Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Flikker toch een ontiegelijk eind op dan. Dan ga ik je een schuldgevoel aanpraten ook ![]() Bijkomend is dat tweede kerstdag mijn moeder weg is en mijn zus en haar vriend er ook niet zijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ja maar dat wil ik dus niet
![]() Godverdomme, we woonden echt praktisch samen want als ik in leiden ben dan slapen we altijd bij elkaar, nooit alleen. En dan zouden we kerst en oud en nieuw en mijn verjaardag neit samen vieren. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En Kerst zou ik gewoon bij jou thuis vieren, met of zonder hem. Ik snap dat je het samen wil vieren, maar alleen al naar je familie ben je dat verplicht. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn verjaardag valt samen met de verjaardag van zijn broertje en hij kiest ervoor om hier dit weekend te komen en dan mijn verjaardag bij zijn ouders te zijn om de verjaardag van zijn broertje te vieren. Oud & Nieuw wil hij in leiden vieren op een zuipfeest. Maar goed, ik kan niet zuipen en wil niet tussen dronken studenten staan waar ik niet zelf naar huis kan op het moment dat ik wil omdat ik dan op instorten sta. Sowieso is dat denk ik veel te druk want veel mensen en veel geluid en veel alles zorgt ervoor dat ik echt binnen een half uur uitgeput ben. Dus dat is wel een keuze maar wat mij betreft niet echt iets wat ik anders zou kunnen doen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
Verwijderd
|
Okee, Frayne, even hè:
1. Hij weigert rekening te houden met jouw ouders wat betreft kerst; 2. Hij weigert rekening te houden met jóú met Nieuwjaar. Hij gaat liever ergens zuipen, ondanks dat hij WEET dat je dat niet kan; 3. En hij komt zelfs niet naar je verjaardag. Hij gaat liever naar die van zijn broertje. Dat an sich kan ik me voorstellen, maar in combinatie met bovenstaande dingen is het nogal egoïstisch. Wat heeft hij dan wél voor je over? ![]() Al die dingen apart zouden niet zo erg zijn, maar alledrie tegelijk is gewoon kloterig. |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik vind het grappig dat mijn mening over oud&nieuw eigenlijk heel anders is dan ik had verwacht. Juist omdat ik zowel oud&nieuw als zuipen niet boeiend vind zou je verwachten dat ik daarover zou vallen, maar dat is nou ongeveer het enige dat ik nog wél begrijp van zijn kant
![]()
|
|