Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2013, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Wat wat? Welk werk?!
http://www.gemeentemuseum.nl/tentoon...ve-caillebotte
Advertentie
Oud 28-02-2013, 19:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
OMG daar moet ik heen <3333333333 The Floorscrapers
Verwijderd
Mijn telefoon vindt 'toenstraks' geen woord. Is het een woord?
Verwijderd
Ik denk dat ik er wel heenga though, het is nog tot mei.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Beter hebben ze daar ook een poster van, die wil ik al heel lang
Oud 28-02-2013, 19:37
Verwijderd
Citaat:
OMG daar moet ik heen <3333333333 The Floorscrapers
Zou die er echt hangen ja? Dan moet ik zeker gaan, want dat is zowat mijn favoriete werk evah
Oud 28-02-2013, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Mijn telefoon vindt 'toenstraks' geen woord. Is het een woord?
Het is een Brabowoord, dus nee, geen woord
Oud 28-02-2013, 19:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Zou die er echt hangen ja? Dan moet ik zeker gaan, want dat is zowat mijn favoriete werk evah
Staat afgebeeld op de site, dus lijkt me wel ja. En het mijne ook ja <33
Oud 28-02-2013, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Staat afgebeeld op de site, dus lijkt me wel ja. En het mijne ook ja <33
Mini-meet!

Nee grapje, ik vind dat stiekem ook heel eng
Oud 28-02-2013, 19:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Mini-meet!

<3
Oud 28-02-2013, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Mini-meet!

Maar als jullie het allebei heel eng vinden, wordt het misschien weer minder eng.
Oud 28-02-2013, 19:46
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
De ontknoping pas volgende week hè (is tenminste elk jaar zo, dus verwacht dat wel), voordat je straks helemaal teleurgesteld bent
Ohja, kut
Oud 28-02-2013, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Ohja, kut
Ik spoor niet. Ik vind het zo spannend dat ik nu al met buikpijn zit te kijken.
De ontknoping is elk jaar een drama, maar dit jaar wordt het écht erg. Ik moet echt even tegen mezelf zeggen dat het maar een spel is
Oud 28-02-2013, 20:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Kut stiekem hoopte ik toch op de ontknoping.
Oud 28-02-2013, 20:33
Verwijderd
Ik moet volgende week echt kalmeringsmiddelen nemen of heel veel drinken. Want ik heb echt issues, trek het niet.
Oud 28-02-2013, 20:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat een schatje ben je toch Ste!
Oud 28-02-2013, 20:37
Verwijderd
Ik vind mezelf vooral een aansteller!

Maar ik ben er zo mee bezig 10 weken, als dan uiteindelijk het ontknopingsmoment komt het is zo erg build up dat ik bijna een nervous breakdown krijg :')
Oud 28-02-2013, 20:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vind het vooral meestal een anticlimax na de build up
Oud 28-02-2013, 20:45
Verwijderd
Ik vond het zo spannend vandaag

Ik wil het NU weten, niet nog een week wachten.

En wat hoop ik dat het dit jaar niet zo'n deceptie als vorig jaar wordt...
Oud 28-02-2013, 20:46
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Pff godverdorie, wat spannend
Oud 28-02-2013, 20:51
Verwijderd
Zul je zien dat ik al vanaf het begin de goeie mol eruit haalde maar nooit de moeite deed mee te doen aan pools
Oud 28-02-2013, 20:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik weet het nu nog steeds niet en er zijn er nog maar 2
Oud 28-02-2013, 20:52
Verwijderd
Spoiler

En nu weet ik het niet meer

Laatst gewijzigd op 28-02-2013 om 21:07. Reden: WIDM-spoileralert!
Oud 28-02-2013, 20:58
Verwijderd
Spoiler

Laatst gewijzigd op 28-02-2013 om 21:07. Reden: WIDM-spoileralert!
Oud 28-02-2013, 20:59
Martiño
Martiño is offline
Spoiler

Laatst gewijzigd op 28-02-2013 om 21:08.
Oud 28-02-2013, 21:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb nauwelijks punten op beide
Oud 28-02-2013, 21:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Overigens is dit allemaal wel heel spoilerig, niet zo leuk voor mensen die het later gaan kijken,
Oud 28-02-2013, 21:02
Verwijderd
Sarah, Qimm, andere mensen die verstand hebben van anatomie naamzoek. Wat betekent het precies als je de 'lateral head' van bijvoorbeeld de gastrocnemius hebt? Ik weet wat lateraal en mediaal is maar wat is het 'hoofd' van een spier?
Oud 28-02-2013, 21:05
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Overigens is dit allemaal wel heel spoilerig, niet zo leuk voor mensen die het later gaan kijken,
hm klopt, zal er even spoilers omheen zetten [/misuse of modpowers]
Oud 28-02-2013, 21:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Doe dat Martino, USE THE FORCE.
Oud 28-02-2013, 21:10
Verwijderd
Wacht, het is gewoon zo'n beetje de origin Waarom zijn er meerdere namen voor?

Handig dat alle spieren vrij logische namen hebben, als je 't Latijn een beetje uitgevogeld hebt. Breedste rugspier. Tweekoppige spier van de arm. Buik van het been.
Oud 28-02-2013, 21:11
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Sarah, Qimm, andere mensen die verstand hebben van anatomie naamzoek. Wat betekent het precies als je de 'lateral head' van bijvoorbeeld de gastrocnemius hebt? Ik weet wat lateraal en mediaal is maar wat is het 'hoofd' van een spier?
De spierkoppen zijn de aanhechtingspunten van de pezen van de spier aan het skelet, als ik me niet vergis.
Oud 28-02-2013, 21:14
Carn
Carn is offline
<3
Oud 28-02-2013, 21:14
Verwijderd
Citaat:
hm klopt, zal er even spoilers omheen zetten [/misuse of modpowers]
Ohja
Maar goed dat we jou nog hebben
Oud 28-02-2013, 21:15
Martiño
Martiño is offline
oh god, nee niet nog meer
Oud 28-02-2013, 21:21
Carn
Carn is offline
Jaaaa omg omg ik vond deeltje 1 echt gigamegaleuk
Oud 28-02-2013, 21:23
Martiño
Martiño is offline
Hm, nouja, ik zal het tzt wel een kansje geven
Oud 28-02-2013, 21:26
Carn
Carn is offline
ik vond Cloudy veel leuker dan Despicable Me en die andere film waar ik de naam van kwijt ben. Ohja, Megamind . Eigenlijk vond ik m ook leuker dan Up; want die film is gewoon suf op het begin na.
Verwijderd
Citaat:
De spierkoppen zijn de aanhechtingspunten van de pezen van de spier aan het skelet, als ik me niet vergis.
Yes, dank voor de bevestiging van mijn vermoedens Ik vraag me wel af dan het gehele aanhechtpunt, de pees/een gedeelte de spier of het abstracte concept van 'de bovenkant' bedoeld wordt, maar op zich is dat voor mijn doel verder geen belangrijke kennis.
Verwijderd
Shrimpansees <3
Oud 28-02-2013, 21:28
Verwijderd
Oh haha ik moet zelfs een beetje nagrinneken van die teaser
Oud 28-02-2013, 21:30
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
je hebt een gastrocnemius lateralis en medialis, bedoelen ze daarmee dan niet gewoon de gastrocnemius lateralis? Head is meestal wel een verwijzing naar de aanhechting of iig het 'bovenste' deel geloof ik. Heb nooit anatomie in het engels geleerd Hmmm brb even google.

sympathieke google voorziet me met dit plaatje

lmd genoeg toch?
Oud 28-02-2013, 21:31
Qimm
Qimm is offline
oooooh /late train
Oud 28-02-2013, 21:33
Verwijderd
Ohja, voor de mensen die het nog weten;

een tijdje geleden was ik toch bij die gast waarvan ik het vermoeden had dat hij voor de andere twee meiden die er waren allemaal films aan het downloaden, en op schijfjes aan het branden was?

Ik was daar vandaag weer, en het gesprek kwam erop. Bleek dus dat zodra hij aangeboden had 'ik wil weleens een filmpje voor jullie op een cd'tje zetten hoor', ze google aanslingerden, en per persoon met een waslijst van 10 films aan kwamen zetten, die hij vervolgens voor ze kon gaan opzoeken. Hij moest zelfs op een gegeven moment zeggen dat het wel genoeg was.

ECHT WTFF. Ikzelf zou zeggen van, zo en zo werken torrents, veel succes

Ik ken ze als twee sociale en volwassen personen, je voelt toch wel aan dat zoiets op z'n zachts gezegd wat vreemd is.

Nou ja, voor jullie een enorm /careverhaal misschien, maar moest even de roddel met jullie delen.
Oud 28-02-2013, 21:37
Carn
Carn is offline
ik ken die mensen niet en onbekende mensen interesseren me niet, dus

Oud 28-02-2013, 21:38
Verwijderd
Haha, wat een faalhaas, met z'n CD'tjes.
Oud 28-02-2013, 21:39
Verwijderd
Citaat:
je hebt een gastrocnemius lateralis en medialis, bedoelen ze daarmee dan niet gewoon de gastrocnemius lateralis? Head is meestal wel een verwijzing naar de aanhechting of iig het 'bovenste' deel geloof ik. Heb nooit anatomie in het engels geleerd Hmmm brb even google.

sympathieke google voorziet me met dit plaatje
[afbeelding]

lmd genoeg toch?
Ja, die had ik ook gezien maar daar staat tweemaal 'head' op Waarvan die onderste lijkt te wijzen naar wat ik geleerd heb als de 'belly' van een spier. Maar misschien zit die nog iets lager want dat is het dikste gedeelte. Hm hm hmm.

Nouja, zolang ik weet dat het gewoon zo'n beetje de oorsprong/bovenkant/'t aanhechtpunt is weet ik voor mijn doeleinden wel genoeg Dankjewel.
Oud 28-02-2013, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Haha, wat een faalhaas, met z'n CD'tjes.
Dat hij het uberhaupt aanbiedt of wat?
Oud 28-02-2013, 21:43
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja, die had ik ook gezien maar daar staat tweemaal 'head' op Waarvan die onderste lijkt te wijzen naar wat ik geleerd heb als de 'belly' van een spier. Maar misschien zit die nog iets lager want dat is het dikste gedeelte. Hm hm hmm.

Nouja, zolang ik weet dat het gewoon zo'n beetje de oorsprong/bovenkant/'t aanhechtpunt is weet ik voor mijn doeleinden wel genoeg Dankjewel.
Ja, maar je hebt dus ook twee aanhechtingspunten, en dus ook een mediaal (naar het midden toe) en lateraal (van de middellijn af) hoofd. En ik weet ook even niet waarom het streepje zo laag staat, maar er zijn dus twee heads omdat de spier 'splitst' (eigenlijk is de spier uit verschillende onderdelen opgebouwd). En de pees loopt eigenlijk ver door in de spier! Dat is niet allleen het laatste stukje.
Oud 28-02-2013, 21:46
Qimm
Qimm is offline
ja dat zat ik me dus ook af te vragen, bij de triceps benoem je de verschillende aanhechtingen ook, lateraal, mediaal en eh, middelste en je hebt maar 1 triceps (niet zoals de gastrocnemius waar je er 2 van hebt,.. per been bedoel ik obviously) Het hoofd is denk ik dan het deel tussen de spierbuik en de spier/pees overgang, want daarna is het gewoon pees lijkt me...

Regels voor berichten