Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2012, 18:45
Verwijderd
hmm het zal wel aan mij liggen maar toen sarah het over thee had en ik nog in de ongesteldheidsfase was dacht ik even aan gebruikte tamponthee
Advertentie
Oud 29-11-2012, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Wat uit gewoonte?
Dat he lichaam zo doet van 'hm normaal krijgen we iets lekkers tegen achten' of zo van 'hm normaal krijgen we 's avonds sneller werkende koolhydraten' ofzo.
Oud 29-11-2012, 18:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nee, natuurlijk niet Ik grapte ook maar wat. Los daarvan heb ik nul moeite met bloed. Ook niet als er brokken in zitten.
Zoete melk met brokken. Bloed met brokken. Mjam.
Oud 29-11-2012, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Is dat nu op tv?
Ja op TLC. Wel de Amerikaanse hoor.
Oud 29-11-2012, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Dat he lichaam zo doet van 'hm normaal krijgen we iets lekkers tegen achten' of zo van 'hm normaal krijgen we 's avonds sneller werkende koolhydraten' ofzo.
Maar ik heb een half uur geleden gegeten ofzo. Normaal neem ik nooit iets lekkers snel na het eten, zelfs geen toetje.

Ik kan na een groot bord spaghetti bijvoorbeeld echt nog trek hebben in een zak chips, en die kan ik dan ook voor de helft op ofzo. Niet dat ik dat doe, maar het idee. Dat is toch niet normaal?
Oud 29-11-2012, 18:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja op TLC. Wel de Amerikaanse hoor.
Thanks
Oud 29-11-2012, 18:48
Verwijderd
Ik gebruik eigenlijk altijd maandverband, want ik vind tampons echt ondingen.
Oud 29-11-2012, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Ik gebruik eigenlijk altijd maandverband, want ik vind tampons echt ondingen.
*wil eigenlijk niet in een tampon-maandverband discussie verzeild raken, maar kan het niet laten*

Maar wtf, je gebruikt dus liever een broeierig ding tussen je benen, waardoor je het er ook telkens uit voelt lopen (sorry heren), dan dat je een tampon erin frut (wat na wat ervaring echt een kwestie is van een paar seconden werk) en er urenlang niks meer van merkt of voelt? Ik kan dat moeilijk begrijpen.
Oud 29-11-2012, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Maar ik heb een half uur geleden gegeten ofzo. Normaal neem ik nooit iets lekkers snel na het eten, zelfs geen toetje.

Ik kan na een groot bord spaghetti bijvoorbeeld echt nog trek hebben in een zak chips, en die kan ik dan ook voor de helft op ofzo. Niet dat ik dat doe, maar het idee. Dat is toch niet normaal?
Ik denk dat heel veel mensen dat zouden kunnen, eigenlijk. Daar zijn we nu eenmaal op gebouwd: alles binnen bereik snel opeten voordat het bedorven of gestolen is

Als je vaak vlak na het eten trek hebt, zou het ook kunnen helpen wat llangzamer te eten.
Oud 29-11-2012, 18:51
Verwijderd
Nou, ik voel eigenlijk nooit iets eruit lopen .

Maar uh, nee. Tampons doen bij mij gewoon pijn, ik heb dat op mijn 16e heel veel en vaak geprobeerd en dat bleef zo en toen heb ik me erbij neer gelegd dat het gewoon niet mijn ding is.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik had vroeger met maandverband altijd dat, als je een tijdje zat en dan opstond, dat je het voelde vloeien en dat vond ik altijd zó verschrikkelijk ranzig. En ik rook mezelf als ik gewoon zat, en dan ruiken anderen je ook.

Tampons <3 dat is ook ranzig, maar dat ruik je niet en je zit er niet de hele tijd met je neus in als je gaat pissen.
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat heel veel mensen dat zouden kunnen, eigenlijk. Daar zijn we nu eenmaal op gebouwd: alles binnen bereik snel opeten voordat het bedorven of gestolen is

Als je vaak vlak na het eten trek hebt, zou het ook kunnen helpen wat llangzamer te eten.
Hm. Kunnen is een ding, maar er echt nog trek in hebben? Lijkt me dat je na het avondeten gewoon vol moet zitten en een tijdje niks hoeft te eten. Maar oke, ik ga wel nog langzamer eten.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik snap een maandverbandvoorkeur ook niet echt. Eerst droeg ik het nog 's nachts, maar dan lekte ik veel door. Nu draag ik ook 's nachts tampons.
Oud 29-11-2012, 18:52
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En soms is het inderdaad een beetje kut om hem erin te douwen/eruit te trekken, maar dat is het zo hard waard.
Oud 29-11-2012, 18:52
Verwijderd
In de 'bewust' reclame krijgt een behoorlijk zwarte vrouw een heel blanke baby.
Oud 29-11-2012, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Zoete melk met brokken. Bloed met brokken. Mjam.
Melk met brokken? Ik ken wel melk met vélletjes. En daar gruwel ik dan wel weer van, in tegenstelling tot een overgrootmoeder die alle velletjes van de gekookte melk in de koffie opspaarde van de visite. Ze legde ze allemaal netjes op de rand van het schoteltje en at ze smakelijk op, na de koffie. Met een vorkje. *shudder*
Oud 29-11-2012, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Melk met brokken? Ik ken wel melk met vélletjes. En daar gruwel ik dan wel weer van, in tegenstelling tot een overgrootmoeder die alle velletjes van de gekookte melk in de koffie opspaarde van iedereen en ze smakelijk, na de koffie, wegkauwde. *shudder*
Verwijderd
Meh, bij mij doet het echt gewoon veel pijn. En dat had/heb ik er niet voor over.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
In de 'bewust' reclame krijgt een behoorlijk zwarte vrouw een heel blanke baby.
Ik heb weleens gehoord dat baby's in de eerste paar dagen nog veel bruiner kunnen worden.
Verwijderd
Zelfs nu je ontmaagd bent?

Nee sorry, daar hoef je niet op in te gaan hoor
Oud 29-11-2012, 18:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Meh, bij mij doet het echt gewoon veel pijn. En dat had/heb ik er niet voor over.
Ja, ik ken nog iemand die dat heeft.
Verwijderd
Spoiler
Verwijderd
Citaat:
Hm. Kunnen is een ding, maar er echt nog trek in hebben? Lijkt me dat je na het avondeten gewoon vol moet zitten en een tijdje niks hoeft te eten. Maar oke, ik ga wel nog langzamer eten.
je hoeft ook niets te eten na het avondeten, neemt niet weg dat het best normaal is om dan nog trek in iets lekkers te hebben.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Zelfs nu je ontmaagd bent?

Nee sorry, daar hoef je niet op in te gaan hoor
Subtiel Ste, heel subtiel
Verwijderd
Citaat:
Spoiler
Spoiler
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Melk met brokken? Ik ken wel melk met vélletjes. En daar gruwel ik dan wel weer van, in tegenstelling tot een overgrootmoeder die alle velletjes van de gekookte melk in de koffie opspaarde van iedereen en ze smakelijk, na de koffie, wegkauwde. *shudder*
Gatver

Ik dacht aan het kinderliedje!

Citaat:
Schuitje varen, theetje drinken,
Varen we naar de Overtoom.
Drinken er zoete melk met room.
Zoete melk met brokken,
Kindje mag niet jokken.

Zoete melk met brokken,
Kindje mag niet jokken.

Zoete melk met brokken,
Kindje mag niet jokken.
Oud 29-11-2012, 18:56
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Spoiler
Je hebt geen idee wat pijn is, dat vertel ik je nu vast ik wil je niet bang maken, maar echt. Tampons zijn er niks bij!
Oud 29-11-2012, 18:56
Verwijderd
Nou ja zo apart is het niet om daarvan uit te gaan natuurlijk. Iets met dat ik 20 ben en het op zich best wel serieus is en alles .

Citaat:
Je hebt geen idee wat pijn is, dat vertel ik je nu vast ik wil je niet bang maken, maar echt. Tampons zijn er niks bij!
Spoiler
Oud 29-11-2012, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Ik heb weleens gehoord dat baby's in de eerste paar dagen nog veel bruiner kunnen worden.
Ja klopt. Maar voor een reclame zou ik de baby dan toch wat meer kleurmatchen
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Omg zeg dat nou niet Ik ben daar ook bang voor.
Verwijderd
Citaat:

het doet heel veel pijn ja.
Verwijderd
Citaat:
'Ik wil je niet bang maken, maar dat doe ik wel even.'
Oud 29-11-2012, 18:58
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Sorry

Nee, de eerste keer is altijd magisch en romantisch en er is geen sprake van pijn of ongemakkelijkheid. Het is net als in de film

Beter?
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:

het doet heel veel pijn ja.
Citaat:
'Ik wil je niet bang maken, maar dat doe ik wel even.'
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Sorry

Nee, de eerste keer is altijd magisch en romantisch en er is geen sprake van pijn of ongemakkelijkheid. Het is net als in de film

Beter?
Ja duh, dat dacht ik ook niet hoor
Oud 29-11-2012, 18:59
Verwijderd
Nou ja, ik ben er niet echt bang voor ofzo, want ik heb een te ontzettend lief geduldig vriendje. Maar leuk is anders, het voelt af en toe wel een beetje alsof ik faal ofzo
Verwijderd
Maar eh,
Spoiler
Verwijderd
Citaat:
Jij bent echt een venijnig trutje Niet iedereen heeft pijn daarbij.
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, ik ben er niet echt bang voor ofzo, want ik heb een te ontzettend lief geduldig vriendje. Maar leuk is anders, het voelt af en toe wel een beetje alsof ik faal ofzo
Welnee!
Oud 29-11-2012, 19:00
Verwijderd
Oh, we maken er weer een fijn v-lid topic van <333
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh, we maken er weer een fijn v-lid topic van <333
Jaaaaa
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja duh, dat dacht ik ook niet hoor

Citaat:
Je faalt helemaal niet joh de eerste keer deed bij mij zo'n pijn dat ik het heb afgekapt. Soms is het het gewoon niet waard!
Citaat:
Jij bent echt een venijnig trutje Niet iedereen heeft pijn daarbij.
Nee, maar hallo, als een tampon al zeer doet, weet je hoeveel groter een lul is dan een tampon
Oud 29-11-2012, 19:01
Verwijderd
Ik dacht ik doe nog enigszins de dingen die je niet zo wil lezen als je vrolijk door het topic bladert even in een spoiler
Oud 29-11-2012, 19:01
Verwijderd
Ik ben zelfs ontmaagd in etappes.
Oud 29-11-2012, 19:02
Verwijderd
Ik vond de eerste keer niet heel veel pijn doen even scherp in het begin, en achteraf wat branderig, maar tijdens niet echt pijn. En dat terwijl mijn 1e vriendje toch niet heel veel voorspel-skills had ofzo.
Oud 29-11-2012, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Maar eh,
Spoiler
Spoiler

maar tampons blijf ik niet chill vinden. Misschien omdat ik dan ook buikpijn heb enzo dan heb ik geen zin om met dat soort dingen te gaan kloten
Oud 29-11-2012, 19:03
Verwijderd
Hoe word je ontmaagd in etappes
Verwijderd
Citaat:
Ik ben zelfs ontmaagd in etappes.
Een ware tour de steef!
Verwijderd
Ik vond tampons ook pijnlijk, of bleef het altijd voelen.

Maar met seks was ik bloedje(HUHUHU)geil dus geen probleem
Verwijderd
Citaat:
Hoe word je ontmaagd in etappes
Nou ja gewoon, steeds een beetje proberen. Weet ook niet wanneer ik precies ontmaagd ben, wat er telt.

Oh man, waarom ben ik hierover begonnen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten