Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2013, 12:57
Lorelei
Lorelei is offline
Hoe maak je broccolisoep met mozzarella trouwens? Ik bedoel.. hoe verwerk je de mozzarella daarin?
Oud 02-05-2013, 12:57
Verwijderd
Lekker laten smelten! Op dezelfde manier als crème fraîche, me dunkt.
Oud 02-05-2013, 13:03
Verwijderd
Ja, gewoon op het allerlaatste moment toevoegen en laten smelten. Niet te lang, dan gaat het schiften.
Oud 02-05-2013, 13:17
Verwijderd
Hebben jullie ook dat je 's ochtends beter hoort dan 's avonds? Ik heb in elk geval op de terugweg altijd de autoradio harder staan dan op de heenweg.
Oud 02-05-2013, 13:33
pixie
pixie is offline
Ik heb juist dat in de stilte ik het raar vind harde muziek op te zetten, en dus is het meestal 's ochtends en 's avonds zachtjes. Tenzij er veel mensen zijn en je aan herrie went, dan is het 's avonds inderdaad harder.

O, en dit vond ik een leuk stuk, absoluut irrelevant, maar wel interessant, dus ik deel het even:
http://www.theverge.com/2013/5/1/427...he-internet?=1
(meneer heeft een jaar zonder internet geleefd)
Oud 02-05-2013, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht om onduidelijke redenen dat Sadye dit schreef, en ik was een beetje van .

Maar leuk voor je.
yeah!
Citaat:
Zeer onduidelijke redenen moeten dat dan zijn geweest.
Maar zoiets krijg ik wel klaar om te zeggen.
je houdt er ook van om met menstruatiebloed te worden ingesmeerd?
Citaat:
Volgens mij mag jij het woord letterlijk daarbij wel gebruiken Maar goed, wij weten wat je bedoelt.

Ik zal voor je duimen! Veel plezier iig.
jaaaaa, kliederen
Citaat:
Ik moest 'chiazaad' even Googlen en stuitte op de verfrissende en onderhoudende website 'Energiekevrouwenacademie.nl' waar de voordelen van chiazaadjes voor 40-plussers háárfijn worden toegelicht Ik moest er een beetje om lachen.
ik moet denken aan moeder Rauw als ik dat woord hoor.
Oud 02-05-2013, 13:35
Verwijderd
slayer heeft zijn werk weer gedaan, de hangjongeren onder mijn raam zijn opgeflikkerd door raining blood
Oud 02-05-2013, 13:42
Verwijderd
haha ik ging trouwens gisteren naar de stad met de gedachte "het is een woensdagochtend, lekker rustig dus" maar had er niet aan gedacht dat het 1 mei was. Heel de stad vol met Duitsers! Het was zo druk als op een zaterdagmiddag, behalve dan dat op zaterdag normaal ongeveer 25% Duits is en nu 95%!
Oud 02-05-2013, 13:48
Verwijderd
Zondag wemelt het hier ook van de Duitsers. In de supermarkt voel je je soms meer in Duitsland dan in Nederland op de mensen die er werken na.
Oud 02-05-2013, 13:48
Verwijderd
Citaat:
yeah!

je houdt er ook van om met menstruatiebloed te worden ingesmeerd?

.
Oud 02-05-2013, 13:53
Verwijderd
Oh, ik vind het wel geil om met menstruatiebloed ingesmeerd te worden.

// Fedomme, server maintenance. Nou kan ik geen Neverwinter meer spelen Dan nog maar een kop koffie. Of nou ja, wat er voor door moet: Senseo. Shit moet toch op, jeweetselluf.
Oud 02-05-2013, 13:56
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
O, en dit vond ik een leuk stuk, absoluut irrelevant, maar wel interessant, dus ik deel het even:
http://www.theverge.com/2013/5/1/427...he-internet?=1
(meneer heeft een jaar zonder internet geleefd)
Leuk stuk inderdaad.
Oud 02-05-2013, 14:01
Verwijderd
Citaat:
haha ik ging trouwens gisteren naar de stad met de gedachte "het is een woensdagochtend, lekker rustig dus" maar had er niet aan gedacht dat het 1 mei was. Heel de stad vol met Duitsers! Het was zo druk als op een zaterdagmiddag, behalve dan dat op zaterdag normaal ongeveer 25% Duits is en nu 95%!
Mja, daarom wilde ik gisteren niet naar de supermarkt in Maastricht. Maar om 8u waren de Belgen nog aan het uitslapen en de Nederlanders nog aan het uitkateren. Na 9u begon het wat aan te drukken en om half 11 (na bezoek bij grootouders) stonden de Belgen al aan te schuiven aan de hoehetendiestoplichtendiehetaantalautosmoetenmatigen (dat hielp dus niet) stoplichten, maar reed ik dus de andere kant weer op.
Oud 02-05-2013, 14:29
Verwijderd
Dit was de Romeinse princeps Caligula, die bekend staat vanwege zijn schrikbewind

Doet hij jullie ook aan iemand denken?
Oud 02-05-2013, 14:29
Verwijderd
Omg
Oud 02-05-2013, 14:41
Lorelei
Lorelei is offline
Oud 02-05-2013, 14:46
Verwijderd
Oeh ik wil trouwens fashion advice. Ik heb een blauwe linnen broek in een beetje seventiesmodel en twee blauw/witte bloesjes. Ik wil daar een comfortabel colbertje bij. Wat is leuker:

1. Het bijbehorende jasje, in het blauw uitverkocht, nog wel verkrijgbaar in wit en beige
2. roze jasje
3. wit linnen jasje dat net wat goedkoper is dan die eerste
4. goedkoop beige jasje
Oud 02-05-2013, 14:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dit was de Romeinse princeps Caligula, die bekend staat vanwege zijn schrikbewind
[afbeelding]

Oud 02-05-2013, 14:57
Verwijderd
Aan wie doet Caligula jullie denken?

// Fuckers; foutje met de afspraak. Morgen pas glasvezeltjes beschikbaar
Oud 02-05-2013, 14:58
Verwijderd
Oud 02-05-2013, 14:59
Verwijderd
Het bijbehorende jasje lijkt me de veilige keuze, dus die zou ik kiezen. En dan de beige, want ik vind beige mooier dan wit. Sowieso niet de roze denk ik, dan wordt het zo'n snoepjesgeheel.
Oud 02-05-2013, 14:59
Verwijderd
En wat gaaf, die Caligula <3 zouden ze Joffrey daar een beetje op uitgezocht hebben?
Oud 02-05-2013, 15:01
Verwijderd
Aha. Dat verklaart; ik heb GoT nog niet gezien. Staat op de to see-lijst though!
Oud 02-05-2013, 15:07
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oeh ik wil trouwens fashion advice. Ik heb een blauwe linnen broek in een beetje seventiesmodel en twee blauw/witte bloesjes. Ik wil daar een comfortabel colbertje bij. Wat is leuker:

1. Het bijbehorende jasje, in het blauw uitverkocht, nog wel verkrijgbaar in wit en beige
2. roze jasje
4. goedkoop beige jasje
De derde witte dan, ik vind beige een beetje jammer namelijk. Of nou, misschien is die roze ook wel leuk, eigenlijk. Dan is het niet zo wit-wit.
Oud 02-05-2013, 15:09
Verwijderd
Citaat:

2. roze jasje
4. goedkoop beige jasje
Een wit jasje als je een blauw truitje aandoet. Of een blauw jasje als je een witte broek en truitje aandoet, maar dan ben je wel erg in het wit. ik zou voor dat eerste gaan.

Ik vind ze allemaal op elkaar lijken.
Op die beige na, maar die sowieso niet kopen.
Oud 02-05-2013, 15:10
Verwijderd
Ja, het gaat me ook om de kleur, wat voor model jasje ik wil weet ik wel het is dus een blauwe broek, en het ene bloesje is donkerblauw/wit geblokt en de andere lichtblauw/wit gekriebeld.

Ja, van beige hou ik ook niet zo. Mensen in winkels en mijn moeder proberen het me altijd aan te praten. En het vloekt nooit.
Oud 02-05-2013, 15:18
Verwijderd
Ik zou voor een wit jasje gaan.
Oud 02-05-2013, 15:20
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Ik denk bij Caligula standaard aan wat zijn naam betekent ^^

Oh wauw, ik zag wel een bekende kop, maar ik kon het niet thuisbrengen, gaaf!

Citaat:
Ja, van beige hou ik ook niet zo. Mensen in winkels en mijn moeder proberen het me altijd aan te praten. En het vloekt nooit.
Ik griebel van beige, de naam van die kleur alleen al.
Oud 02-05-2013, 15:28
Verwijderd

En jullie?
Oud 02-05-2013, 15:28
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Oud 02-05-2013, 15:43
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
[afbeelding]

Caligula kijkt onschuldiger.
Oud 02-05-2013, 15:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline

/nerd
Oud 02-05-2013, 16:14
Verwijderd
The fuck! Wie kent dit ding, waar staat het en hoe?

http://izismile.com/2013/05/02/aweso..._illusion.html
Oud 02-05-2013, 16:24
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
The fuck! Wie kent dit ding, waar staat het en hoe?

http://izismile.com/2013/05/02/aweso..._illusion.html
Huh? Is dat filmpje niet gewoon geknipt en geplakt?
Oud 02-05-2013, 16:36
Verwijderd
Ik kan er niks over vinden, de tekst in het begin is iig Maleis en betekent iets als 'deze trap niet gebruiken in geval van brand'
Oud 02-05-2013, 16:39
Verwijderd
En de naam bestaat: http://en.wikipilipinas.org/index.ph...on_M._Aboganda
Oud 02-05-2013, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik vind het wel geil om met menstruatiebloed ingesmeerd te worden.

// Fedomme, server maintenance. Nou kan ik geen Neverwinter meer spelen Dan nog maar een kop koffie. Of nou ja, wat er voor door moet: Senseo. Shit moet toch op, jeweetselluf.
ja jammer dat we dat niet wisten toen we elkaar nog deden
Oud 02-05-2013, 16:46
Verwijderd
Hmmm http://www.kickstarter.com/projects/...ern-myth/posts
Oud 02-05-2013, 16:47
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Hoe maak je broccolisoep met mozzarella trouwens? Ik bedoel.. hoe verwerk je de mozzarella daarin?
Ik ben laat, maar ik zou hem er gewoon inwerpen na het opdienen en niet te hard laten smelten. Dan krijg je maar van die draden in de soep.
Oud 02-05-2013, 16:55
Verwijderd
Ik ben er uit, het is een moderne mythe die ze aan het maken zijn. http://www.kickstarter.com/projects/.../?ref=kicktraq

Maar hoe ze precies dat filmpje hebben gemaakt, dat weet ik dus niet. Knippen en plakken hebben ze wel erg goed gedaan dan
Oud 02-05-2013, 16:56
Verwijderd
Onze logeerfik rolt constant door het zand in onze tuin. Net nadat ik geveegd en gedweild heb uiteraard!
Oud 02-05-2013, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Onze logeerfik rolt constant door het zand in onze tuin. Net nadat ik geveegd en gedweild heb uiteraard!
Wel duh!

Edit: ik hoop voor je dat er niet ergens stront of een halfvergaan beest ligt, dat is ook prachtig om door te rollen!
Oud 02-05-2013, 17:04
Martiño
Martiño is offline
Klaverhap naamzoek ik dacht bijna dat ik jou gespot had met Koninginnenacht hier in Den Bosch
Oud 02-05-2013, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Wel duh!

Edit: ik hoop voor je dat er niet ergens stront of een halfvergaan beest ligt, dat is ook prachtig om door te rollen!
Ik snap ook wel heel goed dat het het leukste is om te doen als je dan binnen kunt komen en je op een schone vloer je nog eens kunt draaien en uitschudden

En nee, geen dode beesten! De hond van mijn ouders heeft ooit eens in rotte vis liggen rollen, en dat beest heeft een hele dikke vacht en een flinke ondervacht. Liet zich moeilijk wassen en uiteindelijk heeftie vier dagen naar vis gestonken maar nadat deze fik ichzelf gisteren twintig minuten lang heeft uitgelaten, laat ik haar toch maar niet meer los lopen, dus andere kansen dan hier in de tuin krijgt ze niet om te rollen.
Oud 02-05-2013, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Studentenleven (5 lezers)
Voor als de studiekeuze gemaakt is en je je in het studentenleven gaat storten. Over studentensteden, kamers en koten, studiezaken en scriptieproblemen.
Hoe lang is dit al zo ?
Oud 02-05-2013, 17:52
bloodyb
bloodyb is offline
Volgens mij hoor ik in het begin de naam Rochester dus het zou in New York moeten zijn. En het lijkt op een sluwe montage.
Oud 02-05-2013, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Hoe lang is dit al zo ?
Sinds vandaag Kijk maar bij nieuwsaankondigingen, daar heb ik het braaf gemeld
Oud 02-05-2013, 17:59
Verwijderd
Oh, ik dacht eers, ik kijk hier echt al weken langs maar goed, ik had hem gezien ja .
Oud 02-05-2013, 17:59
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij hoor ik in het begin de naam Rochester dus het zou in New York moeten zijn. En het lijkt op een sluwe montage.
Als je een paar posts meer had gelezen, wist je dat ik had ontdekt dat ze een hedendaagse mythe aan het bouwen zijn. Het is een slimme montage, hoe en wat weet ik niet, maar de trap is er iig niet.
Oud 02-05-2013, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik dacht eers, ik kijk hier echt al weken langs maar goed, ik had hem gezien ja .
Mooi! De was niet naar bedoeld, eerder van 'je hebt niks gemist' trouwens.

En als je ideeën hebt voor goeie topics, leef jezelf alsjeblieft uit, ik wil die enquêtes uit het zicht hebben
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten