Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
O. Wissel van instructeur als er enige twijfel is. Neem liefst sowieso een tweede erbij die je eens in de zoveel tijd een les geeft. Een kleine rijschool is leuk en aardig maar geen goed idee. Kies een rijschool met de goede lengte lessen. En blijven hangen bij dezelfde mensen als je twee of drie keer zakt is gewoon dom.
Het overgrote deel van rijden gaat on demonstratief kijken en je verplaatsen in wat een ander zou kunnen doen. Met de sidenote dat de ander een retard is. Het kan erg veel schelen wat mee te rijden bij iemand die het kijken überhaupt goed doet, want dat doetniemand meer volgens de officiële regels als het rijbewijs binnen is. Dus gevoel krijgen voor wat de bedoeling nou is, want dat heb je écht niet. Dat kun je nog gratis regelen als je iemand hebt die zijn rijbewijs pas net heeft. Je zoekt geen goede chauffeur maar vooral iemand die de regels naleeft ![]() Laatst gewijzigd op 04-03-2013 om 23:07. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
mijn jong moet volgende week zijn laatste kinder-inenting. Ik heb het hem nog niet verteld, maar ik zie er zelf tegenop. Ik kan daar heel slecht tegen. Zelfde als hij naar de tandarts moet, ik vind dat kutter dan hij zelf. Ik probeer er altijd maar luchtig over te doen omdat ik niet wil dat hij later ook zo'n retard wordt die daar niet heen durft.
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben nu al op en wakker en boodschappenlijstjes aan het maken enzo. Het voelt heel maf. En ik heb heel erg het gevoel dat ik nog van alles moet doen voordat we kunnen beginnen met klussen en verven en vloer leggen. Ik ben vet onrustig en ga het liefst gisteren al beginnen. Misschien zorgt dat ervoor dat ik eindelijk hier thuis een keer ga opruimen! Na het team dat ik zometeen heb. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Nu ga ik echt, doei! |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Pfwa, ik weet ook wel dat ik me graag druk maak over vanalles en nog wat. Maar ik lig er niet wakker van ofzo. Ik roep graag hard over een aantal dingen en doe er dan zelf wat mee (geen featherlocks laten zetten bijvoorbeeld), wat de rest van de wereld doet, moeten ze zelf weten. Maar woede, mij krijg je niet heel snel echt woedend. Vorige week had ik heel even een vlaag, maar die was even snel weer overgewaaid.
En dat ik mekker over kooksoep, ja daar is het topic toch voor? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ach ja, als er iemand mee kan lachen, prima toch. En zeuren over tandpasta vind ik ook nutteloos. Maar sommige dingen als bepaald dierenleed en stompzinnige idioten halen frustratie bij me naar boven. En dan mekker ik wat op het internet, zoals de rest van de wereld en dan ga ik weer verder met mijn leven.
Overigens vind ik kooksoep hoofdzakelijk grappig. Het zal me verder een worst wezen hoor. Maar ik grinnik ook altijd een beetje als ik langs de haarkapper van het dorp kom. Dat ik het idioot vind staan, wil niet zeggen dat ik het tot mijn levensdoel ga maken de stompzinnigheid uit de wereld te verdrijven, daar is het te laat voor ^^ |
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() Ik fok me wel wat op, maar dat is leuk opfokken, als je dat kunt volgen? ![]() ![]() Ik denk ook dat het te maken heeft dat ik weer dingen zie, beleef, bevat, meekrijg, besef,... ik heb nogal wat jaren in een bubbel van /care gezeten, de hele wereld was toch doffe ellende. En dat ik mijn vermogen om te redeneren en discussiëren weer heb teruggevonden. |
![]() |
|
|