Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2013, 21:35
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oke. Nou, biologie, jij liever dan ik!
Heerlijk vind ik het Ik ga het niet voor niets studeren
Verwijderd
Citaat:
Etmakas <3

Eigenlijk wil ik je meeten, maar ik durf niet. Want ik ben bang dat ik verbleek bij je awesomess.

Oke weer genoeg geslijmt.
Wow. Maar ik ben best gewoon gebleven hoor!

Nee maar serieus, ik moet best wel vaak lachen om mijn eigen grapjes. Op het forum zie je dat alleen niet.

Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Kusjes hoor.
Jaja, me eerst de grond in boren en nu weer lief doen? Pffffffffffffft
Oud 06-02-2013, 21:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh, ik hou van rendiermos <3
Oud 06-02-2013, 21:39
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oh, ik hou van rendiermos <3
Cladina, bedoel je? Da's best tof, ja. Da's nou een voorbeeld van een korstmos! Het stermos wat Etmakas bedoelde, is gewoon haarmos, en da's een plantje
Oud 06-02-2013, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Wow. Maar ik ben best gewoon gebleven hoor!

Nee maar serieus, ik moet best wel vaak lachen om mijn eigen grapjes. Op het forum zie je dat alleen niet.

Oh, bij mij is het nog veel erger hoor Dus dat maakt niet uit.
Oud 06-02-2013, 21:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Cladina, bedoel je? Da's best tof, ja. Da's nou een voorbeeld van een korstmos! Het stermos wat Etmakas bedoelde, is gewoon haarmos, en da's een plantje
Ik heb geleerd van Ronja de Roversdochter dat rendiermos geneeskundige kwaliteiten bezit. En, niet van Ronja, dat het verboden is dat spul te plukken in Zweden.
Oud 06-02-2013, 21:45
Verwijderd
Ronja de Roversdochter dat boek ga ik weer lezen de volgende keer dat ik thuis ben.
Oud 06-02-2013, 21:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Zo mooi ja <3 en ik hou ook heel veel van de film!
Oud 06-02-2013, 21:46
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik heb geleerd van Ronja de Roversdochter dat rendiermos geneeskundige kwaliteiten bezit. En, niet van Ronja, dat het verboden is dat spul te plukken in Zweden.
Ik weet niet of het geneeskundige kwaliteiten bezit. Wel dat je het niet mag plukken.

Voor iedereen: een awesome babywalrus:

Oud 06-02-2013, 21:46
Verwijderd
Ik wist eigenlijk niet dat er een film was
Oud 06-02-2013, 21:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik wist eigenlijk niet dat er een film was
Omg! Zo'n toffe film! Hij is alleen heel moeilijk te krijgen helaas Hij is wel 'te koop', maar ik weet niet zeker of er dan ondertitels bij zijn.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh Christ, ik zie nu de preview van de Ushi film. "Het moet een beetje zoals Borat worden", aldus Wendy van Dijk.

Nee.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Misschien hou ik trouwens nog wel meer van De Gebroeders Leeuwenhart <33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh Christ, ik zie nu de preview van de Ushi film. "Het moet een beetje zoals Borat worden", aldus Wendy van Dijk.

Nee.
Keek je 27 Dresses?
Oud 06-02-2013, 21:50
Verwijderd
Citaat:

Nee.
Ik zag er ooit een superlange trailer van, waarin bijna alles van heel de film al zat, en het was vreselijk.
Oud 06-02-2013, 21:52
Miekje*
Miekje* is offline
Bladmos is het saaist. Dat is dat spul wat altijd op dakpannen enzo komt. Het is wel lekker zacht, vaak. Althans, deze soort:
Oud 06-02-2013, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Misschien hou ik trouwens nog wel meer van De Gebroeders Leeuwenhart <33
Dat heb ik echt verslonden toen ik jonger was <3 ZOOOOOOOO MOOI
Oud 06-02-2013, 21:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat heb ik echt verslonden toen ik jonger was <3 ZOOOOOOOO MOOI
Echt wel! Prachtig en zielig!
Oud 06-02-2013, 21:54
Verwijderd
Ik vond het eerste stukje altijd het meest zielige. Echt bij gehuild de eerste keer volgens mij
Oud 06-02-2013, 21:55
Verwijderd
Jaaaa, Gebroeders Leeuwenhart. <33

Maar het mooist vind ik Mio, mijn Mio.
Oud 06-02-2013, 21:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Mio, mijn Mio ken ik niet
Oud 06-02-2013, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Ik vond het eerste stukje altijd het meest zielige. Echt bij gehuild de eerste keer volgens mij
Als ik op zee kom te sterven,
Zul jij, mijn liefste, misschien
Op een avond een sneeuwwitte duif
In je raamkozijn zien.

Die vogel, mijn schat,
Is mijn ziel, die wacht.
En, al is 't maar voor even,
Naar jouw armen smacht.
Oud 06-02-2013, 21:58
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ken niks van wat jullie daar zeggen te kennen
Verwijderd
Over obesitas gesproken, ik ga zo hompen shoarma verorberen, straf gebakken met komijnzaadpoeder, pepers en wat suiker. En met geraspte jonge kaas. En pitabroodjes. Dit alles met een hoeveelheid knoflooksaus waar je 'u' tegen zegt. Rawr.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Heb je niks van Astrid Lindgren gelezen Miekje?
Oud 06-02-2013, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Als ik op zee kom te sterven,
Zul jij, mijn liefste, misschien
Op een avond een sneeuwwitte duif
In je raamkozijn zien.

Die vogel, mijn schat,
Is mijn ziel, die wacht.
En, al is 't maar voor even,
Naar jouw armen smacht.
Jongens, tranen in mijn ogen
Oud 06-02-2013, 22:00
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Heb je niks van Astrid Lindgren gelezen Miekje?
Pippi Langkous was toch ook van haar? Dan heb ik wel iets van haar gelezen.
Oud 06-02-2013, 22:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vond het einde ook zo zielig
Oud 06-02-2013, 22:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Pippi Langkous was toch ook van haar? Dan heb ik wel iets van haar gelezen.
Ja maar ik zou je echt aanraden Ronja en De Gebroeders Leeuwenhart eens te lezen! Die zijn echt heel mooi <3
Verwijderd
En ondertussen ga ik Obese kijken
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja maar ik zou je echt aanraden Ronja en De Gebroeders Leeuwenhart eens te lezen! Die zijn echt heel mooi <3
Ga ik noteren Miekje terugvindpost!
Oud 06-02-2013, 22:02
Miekje*
Miekje* is offline
Pas maar op, Q! Straks wordt je ook nog bezocht door Wendy van Dijk
Oud 06-02-2013, 22:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Over obesitas gesproken, ik ga zo hompen shoarma verorberen, straf gebakken met komijnzaadpoeder, pepers en wat suiker. En met geraspte jonge kaas. En pitabroodjes. Dit alles met een hoeveelheid knoflooksaus waar je 'u' tegen zegt. Rawr.
Ieder pondje...
Oud 06-02-2013, 22:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oke, laiverds. Ik zoek mijn bed maar eens op. Toedeloe!
Oud 06-02-2013, 22:06
Verwijderd
Ik vind het zieligste stukje als

Spoiler
Oud 06-02-2013, 22:07
Verwijderd
Citaat:
het is namelijk ook niet bepaald de intellectuele bloem der natie die op fok mod is :')
Ah, het is dus niet alleen hier.
Oud 06-02-2013, 22:10
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb van de week plaatjes van mooie planten in potten en stolpen geprint, en zojuist uitgeknipt. Nou weet ik niet waar ik ze in moet plakken; in een notitieboekje of in mijn agenda.
Oud 06-02-2013, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Pas maar op, Q! Straks wordt je ook nog bezocht door Wendy van Dijk
Die komt m'n huis niet in

Citaat:
Ieder pondje...
Zeer zeker! Maar ik kan het prima hebben en maak me er dus geen seconde druk over

Citaat:
Ah, het is dus niet alleen hier.
*lacht besmuikt*
Oud 06-02-2013, 22:26
Miekje*
Miekje* is offline
Nou, ik heb ervoor gekozen om ze in mijn nieuwe notitieboek te plakken. Er staat een mooie afbeelding op van gele lelies, als uit een oud plantenboek. Nog toepasselijk ook.
Oud 06-02-2013, 22:59
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Keek je 27 Dresses?
Nee. Ik bedoel... wat?

Ik kijk nu 500 days of summer, omdat ik wel eens wou weten wat zoveel mensen er nou leuk aan vinden en om te zien of mijn Zooey Deschanel haat rechtvaardig is.
Het antwoord daarop is: Ja.
Oud 06-02-2013, 23:55
Verwijderd
Het is een beetje jammer dat ik de hele dag geen inspiratie had om aan mijn jas te freubelen en dat het nu eigenlijk al lang bedtijd is geweest voor mij en dat ik nú in een keer allemaal ideeën en zin heb om te freubelen enzo. Maar goed, ik hoef moren toch niks noemenswaardig. Dusch ik ga nog even fijn door en het wordt zo mooi!
Oud 07-02-2013, 07:32
Verwijderd
Citaat:
*lacht besmuikt*
Ik heb daar schijnbaar een aantal 'usernotes' en dat bleken eigenlijk hun vorm van banmannotities te zijn. Voor 4,50 administratiekosten kan je ze inkijken Een regular aldaar vertelde me vervolgens zijn mening over mods
Oud 07-02-2013, 07:44
Verwijderd
Citaat:

Nee.
Nee dekt de lading niet genoeg eigenlijk.

Citaat:
Njam! Ik lust dat ook wel (wel even zonder de pepers) en dan maar een hompje

Citaat:
Nou, ik heb ervoor gekozen om ze in mijn nieuwe notitieboek te plakken. Er staat een mooie afbeelding op van gele lelies, als uit een oud plantenboek. Nog toepasselijk ook.
Miekje* heb jij gezien wat voor een prachtige plantengids uit 1944 ik heb gekocht op een tweedehands boekenmarkt?
Oud 07-02-2013, 08:07
Verwijderd
Oh Ronja! Gebroeders Leeuwenhart! Dat waren echt mijn lievelingsboeken vroeger. Als de kersenbomen in bloei staan moet ik nog altijd aan Gebroeders Leeuwenhart denken
Oud 07-02-2013, 09:17
Verwijderd
Etmakas, las jij de Gebroeders Leeuwenhart in het Nederlands, Engels of het Russisch? Want ik in het Russisch en nu ben ik erg verbaasd dat de mysterieuze, exotische naam Юнатан eigenlijk gewoon Jonathan is.
Oud 07-02-2013, 09:30
Verwijderd
Citaat:
Etmakas, las jij de Gebroeders Leeuwenhart in het Nederlands, Engels of het Russisch? Want ik in het Russisch en nu ben ik erg verbaasd dat de mysterieuze, exotische naam Юнатан eigenlijk gewoon Jonathan is.
Nederlands, anders had ik dat gedicht natuurlijk ook niet in het Nederlands gekend.

Daar kan ik me wat bij voorstellen. Ik las laatst een boek waarin ze het hadden over хай-уэй, en in mijn hoofd waren het een soort mysterieuze, Chinese dingen met lampjes en glitters. Maar het waren highways.
Oud 07-02-2013, 09:33
Turk February
Turk February is offline
Citaat:

Nee.
Ik zag een interview waarin ze beweert dat Ushi prima in Amerika zou kunnen doorbreken.

Totaal geen besef van de realiteit, die mevrouw. Ik ben niet eens zo heel politiek correct, en ik vond de trailer al schokkend racistisch.
Oud 07-02-2013, 09:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nee. Ik bedoel... wat?

Ik kijk nu 500 days of summer, omdat ik wel eens wou weten wat zoveel mensen er nou leuk aan vinden en om te zien of mijn Zooey Deschanel haat rechtvaardig is.
Het antwoord daarop is: Ja.
Ik keek 'm wel natuurlijk maar ik zag jou al niet zo snel die film kijken edit: die was dus voor die ushi-preview.

En ik hou wel van Zooey Deschanel ook in New Girl <3
Oud 07-02-2013, 10:03
Qimm
Qimm is offline
Ik vind haar ook leuk

Regels voor berichten