Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2012, 15:34
Verwijderd
Advertentie
Oud 28-12-2012, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Oeh, damn die moet ik nog kijken! De kerstaflevering bedoel je toch?
Nee, ik bedoelde aflevering 4 van seizoen 3 (wordt nu in Ned uitgezonden). Die kerstaflevering hoorde na seizoen 2, die heb ik vorig jaar al gezien.
Oud 28-12-2012, 15:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nee, ik bedoelde aflevering 4 van seizoen 3 (wordt nu in Ned uitgezonden). Die kerstaflevering hoorde na seizoen 2, die heb ik vorig jaar al gezien.
Oooh ben je daar pas. Nee, ik bedoel de kerstaflevering van seizoen 3, ik dl Jij bedoelt zeker de aflevering waarin
Spoiler
Oud 28-12-2012, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Walgelijke decadentie

Spoiler
waarom niet?
ik zou overigens ook niet weten wat een schoonmaker bij jou precies moet komen schoonmaken
Oud 28-12-2012, 15:49
Verwijderd
Omg Toen ik wegging van huis dacht ik echt dat ik alle dingen die konden gaan rotten en weet ik het uit mijn kamer had gehaald maar ik was een appel in een plastic tas vergeten. Die lag op mijn bank en alles, echt alles stinkt naar azijn sinds ik die tas heb aangeraakt. Raam wagenwijd open, dus nu is mijn kamer ook nog ijskoud, kan ik die hoezen van de bank gaan wassen en die vulling daarvan schoon proberen te krijgen. En duizend fruitvliegjes uit die tas natuurlijk
Oud 28-12-2012, 15:50
Verwijderd
En kleren en sjaal die allemaal op de bank lagen ook natuurlijk, maar goed, dat moest sowieso gewassen en is dan weer niet zo'n probleem, maar toch!

STOM En toen ik erover nadacht wist ik eigenlijk ook wel dat daar nog een appel lag
Oud 28-12-2012, 15:50
Verwijderd
ik zal niet spoileren, maar voor wie de kerst special 2012 van downton abbey gaat kijken: sla maar een paar dozen tissues in
Oud 28-12-2012, 15:58
Verwijderd
maar azijn is een geur die snel wegtrekt
Oud 28-12-2012, 16:07
Verwijderd
Nou, voorlopig nog niet. En het is niet echt azijn he het is gewoon een appel die compleet is vergaan. Als in, echt compleet. 3 maanden in een kamer die superwarm is.
Oud 28-12-2012, 16:09
Martiño
Martiño is offline
oei, dat is wel vervelend had je niet een sleutel gegeven aan een huisgenootje zodat er af en toe even gelucht kan worden? Ik vind dat altijd vervelend als ik een paar dagen weg ben, dan hangt er zo'n muffe lucht in huis.
Oud 28-12-2012, 16:10
Martiño
Martiño is offline
En mijn vriend had het laatst nog erger, hij was heel vaak in Den Bosch en was dus min of meer ongepland al meer dan twee weken niet thuis geweest. Hij had dus niks opgeruimd in zijn kamer, zijn raam was dicht en zijn verwarming stond vol open, dat was echt vreselijk toen we daar binnenkwamen, ik kon door de hete muffe lucht bijna niet meer ademen.
Oud 28-12-2012, 16:11
Verwijderd
ja,ik verwacht niet dat de rotte appel geur snel weg zal trekken, maar het azijn-deel ervan waarschijnlijk wel
Oud 28-12-2012, 16:19
Verwijderd
Mijn kamer is in principe niet op slot, maar ik heb het raam gewoon open staan voor ventilatie, dus het had niet zo warm mogen worden. Helaas is het een studentenhuis en vind mijn buurvrouw het hier overduidelijk HEEL ERG KOUD en die had haar verwarming vol open. Dan wordt mijn kamer dus ook heel warm, maar ja, ik wist niet dat mijn buurvrouw het erg koud vond . Dus er werd niet gelucht, normaal hangt er niet zo'n muffe geur. Nieuwe buurvrouw enzo
Oud 28-12-2012, 16:20
Verwijderd
Maar goed, ik heb mijn moeder gebeld (uiteraard) en die heeft me geadviseerd. Alle bankhoezen wassen, de onderhoezen wassen en het deel van de vulling waar het echt in is getrokken goed schoonmaken met allesreiniger. Hele zooitje laten drogen, dan zou je er volgens haar niets meer van ruiken.
Oud 28-12-2012, 16:20
Verwijderd
Citaat:
waarom niet?
ik zou overigens ook niet weten wat een schoonmaker bij jou precies moet komen schoonmaken
Omdat ik het zelf probably beter doe en me dan ga ergeren aan de schoonmaker/schoonmaakster
Oud 28-12-2012, 16:21
Verwijderd
wat zal ik zo eens eten? Theodoor eet niet mee. Dus idealiter is het iets met paddestoelen. Nu kan ik wel weer pasta maken met gemengde paddestoelen en wat kookroom erdoor, en dat is ook wel lekker, maar misschien hebben jullie een orgineler suggestie.
Oud 28-12-2012, 16:27
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Maar goed, ik heb mijn moeder gebeld (uiteraard) en die heeft me geadviseerd. Alle bankhoezen wassen, de onderhoezen wassen en het deel van de vulling waar het echt in is getrokken goed schoonmaken met allesreiniger. Hele zooitje laten drogen, dan zou je er volgens haar niets meer van ruiken.
Ik zou eerst eens een dagje wachten en iets sterk geurends in je kamer loslaten (even de vloer poetsen met een flinke dosis allesreiniger, wierook, etc.), en goed luchten voordat je ook alle hoezen en dekbedden gaat wassen. Misschien is het niet nodig.
Oud 28-12-2012, 16:27
Verwijderd
weten jullie het ook niet?
Oud 28-12-2012, 16:28
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
wat zal ik zo eens eten? Theodoor eet niet mee. Dus idealiter is het iets met paddestoelen. Nu kan ik wel weer pasta maken met gemengde paddestoelen en wat kookroom erdoor, en dat is ook wel lekker, maar misschien hebben jullie een orgineler suggestie.
Ik had gisteren wraps, gewoon met wat garnalen, tomaat en paprika
Oud 28-12-2012, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Ik had gisteren wraps, gewoon met wat garnalen, tomaat en paprika
ja, dat is lekker, maar dat vindt Theodoor ook lekker
Oud 28-12-2012, 16:31
Verwijderd
Paddenstoelenhachee!
Oud 28-12-2012, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Ik zou eerst eens een dagje wachten en iets sterk geurends in je kamer loslaten (even de vloer poetsen met een flinke dosis allesreiniger, wierook, etc.), en goed luchten voordat je ook alle hoezen en dekbedden gaat wassen. Misschien is het niet nodig.
Nee, mijn hele hoezen zitten onder vlekken van dat sap. No way dat ik dat niet ga wassen, niet alleen stinkt het facking smerig, het ziet er ook gewoon heel ranzig uit. Mijn dekbed ga ik niet wassen dat stinkt nergens naar.

Bovendien heb ik stom genoeg niets sterks geurends (behalve zeg maar, dingen als azijn en wasbenzine en shit), aanwezige huisgenoten ook niet . En mijn raam staat al sinds 3/4 uur open, maar daardoor wordt het gewoon te te koud. Maar ja, ik ben al ziek, ik heb geen zin om me en ziek en koud te voelen
Oud 28-12-2012, 16:32
Verwijderd
Theodoor houdt niet van
- paddestoelen
- roomsaus
- sterke schimmelkazen
- avocado
- friet
- olijven

(en yoghurt, vla, pudding, roomijs, chocola, drop en koffie; maar dat maakt geen avondeten)

Laatst gewijzigd op 28-12-2012 om 16:38.
Oud 28-12-2012, 16:34
Verwijderd
Nou, de link die ik postte is supererg met paddestoelen
Oud 28-12-2012, 16:34
Verwijderd
hm, ik heb wel nog een aubergine.
Oud 28-12-2012, 16:35
Verwijderd
ik heb geen zin in rijst, maar dat hoeft natuurlijk ook niet
Oud 28-12-2012, 16:36
Verwijderd
Als jij het nou gaat maken kan je zeggen of het lekker is! Want ik heb 'm zelf nog nooit geprobeerd
Oud 28-12-2012, 16:37
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ja, dat is lekker, maar dat vindt Theodoor ook lekker
wat vindt theodoor dan vies (behalve het ingrediënt paddestoelen)?
Oud 28-12-2012, 16:38
Verwijderd
Nohh Sarah, maak dan van de gelegenheid gebruik iets met sterke schimmelkazen te doen
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nee, mijn hele hoezen zitten onder vlekken van dat sap. No way dat ik dat niet ga wassen, niet alleen stinkt het facking smerig, het ziet er ook gewoon heel ranzig uit. Mijn dekbed ga ik niet wassen dat stinkt nergens naar.

Bovendien heb ik stom genoeg niets sterks geurends (behalve zeg maar, dingen als azijn en wasbenzine en shit), aanwezige huisgenoten ook niet . En mijn raam staat al sinds 3/4 uur open, maar daardoor wordt het gewoon te te koud. Maar ja, ik ben al ziek, ik heb geen zin om me en ziek en koud te voelen
Ah, ik dacht dat het alleen de geur was, ja, dat sap moet je wel even wegpoetsen...
Verwijderd
Hoe lang was je dan niet in je kamer geweest Frayne? Gaat dat zo snel met een appel?
Oud 28-12-2012, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Nohh Sarah, maak dan van de gelegenheid gebruik iets met sterke schimmelkazen te doen
maar ik doe soms al wel gorgonzola over dingen, dan krijgt hij ze gewoon zonder gorgonzola
Oud 28-12-2012, 16:40
Verwijderd
eigenlijk heb ik geen zin in dat recept want ik heb gisteren ook al aubergine gegeten
Verwijderd
Nou dan niet
Verwijderd
Ik ga het denk ik morgen of overmorgen zelf maken.

En je hoeft die torentjes er toch niet verplicht bij te maken?
Oud 28-12-2012, 16:42
Verwijderd
maar zonder die torentjes is het gewoon rijst met gemengde paddestoelen. Dan kan ik net zo goed pasta met gemengde paddestoelen maken
Oud 28-12-2012, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Hoe lang was je dan niet in je kamer geweest Frayne? Gaat dat zo snel met een appel?
Uuh, even redeneren hoor. Eind oktober ziek geworden, dus ergens tussen eind oktober en half november. Tot aan nu. Sowieso 2 maanden.
Verwijderd
hmm ik heb wel nog duizend pakken risottorijst (nietes drie), ik zou risotto met paddestoelen kunnen maken. En schimmelkaas erdoor
Verwijderd
Citaat:
maar zonder die torentjes is het gewoon rijst met gemengde paddestoelen. Dan kan ik net zo goed pasta met gemengde paddestoelen maken
Verwijderd
Citaat:
Uuh, even redeneren hoor. Eind oktober ziek geworden, dus ergens tussen eind oktober en half november. Tot aan nu. Sowieso 2 maanden.
Oh jeetje. Ik dacht dat je tussendoor wel weer in Leiden was geweest.
Oud 28-12-2012, 16:44
Verwijderd
ook omdat ik het voor 1 persoon maak en dus geen 25 gram oesterzwammen en 1/2 portobello enzo kan gaan kopen, dus het wordt toch wel zo'n bakje seizoensmelange
Oud 28-12-2012, 16:45
Verwijderd
een MELANGE
Oud 28-12-2012, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Oh jeetje. Ik dacht dat je tussendoor wel weer in Leiden was geweest.
Ja, in totaal misschien 12 uur (wakker dan). Maar dat was dus, naar huis. Eten, slapen, eten, in de trein naar mijn schoonouders. En dan weer terugkomen, slapen, en tas inpakken en weggaan. Dus dat is niet echt mee te rekenen als thuis zijn, dat is gewoon mijn bed gebruiken. Heb toen niets opgeruimd of neer gezet of wat dan ook.
Verwijderd
ik zou er ook bak-camembert met cranberrysaus bij kunnen eten. Dat lust Theodoor wel, maar hij onderwaardeert het.
Verwijderd
Oke, tijd voor medicijnen shizzle en wat eten.
Verwijderd
Citaat:
Dat lust Theodoor wel, maar hij onderwaardeert het.
Oud 28-12-2012, 16:49
Verwijderd
Nou, ik ga weer m'n pappa al pomodoro maken, maar dan zonder de knoflook, want ik krijg hoog bezoek, en zonder cherrytomaatjes, om budgettaire redenen.
Verwijderd
Citaat:
Oooh ben je daar pas. Nee, ik bedoel de kerstaflevering van seizoen 3, ik dl Jij bedoelt zeker de aflevering waarin
Spoiler
Ja die ja, jezus wat een drama. Heb er compleet slecht van geslapen

En yeeeej ik wist niet dat dit seizoen ook een kerstaflevering had!
Verwijderd
Eigenlijk is het dus gewoon tomatensoep zoals ik 'm normaal maak, maar dan met brood erdoorheen.
Oud 28-12-2012, 16:50
Verwijderd
Dan ga ik nu boodschappen doen en dan gooi ik intussen vast in de groep: zal ik vanavond Nim's island kijken of Happy Feet? Of zeg je: allebei waardeloos, gooi er maar een dvd in? Er rekening mee houdend dat ik niet zo heel kritisch ben als het op films aankomt.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten