Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2013, 11:37
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Soms heb je van die dagen dat het gewoon niet helemaal loopt. Het wordt vanzelf avond en morgen is weer een nieuwe dag

Op dit moment vind ik geloof ik alles leuk aan verhuizen Ik wil hier echt heel graag weg. We hebben geen plaats of bergruimte of fatsoenlijke badkamer of ruime keuken en als er mensen komen logeren moeten ze in de woonkamer liggen en tenzij ik de gordijnen dicht doe heb ik nul privacy, nergens, en ik kan niet naar buiten want we hebben een balkon op de begane grond en zodra ik mijn neus ook maar naar buiten steek komen de buurtkinderen, hoe stom ik ook doe. En ik heb geen ruimte om te rommelen en te verzamelen en dat is wat ik graag doe en omg ik word zo blij als dat kan zometeen! Ik wil gras en mijn vingers in de grond kunnen steken /rant

Laat me alsjeblieft nog niet denken aan vanavond en morgen

Juh, ik kan me de verhuisdrang goed voorstellen. Ik zit gelukkig voorlopig wel goed.
Oud 08-01-2013, 11:39
Verwijderd
Ok. Dan doe het maar even lekker kut vinden! Soms heb je van die dagen... Komt goed (mag ik dat wel zeggen?)
Oud 08-01-2013, 11:40
Verwijderd
Citaat:
Morge! Vraagje: mijn laptop vindt de wifi hier thuis niet. Telefoon en pc vinden het wel en hebben ook gewoon goede verbinding. Waar kan dat aan liggen en wat kan ik er aan doen?
Probeer dit eens:

Ga naar Start, Uitvoeren. Typ 'CMD'. Tik vervolgens:
ipconfig /release
ipconfig /renew

Mocht je de melding krijgen dat je geen bevoegdheid hebt; ga naar Start, tik in de zoekregel 'COMMAND' tot je de snelkoppeling 'Command Prompt' te zien krijgt. Klik met rechts en selecteer 'Run as administrator'. Rinse & repeat.
Oud 08-01-2013, 11:43
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ok. Dan doe het maar even lekker kut vinden! Soms heb je van die dagen... Komt goed (mag ik dat wel zeggen?)
Haha, ja hoor. Dank je
Oud 08-01-2013, 12:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Monsterafwas eindelijk maar eens weggewerkt
Oud 08-01-2013, 12:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik moet bekennen dat ik de soap Spotted: UB Groningen trouw elke dag volg
Oud 08-01-2013, 12:59
Verwijderd
Oud 08-01-2013, 13:04
Verwijderd
Sanne ik heb het poezendekbed voor 39 euro bij de V&D. Ze hadden wel flamingo's maar alleen voor 1 persoonsbedden.

Ik kan niet wachten om het gezicht van mijn vriend te zien
Oud 08-01-2013, 13:15
Carn
Carn is offline
Citaat:
Probeer dit eens:

Ga naar Start, Uitvoeren. Typ 'CMD'. Tik vervolgens:
ipconfig /release
ipconfig /renew

Mocht je de melding krijgen dat je geen bevoegdheid hebt; ga naar Start, tik in de zoekregel 'COMMAND' tot je de snelkoppeling 'Command Prompt' te zien krijgt. Klik met rechts en selecteer 'Run as administrator'. Rinse & repeat.
symptoombestrijding
Oud 08-01-2013, 15:09
Verwijderd
ik moet mischien van school af.
Oud 08-01-2013, 15:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Waarom?
Oud 08-01-2013, 15:18
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
symptoombestrijding
Quintiano the Quack???
Oud 08-01-2013, 15:20
Verwijderd
Citaat:
Waarom?
Ze willem me er al jaren weg hebben, maar nu hebben die kutmensen genoeg redenen daarvoor.

Laatst gewijzigd op 08-01-2013 om 15:29.
Oud 08-01-2013, 15:26
Verwijderd
Ach, mijn school had me waarschijnlijk ook met plezier vanaf gegooid, maar gelukkig kan dat niet zo maar.

En omg. Hmmz. Ik kan dit jaar niet studeren. Ik kan hoogstens sturen, want roeien wordt hem niet tot ik weer normaal deuren kan open doen, ook als ik moe ben :'). En nu zie ik, bijster toevallig, dat een andere vereniging een stuur zoekt voor hun eerstejaarsdamesacht. Het zou in feite de perfecte invulling zijn voor mijn jaar. Het is opbouwend zelfs nog (in de winter stuur je minder vaak dan in de zomer, dus je begint echt maar 3 keer in de week en dat deed ik nu ook) dus dat is niet een probleem.

Maar Amsterdam. En maar mijn eigen ploeg een soort van in de steek laten (alhoewel het een kutploeg is). Maar omg, een wedstrijdacht sturen.
Oud 08-01-2013, 15:31
Verwijderd
Ja, maar nu krijgen we ook nog een nieuwe directeur die van boven de rivieren komt. Hij weet niets van die situaties af van die school. Ik hoop dat die flink wat leraren ontslaat.

en als ik nar een andere ga moet ik het 3e jaar gaan doen
Oud 08-01-2013, 15:36
Verwijderd
Citaat:
symptoombestrijding
Aan jou de eer de oorzaak aan te pakken.
Oud 08-01-2013, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Quintiano the Quack???
Quack quack, motherducker!
Oud 08-01-2013, 15:43
Verwijderd
Ik had net een meeting met mijn promotoren en daar zag ik erg tegenop, maar ik heb me toch een partij ass gekickt Ging helemaal goed, dus ben even heel blij met mezelf
Oud 08-01-2013, 16:02
Verwijderd
Gelukkig leven er nog goeie mensen op de wereld.
Oud 08-01-2013, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Sanne ik heb het poezendekbed voor 39 euro bij de V&D. Ze hadden wel flamingo's maar alleen voor 1 persoonsbedden.

Ik kan niet wachten om het gezicht van mijn vriend te zien
Hahahahaha wat goed Ik ben er al dik een jaar SUPERTEVREDEN mee, hij blijft ook echt heel mooi enzo

Of nou ja 'mooi'

Ik heb ook zo'n zin in morgenavond Al heeft ie m'n facebookpost gezien met het hertendekbed, dus hij weet nu iig een beetje van m'n voorliefde voor wanstaltige dingen.
Oud 08-01-2013, 17:32
Verwijderd
Ik zag op TvWest dat er ergens in een winkel in Scheveningen een vogelspin tussen de broodjes zat. Hij was waarschijnlijk meegekomen tussen de bananen.
Nou, ik zou dus echt hysterisch worden als ik dat zou aantreffen.

Ik ben sowieso altijd al een beetje para als ik bij de bananen sta
Oud 08-01-2013, 17:37
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik zag op TvWest dat er ergens in een winkel in Scheveningen een vogelspin tussen de broodjes zat. Hij was waarschijnlijk meegekomen tussen de bananen.
Nou, ik zou dus echt hysterisch worden als ik dat zou aantreffen.

Ik ben sowieso altijd al een beetje para als ik bij de bananen sta

Bij ons in de AH was de chick van de groentenafdeling allergisch voor bananen en het sap dat eraf kwam en weet ik veel. Ze kon ze in ieder geval niet aanraken zonder jeukende handen te krijgen. Als ze aan mij vroeg of ik ze uit de dozen wilde halen, kwam ik ook altijd aan met het vogelspinnenargument dikke neus, met mijn geluk zal ik er wel eentje tegenkomen.
Oud 08-01-2013, 17:40
Verwijderd
Bij een vriendin in de straat is iemand gister neergestoken.
Oud 08-01-2013, 17:54
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Gatver.
Oud 08-01-2013, 18:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Shownieuws: "Het was een zwarte dag toen Ruth Jacott tijdens een voorstelling van het podium viel en haar voet brak. Maar met de steun en toeverlaat van haar familie is ze er weer bovenop."

:"""""") TEH DRAMAZ
Oud 08-01-2013, 18:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Waarom kijk ik daar eigenlijk ook naar
Oud 08-01-2013, 18:10
Miekje*
Miekje* is offline
Hallo, virtuele vrienden
Oud 08-01-2013, 18:11
Verwijderd
Mijn vriendje reageert niet op mijn enorme dilemma. Ik wil het ook niet aan mijn ouders voorleggen tot hij zijn mening heeft gegeven maar dan moet ie wel opschieten
Oud 08-01-2013, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Mijn vriendje reageert niet op mijn enorme dilemma. Ik wil het ook niet aan mijn ouders voorleggen tot hij zijn mening heeft gegeven maar dan moet ie wel opschieten
Goeie post
Oud 08-01-2013, 18:14
Verwijderd
Hoezo ? Het gaat over roeien he
Oud 08-01-2013, 18:17
Miekje*
Miekje* is offline
Zo, ik zit moed te verzamelen om straks in mijn boek te gaan schrijven. Eigenlijk durf ik dat niet, maar het zou wel heel handig zijn Wat ben ik toch ook een meut met boeken.
Oud 08-01-2013, 18:17
Verwijderd
Ja dat zeg je dus nu pas
Oud 08-01-2013, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Zo, ik zit moed te verzamelen om straks in mijn boek te gaan schrijven. Eigenlijk durf ik dat niet, maar het zou wel heel handig zijn Wat ben ik toch ook een meut met boeken.
?
Oud 08-01-2013, 18:22
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zeg, wat kan ik doen met krieltjes? Bakken en in de oven ja, I know maar ik bedoel iets met kruiden ofzo. Wat is lekker? En is het dan lekkerder om te bakken of om in de oven te pleuren (en hoe lang zou dat dan in de oven moeten en oeh, kan ik er dan ook geen kaas over flikkeren?)?
Oud 08-01-2013, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Ja dat zeg je dus nu pas
Uuh nee. Kijk even een paar posts omhoog en daar heb ik een heel roeiverhaal en twijfels. Dan is het niet dat ik 'het nu pas zeg'.
Oud 08-01-2013, 18:26
Verwijderd
In de pan Provençaals of andere semigroene fliebers. In de oven geen losse kruiden wel kaas erop of in een saus.
Oud 08-01-2013, 18:27
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
In de pan Provençaals of andere semigroene fliebers. In de oven geen losse kruiden wel kaas erop of in een saus.
Oké, volgens mij hebben we wel iets groens
Wat voor saus hebben we het dan over?
Oud 08-01-2013, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Uuh nee. Kijk even een paar posts omhoog en daar heb ik een heel roeiverhaal en twijfels. Dan is het niet dat ik 'het nu pas zeg'.
Bijna drie uur later *schop*
Oud 08-01-2013, 18:28
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb een leesboek waar heel veel educatieve dingen instaan die ik wil markeren enzo, om ze makkelijk op te kunnen zoeken. Maar ik durf niet zo goed.

Misschien moet ik het doen met een gele markeerstift en schrijven met potlood, dan is het niet zo erg.
Oud 08-01-2013, 18:28
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb morgenochtend een toets en verder niks Dat maakt dat ik morgenmiddag dus brood kan bakken en soep kan koken, joechei!
Oud 08-01-2013, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Oké, volgens mij hebben we wel iets groens
Wat voor saus hebben we het dan over?
Ehr ligt aan hoe goed je zelf creatief bent? Bijv tomatensaus zelf kruiden?
Oud 08-01-2013, 18:30
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik hou niet zo van tomatensaus
Oud 08-01-2013, 18:36
Verwijderd
blegh tomatensuas.
Oud 08-01-2013, 18:38
Miekje*
Miekje* is offline
Brrr, ik heb overal prikhaar zitten van de golden retriever die ik vanmiddag op tafel had staan tijdens mijn toets. Dieren aaien werkt stressverlagend, dus doe ik dat zo veel mogelijk bij praktijktoetsen. Deze hond verhaarde alleen nogal
Oud 08-01-2013, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Bijna drie uur later *schop*
Ja, en in de tussentijd niets dus lijkt me logisch dat ik daar nog steeds wel mee bezig ben. En er staan ook duizend posts tussen natuurlijk
Oud 08-01-2013, 18:50
Verwijderd
Oud 08-01-2013, 18:50
Carn
Carn is offline
http://theoatmeal.com/comics/house awww.
Oud 08-01-2013, 18:58
Miekje*
Miekje* is offline
<3
Oud 08-01-2013, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Ja, en in de tussentijd niets dus lijkt me logisch dat ik daar nog steeds wel mee bezig ben. En er staan ook duizend posts tussen natuurlijk
Er stond blijkbaar teveel tussen want een snelle scan en ik zag niks bijbehorends Herptrutje.
Oud 08-01-2013, 19:03
Verwijderd
Je bent zelf een herptrutje
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten