Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2013, 09:36
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Dat geeft die dan wel mooi al 2jaar aan. Lijkt me van niet.
Wat geeft ie al twee jaar aan?
Oud 19-04-2013, 09:40
Verwijderd
Citaat:
Wat geeft ie al twee jaar aan?
Wat ik gister zei en jij op reageerde.
Oud 19-04-2013, 09:46
Verwijderd
Nou ja zeg. Met koor kamp zijn heel veel foto's gemaakt en op FB gezet. Ik en een vriendin die er ook bij zit zijn ook gefotografeerd. Maar die trut wat meent dat ze wat is heeft van ons geen een foto op FB gezet. Alleen 300450560x van zichzelf. Dat zij de Fbpagina van het koor mag beheren.
Oud 19-04-2013, 09:56
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Wat ik gister zei en jij op reageerde.
Dan kan het nog steeds technische redenen hebben: het kan voor Facebook lijken alsof jouw IP-adres bij die plaatsen hoort, bijvoorbeeld omdat jouw internetaanbieder het verkeer over die plaatsen leidt.
Oud 19-04-2013, 09:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Goedemorgen jongens! Ik heb vannacht heeerlijk geslapen <3
Oud 19-04-2013, 10:00
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Goedemorgen CR.
Oud 19-04-2013, 10:00
Verwijderd
Citaat:
Dan kan het nog steeds technische redenen hebben: het kan voor Facebook lijken alsof jouw IP-adres bij die plaatsen hoort, bijvoorbeeld omdat jouw internetaanbieder het verkeer over die plaatsen leidt.
Dan is FB gewoon slecht. Verder weet ik niets van technische en computersystem dingen.

Ben jij nieuw?
Oud 19-04-2013, 10:03
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Dan is FB gewoon slecht. Verder weet ik niets van technische en computersystem dingen.
Niet per se. Misschien is er voor Facebook gewoon geen onderscheid te maken, omdat je internetaanbieder al het verkeer uit meerdere delen van het land over die locaties leidt.

Citaat:
Ben jij nieuw?
Nee.
Oud 19-04-2013, 10:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Goedemorgen CR.
Hoi! Hoe is het met jou?

Citaat:
Ben jij nieuw?
Hoe vaak is je deze vraag de afgelopen dagen al gesteld?
Oud 19-04-2013, 10:04
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Goedemorgen jongens! Ik heb vannacht heeerlijk geslapen <3
Ik ook! Eindelijk!
Oud 19-04-2013, 10:05
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Hoi! Hoe is het met jou?

Maar als iedereen nou gewoon eens zou vertellen wie die is Nu weet ik het nog steeds niet. Of was Haubenmeise nou commendatore? maar wie is die andere niet nieuwe, nieuwe?
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Hoi! Hoe is het met jou?
Goed hoor. En met jou?

Citaat:
Toch al wel enkele keren.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik ook! Eindelijk!
Fijn Dat kan je wel gebruiken denk ik.
Oud 19-04-2013, 10:06
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Snebbeltje, je hebt gelijk wat mijn identiteit betreft.
Oud 19-04-2013, 10:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Goed hoor. En met jou?
Wel oke hoor! Je was vorig jaar toch bezig met je (master?)scriptie? Is dat allemaal goed gegaan?
Oud 19-04-2013, 10:07
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Fijn Dat kan je wel gebruiken denk ik.
Absoluut. Ik krijg een paar nachten extra veel slaapmedicatie om wat bij te tanken en dan moeten we weer verder kijken. De mensen hier roepen ook 'jee, wat een verschil met gisteren!'
Oud 19-04-2013, 10:08
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Snebbeltje, je hebt gelijk wat mijn identiteit betreft.
Tof je weer eens te zien hier!
Oud 19-04-2013, 10:08
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Wel oke hoor! Je was vorig jaar toch bezig met je (master?)scriptie? Is dat allemaal goed gegaan?
Daar ben ik momenteel mee bezig, want vorig jaar werd het niks. Rest van de master is trouwens afgerond, als ik één laatste opdracht ook daadwerkelijk gehaald heb tenminste.
Oud 19-04-2013, 10:11
Verwijderd
Ik kan niet inloggen op facebook, wie heeft me gehekt?!?!! zz
Oud 19-04-2013, 10:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Daar ben ik momenteel mee bezig, want vorig jaar werd het niks. Rest van de master is trouwens afgerond, als ik één laatste opdracht ook daadwerkelijk gehaald heb tenminste.
Ah, nog aan het afronden dus. Schiet het op?
Oud 19-04-2013, 10:15
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Maar kan iemand mij nog vertellen wie umberto is? Het is al honderduzend keer gevraagd, maar ik weet het nog steeds niet
Oud 19-04-2013, 10:17
Verwijderd
Umberto Eco (Alessandria, 5 januari 1932) is een Italiaans schrijver en semioticus. Hij is een van de bekendste levende Italiaanse schrijvers.

Oud 19-04-2013, 10:23
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Jajajaja, wijsneus! Je weet wel wat ik bedoel!
Oud 19-04-2013, 10:24
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Maar kan iemand mij nog vertellen wie umberto is? Het is al honderduzend keer gevraagd, maar ik weet het nog steeds niet
Ik ben ook wel benieuwd eigenlijk.
Oud 19-04-2013, 10:36
Verwijderd
Umberto is een geheimzinnige vreemde. Een beetje als Zorro, maar dan op het internet en met meer foto's van Beyonce.
Oud 19-04-2013, 11:03
Verwijderd
12 uur lang slapen <3
Oud 19-04-2013, 11:37
Verwijderd
Oh, ik vond dat melodietje al bekend klinken

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...hn_ewbank.html
Oud 19-04-2013, 11:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Het geluid van m'n laptop doet ineens superkut en ruisig en moeilijk
Oud 19-04-2013, 11:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ah weird, nu weer prima geluid
Oud 19-04-2013, 12:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omg ik lees jouw post en gelijk gaat mijn pc debiel doen qua geluid
Oud 19-04-2013, 12:13
Verwijderd
Fuuuuuck. Ik weet dat ik niet meer zo goed ben in pijn verdragen, maar dit? Ik stoot mijn knie blijkbaar zo fout dat ik nog 2 seconden heb om te kankeren en naar een stoel te strompelen en dan schreeuwt mijn knie het zo hard uit dat ik spontaan begin te brullen en janken. Maar goed dat er niemand in de buurt was. En het was ook nog niet eens hard, maar blijkbaar is een scherpe rand op die plek genoeg om je bijna in je broek te laten zeiken van de pijn.

Fuck Ik tril nog na.
Oud 19-04-2013, 13:12
Verwijderd
En ik heb nu een stijve knie en een zeurgevoel in mijn hele been. En er is echt maar een miniscuul blauw plekje te zien.

Ik denk dat ik eens ga turven hoe vaak ik mijn tenen/hoofd/elleboog/arm/knie/anders stoot op een dag, dit wordt een beetje absurd.
Oud 19-04-2013, 13:22
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Umberto is een geheimzinnige vreemde. Een beetje als Zorro, maar dan op het internet en met meer foto's van Beyonce.
Ik denk dat ik m snap! 't zit m in het geheimzinnige toch?

En Muut, wat irritant! Wordt het niet eens tijd naar de huisarts te gaan?
Oud 19-04-2013, 13:24
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
De fysio was hier net en ik heb inderdaad weer een streng rustprogramma gekregen Ik mag nu de maaltijden op en 3x een koffiemoment uit bed. En dat mogen geen lange koffiemomenten zijn. Bahbahbah. En ze heeft wel gelijk hoor, dat dit de enige weg is, maar... Ik haat het.
Oud 19-04-2013, 13:24
Verwijderd
Het gaat vandaag weer beter ik kan bijna alles thuis zonder pijn vandaag . Alleen een beetje stijf en wat tintelingen enzo.
Oud 19-04-2013, 13:25
Verwijderd
Wat ontzettend kut Snebbeltje
Oud 19-04-2013, 13:25
Verwijderd
Citaat:
De fysio was hier net en ik heb inderdaad weer een streng rustprogramma gekregen Ik mag nu de maaltijden op en 3x een koffiemoment uit bed. En dat mogen geen lange koffiemomenten zijn. Bahbahbah. En ze heeft wel gelijk hoor, dat dit de enige weg is, maar... Ik haat het.
*aai* Komt wel goed schatje!

Oud 19-04-2013, 13:27
Verwijderd
Citaat:

En Muut, wat irritant! Wordt het niet eens tijd naar de huisarts te gaan?
Ik hoef nu eens niet meer elke maand mijn bloed laten te prikken, laat maar zijn ^^ Maar ik ga het wel noteren dat ik het volgende keer ga aangeven. Het concentratiegedoe en het typprobleem heb ik al aan de psych aangegeven die gaat bedenken wat daar mee kan (omdat de huisarts op gebied van geheugenproblemen alleen maar afdelingen kon vinden die werken vanaf 75 jaar). Ik gok dat dit er mee te maken heeft, de psych zie ik weer sneller en ga ik daar ook van op de hoogte brengen. Ook de kine, die mij ook aquatherapie geeft en mij al balansoefeningen geeft, weet er van.
Oud 19-04-2013, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Ugh
Oud 19-04-2013, 13:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Bwuh stom hoor!
Oud 19-04-2013, 13:29
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ik hoef nu eens niet meer elke maand mijn bloed laten te prikken, laat maar zijn ^^ Maar ik ga het wel noteren dat ik het volgende keer ga aangeven. Het concentratiegedoe en het typprobleem heb ik al aan de psych aangegeven die gaat bedenken wat daar mee kan (omdat de huisarts op gebied van geheugenproblemen alleen maar afdelingen kon vinden die werken vanaf 75 jaar). Ik gok dat dit er mee te maken heeft, de psych zie ik weer sneller en ga ik daar ook van op de hoogte brengen. Ook de kine, die mij ook aquatherapie geeft en mij al balansoefeningen geeft, weet er van.
Kine is een fysiotherapeut toch?
Oud 19-04-2013, 13:30
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Jullie zijn lief!
Oud 19-04-2013, 13:30
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
En jullie zijn gewaarschuwd, want als ik zoveel in bed lig, ben ik dus ook megaveel op het internet te vinden
Oud 19-04-2013, 13:31
Verwijderd
Citaat:
Kine is een fysiotherapeut toch?

kinesist voluit
Oud 19-04-2013, 13:32
Verwijderd
Citaat:
En jullie zijn gewaarschuwd, want als ik zoveel in bed lig, ben ik dus ook megaveel op het internet te vinden
Begin maar met mijn postaantal te overtreffen hier ^^
Oud 19-04-2013, 13:33
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Begin maar met mijn postaantal te overtreffen hier ^^
Als ik nu op elk bericht van jou ga reageren + zelf nog een aantal post maak dan zou dat in theorie moeten kunnen
Oud 19-04-2013, 13:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik spring zo maar eens onder de douche. Of eerst eten. Of de was uit de machine halen. Hm
Oud 19-04-2013, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Precies dit. Behalve dat Zorro als forummer in het heden ook foto's van Beyonce zou posten. En een Belieber zou zijn.

Citaat:
Haha, wat? Nee.
Oud 19-04-2013, 13:49
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ga zo ook maar eens opstaan. Douchen ofzo. Al voelt m'n hoofd alsof er een vrachtwagen overheen is gewalst. Jezus.
Gelukkig wel goed nieuws op het vriend-x front: Hij ademt zelf en reageert op vragen. Goed zo jongen! Toen ik dat las slaakte ik echt een zucht van opluchting.
Oud 19-04-2013, 14:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Gelukkig wel goed nieuws op het vriend-x front: Hij ademt zelf en reageert op vragen. Goed zo jongen! Toen ik dat las slaakte ik echt een zucht van opluchting.
Fijn

Regels voor berichten