![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
ik vond Cloudy veel leuker dan Despicable Me en die andere film waar ik de naam van kwijt ben. Ohja, Megamind
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() sympathieke google voorziet me met dit plaatje ![]() lmd genoeg toch?
|
Verwijderd
|
Ohja, voor de mensen die het nog weten;
een tijdje geleden was ik toch bij die gast waarvan ik het vermoeden had dat hij voor de andere twee meiden die er waren allemaal films aan het downloaden, en op schijfjes aan het branden was? Ik was daar vandaag weer, en het gesprek kwam erop. Bleek dus dat zodra hij aangeboden had 'ik wil weleens een filmpje voor jullie op een cd'tje zetten hoor', ze google aanslingerden, en per persoon met een waslijst van 10 films aan kwamen zetten, die hij vervolgens voor ze kon gaan opzoeken. Hij moest zelfs op een gegeven moment zeggen dat het wel genoeg was. ECHT WTFF. Ikzelf zou zeggen van, zo en zo werken torrents, veel succes ![]() Ik ken ze als twee sociale en volwassen personen, je voelt toch wel aan dat zoiets op z'n zachts gezegd wat vreemd is. Nou ja, voor jullie een enorm /careverhaal misschien, maar moest even de roddel met jullie delen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nouja, zolang ik weet dat het gewoon zo'n beetje de oorsprong/bovenkant/'t aanhechtpunt is weet ik voor mijn doeleinden wel genoeg ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
ja dat zat ik me dus ook af te vragen, bij de triceps benoem je de verschillende aanhechtingen ook, lateraal, mediaal en eh, middelste
![]()
|
![]() |
|
|