Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2013, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Ja, wel vrij naar was dat toen. Maar er heeft ook eens een lullo rondgelopen die kaas en worst zo bewerkte dat het giftig werd voor honden en uitgestrooid in een buitengebied waar veel honden werden uitgelaten. Drie honden bij ons in de straat zijn daar toen aan overleden.
Minderwaardige mensen, dat. Natuurlijk vind je zo'n üntermensch ook nooit.
Advertentie
Oud 26-02-2013, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Wat. Is hij daarvoor aangeklaagd ofzo?
Volgens mij zijn ze er nooit achter gekomen wie dat gedaan heeft. En als dat wel is, dan heb ik dat niet meegekregen.
Dorpje verderop woonde een idioot die gaten groef op het midden van populaire wandelpaden en daar betonblokken met ijzeren pinnen inzette en daarna het gat weer dichtlegde met mos en bladeren. Voordat duidelijk was dat hij dat had gedaan, ben ik met de Jong Nederlandgroep nog wel eens bij hem geweest, hij was ook imker. Die flapdrol zit inmiddels vast
Oud 26-02-2013, 16:02
Verwijderd
Waarom hebben mensen allemaal levens enzo
Oud 26-02-2013, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij zijn ze er nooit achter gekomen wie dat gedaan heeft. En als dat wel is, dan heb ik dat niet meegekregen.
Dorpje verderop woonde een idioot die gaten groef op het midden van populaire wandelpaden en daar betonblokken met ijzeren pinnen inzette en daarna het gat weer dichtlegde met mos en bladeren. Voordat duidelijk was dat hij dat had gedaan, ben ik met de Jong Nederlandgroep nog wel eens bij hem geweest, hij was ook imker. Die flapdrol zit inmiddels vast
Was dat bij het bos in Panningen? Ik heb daar met een vriendin ook nog vrolijk rondgelopen, voordat de kranten er vol van stonden
Oud 26-02-2013, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Was dat bij het bos in Panningen? Ik heb daar met een vriendin ook nog vrolijk rondgelopen, voordat de kranten er vol van stonden
Ja. Fucking idioot was dat joh.
Oud 26-02-2013, 16:06
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Omdat ze anders dood zijn enzo.
Oud 26-02-2013, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Nou ik niet hoor, maak je geen zorgen.
Oud 26-02-2013, 16:08
Verwijderd
donderdag moet ik voor sportorientatie naar een sportcentrum, maar ik weet niet waar het ligt. en volgens google liggen er 2 vestigingen. nu weet ik ook niet welke van die ik moet hebben.
Oud 26-02-2013, 16:27
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hoi jankerds, Muut wil me nog veel meer laten zien, dus ik geloof niet dat ik morgen al naar huis ga
Oud 26-02-2013, 16:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik niet

Citaat:
donderdag moet ik voor sportorientatie naar een sportcentrum, maar ik weet niet waar het ligt. en volgens google liggen er 2 vestigingen. nu weet ik ook niet welke van die ik moet hebben.
Adres --> google maps --> voilá.
Oud 26-02-2013, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Ik niet

Adres --> google maps --> voilá.
die weet ik juist niet.
Oud 26-02-2013, 16:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik keek net een film waarbij de hoofdrolspeelster in achtereenvolgende shots geen, wel en dan weer geen bril droeg hoe het kan dat dat soort fouten er niet worden uitgehaald begrijp ik echt niet.
Oud 26-02-2013, 16:34
Verwijderd
Jullie kunnen allemaal niet in mijn plaats sturen vanavond .

Echt compleet spontaan heb ik ineens de griep ofzo. Spierpijn, hoofdpijn, misselijk en overgeven en GA WEG.
Oud 26-02-2013, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Taboe's zijn er om te doorbreken! [/kutopmerking]

Maar wat is het nut van nu stoppen? Ze heeft die baan en als er 'issues' zijn met haar bijbaan, dan zijn die er ook als ze er net mee gestopt is. Dan kan ze beter blijven doen wat ze leuk vind en er gewoon geen big deal van maken.

Want als ze stopt dan doet ze dus niet meer iets wat ze leuk vind en als 'ze' erachter komen dan gaat 't wrs toch nog zo van 'emg, je was een hoer! '

edit: Oh, nou verwijder de boel dan maar lekker, Para!

Als ze erachter komen kan ze het nu nog verkopen als een bijbaantje dat ze heeft gedaan in haar studententijd en als starter op de arbeidsmarkt. Dat is wat vergeeflijker. Ze vindt het zelf ook heel jammer, want ze vindt 'het is taboe' ook een non-argument, maar ja, vertel dat maar tegen je baas.
Oud 26-02-2013, 17:05
Verwijderd
Godver ik ben echt een beetje labiel en onhandig en bleghh vandaag /nogzo'nv-lidpost
Oud 26-02-2013, 17:06
Verwijderd
Zo, tering. Ik kijk Obese, maar deze aflevering is de eerste aflevering dat ik daadwerkelijk echt helemaal geschokt ben . Die gast kan niet eens lopen.
Oud 26-02-2013, 17:08
Verwijderd
Ja, was naar om te zien. Ik snap ook niet dat ze die mensen meteen laten rennen en zwaar laten sporten. Straks krijgen ze een hartaanval of gaan ze ernstig door hun rug en kunnen ze niks meer.
Oud 26-02-2013, 17:10
Verwijderd
Maar, deze gast loopt alleen maar in het begin . Voor zover ik kan zien.

En zo zwaar vind ik het eigenlijk allemaal niet. Het ziet er wel heel erg opbouwend uit, niet dat ze meteen 10 kilometer moeten rennen zeg maar
Oud 26-02-2013, 17:14
Verwijderd
Tering, die Radmilo staat er hier wel echt met een fucking sadistische grijns erbij
Oud 26-02-2013, 17:16
Verwijderd
Ik vind Radmilo echt kut. En ja, voor ons is het niet zwaar (hoewel... :')), maar je ziet toch telkens hoe zwaar het voor die mensen is. Ben telkens bang dat ze ter plekke het loodje leggen.
Oud 26-02-2013, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Viezigheid troef, elektrische dekens!
je bent zelf viezigheid troef
Citaat:
Ik vind Radmilo echt kut. En ja, voor ons is het niet zwaar (hoewel... :')), maar je ziet toch telkens hoe zwaar het voor die mensen is. Ben telkens bang dat ze ter plekke het loodje leggen.
ja idd, echt zo iemand die zegt dat je niet moet aanstellen als je been er net is afgehakt.
Oud 26-02-2013, 17:22
Verwijderd
Ja, maar als jij dat soort oefeningen zou doen zou je pas merken hoeveel je eigenlijk kan tot je echt echt echt op bent. Dat is echt bizar hoor wat je kan . Favoriete zin van onze coaches tijden intensieve trainingen, 'Je kan altijd meer dan je denkt ' met een sadistische grijns. Kunnen zij ook op zich.
Oud 26-02-2013, 17:27
Verwijderd
Ik ben dan wel niet zo dik, maar mijn conditie is ook bedroevend hoor.

Ik ga weleens buiten lopen, gewoon stevig wandelen, omdat joggen gewoon nog te zwaar voor me is. :')
Ik probeer het weleens, en ik hou het letterlijk 1 minuut vol.
Oud 26-02-2013, 17:30
Verwijderd
Heeft ook te maken met motivatie. Buiten adem zijn =/= helemaal op zijn. Pijn =/= helemaal op zijn.

Ik bedoel, ik stuur nu aan een stuk door. En ik sta bij trainingen die binnen zijn. Ik kan van mijn eigen ploeg heel goed zien wanneer ze gewoon geen motivatie meer hebben of ECHT op zijn. En daar zit heel heel veel verschil tussen. Met iemand naast je die schreeuwt dat je door moet gaan is het stukken makkelijker volhouden en dan merk je pas goed hoeveel je nog kan. In je eentje volhouden terwijl iets pijn doet is altijd moeilijker.
Verwijderd
Nou ja, ik heb bij het trainen gemerkt dat je lichaam op een gegeven moment gewoon kapt. Je geest wil verder en je spieren blokkeren.

Dat merkte ik sowieso al met schrijven toen ik uit de coma kwam, dat ik iets wilde opschrijven, wist hoe en wat maar dat mijn hand enkel kronkeltjes vormde. En later bij trainen, dat je wel recht wil komen, maar dat je spieren niet meewerken, of dat je arm of been bij het opduwen van een gewicht gewoon op slot gaat, niet meer voor of achteruit, geen beweging meer in te krijgen en dan kun je mentaal wel willen, maar je lichaam gehoorzaamt gewoon niet.

Vroeger al een keer gehad, gewoon door mijn knieën zakken bij de coopertest omdat die het begeven en dan maar verderkruipen. Lichaam is raar, nu weet ik nog beter hoe intensief je moet werken om iets op te bouwen dat je niet hebt. Het begin gaat snel, maar dan zie je geen grote vooruitgang meer en dat is heel ontmoedigend. Heel bizar: in 6 weken help je je lichaam compleet naar de tering. Het duurt minstens 6 maanden om dat weer enigszins op een werkbaar niveau te krijgen.
Chick Rock
Chick Rock is offline
En toch klopt het wel dat je meer kan dan je denkt als je extreem wordt gepusht De vraag is natuurlijk wel hoe je er daarna aan toe bent
Oud 26-02-2013, 17:33
Verwijderd
Ja, dankzij dat pushen ging ik ook wel door en ook natuurlijk omdat ik mezelf niet kon redden, als je zelf je kont niet kan afvegen, dan geloof me maar, je oefent keihard tot het je lukt ^^

Helaas ben ik nu compleet zelfredzaam, maar ik heb nog geen normale conditie eigenlijk en ik heb ook geen personal coach meer en tja. Slabakken natuurlijk. Heel kut.
Oud 26-02-2013, 17:38
Verwijderd
Ik snap het nooit zo, dat mensen zichzelf niet zo goed kunnen pushen. Bij mij werkt het heel simpel; ik doe dingen met een doel en dan ga ik door tot ik dat doel bereikt heb. Nu train ik weer, en mijn doel is om misschien een wedstrijd te kunnen starten dit jaar. Als ik dan train en het doet pijn of ik denk dat ik kapot ben dan denk ik daaraan en dan kán ik gewoon niet opgeven. Ik snap niet dat mensen dan denken 'Meh, laat maar' en dan gewoon stoppen, maar ik zie dat wel heel erg veel. Het veroorzaakt kortsluiting in mijn eigen hoofd
Oud 26-02-2013, 17:40
Verwijderd
Overigens geldt dat dan wel weer alleen voor lichamelijke dingen. Bij studeren schijnt het pas te werken als alles echt MOET.
Oud 26-02-2013, 17:41
Verwijderd
Nou gefeliciteerd.
Oud 26-02-2013, 17:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Bij mij werkt het absoluut niet zo
Oud 26-02-2013, 17:44
Verwijderd
Ik heb zo'n teringharde buikpijn.
Oud 26-02-2013, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Nou gefeliciteerd.

misschien werkt het voor jou ook anders frayne, omdat als jij opgeeft het ook nadelige gevolgen voor jouw team heeft. Of maakt dat niet uit?
Ik kan mezelf ook totaal niet pushen, hoor. Maar dat komt misschien ook omdat ik dat soort 'motivators' niet kan uitstaan, en sporten haat.
Oud 26-02-2013, 17:49
Verwijderd
Vriend en ik hadden min of meer aangesproken dat ik boodschappen zou gaan doen en dat heb ik niet gedaan. Nu sta ik dus, als compensatie, zijn overhemden te strijken
Oud 26-02-2013, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Vriend en ik hadden min of meer aangesproken dat ik boodschappen zou gaan doen en dat heb ik niet gedaan. Nu sta ik dus, als compensatie, zijn overhemden te strijken
Dan zou je toch ook net zo goed boodschappen kunnen gaan doen nu?
Oud 26-02-2013, 17:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb zo'n teringharde buikpijn.
*kruik en hete thee geeft*
Oud 26-02-2013, 17:52
Verwijderd
*Kat aai*

Citaat:

misschien werkt het voor jou ook anders frayne, omdat als jij opgeeft het ook nadelige gevolgen voor jouw team heeft. Of maakt dat niet uit?
Ik kan mezelf ook totaal niet pushen, hoor. Maar dat komt misschien ook omdat ik dat soort 'motivators' niet kan uitstaan, en sporten haat.
Ik train nu helemaal in mijn eentje dus dat maakt niet uit! Maar bij mij werkt het ook wel heel nadelig hoor . Toen ik ziek was van de pfeiffer ben ik vrolijk de boot in gestapt en ging ik daadwerkelijk bijna knock out in de boot en lag ik bijna in het water , terwijl veel mensen in eerste instantie hadden gedacht 'Ja daaag, ik voel me ziekig ik ga toch niet trainen nu?'

Maar pushen is natuurlijk niet alleen maar met sporten. Is ook wel met studeren ( alhoewel dat dus bij mij niet zo werkt. Behalve dan een paar uur voordat iets ingeleverd moet, of voor tentamens) en met werken en andere dingen doen. Als je helemaal 0 motivatie in je leven hebt en 0 discipline dan kom je toch überhaupt nergens ? Dus iedereen heeft het wel, maar niet iedereen weet waar het zit en wat de beste manier is om het eruit te krijgen. Voor mij is het focussen op een doel, voor sommige van mijn ploeggenootjes is het dat ze juist bijna klaar zijn en dus nog maar EVEN hoeven, of dat ze dan daarna iets leuks kunnen doen. Ze zijn echt niet allemaal bezig met een wedstrijd!

Edit: Maar in een team is het wel nog makkelijker ja. In dat opzicht is roeien met een stuur en een ploeg best wel chill, want een stuur die schreeuwt dat je harder moet, je coach die schreeuwt dat je harder moet én de gedachte dat als jij opgeeft je ook 3 anderen benadeeld!
Oud 26-02-2013, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Ik snap het nooit zo, dat mensen zichzelf niet zo goed kunnen pushen. Bij mij werkt het heel simpel; ik doe dingen met een doel en dan ga ik door tot ik dat doel bereikt heb. Nu train ik weer, en mijn doel is om misschien een wedstrijd te kunnen starten dit jaar. Als ik dan train en het doet pijn of ik denk dat ik kapot ben dan denk ik daaraan en dan kán ik gewoon niet opgeven. Ik snap niet dat mensen dan denken 'Meh, laat maar' en dan gewoon stoppen, maar ik zie dat wel heel erg veel. Het veroorzaakt kortsluiting in mijn eigen hoofd
Mijn doel was eerst weer te kunnen lopen. Bereikt. Trap kunnen doen, bereikt. Bukken en opstaan van de grond als ik val, bereikt. Uit mijn bad kunnen opstaan, bereikt. En dát wás het. Ik hou niet van sport, ik hou al helemaal niet van fitness, zelfs het geld dat elke maand van mijn rekening gaat kan me niet motiveren om iets te gaan doen, zo'n afschuwelijke hekel heb ik er aan. Ik kan niet het doel stellen van de marathon lopen of 50 kilo pushen of whatever want het boeit me niet, het heeft me nooit geboeid en dat doet het nog steeds niet.
Oud 26-02-2013, 17:55
Verwijderd
Ja, maar een doel hoeft toch geen wedstrijd te zijn? Of een bepaald punt qua trainen bereiken. Ik bedoel, jouw doel was neem ik aan oorspronkelijk afvallen, dus dan ga je daar toch voor? Dat doel heeft niets met sporten te maken, sporten is alleen het middel.

Je doel kan net zo goed zijn om weer in maat X te passen of om je huidige maat te behouden of om met je hond te kunnen rennen of weet ik het. Dat mijn doel toevallig een wedstrijd is en dat dat me gaande houdt betekent niet dat het voor iedereen zo moet juist niet. Iedereen is anders.
Oud 26-02-2013, 17:59
Verwijderd
Er zit een hoop ruimte tussen 'niks doen' en 'doorgaan, ook als je pijn hebt of ziek bent'. Als je stopt bij elke tegenslag kom je inderdaad nergens, maar de methode van Frayne lijkt me op de lange termijn een enkeltje richting blessures en permanente schade.
Oud 26-02-2013, 18:02
Verwijderd
Hoezo ? Ik doe niets wat echt beschadigend is, ik zorg ervoor dat als iets langer pijn blijft doen ik langs ga bij een fysio of een dokter. Ik doe niets wat artsen of mijn coaches niet goedkeuren. Hoe is dat blessures en permanente schade?
Verwijderd
Citaat:
Dan zou je toch ook net zo goed boodschappen kunnen gaan doen nu?
Nee, want nu is hij zo thuis en gaan we naar een vriend toe. Maar ik vind strijken ook niet zo erg.

En ik forum mobiel en kan dus geen lange antwoorden geven, maar ik denk dat je voor doelgericht trainen of whatever ook moet kunnen omgaan met een doel. Ik heb dat heel lang niet gekund en ik legde de lat absurd hoog en als ik het doel niet bereikte, dacht ik: Zie je wel, ik kan het toch niet. En daar word je op den duur ook niet blij van.
Verwijderd
Ja ok, maar het ging bij mij in eerste instantie wel enkel over de fitness, niet per se voor wedstrijden. Ik heb zat andere doelen die ik nog wil bereiken die niets met sport te maken hebben.
Oud 26-02-2013, 18:03
Verwijderd
Ja, daar moet je toch ook voor doorzetten ?
Oud 26-02-2013, 18:04
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
[afbeelding]

Dit is toch precies Uice.
jesusophile!
Oud 26-02-2013, 18:05
Verwijderd
Ja natuurlijk en dat lukt ook niet altijd. Maar het was begonnen over intensief sporten bij Obese ^^
Oud 26-02-2013, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Ja eh, het zíjn al quitters over het algemeen.
Oud 26-02-2013, 18:10
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Frayne, heel goed dat jij een doel in je hoofd hebt en zo lang doorgaat tot je dat bereikt hebt, maar de meerderheid van de mensen is niet zo. Ik merk bijvoorbeeld aan mezelf dat ik een doel wel zou willen bereiken, maar dat er allerlei psychische dingen in de weg zitten. Zo is voor mij beginnen met sporten vrij lastig, omdat ik vast zit in andere gewoontes en ik bang ben voor hoe mijn lichaam (niet) reageert of voor de reacties van anderen. en met studeren zit ik mezelf ook in de weg.

Maar goed, ik moet wel echt wat gaan doen, want ik moest gisteren rennen naar de bus en was meteen 5 minuten buiten adem. Superkut.
en dat ik in Duitsland de enige was die moeite had om 300 steile traptreden op te komen was ook wel behoorlijk kut. 't lukte me wel, maar het duurde aanzienlijk langer dan bij de rest en dat is vrij beschamend.
Oud 26-02-2013, 18:11
Verwijderd
Eeeen buurvrouw 2 is ook in de pocket Fijn. Kan ik m'n katten naar buiten laten zonder me al teveel zorgen hoeven te maken, temeer omdat buuf 2 een spil in de buurt is, in no taim weet iedereen die het moet weten dat ik bij haar geweest ben voor een heel fair, redelijk en betrokken gesprek
Oud 26-02-2013, 18:12
Verwijderd

Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten