Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2013, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Ik ga zo maar slapen!
Wat vroeg!
Advertentie
Oud 04-03-2013, 20:48
Verwijderd
Morgen om zeven uur in de auto zitten! Maar ik ben nog niet aan het slapen.
Oud 04-03-2013, 20:51
Carn
Carn is offline
wie heeft er tips als het gaat over waar je op moet letten als je een rijschool zoekt?
Oud 04-03-2013, 20:57
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Omg, mijn bovenburen moeten echt sterven. Welke kutmongool begint er pas om half 10 's avonds met klussen en is dan nonstop aan het timmeren en in muren aan het boren? Srsly, tieft op!
Oud 04-03-2013, 21:20
Verwijderd
Nu ga ik echt echt douchen en slapen
Oud 04-03-2013, 21:24
Verwijderd
Ik kijk My Sister's Keeper. Kathy Bates
Oud 04-03-2013, 21:37
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ik kijk My Sister's Keeper. Kathy Bates
Die wil ik ook net gaan kijken! Ik heb net de dvd te leen gekregen.
Oud 04-03-2013, 21:41
Carn
Carn is offline
het einde van het boek is beter!
Oud 04-03-2013, 21:45
Verwijderd
Citaat:
het einde van het boek is beter!
Ik wist tot vanavond niet dat er een boek van was. TOch maar eens opzoeken dan!

Citaat:
Die wil ik ook net gaan kijken! Ik heb net de dvd te leen gekregen.
Hij was op tv vanavond
Oud 04-03-2013, 22:21
Verwijderd
Citaat:
wie heeft er tips als het gaat over waar je op moet letten als je een rijschool zoekt?
Ik zit mobiel anders zocht ik zelf fatsoenlijk, maar er bestaat een of meerdere overzichtssites met prijzen, slagingspercentages, aantal lessen tot examen, etc.
Oud 04-03-2013, 22:42
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik zit mobiel anders zocht ik zelf fatsoenlijk, maar er bestaat een of meerdere overzichtssites met prijzen, slagingspercentages, aantal lessen tot examen, etc.
Ja, maar zover was ik al, ik kan Googlen als de beste Hoopte op wat insider info!
Oud 04-03-2013, 23:02
Verwijderd
O. Wissel van instructeur als er enige twijfel is. Neem liefst sowieso een tweede erbij die je eens in de zoveel tijd een les geeft. Een kleine rijschool is leuk en aardig maar geen goed idee. Kies een rijschool met de goede lengte lessen. En blijven hangen bij dezelfde mensen als je twee of drie keer zakt is gewoon dom.

Het overgrote deel van rijden gaat on demonstratief kijken en je verplaatsen in wat een ander zou kunnen doen. Met de sidenote dat de ander een retard is. Het kan erg veel schelen wat mee te rijden bij iemand die het kijken überhaupt goed doet, want dat doetniemand meer volgens de officiële regels als het rijbewijs binnen is. Dus gevoel krijgen voor wat de bedoeling nou is, want dat heb je écht niet. Dat kun je nog gratis regelen als je iemand hebt die zijn rijbewijs pas net heeft. Je zoekt geen goede chauffeur maar vooral iemand die de regels naleeft

Laatst gewijzigd op 04-03-2013 om 23:07.
Oud 04-03-2013, 23:04
Verwijderd
Ik had twee volle uren steeds en dat is erg intensief, maar wel goed voor mijn eigen vooruitgang, ik ben te lam voor vaker en korter. Rijden is echt slopend door hoeveel je tegelijk moet, in het begin. En leslengte ligt dus meestal vast per rijschool.
Oud 04-03-2013, 23:56
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ik wist tot vanavond niet dat er een boek van was. TOch maar eens opzoeken dan!

Hij was op tv vanavond
Oh wat een toevalligheid dan! Ik vond 'm veel te mooi en ik ben m dan ook niet zonder tranen doorgekomen. Maar het was niet zo'n jankpartij als bij 'voor ik doodga'.
Oud 05-03-2013, 02:00
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ligt iedereen al te pitten?
Oud 05-03-2013, 06:08
Verwijderd
Sst niet zo hard praten.
Oud 05-03-2013, 07:12
Verwijderd
mijn jong moet volgende week zijn laatste kinder-inenting. Ik heb het hem nog niet verteld, maar ik zie er zelf tegenop. Ik kan daar heel slecht tegen. Zelfde als hij naar de tandarts moet, ik vind dat kutter dan hij zelf. Ik probeer er altijd maar luchtig over te doen omdat ik niet wil dat hij later ook zo'n retard wordt die daar niet heen durft.
Oud 05-03-2013, 07:25
Verwijderd
Waarom vind je dat zo naar dan? Mijn nichtje had dat ook, met haar zoontje. Die stuurde gewoon haar moeder mee. "Mam, morgen zei de inentingen, ik durf niet. Ga jij maar mee." Eehhh....
Oud 05-03-2013, 07:30
Verwijderd
Ik vind het kut met peren als mijn kind pijn heeft, gaat door merg en been, kan dan zelf wel janken. Zal wel iets moederigs zijn
Oud 05-03-2013, 07:31
Verwijderd
toen hij als iniminie baby'tje zijn prikjes kreeg moest ik wel huilen trouwens. Zo'n enorme naald in zo'n klein armpie. aahw.
Oud 05-03-2013, 07:32
Carn
Carn is offline
Citaat:
O. Wissel van instructeur als er enige twijfel is. Neem liefst sowieso een tweede erbij die je eens in de zoveel tijd een les geeft. Een kleine rijschool is leuk en aardig maar geen goed idee. Kies een rijschool met de goede lengte lessen. En blijven hangen bij dezelfde mensen als je twee of drie keer zakt is gewoon dom.

Het overgrote deel van rijden gaat on demonstratief kijken en je verplaatsen in wat een ander zou kunnen doen. Met de sidenote dat de ander een retard is. Het kan erg veel schelen wat mee te rijden bij iemand die het kijken überhaupt goed doet, want dat doetniemand meer volgens de officiële regels als het rijbewijs binnen is. Dus gevoel krijgen voor wat de bedoeling nou is, want dat heb je écht niet. Dat kun je nog gratis regelen als je iemand hebt die zijn rijbewijs pas net heeft. Je zoekt geen goede chauffeur maar vooral iemand die de regels naleeft
Citaat:
Ik had twee volle uren steeds en dat is erg intensief, maar wel goed voor mijn eigen vooruitgang, ik ben te lam voor vaker en korter. Rijden is echt slopend door hoeveel je tegelijk moet, in het begin. En leslengte ligt dus meestal vast per rijschool.
Yeh, dat is wat ook wel van de meeste mensen hoor; een auto besturen leer je vrij snel (of kan je al leren); de lessen gaan toch voornamelijk om het opbouwen van inzicht. Maar ik ga sowieso voor lessen van 1,5 uur (waarschijnlijk 2x per week als het kan) en heb al her en der wat gevonden qua rijscholen die goede beoordelingen en slagingspercentages hebben; ze zijn 'toevallig' ook wat prijziger dan Rijschool Hassan & Youssef etc, maar dat is geen obstakel.
Oud 05-03-2013, 07:33
Verwijderd
En nu ga ik slapen, latex!
Oud 05-03-2013, 07:40
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het kut met peren als mijn kind pijn heeft, gaat door merg en been, kan dan zelf wel janken. Zal wel iets moederigs zijn
Oh, dat kan ik me wel voorstellen! Succes ermee iig en slaap lekkerrrrrrr!

Ik ben nu al op en wakker en boodschappenlijstjes aan het maken enzo. Het voelt heel maf. En ik heb heel erg het gevoel dat ik nog van alles moet doen voordat we kunnen beginnen met klussen en verven en vloer leggen. Ik ben vet onrustig en ga het liefst gisteren al beginnen. Misschien zorgt dat ervoor dat ik eindelijk hier thuis een keer ga opruimen! Na het team dat ik zometeen heb.
Oud 05-03-2013, 07:42
Carn
Carn is offline
ik ben net, voordat ik moet gaan werken, wezen hardlopen. this is madness!
Oud 05-03-2013, 07:43
Verwijderd
Citaat:
Oud 05-03-2013, 08:05
Verwijderd
Goedemorgen! Iedereen klaar voor weer een prachtige, zonnige dag
Oud 05-03-2013, 08:16
Verwijderd
Citaat:
bikkel!
Citaat:
jaaaa, als ik wakker ben het was vanmorgen (lees: rond 5.30 uur) al een wereld van verschil buiten. Zo lekker vroeg licht <3 en helemaal niet koud toen ik vertrok.
Nu ga ik echt, doei!
Oud 05-03-2013, 08:18
Qimm
Qimm is offline
ik heb vanmorgen al de was buiten gehangen, en mijn dekbed ook gelijk maar, even lekker luchten
Oud 05-03-2013, 09:43
Verwijderd
Goeiemorgen
Oud 05-03-2013, 09:48
Verwijderd
Ik moet een beetje lachen om Mutants verontwaardiging en woede over praktisch alles in haar omgeving.
Oud 05-03-2013, 09:51
Verwijderd
Citaat:
Mee eens, ik ben begonnen bij iemand, die mij sowieso al zat uit te lachen toen ik de eerste keer gezakt was, ik weet niet hoor kerel, maar jij hebt me les gegeven. De tweede keer heb ik een andere rijschool gezocht en toen bleek dat ik gewoon echt heel veel niet fatsoenlijk had geleerd. Treurig. Overigens heb ik wel een kleine rijschool gehad, maar in dorpen is er niet heel erg veel te kiezen.

Citaat:
Mijn innerlijke wekker is zich nu aan het instellen op het licht blijkbaar. Tegenwoordig word ik iets over 7 uur wakker en dan begint mijn blaas óók al van zijn tak te maken.
Oud 05-03-2013, 09:53
Verwijderd
Citaat:
Ik moet een beetje lachen om Mutants verontwaardiging en woede over praktisch alles in haar omgeving.

Woede? En alles?
Oud 05-03-2013, 10:15
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Meh, ik heb de hoesteritus. De hele tijd zo'n beetje benauwd en dan blijf ik maar hoesten terwijl het niet eens helpt en wel mijn keel vertyft
Oud 05-03-2013, 10:16
Verwijderd
*grinnikt* Oh jee.
Oud 05-03-2013, 10:18
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Dat is helemaal niet grappig
Oud 05-03-2013, 10:19
Verwijderd
Ja nee, dat was ook meer richting Kat/Cat Ik leef intens met je mee, keelaids is altijd naar ende rot

Laatst gewijzigd op 18-04-2014 om 06:59.
Oud 05-03-2013, 10:25
Verwijderd
Pfwa, ik weet ook wel dat ik me graag druk maak over vanalles en nog wat. Maar ik lig er niet wakker van ofzo. Ik roep graag hard over een aantal dingen en doe er dan zelf wat mee (geen featherlocks laten zetten bijvoorbeeld), wat de rest van de wereld doet, moeten ze zelf weten. Maar woede, mij krijg je niet heel snel echt woedend. Vorige week had ik heel even een vlaag, maar die was even snel weer overgewaaid.

En dat ik mekker over kooksoep, ja daar is het topic toch voor?
Oud 05-03-2013, 10:25
Verwijderd
En beterschap Snebbel.
Oud 05-03-2013, 10:30
Verwijderd
Het is meer dat in bijna elk topic het wel zo staat ik moet er ook altijd wel om lachen.

Maar goed, ik lach mijn huisgenoten ook altijd keihard uit als ze zich druk maken over nutteloze dingen zoals hoeveel tandpasta er wel niet staat bij de wasbak enzo .
Oud 05-03-2013, 10:33
Verwijderd
Ik heb weer even een kleine pomodoro pauze, het gaat best lekker, misschien krijg ik m'n essay nog af vandaag ook /randommededeling
Oud 05-03-2013, 10:35
Verwijderd
Goed bezig Uomi

Ik ga denk ik nog even borduren. Ik heb nu telkens het idee dat ik zo bijna klaar ben dat ik gewoon ook ZO graag klaar wil zijn nu
Oud 05-03-2013, 10:35
Verwijderd
Ach ja, als er iemand mee kan lachen, prima toch. En zeuren over tandpasta vind ik ook nutteloos. Maar sommige dingen als bepaald dierenleed en stompzinnige idioten halen frustratie bij me naar boven. En dan mekker ik wat op het internet, zoals de rest van de wereld en dan ga ik weer verder met mijn leven.

Overigens vind ik kooksoep hoofdzakelijk grappig. Het zal me verder een worst wezen hoor. Maar ik grinnik ook altijd een beetje als ik langs de haarkapper van het dorp kom. Dat ik het idioot vind staan, wil niet zeggen dat ik het tot mijn levensdoel ga maken de stompzinnigheid uit de wereld te verdrijven, daar is het te laat voor ^^
Oud 05-03-2013, 10:39
Verwijderd
Je gaat er gewoon zo vaak zo serieus op in . Dan denk ik 'pff, laat toch lekker, fok jezelf niet zo op !' Kan best dat je je niet opfokt hoor maar zo lijkt dat dan gewoon.
Oud 05-03-2013, 10:48
Verwijderd

Ik fok me wel wat op, maar dat is leuk opfokken, als je dat kunt volgen? Een beetje razen, schoppen tegen de walgelijke maatschappij ^^ en dan weer lekker meedoen met diezelfde maatschappij. Mijn ouders zeggen ook altijd dat ik me niet zo druk moet maken en dan breken ze mijn tirade halverwege af (zelf mogen ze natuurlijk nooit in hun tirades onderbroken worden met dezelfde opmerking, maar goed ^^ daar zijn het ouders voor natuurlijk) en dan ben ik gefrustreerder doordat ik niet even mijn verhaal heb kunnen afmaken dan dat ik in eerste instantie over de hele toestand was

Ik denk ook dat het te maken heeft dat ik weer dingen zie, beleef, bevat, meekrijg, besef,... ik heb nogal wat jaren in een bubbel van /care gezeten, de hele wereld was toch doffe ellende. En dat ik mijn vermogen om te redeneren en discussiëren weer heb teruggevonden.
Oud 05-03-2013, 10:59
Verwijderd
Citaat:
Hihi ik dacht dat ik de enige was
Oud 05-03-2013, 10:59
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb ook vaak zat gezegd 'maak je niet zo druk mens' en dan riep ze terug 'IK MAAK ME NIET DRUK'

Oud 05-03-2013, 11:04
Verwijderd

Laatmetoch! Ik ben wel iemand die niet compleet gefrustreerd dreigementen naar Telenet heeft gestuurd omdat internet er op een zondagochtend uit lag ^^
Oud 05-03-2013, 11:05
Verwijderd
Citaat:
Hihi ik dacht dat ik de enige was
Nou ja, als je er op in gaat, kun je ook reactie verwachten natuurlijk ^^
Oud 05-03-2013, 11:13
Verwijderd
Leuk opfokken
Oud 05-03-2013, 11:15
Verwijderd
*deelt valium uit*
Advertentie