Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2013, 19:03
Verwijderd
Hieruit blijkt maar weer wat voor een fantastische vinding de is.
Advertentie
Oud 08-01-2013, 19:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik denk dat ik een uitje ga fruiten, dat allemaal door de krieltjes flikker, met paprika en peper en zout en alles en dan kaas erover en in de oven.
Ofzo?
Ik vraag me eigenlijk af of ik niet gewoon kaassaus erdoor kan flikkeren?
Oud 08-01-2013, 19:05
Miekje*
Miekje* is offline
Je komt er vanzelf achter, LP
Oud 08-01-2013, 19:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hahaha ja maar ik wil wel lekker eten
Oud 08-01-2013, 19:20
Verwijderd
Welke vinden jullie mooier: deze, deze of deze?
Oud 08-01-2013, 19:20
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
De tweede of de derde. Gedeelde eerste plek.
Oud 08-01-2013, 19:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
De witte is wat meisjesachtiger, dus misschien meer voor jou
Oud 08-01-2013, 19:22
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Duh, in aardappelgratin zit toch ook kaassaus, fuck het, ik ga het gewoon proberen.
Oud 08-01-2013, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Zeg, wat kan ik doen met krieltjes? Bakken en in de oven ja, I know maar ik bedoel iets met kruiden ofzo. Wat is lekker? En is het dan lekkerder om te bakken of om in de oven te pleuren (en hoe lang zou dat dan in de oven moeten en oeh, kan ik er dan ook geen kaas over flikkeren?)?
Italiaanse kruiden werkt prima. Chili, paprika en curry ook.
Oud 08-01-2013, 19:27
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
De derde
Oud 08-01-2013, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Die metalen spijlenbedjes zijn leuk, maar worden wel snel wiebelig en gaan ook gauw lawaai maken. Ik zou voor die eerste gaan, daarvan kun je de poten tenminste losschroeven als 'ie het begint te begeven.

Of misschien bij voorbaat al. Ze zien eruit alsof ze in je vloerbedekking zouden snijden.
Oud 08-01-2013, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Je bent zelf een herptrutje
Dat neem je terug

Heeft ie al geantwoord?
Oud 08-01-2013, 19:33
Verwijderd
Ik ben overigens specifiek naar de IKEA geweest om aan hun spijlenbedden te wiebelen.
Oud 08-01-2013, 19:35
Verwijderd
Citaat:
De tweede of de derde. Gedeelde eerste plek.
Citaat:
De witte is wat meisjesachtiger, dus misschien meer voor jou
Citaat:
De derde
Hmja. Die vind ik inderdaad eigenlijk ook wel leuker. Maar ja, dit:

Citaat:
Die metalen spijlenbedjes zijn leuk, maar worden wel snel wiebelig en gaan ook gauw lawaai maken. Ik zou voor die eerste gaan, daarvan kun je de poten tenminste losschroeven als 'ie het begint te begeven.

Of misschien bij voorbaat al. Ze zien eruit alsof ze in je vloerbedekking zouden snijden.
is ook waar. Hm. Ik ga er een nachtje over slapen.

Maar voorlopig krijg ik toch nog geen nieuw bed, want de fiets van mijn zusje is kapot.
Oud 08-01-2013, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Dat neem je terug

Heeft ie al geantwoord?
Oud 08-01-2013, 19:48
Verwijderd
Aaarrgh, ik moet al m'n wilskracht gebruiken om niet iets te posten waar ik een waarschuwing en/of ban voor zou krijgen.
Oud 08-01-2013, 19:49
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Eh *vinger opsteekt* Ik heb mijn bed (een spijlenbedje van IKEA) al een jaar of 10, en hij is nog steeds niet wiebelig Ik draai wel elk jaar mijn bouten aan, maar er staat ook in de omschrijving dat dat moet.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Aaarrgh, ik moet al m'n wilskracht gebruiken om niet iets te posten waar ik een waarschuwing en/of ban voor zou krijgen.
Pm?
Verwijderd
Niet over jullie hoor schatjes.
Oud 08-01-2013, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Jaa, PM me dat drama eens! *benieuwd* Dan zal ik mijn FB-arendsoog eens laten glijden over de vuilspuiterij om te zien of ik het banwaardig acht of niet
Oud 08-01-2013, 19:52
Verwijderd
Ik heb echt alles gedaan op mijn werk wat ik kan bedenken, nu moet ik nog 2 uur doorkomen
Oud 08-01-2013, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Oh ik dacht dat het over mij ging
Oud 08-01-2013, 19:53
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh, kaassaus was op, dus dat dilemma heeft zichzelf opgelost. Nu staan de krieltjes met paprika en uit en heel veel kaas in de oven. Vraag me af of ik er überhaupt nog wel een kipburger bij moet maken
Oud 08-01-2013, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Oh ik dacht dat het over mij ging
Haha nee, die tijden liggen achter me!

edit: niet de tijden dat ik banwaardige dingen over jou wil zeggen, maar dat ik half-cryptisch mensen op het topic beticht van kut zijn
Oud 08-01-2013, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Ik vind ze alle drie spuuglelijk, maar de minst spuuglelijke toch wel Svelvik. Wat een namen, ook
Oud 08-01-2013, 20:01
Verwijderd
Citaat:
De 2e.

Maar als ik moest kiezen zou ik voor de 1e gaan, want dan slaap je niet tegen stangen op. Aangezien ik heel erg schravel en wel vaker mijn bed het snachts uitrol.
Oud 08-01-2013, 20:02
Verwijderd
Spuuglelijk Sjonge
Oud 08-01-2013, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Qua mooi vind ik ze allemaal even mooi. Maar een bed zo zonder spijlen of achterwand of wat dan ook vind ik wel onhandig (want ja, ik praktiseer seks met handboeien en touwen en stuff) (nee grapje natuurlijk).

Ik zou dus gaan voor twee of drie. En dan eerder twee.
Oud 08-01-2013, 20:03
Verwijderd
Ik zou voor de eerste gaan. De derde moet bij de rest van je kamer passen. Vroeger was die er ook in het zwart, dan vind ik hem wat sneller acceptabel.
Oud 08-01-2013, 20:05
Carn
Carn is offline
misschien dat ik dit jaar eens ga investeren in een goed matras
Oud 08-01-2013, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Spuuglelijk Sjonge
Ja, snorrie
Oud 08-01-2013, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Eh *vinger opsteekt* Ik heb mijn bed (een spijlenbedje van IKEA) al een jaar of 10, en hij is nog steeds niet wiebelig Ik draai wel elk jaar mijn bouten aan, maar er staat ook in de omschrijving dat dat moet.
Ik denk dat jij ook stukken lichter bent dan ik. Maar het hangt er wel vanaf wat je ermee doet, ja. Ik spring graag met een aanloopje in de mijne en ik nodig er allemaal grote mannen met baarden in uit enzo. En die willen dan natuurlijk ook met een aanloopje erin, als die zien hoe leuk dat is. Circus. Mijn metalen spijlenbed was na een jaar al aan het sterven.
Oud 08-01-2013, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Qua mooi vind ik ze allemaal even mooi.
*leermomentje*

Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hoe lang zou die shit in de oven moeten? Het staat nu al ongeveer een minuut of 20 erin op 180 graden, de kaas wordt nu langzaam bruin. Ik maak me vooral zorgen om de aardappeltjes. Het zijn krieltjes en het was gewoon een laag, niet op elkaar gestapeld. Is een half uurtje tot 40 min dan genoeg?
Carn
Carn is offline
en het is sowieso geen degelijk spul. Ik heb ook een ikeabed, maar ik vond het een wonder dat ik het na mijn verhuizing nog heelhuids in elkaar wist te schroeven; dat spul is wat dat betreft voor een soort 'eenmalig gebruik'.
Oud 08-01-2013, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Carn
Carn is offline
Citaat:
Hoe lang zou die shit in de oven moeten? Het staat nu al ongeveer een minuut of 20 erin op 180 graden, de kaas wordt nu langzaam bruin. Ik maak me vooral zorgen om de aardappeltjes. Het zijn krieltjes en het was gewoon een laag, niet op elkaar gestapeld. Is een half uurtje tot 40 min dan genoeg?
pak een vork, prik er een uit. Moeilijk!
Verwijderd
Citaat:
http://www.healthfoam.com/
Verwijderd
Citaat:
*leermomentje*

Eigenlijk wilde ik die post nog editten, omdat ik 3 toch niet zo heel erg mooi vond, tenzij je kamer er erg bij past.

Dus bij dezen: ik vind 1 het mooist, maar het minst praktisch. Daarna twee, daarna drie.

Zeikerd
Verwijderd
Citaat:
Prik om de tien minuten in zo'n loeder
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik denk dat jij ook stukken lichter bent dan ik. Maar het hangt er wel vanaf wat je ermee doet, ja. Ik spring graag met een aanloopje in de mijne en ik nodig er allemaal grote mannen met baarden in uit enzo. En die willen dan natuurlijk ook met een aanloopje erin, als die zien hoe leuk dat is. Circus. Mijn metalen spijlenbed was na een jaar al aan het sterven.
Pip heeft die van haar ook jaren gehad en die is pas gaan wiebelen na 545457 keer uit elkaar halen en in elkaar zetten met verhuizen enzo. Het is inderdaad ook een beetje wat je ermee doet
Oud 08-01-2013, 20:09
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Mijn vriendje slaapt ook heel veel bij mij en ik heb een éénpersoonsbed. En we houden heel veel kietelgevechten in mijn bed En voor mijn huidige vriendje sliep mijn ex ook altijd bij mij in bed, hoewel niet vaak.
Oud 08-01-2013, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Zeikerd
Wát gek, ik complimenteerde je diplomatie juist
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Net de finale van masterchef gekeken onder het genot van een bakje instantpuree met wat ijsbergsla
Verwijderd
Citaat:
Wát gek, ik complimenteerde je diplomatie juist
Oh ik snapte je WEER eens niet, crypticus
Oud 08-01-2013, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Oh ik snapte je WEER eens niet, crypticus
Jongeee. Let toch eens op.
Oud 08-01-2013, 20:15
Verwijderd
Oh wacht, ik snap 'm nu pas

Sorry, ik ben te dom voor je.
Oud 08-01-2013, 20:16
Verwijderd
Dat hebben meer mensen
Oud 08-01-2013, 20:16
Verwijderd
Ik denk niet dat Para veel zwaardeis dan Miekje.

/nuttige bijdrage
Oud 08-01-2013, 20:17
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik denk niet dat Para veel zwaardeis dan Miekje.

/nuttige bijdrage
Daar zat ik ook al aan te denken, ja

Para naamoek, ik weeg ongeveer 53 kilo. En jij?

Regels voor berichten