Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2012, 13:09
Verwijderd
Oh, dat hebben wij echt niet. Als je niet gestoord wil worden dan doe je je deur dicht en dan wordt er hoogstens aangeklopt. Maar als je geen zin hebt om te praten dan doe je niet open :').
Advertentie
Oud 15-11-2012, 13:14
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Ik kan best goed alleen zijn, maar ik heb echt een schurfthekel aan alleen reizen met het OV.
Ik hoop eigenlijk iemand te leren kennen die ook mijn route doet elke dag, verveel me de tyfus.
Oud 15-11-2012, 13:14
Verwijderd
Citaat:
Wat is een goede, goedkope zorgverzekering? Ik wil van FBTO af, want dat kost me in 2013 88,- p/m.

Ik zit te denken aan Zilveren Kruis Achmea of Agis.
Wij hebben Ditzo. Is volgens mij de goedkoopste en ik heb er geen klachten over.
Citaat:
Ik vind alleen zijn op zijn tijd heerlijk <3
Zie ik daar Granny? <3
Oud 15-11-2012, 13:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben wel eens bang dat ik dood ga als ik alleen ben en niemand me op tijd vindt. Maar ja, dat kan altijd gebeuren.
Oud 15-11-2012, 13:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Zie ik daar Granny? <3
<333
Oud 15-11-2012, 13:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik ben wel eens bang dat ik dood ga als ik alleen ben en niemand me op tijd vindt. Maar ja, dat kan altijd gebeuren.
Ik ben niet bang om ineens dood te gaan, wel om (midden in de nacht) doodziek te worden en dan niemand te hebben die me helpt
Oud 15-11-2012, 13:17
Verwijderd
Oh ja, dat had ik dus wel een keer ineens doodziek liggen op een station en niemand die ik kende erbij. Dat was echt heel kut.
Oud 15-11-2012, 13:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja zeg, wat een ramp lijkt me dat
Oud 15-11-2012, 13:18
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik ben niet bang om ineens dood te gaan, wel om (midden in de nacht) doodziek te worden en dan niemand te hebben die me helpt
Ja, dat dus. Een vriendin van mijn ouders had een herseninfarct en als haar man niet was gaan checken of ze zich al beter voelde (ze was in bed gaan liggen omdat ze misselijk was enzo, ze dachten voedselvergiftiging), dan was ze dood geweest. Dat soort dingen vind ik wel heel eng.
Oud 15-11-2012, 13:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
He gatver, wat een naar verhaal
Oud 15-11-2012, 13:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
He gatver, wat een naar verhaal
Ja! Nou, dat soort dingen vind ik eng
Oud 15-11-2012, 13:22
Verwijderd
Hm, de keren dat ik plotseling erg ziek werd was ik juist blij dat er niemand in de buurt was. Maar goed, als ik op sterven lig mag er wel iemand komen kijken, ja.
Oud 15-11-2012, 13:23
Verwijderd
Normaal gesproken lig ik ook liever alleen doodziek te zijn. Maar dit was in de categorie zoveel pijn dat je flauwvalt en dat dan dus op een treinstation . Echt zo ontzettend naar.
Oud 15-11-2012, 13:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Mja, eigenlijk haat ik het wel als er iemand bij me is als ik me niet goed voel. Want ik probeer me normaliter beter voor te doen, maar dat lukt dan niet Maar ik moet zeggen dat het wel fijn was dat huisgenoot vorig jaar booschappen voor me deed toen ik buikgriep had en nauwelijks op m'n benen kon staan
Oud 15-11-2012, 13:26
Verwijderd
Ja, ik heb het ook over de categorie 'flauwvallen van de pijn', alhoewel niet op een station. Dan moet er wel iemand zijn die je naar huis brengt, ja, anders kom je niet thuis.
Oud 15-11-2012, 13:28
Verwijderd
Oh nee, wacht, ik ben ook weleens buiten out gegaan en toen vond ik buiten in de kou onder een trap chillen ook een plezantere optie dan iemand bellen ter assistentie.

Maar dat is niet echt verstandig, allemaal.
Oud 15-11-2012, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Omdat je dromen een combinatie zijn van wat je meegemaakt hebt en jouw gevoelens en gedachten hierover. Het is dus een makkelijke manier om achter je echte ideen over en situatie te komen, omdat je in je dromen niet tegen jezelf liegt.
Soms lukt het niet om het precies terug te koppelen aan het dagelijks leven en als je dan verschillende uitleggen leest op internet dan zit daar soms iets tussen waarvan je denkt, ah, that makes sense.
Ik geloof daar echt geen snars van, voor mij staat het gelijk aan astrologie
Oud 15-11-2012, 13:30
Verwijderd
Ik belde ook niemand trouwens. Ik had het geluk dat ik op Schiphol flauwviel en werd gevonden door stewardessen die gewoon van die lui erbij haalden die shit konden regelen . Zoals een rolstoel. Toen heb ik 3 uur lang op de EHBO gelegen en was ik weer in staat om naar huis te gaan.
Oud 15-11-2012, 13:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik geloof niet dat ik ooit ben flauwgevallen. Wel bijna.
Oud 15-11-2012, 13:32
Verwijderd
De zus van een vriendin van me heeft een hersenbloeding gehad. Ze heeft van donderdagavond tot maandagochtend op de vloer van haar studentenkamer gelegen tot iemand haar vond.
Oud 15-11-2012, 13:34
Verwijderd
Mja, dat zou mij nu niet kunnen overkomen . Ten eerste omdat vriendje me 's avonds zou missen en ten tweede omdat ze me dan bij trainingen zouden missen. Er is vast wel iemand die dan even langsgaat.
Oud 15-11-2012, 13:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
De zus van een vriendin van me heeft een hersenbloeding gehad. Ze heeft van donderdagavond tot maandagochtend op de vloer van haar studentenkamer gelegen tot iemand haar vond.
Bah bah, van dit soort verhalen word ik ook wel bang hoor
Oud 15-11-2012, 13:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Het zou me ook best kunnen overkomen. Bleh.
Oud 15-11-2012, 13:35
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oh ja, dat had ik dus wel een keer ineens doodziek liggen op een station en niemand die ik kende erbij. Dat was echt heel kut.
Wat had je dan?

Het lijkt mij vooral heel kut om, als je op straat loopt en er zakt voor jouw voeten iemand in elkaar en er is niemand om te helpen. Dat je dan erbij moet blijven en 112 moet bellen en alles. Man, daar gaat je dagplanning.
Oud 15-11-2012, 13:36
Verwijderd
Citaat:
Man, daar gaat je dagplanning.
Oud 15-11-2012, 13:37
Carn
Carn is offline
Citaat:
Het zou me ook best kunnen overkomen. Bleh.
Het zou iedereen kunnen overkomen
Oud 15-11-2012, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Wat had je dan?

Het lijkt mij vooral heel kut om, als je op straat loopt en er zakt voor jouw voeten iemand in elkaar en er is niemand om te helpen. Dat je dan erbij moet blijven en 112 moet bellen en alles. Man, daar gaat je dagplanning.
Oud 15-11-2012, 13:38
Verwijderd
Citaat:
Wat had je dan?

Bleek uiteindelijk bijwerkingen te zijn van de pil. Waren hele felle steken bij mijn eileiders. Dat in combinatie met het al slikken van pijnstillers waar mijn maag niet goed tegen kan waardoor ik dus al veel minder at dan normaal. Dan sta je niet meer zo sterk op je benen.
Oud 15-11-2012, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Mja, dat zou mij nu niet kunnen overkomen . Ten eerste omdat vriendje me 's avonds zou missen en ten tweede omdat ze me dan bij trainingen zouden missen. Er is vast wel iemand die dan even langsgaat.
Haar normaal gesproken ook niet, maar dat weekend zou ze er net niet zijn. Iedereen ging et vanuit dat ze daar was.
Oud 15-11-2012, 13:41
Verwijderd
Misten de mensen daar haar dan niet ?
Carn
Carn is offline
hehe, om mn moeder zei ooit: "Als ze je 's nachts bellen dat ik ergens dood lig of zo hoef je niet perse direct te komen hoor, ik ben dan een paar uur later nog steeds dood dus doe maar rustig aan"
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Het zou iedereen kunnen overkomen
Ik bedoel niet de hersenbloeding Ik bedoel het niet gevonden worden.
Oud 15-11-2012, 13:43
Carn
Carn is offline
Citaat:
Als ik mn nek breek vanavond zal het waarschijnlijk ook wel een dag (of meer) duren voordat ze me vinden. Niemand heeft de sleutel van mijn huis, en als ik niet op kom dagen op mijn werk dan zullen ze vast niet blij zijn maar ook heus niet meteen de deur intrappen ofzo. (of misschien wel )
Oud 15-11-2012, 13:43
Verwijderd
Ik hoop toch dat als mijn vriendje geen contact met mij kan krijgen hij wel even langskomt om te kijken wat er aan de hand is. Of in ieder geval even mijn huisgenoten vraagt of ze kunnen kijken of ik thuis ben.
Oud 15-11-2012, 13:44
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik bedoel niet de hersenbloeding Ik bedoel het niet gevonden worden.
Och, het gebeurd ook in omgevingen waar wel mensen zijn
Oud 15-11-2012, 13:45
Verwijderd
Oh, wacht, ik dacht dat je 't had over je dagplanning als je zelf in elkaar zakt.

Nee, als het iemand anders gebeurt dan is dat wel leuk Niet voor het slachtoffer natuurlijk, maar jij hebt dan wel mooi allerlei sensatie en avontuur. Wil ik best m'n dagplanning voor aanpassen.
Oud 15-11-2012, 13:49
Verwijderd
Nu komt er een belangrijke vraag. Ga ik een tompoes halen Y/N?
Oud 15-11-2012, 13:50
Verwijderd
Ja.
Oud 15-11-2012, 13:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Uiteraard. Tompoucen <3
Oud 15-11-2012, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Die hadden haar gebeld. Toen ze niet opnam, gingen ze er vanuit dat er iets tussen was gekomen.
Oud 15-11-2012, 13:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja natuurlijk.
Oud 15-11-2012, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Die hadden haar gebeld. Toen ze niet opnam, gingen ze er vanuit dat er iets tussen was gekomen.
Dat is lullig van die mensen Maar goed, stel dat het om een soort zakelijke afspraak gaat dan is het wel logisch.
Oud 15-11-2012, 14:05
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Ja, maar wel een verse. Niet van die halfplatte supermarktshit.
Oud 15-11-2012, 14:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
Omg, Frayne naamzoek, kijk deze taart
Oud 15-11-2012, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Oud 15-11-2012, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Omg, Frayne naamzoek, kijk deze taart
nice. Niet eens zo moeilijk te maken.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nee, hij valt wel mee! En hij ziet er zo lekker uit nom nom
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ik denk dat als mij iets overkomt op mijn kamer, ik makkelijk een week kan blijven liggen. dan gaat opvallen dat ik al even niet Online ben denk ik
Oud 15-11-2012, 14:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
M'n ouders en broer komen hier op 5 dec Sinterklaas vieren, misschien kan ik die taart wel even maken dan
Oud 15-11-2012, 14:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Fizzle, heb je je brievenbus al gecheckt?

Regels voor berichten