Advertentie | |
|
![]() |
|
Oke, Baldurs Gate Enhanced Edition even geprobeerd, maar het ziet er vrijwel identiek uit omdat de resolutie wel hoger kan, maar de graphics zijn nog steeds dezelfde graphics als uit 1998 :') Met zelfs een nog lelijkere intro.
|
Verwijderd
|
Weet iemand welke soorten citroenen er nog kunnen zijn? Op het flesje River Lemon dat ik bij de Aldi heb gekocht staat: met 4 citroensmaken. En ik kan me voorstellen dat je een limoen er nog voor het gemak onder schaart, maar dan heb ik er nog maar twee. En ik kan me niet voorstellen dat ze in een frisdrank voor de Aldi 4 verschillende rassen citroenen zouden stoppen om onze smaakpapillen te verwennen.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben ook een mooi-weer-loper. Als het glad is ga ik sowieso niet want dat vind ik eng. En als het regent of heel koud is dan heb ik echt een flinke portie extra motivatie nodig. Hoewel ik het gisteren eigenlijk al best wel warm vond ![]() ![]()
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
verder zijn de MTV Movie Awards natuurlijk behoorlijk nietszeggend, en geven ze elk jaar gewoon wat awards aan mensen die nog geen award hebben gehad; op een gegeven moment kom je dan altijd wel uit bij mensen die niet zo heel speciaal zijn
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|