Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Toen ik iets uit een boekje moest bestellen voor mijn kerstpakket, was een van de opties een suikerspinmachine en Theodoor vond het heel erg dat ik die niet nam. Over 8 dagen is Theodoor jarig. Zal ik hem een suikerspinmachine geven? Of is dat toch te veel geld voor iets wat je vast maar twee keer per jaar gaat gebruiken?
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Die Moaning Myrtle is trouwens van 1965. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Ja precies! Goeie keuze.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Nu issie zo: ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Ik heb vandaag een gedrocht van een essay ingeleverd, 7 minuten voor de middernacht-deadline. Het is dat ik het vak echt niet wil doorschuiven naar volgend jaar, maar anders zou ik me te veel schamen om het in te leveren.
|
Maar daarna heb ik gezellig nog twee uur wijn gedronken met een vriendin. Wat een stom idee was want ik heb vrijdagochtend tentamen en ik heb, door dat kutessay, alleen morgen om ervoor te leren. Dus ik moet nu ook gewoon naar bed en zo. Eigenlijk.
|
Verwijderd
|
Vannacht ging er ergens vlakbij een huisalarm af, ik lag te slapen en vloog tegen het plafond. Dat heeft best een tijdje geduurd en ik was me aan het afvragen wat ik moest doen. Niet dat per se ik iets moest doen, volgens mij hoorden ze het tot op het politiebureau aan de andere kant van de stad. Ik zat te denken dat je niet eens 112 kan/mag bellen, tenminste, ze waarderen hier niet dat je 112 belt als er geen gewonden zijn. Maar ik ken geen andere nummers van buiten.
|
![]() |
|
|