Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-12-2012, 19:05
Verwijderd
Trimm red me
Advertentie
Oud 17-12-2012, 19:06
Verwijderd
MIss the point?
Oud 17-12-2012, 19:07
Verwijderd
Overshoot the mark.
Oud 17-12-2012, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Overshoot the mark.
dat zal het zijn
Oud 17-12-2012, 19:10
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik moet er zelf nog een essay uitstampen voor middernacht en ik heb al 3 jaar niks meer geschreven, dus dat is tricky, en ik moet de letter e steeds knippen en plakken, dus typen gaat ook niet heel vlot, grrrmmmbllll.
Oud 17-12-2012, 19:11
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja Trimm, ga jij eens wat doen. En Sann, jij ook. En iedereen die moet leren of dingen moet schrijven of een andere vorm van huiswerk heeft: GO GO GO
Oud 17-12-2012, 19:11
Verwijderd
Teringjantje Trimm, kun je geen los toetsenbord lenen en inpluggen? Dit schiet echt niet op
Oud 17-12-2012, 19:13
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik zou niet weten van wie ik zou moeten lenen, maar ik begin al aardig te wennen aan ctrl+v te typen ipv e.

en feeb, ik heb al wat bronnen gevonden, maar ik ben echt tantoe moe en ik wil alleen maar slapen en ik moet ook nog eens leren, want morgenochtend om half 10 al tentamen en ik hoop echt dat die Maya's gelijk hadden, want dan ben ik na de 21ste van alle ongein af.
Oud 17-12-2012, 19:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik zou niet weten van wie ik zou moeten lenen, maar ik begin al aardig te wennen aan ctrl+v te typen ipv e.

en feeb, ik heb al wat bronnen gevonden, maar ik ben echt tantoe moe en ik wil alleen maar slapen en ik moet ook nog eens leren, want morgenochtend om half 10 al tentamen en ik hoop echt dat die Maya's gelijk hadden, want dan ben ik na de 21ste van alle ongein af.
Kusjes, ik weet dat je je best doet met je stomme toetsenbord en alles.
Oud 17-12-2012, 19:22
Verwijderd
Ik had m'n pomodoro-app niet aangezet Toen keek ik heel hoopvol naar het klokje en was er niks
Oud 17-12-2012, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Het was ook zo'n shockeffect. Ik had wel een beetje een idee wat voor winkel het was, maar ik dacht meer gewoon een soort zeeman/wibra maar dan met iets leukere spullen. Ik ging heel onbevangen naar binnen daar, alleen maar om ff verf halen. Maar toen zag ik dus ALLES en ben ik alle paden afgelopen en bijna bij elk ding dacht ik OMG WAT HANDIG. HE DAT HEB IK NODIG. OH WAUW ITEM X VOOR 2 CENT.
Ik kan nergens anders meer over praten
Oud 17-12-2012, 19:29
Verwijderd
we hebben nu nog 3 opties voor hotels
Oud 17-12-2012, 19:30
Verwijderd
De een is goedkoop, de ander is luxe, de derde is door mijn zus aangeraden
Oud 17-12-2012, 19:30
Verwijderd
Ik pas, ik doe mijn werkstukken wel later deze week.
Oud 17-12-2012, 19:31
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn pa heeft gebakken mosselen gemaakt en ik vond het zowaar lekker.
Oud 17-12-2012, 19:36
Verwijderd
was ik maar rijk ;x
Oud 17-12-2012, 19:40
Verwijderd
Willen we 100 euro per persoon extra betalen voor sauna, zwembad en uitgebreid ontbijtbuffet (ipv gewoon broodjes/vlees/fruit)? Voor dat geld kunnen we ook twee keer een hele dag incl lunch naar de sauna hier en in Brugge een keer uit ontbijten.
Oud 17-12-2012, 19:42
Verwijderd
ik zou het niet doen :x
Oud 17-12-2012, 19:43
Verwijderd
Oud 17-12-2012, 19:58
Verwijderd
Nee niet doen idd. Meestal is gewoon ontbijt heel prima. En naar de sauna kun je idd ook naast de deur.
Oud 17-12-2012, 19:58
Verwijderd
Niet doen.
Oud 17-12-2012, 20:04
Verwijderd

so. pwetty.
Oud 17-12-2012, 20:07
Verwijderd
ja we doen nu het goedkoopste hotel dat we hadden gevonden azalea dus
Oud 17-12-2012, 20:15
Verwijderd
Ik krijg mijn leuke omslagfoto bij Fb niet helder.
Oud 17-12-2012, 20:23
Verwijderd
we hebben geboekt er ging nog even overheen omdat Theodoor duisent recensies wilde lezen
Oud 17-12-2012, 20:23
Miekje*
Miekje* is offline
Zo, dat onderzoek is ook weer afgerond. Genoeg huiswerk voor vandaag.
Oud 17-12-2012, 20:35
Verwijderd
1834 van de 2500 woorden gecheckt en definitief. ALMOST THERE
Oud 17-12-2012, 20:39
Verwijderd
Citaat:
1834 van de 2500 woorden gecheckt en definitief. ALMOST THERE
Go Sanne, go Sanne, almost there, almost there
Oud 17-12-2012, 20:46
Miekje*
Miekje* is offline
Goed bezig, Sann
Oud 17-12-2012, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Ik ben ook wel benieuwd Q naamzoek!
Ik ook! Kom je melden Q, we missen je, OUDE GABBER!
Oud 17-12-2012, 20:50
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ojee, christelijke wervers zijn hier langs de deuren aan het gaan. Ik bracht net het vuilnis naar buiten en toen stond een groepje christenen in een kringetje, hand in hand(!), te bidden, waarschijnlijk dat ze zoveel mogelijk atheïstische zieltjes konden omtoveren tot Ware Christenen. Ik liep er stilletjes doch in mezelf LACHEND aan voorbij.
Oud 17-12-2012, 20:57
Verwijderd
Dankzij de liefste school van nederlnd, mag ik donderdag mijn plannen skippen om naar belgie te gaan galajurjen uitzoeken. Omdat de school een fout heeft gemaakt en ik en paar anderen het SE van Nederlands opnieuw moeten maken. Ik ben jullie erg dankbaar daarvoor school.
Oud 17-12-2012, 20:58
Verwijderd
Waarom moet het opnieuw dan?
Oud 17-12-2012, 21:00
Verwijderd
Ik wil jarretels, als in, normaal in het zwart ofzo. En de hunkemöller heeft er wel plaatjes van, maar ze verkopen het kennelijk niet . Alleen maar in panterprint-rood en heel erg vaag roze.
Oud 17-12-2012, 21:01
Verwijderd
Het was een kijk en luistertoets. En er was iets mis gegaan met de boekjes waar de vragen in staan te copieren. Bij de meeste waren vragen weggevallen, dus hadden sommige vragen ingevuld van 3 verschillende versies en anderen helemaal niks, omdat er ook te weinig boekjes waren. En dit moet opnieuw, en op de manier hoe ze de mail schrijven worden wij ervan beschuldigd dat het niet in orde is. Een beetje sympathie mag wel hoor.
Oud 17-12-2012, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Ik wil jarretels
En je dacht, dat kom ik even melden op het forum!
Oud 17-12-2012, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Het was een kijk en luistertoets. En er was iets mis gegaan met de boekjes waar de vragen in staan te copieren. Bij de meeste waren vragen weggevallen, dus hadden sommige vragen ingevuld van 3 verschillende versies en anderen helemaal niks, omdat er ook te weinig boekjes waren. En dit moet opnieuw, en op de manier hoe ze de mail schrijven worden wij ervan beschuldigd dat het niet in orde is. Een beetje sympathie mag wel hoor.
Hm, dat klinkt niet handig. Succes donderdag!
Oud 17-12-2012, 21:05
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dat ene topic over Martino ook. Gaan ze elkaars pm's naar elkaar posten, ook echt zo met hun functie eronder:

En dan denk ik, waar the fuck ben je mee bezig, dit gaat over modereren op een doodgaand scholierenforum, heb je geen werk te doen?

Maar goed, niet zo netjes om hier over ze te roddelen. Kusjes voor allebei.
"met vriendelijke groet," en de functie kwam er vanzelf onder omdat ik die pm vanuit de banman had verstuurd.
Verwijderd
Citaat:
En je dacht, dat kom ik even melden op het forum!
Ja, want misschien weten mensen hier wel waar je dat kan krijgen?

Als ik een bh had gewild en ik kon nergens een bh vinden (wat natuurlijk niet echt snel voorkomt maar oke) dan had ik dat ook gemeld hoor.
Verwijderd
Citaat:
Hm, dat klinkt niet handig. Succes donderdag!
Nee niet echt. Dankjewel
Oud 17-12-2012, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Ik wil jarretels, als in, normaal in het zwart ofzo. En de hunkemöller heeft er wel plaatjes van, maar ze verkopen het kennelijk niet . Alleen maar in panterprint-rood en heel erg vaag roze.
Ah, je had al een tijdje niks gezegd over het ontmaagdingsproces.
Oud 17-12-2012, 21:06
Verwijderd
We hebben het er laatst anders nog uitgebreid gehad! Ik kan er toch niets aan doen dat mensen dit soort dingen aan elkaar linken? Misschien wil ik het wel om andere redenen dan seks ... Dat bestaat zeg maar ook nog.
Oud 17-12-2012, 21:08
Verwijderd
Frayne en Etmakas, nu jullie er toch zijn, how about Levensweg?
Verwijderd
Citaat:
Ja, want misschien weten mensen hier wel waar je dat kan krijgen?

Als ik een bh had gewild en ik kon nergens een bh vinden (wat natuurlijk niet echt snel voorkomt maar oke) dan had ik dat ook gemeld hoor.
Ik vind het nogal iets sexehs en niet alledaags, maar oke
Verwijderd
Al eerder gezegd, ik ben niet echt in staat om lang te reizen en nog een gezellig dagje spelletjes te spelen . Aangezien niemand naar Leeuwarden gaat komen zal het dan toch moeten wachten tot het nieuwe jaar!
Oud 17-12-2012, 21:09
Verwijderd
Citaat:
"met vriendelijke groet," en de functie kwam er vanzelf onder omdat ik die pm vanuit de banman had verstuurd.
Dat maakt het slechts ten dele goed Martin!
Oud 17-12-2012, 21:09
Verwijderd
O dan heb ik of de hele discussie, of jouw hele inbreng daarin gemist!

En o, er is al een hoitopic naar vernoemd.

Goed. Probeer de New Yorker eens!
Oud 17-12-2012, 21:10
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dat maakt het slechts ten dele goed Martin!
?
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het nogal iets sexehs en niet alledaags, maar oke
Tsja, dan nog. Sommige mensen dragen die dingen redelijk vaak en het had net zo goed een cadeautje kunnen zijn voor iemand anders natuurlijk
Verwijderd
Citaat:
Al eerder gezegd, ik ben niet echt in staat om lang te reizen en nog een gezellig dagje spelletjes te spelen . Aangezien niemand naar Leeuwarden gaat komen zal het dan toch moeten wachten tot het nieuwe jaar!
Ohja, dat was ik even vergeten Al zou ik best naar Leeuwarden willen komen in een weekend ofzo. Maar ik zal geduldig zijn
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten