Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
En als sportschool te hoog gegrepen voelt (ik ken het, zelfs een jaarabonnement van 200 euro liet me niet er naartoe gaan) kan je toch ook gewoon net als ik wat gaan lopen of fietsen een half uurtje/uur? Lekker muziekje erbij. Hoef je geen extra geld voor uit te geven of ergens naartoe gaan. Gewoon de deur uit en gaan.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je niet van sport houdt of niet van bewegen, dan is er bijna niets dat je kan motiveren. Dat is het probleem. Hier gaat momenteel 55 euro per maand van mijn rekening af en dat is geen motivatie blijkbaar.
Zwemmen daarentegen doe ik wel, aquatherapie/fitness, dat vind ik wel leuk. En dat is met andere mensen met fysieke problemen, dus niemand kijkt raar als je iets niet kunt of doet of als je geen slanke lijn hebt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar zelf weten hoor ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou ja, toen wist ik niet dat ik pfeiffer had natuurlijk. En ook toen had ik nog door kunnen gaan tot ik gewoon knock out ging
![]() ![]() Verder, als een huisarts (ja, echt) tegen mij zegt 'Dit is een lymfeklierontsteking, is zeg maar praktisch hetzelfde als een keelontsteking of een blaasontsteking, lastig, maar je hoeft er eigenlijk niets om te laten' dan ga ik geen trainingen afzeggen ![]() En, in die post refereerde ik meer naar pijn en denken dat ik niet meer kan als in, verzuring van je spieren enzo. Gewoon, dat je spieren een beetje pijnlijk worden. Daar kun je namelijk heel erg prima doorheen. Maar pijn doet het wel ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nu ja. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou ja, het hangt er vanaf wat voor pijn, maar waar ik het constant over had, en dat is misschien inderdaad niet helemaal duidelijk, is gewoon pijn die je altijd krijgt bij trainen. Omdat je traint zeg maar. Buiten adem zijn, pijnlijke spieren omdat je ze gebruikt enzo. Dat is sowieso geen reden om te stoppen.
Verder is het natuurlijk zo dat je niet met een gebroken arm moet gaan trainen en dergelijke ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als ik langer dan een minuut hardloop, en ik weet dat het ernstig is, dan krijg ik gewoon bijna geen lucht meer. Dus geen pijn ofzo. Maar ik kan dan conditioneel niet meer door. Dus ik weet niet hoe jij voor je ziet dat ik dan toch door moet.
Maar bah, genoeg over sport! Wat gaan jullie eten/hebben jullie gegeten? En heeft iemand antwoord op mijn rostirondjesvraag? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() Maar goed, roeien en dergelijke is heeeeel anders dan bijvoorbeeld hardlopen. En als je na een minuut geen adem meer krijgt moet je waarschijnlijk gewoon eerder iets veranderen aan je ademhaling. Of rustiger lopen inderdaad, of juist rustiger ademen ook al lijkt dat heel apart ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Op zich heb ik ook wel dezelfde houding, maar dan qua artistieke ambities. Maar ik ervaar dat niet als 'doorzetten' of als zelfdiscipline, het is meer een kwestie van weten wat je wil en dan dingen doen die je helpen dat te bereiken. Tot je er bent.
Ik kan dit artikel ook niet vaak genoeg linken. Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Of nou ja, niet zo zeer pijnlijk, maar dat je gewoon echt veel lucht nodig hebt en daardoor gewoon ergens pijn krijgt
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou, en als je dat een beetje kan, dan ga je een minuutje hardlopen. En twee dagen later een minuut en tien seconden. En weer twee dagen later een minuut en twintig seconden. En na een jaar kan je dan tien minuten hardlopen, superchill. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik had ook inspanningsastma zonder dat ik het wist.
|
Verwijderd
|
![]() Kan het niet zijn dat hardlopen gewoon niet weggelegd is voor sommige mensen? Dat het veel langer duurt voordat je enigszins op niveau bent? Vroegah heb ik wel een tijdje hardgelopen, ook met Evy, maar van bijvoorbeeld dat heerlijke gevoel heb ik ook nooit wat gemerkt. Het bleef kut. Ik vind mezelf meer een fietspersoon, daar heb ik weinig moeite mee. Mijn moeder en de rest van de familie is ook niet zo loperig. Het is echt beyond me dat mensen een x aantal minuten aan een stuk kunnen rennen, laat staan 40 minuten of langer. Maar nu wil ik ECHT niet meer praten over sport! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nu heb ik het ook wel gehad met het 'je moet zus en zo met sport' ^^ |
![]() |
|||
Citaat:
Maar kusjes terug en alles ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Ik wil voor de zomer zijn afgevallen zodat ik bepaalde personen kan hosselen. en zodat mijn kleine prop van een collega niet meer kan zeggen dat ik een dikke pens heb zoals zij en dat ik 'moet oppassen' omdat ik 'bijna 30' ben.
![]() ![]()
|
|