Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2013, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Noedel dacht eerst dat de mini's echt eetbaar waren, is dit daar een referentie naar?
anne dacht dit ook, en toen ze de eerste keer zag dat het doosje hagelslag leeg was, dacht ze dat het een fabrieksfoutje was
Advertentie
Oud 05-02-2013, 13:27
Verwijderd
Ik heb dus echt geen verstand van reizen en wikipedia is niet echt behulpzaam, misschien omdat het zo logisch is?
Canarische eilanden horen bij Spanje en zijn dus EU en dus hoef ik geen paspoort en hebben ze toch gewoon de euro, niet?
Oud 05-02-2013, 13:40
Verwijderd
ik liep in de pauze over de gang, komt een brugklasser naar me toe vraagt die: ben je onze nieuwe BV-docent.
Oud 05-02-2013, 13:41
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Whut? zie je er zo oud uit dan?
En wtf is BV?
Belasting-Voordeel? Bifi-Verorber? Bejaarden-Vozen? Eh?
Oud 05-02-2013, 13:42
Verwijderd
beeldendevorming. kunst enzo dus.

Schijnbaar zie ik er zo oud uit. maar de meeste mensen schatten me 13 of 18.
Oud 05-02-2013, 13:43
Verwijderd
Citaat:
wat ben je toch ook een schatje *wangknijp*
Citaat:
Ja Noedel. *in wangetje knijp*
Oud 05-02-2013, 13:44
Verwijderd
Ik heb gisteravond mijn sollicitatie verzonden en ik ben zó zenuwachtig. Elke keer dat ik mijn email open denk ik 'o o ooo ik moet me nu mentaal voorbereiden op een afwijzing'. o o oooo.
Oud 05-02-2013, 13:46
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
wat ben je toch ook een schatje *wangknijp*
Citaat:
Ja Noedel. *in wangetje knijp*
Oud 05-02-2013, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Ik heb gisteravond mijn sollicitatie verzonden en ik ben zó zenuwachtig. Elke keer dat ik mijn email open denk ik 'o o ooo ik moet me nu mentaal voorbereiden op een afwijzing'. o o oooo.
Komt wel goed schatje!
Oud 05-02-2013, 13:51
Verwijderd
im word gek, nog steeds geen internet thuis. pas 24 februari. dus ik kan ik niets, behalve naar de bieb.

er was een mauwendgeluid in de bieb, dacht iedereen dat er een kat was, maar het was een kinderboekje met geluidjes.
Oud 05-02-2013, 13:53
Verwijderd
Let je op je interpunctie, Sadye. Het ging een tijdje zo goed.
Oud 05-02-2013, 13:54
Verwijderd
Ze hebben een kut toetsenbord hier, maar ik zal erop letten.
Oud 05-02-2013, 13:55
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Er liep waarschijnlijk een kat over het toetsenbord.
Oud 05-02-2013, 13:56
Verwijderd
Dat gebeurt alleen thuis.
Oud 05-02-2013, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Oud 05-02-2013, 14:11
Verwijderd
Wat is daar grappig aan
Oud 05-02-2013, 14:15
Verwijderd
Je vergeet een vraagteken.
Oud 05-02-2013, 14:25
Verwijderd
Oud 05-02-2013, 14:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Misschien had ik de volgorde nagels lakken - afwassen beter om kunnen draaien.
Oud 05-02-2013, 14:27
Noedelhap
Noedelhap is offline
Oh god, de 'actievoerende' studente die tegen de monarchie is, mocht nu ook aanschuiven bij Pauw en Witteman. Blijkt maar weer dat ze alleen maar wil actievoeren omdat ze de monarchie 'zat' is. Duidelijk een overambitieuze studente die zichzelf veel te belangrijk vindt

http://omroep.vara.nl/media/208937
Oud 05-02-2013, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Wat is daar grappig aan
ik vind het grappig wanneer je als juf optreedt.
Oud 05-02-2013, 14:28
Verwijderd
trouwens, topictitel <33
Oud 05-02-2013, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Oh god, de 'actievoerende' studente die tegen de monarchie is, mocht nu ook aanschuiven bij Pauw en Witteman. Blijkt maar weer dat ze alleen maar wil actievoeren omdat ze de monarchie 'zat' is. Duidelijk een overambitieuze studente die zichzelf veel te belangrijk vindt

http://pauwenwitteman.vara.nl/Gast-d...html?tx_ttnews[tt_news]=29005&cHash=7abd2a63e4dc44614c9e38f5fd7c07ca
Over het feit dat ze meegenomen werd door de politie heb ik niet zo'n mening, vind het nogal een opgeklopt gedoe.

Maar teringjantje wat heb ik een grondige hekel aan dat soort overserieuze studentes. Waarschijnlijk is ze ook totaal humorloos, hebben meer van dat soort wijven last van.
Ze zit echt hard op zichzelf te soppen daar. Echt niet te harden. En dat ze ook echt woorden gebruikt als 'tevens'. Fucking hell, je bent een 23-jarige studente (die eruit ziet als 30), niet Ivo Opstelten of zo.

/rant
Oud 05-02-2013, 14:34
Verwijderd
En dat comité om 'de kroning te gaan tegenhouden' (), oh man, ik wil daar bij zijn om me eens goed te ergeren.
Oud 05-02-2013, 14:37
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ze heeft ook een blik in haar ogen van "ik blaas desnoods een busje schoolkinderen op om mijn doel te bereiken". Ze denkt ook echt dat ze iets kan veranderen met haar "comité" (ws. bestaande uit zijzelf, een kamergenoot, diens vriend en haar kat).
Oud 05-02-2013, 14:41
Verwijderd
Citaat:
Misschien had ik de volgorde nagels lakken - afwassen beter om kunnen draaien.
Denk je echt?

Citaat:
Maar teringjantje wat heb ik een grondige hekel aan dat soort overserieuze studentes. Waarschijnlijk is ze ook totaal humorloos, hebben meer van dat soort wijven last van.
Ze zit echt hard op zichzelf te soppen daar. Echt niet te harden. En dat ze ook echt woorden gebruikt als 'tevens'. Fucking hell, je bent een 23-jarige studente (die eruit ziet als 30), niet Ivo Opstelten of zo.

/rant
Ik kan het niet meer zien of ze blokkeren België weer ofzo en zeggen dat het niet bestaat zodat ik niet ga zeiken dat het oneerlijk is.
Oud 05-02-2013, 14:41
Verwijderd
Citaat:
Ze heeft ook een blik in haar ogen van "ik blaas desnoods een busje schoolkinderen op om mijn doel te bereiken". Ze denkt ook echt dat ze iets kan veranderen met haar "comité" (ws. bestaande uit zijzelf, een kamergenoot, diens vriend en haar kat).
Nah, ik denk vooral mega-irritante studentjes.
Oud 05-02-2013, 14:42
Verwijderd
Ik zou ook wel op mezelf soppen als ik uitgenodigd werd bij Pauw en Witteman om te vertellen over mijn politieke ideeën.

Niet dat ik dat fragment gezien heb, verder. Het koningshuis vind ik best nuttig, het is als een soort kermis met lampjes en kleurtjes om de onrendabelen bezig te houden zodat ze de grote mensen niet storen.
Oud 05-02-2013, 14:44
Verwijderd
Gevonden, omg wat een kakwijf! 23 ja? Eerder 35! En ik heb nog nooit iemand op zichzelf zien soppen, maar als ik me er iets bij voorstel is het inderdaad wat hier gebeurt.
Oud 05-02-2013, 14:44
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Denk je echt?

Ik kan het niet meer zien of ze blokkeren België weer ofzo en zeggen dat het niet bestaat zodat ik niet ga zeiken dat het oneerlijk is.
Je moet even mijn aangepaste link proberen, mijn oorspronkelijke url was fout (zaten [] tekens in).

Edit : te laat
Oud 05-02-2013, 14:46
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik zou ook wel op mezelf soppen als ik uitgenodigd werd bij Pauw en Witteman om te vertellen over mijn politieke ideeën.

Niet dat ik dat fragment gezien heb, verder. Het koningshuis vind ik best nuttig, het is als een soort kermis met lampjes en kleurtjes om de onrendabelen bezig te houden zodat ze de grote mensen niet storen.
Je moet het fragment even zien, ben benieuwd wat je ervan vindt als je haar ziet.
Oud 05-02-2013, 14:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat een irritant kind zeg dat ze ook begint over "het politiegeweld in Nederland", please. Ga toch weer lekker studentje spelen.
Oud 05-02-2013, 14:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Overigens vind ik dat dat programma haar überhaupt geen platform moet bieden.
Oud 05-02-2013, 14:51
Verwijderd
Ah, ik had eerst de niet-werkende link uit de quote. Even kijken.
Oud 05-02-2013, 14:53
Verwijderd
Ach ja, als die debiele agenten gewoon normaal hadden gedaan had niemand van die muts gehoord
Oud 05-02-2013, 15:06
Verwijderd
Onze systeembeheerder stuurde me een mailtje. 'Hoi ik wil graag een foto van de server. Het is een liggende als ik me niet vergis, HD.' Ik las HD als fancy term voor 'groot' en dacht dat ie een liggende foto wilde die op de server staat. Dacht wel, dude zeg dan welke foto, maar ach. Dus ik stuurde 'm vrolijk een foto terug van een badkamer.

Hij wilde dus een foto van de (liggende) server, van het merk HD. Ze hebben op het hoofdkantoor drie kwartier om me gelachen. Ik deed vrolijk mee overigens /blond
Oud 05-02-2013, 15:07
Verwijderd
Ten eerste dit;
Citaat:
Maar jemig, wat een zure kut Ze vindt zichzelf belangrijk en dat is mooi, dan os er in ieder geval iemand doe dat vindt!
Oud 05-02-2013, 15:09
Verwijderd
Tsja, beetje een pretentieus kutje is ze wel en een irritante dictie heeft ze ook, maar volgens mij is ze niet zozeer op zichzelf aan het soppen als dat ze aanvankelijk zenuwachtig is en daarna overmoedig wordt. Jeugdig maximalisme.

En verder is er ook gewoon politiegeweld in Nederland, alhoewel natuurlijk niet zo ernstig als op andere plaatsen. Maar als je nooit een gummiknuppel hebt moeten ontwijken bij een vredige demonstratie heb je daar misschien geen besef van.
Oud 05-02-2013, 15:11
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Onze systeembeheerder stuurde me een mailtje. 'Hoi ik wil graag een foto van de server. Het is een liggende als ik me niet vergis, HD.' Ik las HD als fancy term voor 'groot' en dacht dat ie een liggende foto wilde die op de server staat. Dacht wel, dude zeg dan welke foto, maar ach. Dus ik stuurde 'm vrolijk een foto terug van een badkamer.

Hij wilde dus een foto van de (liggende) server, van het merk HD. Ze hebben op het hoofdkantoor drie kwartier om me gelachen. Ik deed vrolijk mee overigens /blond
Mooie "97"-actie
Oud 05-02-2013, 15:12
Verwijderd
ze doet me denken aan dat vreemde mens van groenlinks http://nl.wikipedia.org/wiki/Heleen_Weening
Oud 05-02-2013, 15:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
En verder is er ook gewoon politiegeweld in Nederland, alhoewel natuurlijk niet zo ernstig als op andere plaatsen. Maar als je nooit een gummiknuppel hebt moeten ontwijken bij een vredige demonstratie heb je daar misschien geen besef van.
Ik geloof ook direct dat er dingen gebeuren die niet door de beugel kunnen, zoals binnen elke beroepsgroep. Hoe zij er echter over spreekt stoort me, "ze steken duimen in ogen, ze breken armen", alsof dat bij elke arrestatie gebeurt

Maar nou moet ik er eerlijkheidshalve wel aan toevoegen dat ik nog nooit, op welke manier dan ook, in aanraking ben geweest met de politie. Dus hoeveel weet ik er nou helemaal van
Oud 05-02-2013, 15:25
Verwijderd
Ik geloof dat ik ook mag ophouden met me zorgen te maken over de birdies:
Citaat:
Milieuvriendelijk geproduceerd
Vrij van PTFE en PFOA. Er is minder energie verbruikt bij het aanbrengen van de antiaanbaklaag, dus
minder CO2 uitstoot. En er komen geen schadelijke gassen vrij bij het bakken op hoge temperaturen.De serie heeft stevige kunststof steel. Het kunststof wordt niet snel heet bij contact met warmtebronnen. De pannen blijven onder alle omstandigheden veilig te hanteren.
PTFE is wat schadelijk is voor de vogels. En dit is een Balans pan van BK die dat dus niet heeft. Mam, ik hou van je dat je Balans pannen aan me geeft!
Oud 05-02-2013, 15:26
Carn
Carn is offline
Citaat:

Oud 05-02-2013, 15:31
Verwijderd
Citaat:
ze doet me denken aan dat vreemde mens van groenlinks http://nl.wikipedia.org/wiki/Heleen_Weening
Vergelijkbare kop, ja.
Oud 05-02-2013, 15:34
Verwijderd
Citaat:

Oud 05-02-2013, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Je vergeet een vraagteken.
Oud 05-02-2013, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Vreetbui alert!
Doe dat nou niehiet..
Oud 05-02-2013, 15:40
Verwijderd
een nieuw seizoen obese jongens!
Oud 05-02-2013, 15:40
Verwijderd
Het is puur en alleen omdat jij dat vreselijk vindt, dat ik mezelf dat heb afgeleerd
Oud 05-02-2013, 15:41
Verwijderd
Citaat:
een nieuw seizoen obese jongens!
Welke zender? Commercieel zeker
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten