Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Omg
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
En mijn vriend had het laatst nog erger, hij was heel vaak in Den Bosch en was dus min of meer ongepland al meer dan twee weken niet thuis geweest. Hij had dus niks opgeruimd in zijn kamer, zijn raam was dicht en zijn verwarming stond vol open, dat was echt vreselijk toen we daar binnenkwamen, ik kon door de hete muffe lucht bijna niet meer ademen.
![]()
|
Verwijderd
|
Mijn kamer is in principe niet op slot, maar ik heb het raam gewoon open staan voor ventilatie, dus het had niet zo warm mogen worden. Helaas is het een studentenhuis en vind mijn buurvrouw het hier overduidelijk HEEL ERG KOUD en die had haar verwarming vol open. Dan wordt mijn kamer dus ook heel warm, maar ja, ik wist niet dat mijn buurvrouw het erg koud vond
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar goed, ik heb mijn moeder gebeld (uiteraard) en die heeft me geadviseerd. Alle bankhoezen wassen, de onderhoezen wassen en het deel van de vulling waar het echt in is getrokken goed schoonmaken met allesreiniger. Hele zooitje laten drogen, dan zou je er volgens haar niets meer van ruiken.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bovendien heb ik stom genoeg niets sterks geurends (behalve zeg maar, dingen als azijn en wasbenzine en shit), aanwezige huisgenoten ook niet ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dan ga ik nu boodschappen doen en dan gooi ik intussen vast in de groep: zal ik vanavond Nim's island kijken of Happy Feet? Of zeg je: allebei waardeloos, gooi er maar een dvd in? Er rekening mee houdend dat ik niet zo heel kritisch ben als het op films aankomt.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|