Doe eens leuk tegen Stefenootje
Oud 07-10-2012, 17:59
Verwijderd
Citaat:
Dat is toch precies wat vrouwen willen over het algemeen, dat manlief ongeveer weet wat je weegt?
Citaat:
och jeetje. Nou, misschien maar helemaal niets opgeven dan; ik bedoel, als je blond haar hebt en terecht komt bij andere mensen met blond haar dan weten ze waarschijnlijk dat je blond haar hebt.
Huilies, niet dat het me per se wat uitmaakt, ik vond het alleen krom.
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik heb down
Verwijderd
Haha, die eigenschappen en dingen die je moet aangeven met zo'n schuifdingetje, ik denk dat ik bij niemand uit ga komen
Oud 07-10-2012, 18:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Doe eens leuk tegen Stefenootje
Citaat:
Nee, ik heb down
Dramaqueens
Oud 07-10-2012, 18:01
Verwijderd
Citaat:

Ik snap het probleem ook niet. Het is toch alleen maar relaxed als je van te voren weet dat ie qua postuur ook ongeveer op je valt?
Oud 07-10-2012, 18:01
Verwijderd
Citaat:

ik snap het probleem ook niet. Het is toch alleen maar relaxed als je van te voren weet dat ie qua postuur ook ongeveer op je valt?
WAAR STAAT DAT IK HET EEN PROBLEEM VIND?

En ja, ik schreeuw een beetje tegen je.
Oud 07-10-2012, 18:02
Verwijderd
Citaat:
waar staat dat ik het een probleem vind?
Zo komt het iig over.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik denk dat heel veel vrouwen uit een soort van trots een lager gewicht invullen dan ze werkelijk hebben, dus het Paiq-systeem gaat finaal onderuit
Verwijderd
Citaat:
Huilies, niet dat het me per se wat uitmaakt, ik vond het alleen krom.
Ik huil niet. Jij stelt malle vragen

Citaat:
Haha, die eigenschappen en dingen die je moet aangeven met zo'n schuifdingetje, ik denk dat ik bij niemand uit ga komen
Oh jawel hoor. Plenty Simpletons to dispense!

Citaat:
Dramaqueens
Ik ontken álles.

Citaat:
Ik denk dat heel veel vrouwen uit een soort van trots een lager gewicht invullen dan ze werkelijk hebben, dus het Paiq-systeem gaat finaal onderuit
Mwah, misschien hebben ze dat wel ingecalculeerd. Weight=weight+20
Oud 07-10-2012, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Tenzij ze dat hebben ingebouwd en + 10 kg doen
Oud 07-10-2012, 18:04
Verwijderd
'Is seks belangrijk voor je?'

Nou, dat gaat wat worden.
Oud 07-10-2012, 18:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Maar dan zijn alle eerlijke vrouwen ineens +10kg. Zoals ik
Oud 07-10-2012, 18:05
Verwijderd
Citaat:
.. En voor je 't weet ben je een kiloknaller. Of plofvrouw.
Oud 07-10-2012, 18:05
Verwijderd
Zou je het bezwaarlijk vinden als een potentiële partner een enigszins gezet postuur heeft?

Leuk gebracht
Oud 07-10-2012, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Daarom moet iedereen gewoon eerlijk zijn
Oud 07-10-2012, 18:07
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Mwah, misschien hebben ze dat wel ingecalculeerd. Weight=weight+20
Citaat:
Oud 07-10-2012, 18:08
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Zou je het bezwaarlijk vinden als een potentiële partner een enigszins gezet postuur heeft?

Leuk gebracht
Oud 07-10-2012, 18:08
Verwijderd
Maakt het heel erg uit als je geen foto uploadt? Is geen hond dan geinteresseerd in je, of adds it up to the mysterie?
Oud 07-10-2012, 18:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Maakt het heel erg uit als je geen foto uploadt? Is geen hond dan geinteresseerd in je, of adds it up to the mysterie?
Met paiq krijg je niet direct elkaars foto's te zien na een match. Eerst moet je met elkaar chatten. Ja, dat zorgt voor awkward situaties.
Oud 07-10-2012, 18:12
Verwijderd
Citaat:
De enige leuke chat die ik heb gehad was met een dame zonder foto. Na anderhalf uur of zo bleek ze behoorlijk Champions League te zijn qua uiterlijk. Dat was wel een aardige bonus.
Oud 07-10-2012, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Met paiq krijg je niet direct elkaars foto's te zien na een match. Eerst moet je met elkaar chatten. Uiteraard zorgt dat voor awkward situaties.
Aye, na vijf minuten mag je met tien minuten verlengen. En zo halverwege of op driekwart van die extra tien minuten krijg je full access.
Oud 07-10-2012, 18:13
Verwijderd
Hm, eigenlijk vind ik het wel een apart principe, dat je alleen dingen over jezelf invult, en niet wat je zelf een beetje zoekt in iemand.

Zo'n computer kan dan wel leuk gaan matchen, maar wat als je juist een tegenpool zoekt in dingen - of juist niet.

Je kan bijvoorbeeld ook geen leeftijdscategorie aangeven. Hoewel ik er nu wel eentje krijg van 30
Oud 07-10-2012, 18:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Aye, na vijf minuten mag je met tien minuten verlengen. En zo halverwege of op driekwart van die extra tien minuten krijg je full access.
Verlengen? Que?
Oud 07-10-2012, 18:16
Verwijderd
Ik ga zo lachen als ik Q tegenkom.

Huh, maar CR, waar heb jij dan ingevuld dat je alleen Groningers wil? Want ik kon dat nergens hoor.
Oud 07-10-2012, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Verlengen? Que?
Speeddate!
Oud 07-10-2012, 18:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik ga zo lachen als ik Q tegenkom.

Huh, maar CR, waar heb jij dan ingevuld dat je alleen Groningers wil? Want ik kon dat nergens hoor.
Als je een match krijgt kan je op 'match voorkeuren' klikken en dan aangeven dat locatie belangrijk is.

edit: In het menu links kan je onder het kopje 'profiel' ook die matching voorkeuren vinden.

Citaat:
Speeddate!
Ik snap er nog steeds helemaal niks van
Oud 07-10-2012, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Ik snap er nog steeds helemaal niks van
Ehr, je weet toch dat een speeddate vijf minuten duurt? En dat je na die vijf minuten een beslismomentje krijgt of je 10 minuten langer door wil gaan of niet?
Oud 07-10-2012, 18:21
Noedelhap
Noedelhap is offline
Hou je enorm van sushi? Ben je een fan van Coldplay? Is zeilen volledig jouw ding en kunnen toeristen je gestolen worden? Op de do's & don'ts-pagina kun je aangeven wat jij leuk, gaaf en hot vindt, en wat juist niet.
Oud 07-10-2012, 18:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ehr, je weet toch dat een speeddate vijf minuten duurt? En dat je na die vijf minuten een beslismomentje krijgt of je 10 minuten langer door wil gaan of niet?
Oooh. Ja. Ik doe nooit speedates.
Oud 07-10-2012, 18:25
Verwijderd
Haha, als Verbeek een beetje coach is laat-ie Altidore en Maher een paar wedstrijden op de bank zitten.
Oud 07-10-2012, 18:27
Verwijderd
Ik heb mijn date van laatst weer gedumpt. Hij bleek totaal niet in staat om duidelijk, helder en eerlijk te communiceren
beetje jammer want zo vaak match ik niet qua voorkeuren.
Oud 07-10-2012, 18:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Omg The Blue Lagoon is weer eens op tv
Oud 07-10-2012, 18:34
Verwijderd
Die heb ik nog nooit gezien En het is dat Lorelei zat te zeuren, anders had ik ook nooit de laatste vijf minuten van Dirty Dancing gezien.
Oud 07-10-2012, 18:37
Verwijderd
Haha, al die vragen over jezelf beantwoorden vind ik veul leuker dan daadwerkelijk het match-gedoe. Ik denk dat ik heel m'n account weer ophef als ik daarmee klaar ben
Oud 07-10-2012, 18:38
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Kak nu wil ik ook
Oud 07-10-2012, 18:40
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Omg The Blue Lagoon is weer eens op tv
Die heb ik ook nog noit helemaal gezien Alleen dat stukje van dat ze kerst vieren en de liedjes vergeten zijn, en dat zij helemaal in paniek hem roept omdat ze ongesteld is geworden.
Oud 07-10-2012, 18:42
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Haha, al die vragen over jezelf beantwoorden vind ik veul leuker dan daadwerkelijk het match-gedoe. Ik denk dat ik heel m'n account weer ophef als ik daarmee klaar ben
Als je je account eenmaal "af" hebt krijg je er een dagtaak aan om berichten te beantwoorden; je bent gewaarschuwd.
Oud 07-10-2012, 18:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Die heb ik nog nooit gezien En het is dat Lorelei zat te zeuren, anders had ik ook nooit de laatste vijf minuten van Dirty Dancing gezien.
Dirty Dancing <3333 en vooral die laatste scene natuurlijk. Maar ik denk niet dat mannen het dat met mij eens zijn

Citaat:
Als je je account eenmaal "af" hebt krijg je er een dagtaak aan om berichten te beantwoorden; je bent gewaarschuwd.
Wat een onzin Of jij bent natuurlijk gewoon heeeel leuk en populair

Regels voor berichten