Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2013, 16:20
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Jumbo in Maastricht en Baarle-Nassau zijn niet echt groot. De AH XL in de Brusselse poort vind ik ook niet gigantisch.
Carrefour Hypermarkten, die zijn pas groot, maar die heten dan ook voor een reden hypermarkt
Oh, de Carrefour, daar hebben we in Spanje nog boodschappen gedaan. Hele (gedroogde) VARKENSPOTEN hangen daar op de vlees-afdeling. Het is dat ik daar al een beetje bekend mee was, maar WAT. EEN. AANBOD.

Oud 03-02-2013, 16:22
Verwijderd
En geen zwarte rijst hebben dat is het ergste!
Oud 03-02-2013, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Nu wil ik ook naar de Jumbo, ik ben uitgekeken op de Dirk vd Broek.
Laten we erheen gaan, als toeristische attractie
Oud 03-02-2013, 16:25
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Laten we erheen gaan, als toeristische attractie
Oke Ik neem mijn fototoestel, backpack en een tent mee.
Oud 03-02-2013, 16:28
Verwijderd
Ik proviand.

(naar een supermarkt d;D:;d;d;D;d;d;D)
Oud 03-02-2013, 16:31
Verwijderd
Ik vind de Jumbo hier bloedirritant. Onbeschoft personeel wat ook nog eens echt geen zak van het assortiment weet, en ik kan er nooit iets vinden omdat de indeling totaal onlogisch is (sinaasappelsap naast wc-papier ).
Oud 03-02-2013, 16:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Pfffffffff m'n ouders zijn blijkbaar een vakantie naar Mallorca aan het plannen /jaloerse dochter
Oud 03-02-2013, 16:42
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Het lastige aan spieren vind ik dat ze er onder verschillend licht zo totaal anders kunnen uitzien. En dat ze onder invloed van samentrekken of ontspannen zoveel verschillende vormen kunnen hebben, dus je kunt je er niet makkelijk vanaf maken met 'dit is ongeveer een cilindervorm' of 'hier zit ongeveer zo'n soort massa'. Al helemaal als je expressieve houdingen wil tekenen, nieuwe mensachtigen wil bedenken of interessante dingen wil gaan doen met licht.

Dus ja. Oefenen it is.
Ja, I gave up met het snappen van spieren en tienduizend verschillende houdingen waarin een spier/spiergroep/massa kan zitten. Ik snap niet hoe mensen zonder referentie iets kunnen.
Oud 03-02-2013, 16:48
Verwijderd
Oh, ik hou echt met heel mijn hart van buitenlandse supermarkten. Die zijn echt echt gigantisch. Hele schappen vol met enorme hoeveelheden en keuzes al die keuzes
Oud 03-02-2013, 16:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Zijn alle Jumbo's zo goddelijk groot, of alleen die hier bij Laak (tegenover de Action, dus de extase is dubbel zo groot)?
Het is bijna ongezond hoe erg in extase ik daar rondloop. Ze hebben ALLES! ALLES DAT JE IN SUPERMARKTLAND MAAR KAN BEDENKEN OMG!
Het maakt niet uit dat ik het niet nodig heb, het feit dat ze het hebben! Pizza's en chips die je nog nooit ergens anders gezien hebt! De meest exotische vruchten en groenten! Het is een consumentenparadijs!

Ik heb bananen gekocht.
Ik vind de Jumbo echt een kutsupermarkt. Geen idee waarom hoor, maar ik kan er nooit wat vinden en alles.
Maar naar die ben ik nog nooit geweest, te ver.
Oud 03-02-2013, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Tijd om de quiz te testen op de forumers die dat wilden Wel het handigste is als zij gewoon de powerpoint krijgen, want daar staan alle filmpjes en afbeeldingen in. Even bedenken hoe ik dat het handigste kan doen.
Ah ja, leuk

Citaat:
De meest exotische vruchten en groenten! Het is een consumentenparadijs!

Ik heb bananen gekocht.
Ik moest hier hard om lachen
Oud 03-02-2013, 17:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb de powerpoint geüpload, dus als je de link wil geef je maar een gil
Oud 03-02-2013, 17:04
Verwijderd
Ja, nóg eens? Een goed verstaander..
Oud 03-02-2013, 17:07
Verwijderd
Oh geef maar!
Oud 03-02-2013, 17:07
Verwijderd
Citaat:
Ah ja, leuk

Ik moest hier hard om lachen
Dat is mooi

Het was ook bedoeld voor de comic value. Ik heb namelijk ook een blik soep gekocht.
Oud 03-02-2013, 17:09
Verwijderd
Toe maar, living on the edge!
Verwijderd
Oh yes, vriendlief heeft ook zin in friet en dus is hij het nu halen en hoef ik niet te koken
Verwijderd
Overigens, goed dat je het zegt. Ik moet ook nog even snel wat te drinken scoren, anders droog ik uit.
Oud 03-02-2013, 17:11
Verwijderd
En mijn rechtermuisknop is helemaal sufgebeukt door Path of Exile, waardoor de plakkerige substantie tussen het bodywork en het clicketyclickmechanisme wegge..klikt is en nu is-ie weer als nieuw, zonder dat er een schroevendraaier aan te pas hoefde te komen
Oud 03-02-2013, 17:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, nóg eens? Een goed verstaander..
Citaat:
Oh geef maar!
PM!
Oud 03-02-2013, 17:21
Verwijderd
Ik faal echt heel hard volgens mij
Oud 03-02-2013, 17:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja? Ik ben steeds zo bang dat het heel makkelijk is
Oud 03-02-2013, 17:25
Verwijderd
Het eerste filmpje wat ik tegenkom werkt niet
Oud 03-02-2013, 17:26
Verwijderd
Nevermind, instelling van powerpoint
Oud 03-02-2013, 17:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Kut, die stomme filmpjes
Oud 03-02-2013, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Ik faal echt heel hard volgens mij
Hahaha ik ook Sommige vragen zijn heel simpel, maar sommige weet ik ook gewoon écht niet. Gewoon, omdat ik het niet weet. Een beetje het kiwi-verhaal

Ik PM je straks mijn antwoorden CR. Ik beloof niet te cheaten
Oud 03-02-2013, 17:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hahaha ik ook Sommige vragen zijn heel simpel, maar sommige weet ik ook gewoon écht niet. Gewoon, omdat ik het niet weet. Een beetje het kiwi-verhaal

Ik PM je straks mijn antwoorden CR. Ik beloof niet te cheaten
Oke, dan is het dus niet te makkelijk

Thanks
Oud 03-02-2013, 17:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Doen de filmpjes het bij jou wel Q?
Oud 03-02-2013, 17:34
Verwijderd
Ik heb echt dingen waar ik nog nooit van had gehoord
Oud 03-02-2013, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Doen de filmpjes het bij jou wel Q?
Alles werkt slick en naar behoren. Wel heb ik wat storende elementen gezien in de layout en grammatica PM ik je ook wel
Oud 03-02-2013, 17:36
Verwijderd
Vooral actualiteiten gaan we me echt slecht af . Cultuur ook trouwens/
Oud 03-02-2013, 17:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Alles werkt slick en naar behoren. Wel heb ik wat storende elementen gezien in de layout en grammatica PM ik je ook wel
Oh neee, er mogen geen lelijke dingen inzitten. PM me dat inderdaad maar
Oud 03-02-2013, 17:40
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ah wtf Vampire Diaries, WTF

Seizoen 3 staat gelukkig alweer klaar, maar eerst even douchen.
Oud 03-02-2013, 17:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik zie nu trouwens ook dat er een paar vragen zijn die wel érg moeilijk zijn zonder de inleidende tekst
Oud 03-02-2013, 17:46
Verwijderd
Ik heb mijn antwoorden naar je toe gestuurd voor zover je er wat aan hebt.
Oud 03-02-2013, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Tijd om de quiz te testen op de forumers die dat wilden Wel het handigste is als zij gewoon de powerpoint krijgen, want daar staan alle filmpjes en afbeeldingen in. Even bedenken hoe ik dat het handigste kan doen.
Wat voor quiz?
Oud 03-02-2013, 18:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Wat voor quiz?
Ik mede-organiseer een quizavond (pubquiz-style) in het Groninger Museum over Scandinavië (omdat er nu de tentoonstelling Nordic Art is).
Oud 03-02-2013, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Zijn alle Jumbo's zo goddelijk groot, of alleen die hier bij Laak (tegenover de Action, dus de extase is dubbel zo groot)?
Het is bijna ongezond hoe erg in extase ik daar rondloop. Ze hebben ALLES! ALLES DAT JE IN SUPERMARKTLAND MAAR KAN BEDENKEN OMG!
Het maakt niet uit dat ik het niet nodig heb, het feit dat ze het hebben! Pizza's en chips die je nog nooit ergens anders gezien hebt! De meest exotische vruchten en groenten! Het is een consumentenparadijs!

Ik heb bananen gekocht.
wij zijn ook fan van die jumbo, inderdaad, ze hebben allemaal dingen die de AH bijv niet heeft.
Oud 03-02-2013, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Ik mede-organiseer een quizavond (pubquiz-style) in het Groninger Museum over Scandinavië (omdat er nu de tentoonstelling Nordic Art is).
Leuk! Maar ik weet helemaal niks over Scandinavië ^^ Ik kan wel een kijkje nemen als je wil, voor het totaalbeeld, maar ik gok dat Q al alles gezien heeft
Oud 03-02-2013, 18:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Leuk! Maar ik weet helemaal niks over Scandinavië ^^ Ik kan wel een kijkje nemen als je wil, voor het totaalbeeld, maar ik gok dat Q al alles gezien heeft
Zeg het maar Er waren een paar forumers die de quiz graag wilden maken omdat ze dat leuk vinden. Voor mij gaat het vooral om een totaalbeeld of de quiz niet te moeilijk of makkelijk is.
Oud 03-02-2013, 18:29
Verwijderd
Oh, stuur me de link dan maar! Ik ben wel nog Valkyrie aan het kijken (het is nu reclame), dus het kan even duren.
Oud 03-02-2013, 18:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Pm!
Oud 03-02-2013, 18:35
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik wil ook!

Maar ik moest eerst VD afkijken en douchen
Oud 03-02-2013, 18:57
Verwijderd
Ik wil ook wel een pm!
Wij zijn net nog een keer naar Les Mis geweest. We hadden een discussie over MMe Thenardier, wie zou haar nog meer kunnen spelen....? Vriendje dacht Meryl Streep, maar dat weet ik nog niet helemaal... Ik ben fan van Jenny Galloway, die het op beide dvd-concerten doet.
Oud 03-02-2013, 19:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ook pm voor jou
Oud 03-02-2013, 19:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En een powerpointviewer downloaden dat ik geen office heb, begint me parten te spelen!
Oud 03-02-2013, 19:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat lijkt me bijzonder onhandig.
Oud 03-02-2013, 19:17
Verwijderd
Ik kan 'm niet openen. Als ik op de startpagina ben en op meldingen wil klikken, valt het weg onder Gebruiksinstellingen FAQ etc. Ben ik de enige?
Oud 03-02-2013, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Ik heb de powerpoint geüpload, dus als je de link wil geef je maar een gil
Ik wil ook wel, als je nog iemand nodig hebt En anders vind ik het ook gewoon leuk, kijken hoe hard ik faal.
Oud 03-02-2013, 19:19
Verwijderd
Ik heb 'm nu wel open maar het probleem is niet verholpen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten