Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2013, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Ja misschien moet ik eens iets tegen haar zeggen van "als je echt op dieet wil dan kan ik je wel helpen een plan te maken" ofzo. Ik wil inderdaad vermijden een "zou je dat nou wel doen"-persoon te worden, als iemand iets ongezonds wil eten moet-ie dat doen, het is alleen zo zonde als je denkt dat het wel gezond was.
Zoiets zou ik doen ja. En laat d'r eens calorieen vergelijken tussen bijv. een broodje van de subway en een soepje. Of een broodje rosbief ofzo.

Mijn grote valkuil was altijd dat ik wel gezond at, maar dan OMNOMNOM KAAAASSS en NOTEN EN AMG FETAAAA ALLES OVER M'N SALADE JOEPIE. En een broodje kaas met dubbel zoveel kaas als fatsoenlijk is. Enzo. Nu ik me ervan bewust ben hoeveel extra calorieen daardoor in je an sich gezonde eten komen is afvallen eigenlijk supermakkelijk

Edit: of nou ja, de eerste 10 kg iig, ik hoop dat het zo makkelijk blijft
Advertentie
Oud 04-05-2013, 15:19
Verwijderd
ik probeer een internetprovider te zoeken en dan raadpleeg ik altijd wat reviews. Ik kan beter geen internet nemen geloof ik, alleen maar zeikreacties waarin alles slecht/kut/boehoe is en zelfs mensen die dreigen met een advocaat :')
Oud 04-05-2013, 15:27
Verwijderd
Ja in de enige aflevering van "secret eaters" die ik heb gezien omdat het daarna ineens niet meer op tv was, was een vrouw die niet begreep waarom ze afviel want ze at alleen maar gezonde dingen, en naast dat ze op zich ook wel dagelijks chocola at en twee keer in de week pizza dus helemaal niet zo "alleen maar gezond", at ze ook elke dag een halve pond zonnebloemzaadjes. Supergezond, je poept als een malle, maar wel 1500 kcal.
Oud 04-05-2013, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Ja in de enige aflevering van "secret eaters" die ik heb gezien omdat het daarna ineens niet meer op tv was, was een vrouw die niet begreep waarom ze afviel want ze at alleen maar gezonde dingen, en naast dat ze op zich ook wel dagelijks chocola at en twee keer in de week pizza dus helemaal niet zo "alleen maar gezond", at ze ook elke dag een halve pond zonnebloemzaadjes. Supergezond, je poept als een malle, maar wel 1500 kcal.

Een beetje zoals mijn suiker in de koffie, maar dan nog 6x zo erg
Oud 04-05-2013, 15:33
Verwijderd
Ze begreep niet waarom ze niet afviel trouwens, daar ontbrak een belangrijk woord
Oud 04-05-2013, 15:33
Verwijderd
het valt me wel tegen dat overal waar ik kijk de levertijd van internet een maand of langer is. Dat vind ik wel lang.
Oud 04-05-2013, 15:34
Verwijderd
Citaat:
ik probeer een internetprovider te zoeken en dan raadpleeg ik altijd wat reviews. Ik kan beter geen internet nemen geloof ik, alleen maar zeikreacties waarin alles slecht/kut/boehoe is en zelfs mensen die dreigen met een advocaat :')
Mwah, ik denk dat het wel meevalt. Hoewel Horizon van UPC wel echt een drama schijnt te zijn.
Oud 04-05-2013, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Ja in de enige aflevering van "secret eaters" die ik heb gezien omdat het daarna ineens niet meer op tv was (...)
Ze staan ook allemaal op YouTube!
Oud 04-05-2013, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Mooi
Mooi? Het witte aanrecht? Valt best mee hoor ^^ Vooral onhandig.

Citaat:
Oh, Telenet heeft zelfs doodsbedreigingen gekregen omdat een gratis weggeefactie binnen 2 minuten voorbij was omdat er iets van 30.000 mensen aan 1200 tickets probeerden te raken. Mensen zijn huilers.

Citaat:
Pitjes dan? Of kun je de blaadjes ook eten? En ik vind dat bij Supersize vs. Superskinny ook altijd interessant om te zien, de hoeveelheid eten van een week in zo'n buis.
Oud 04-05-2013, 15:38
Verwijderd
Voor het eerst de korte broek aan dit jaar, trouwens
Oud 04-05-2013, 15:42
Verwijderd
Rokje <3
Oud 04-05-2013, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Mwah, ik denk dat het wel meevalt. Hoewel Horizon van UPC wel echt een drama schijnt te zijn.
hmm oke. ik ben nu uitgekomen op online. even wachten tot anne er is voor een go want we gaan het samen betalen.
Oud 04-05-2013, 15:46
Verwijderd
Ik zou nooit een wit aanrecht nemen . Je ziet álles erop ik zou alleen maar aan het poetsen zijn denk ik
Verwijderd
Citaat:
hmm oke. ik ben nu uitgekomen op online. even wachten tot anne er is voor een go want we gaan het samen betalen.
De 10/1mbit ADSL?

Ik denk dat S. jullie gaat missen
Verwijderd
Oh nieuwe pagina.
Oud 04-05-2013, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Ik zou nooit een wit aanrecht nemen . Je ziet álles erop ik zou alleen maar aan het poetsen zijn denk ik
zou ik juist fijn vinden voor een aanrecht, ik heb nu een bruinig rozig nepmarmer aanrecht en daar zie je niks op en dan denk je dus dat het aanrecht schoon is en leg je een boek er even op en bam, vies boek.
Oud 04-05-2013, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Pitjes dan? Of kun je de blaadjes ook eten? En ik vind dat bij Supersize vs. Superskinny ook altijd interessant om te zien, de hoeveelheid eten van een week in zo'n buis.
ja de pitjes!

En ik wil graag een keer een tafel met daarop alles wat ik in een week gegeten heb, zoals in 'je bent wat je eet'. Maar dan niet dat het eten daarna weg wordt gegooid, dat is zonde.
Oud 04-05-2013, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Ze staan ook allemaal op YouTube!
hmm!
Oud 04-05-2013, 15:51
Verwijderd
Citaat:
ja de pitjes!

En ik wil graag een keer een tafel met daarop alles wat ik in een week gegeten heb, zoals in 'je bent wat je eet'. Maar dan niet dat het eten daarna weg wordt gegooid, dat is zonde.
Dat lijkt mij ook best grappig ja .
Oud 04-05-2013, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het te nemen zoals het is, ik huur Het zou niet mijn eigen keuze zijn in ieder geval.

Citaat:
zou ik juist fijn vinden voor een aanrecht, ik heb nu een bruinig rozig nepmarmer aanrecht en daar zie je niks op en dan denk je dus dat het aanrecht schoon is en leg je een boek er even op en bam, vies boek.
Mja, sowieso zou ik iets stevigers willen dan hout. En als er rode wijn of rode biet of iets anders kleurrijks overheen gaat, sta je stijf van schrik, hopend dat het er niet te hard intrekt.
Oud 04-05-2013, 15:52
Verwijderd
ja, hout is wel weer lastig inderdaad.

Later als ik groot ben wil ik een natuurstenen aanrecht
Oud 04-05-2013, 16:13
Verwijderd
Meh, ik wil thuis de boel afmaken. In plaats daarvan moet ik werken
Oud 04-05-2013, 16:21
Verwijderd
Theodoor en ik zitten al de hele dag in onze pyjama's

alleen hebben we zo nog wel eieren nodig voor het eten.
Oud 04-05-2013, 16:23
Verwijderd
Ik ga morgen voor het eerst (!) zonder kinderen weg om Iets Leuks te doen
Oud 04-05-2013, 16:23
Verwijderd
Oei, dat wordt een coinflip wie de pyjama moet verwisselen voor een outdoor-tenue
Oud 04-05-2013, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Oei, dat wordt een coinflip wie de pyjama moet verwisselen voor een outdoor-tenue
Ik vind dat Theodoor moet, want ik voel me te vies en hij heeft daar minder last van bovendien kan ik patienten tegenkomen!
Oud 04-05-2013, 16:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb een uur geleden mijn pyjamabroek verwisseld voor een joggingbroek niet echt een upgrade.
Oud 04-05-2013, 16:27
Verwijderd
Ik vind werken bij 't Van Gogh-museum zo leukkkkkkkkkkkk <3 Lekker schakelen tussen talen, delegeren, uitleg geven, grote groepen mensen aansturen. Vandaag hadden we 800 reserveringen tegelijkertijd, terwijl er ook nog ~500 mensen stonden te wachten én terwijl we tegen de maximale capaciteit aan zaten qua bezoekersaantal. Zo fijn als je dat met een handvol collega's eventjes in goede banen kunt leiden Het management is ook supergoed. En in de pauze kun je in het gras chillen op het Museumplein. En het is een goed excuus om in een mantelpakje te paraderen. OMNOMNOM VAN GOGH MUSEUM.
Oud 04-05-2013, 16:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Mijn mysterieuze overbuurmeisje is nog steeds niet thuis. De balkondeur staat nu al 2 of 3 dagen open
Oud 04-05-2013, 16:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik vind werken bij 't Van Gogh-museum zo leukkkkkkkkkkkk <3 Lekker schakelen tussen talen, delegeren, uitleg geven, grote groepen mensen aansturen. Vandaag hadden we 800 reserveringen tegelijkertijd, terwijl er ook nog ~500 mensen stonden te wachten én terwijl we tegen de maximale capaciteit aan zaten qua bezoekersaantal. Zo fijn als je dat met een handvol collega's eventjes in goede banen kunt leiden Het management is ook supergoed. En in de pauze kun je in het gras chillen op het Museumplein. En het is een goed excuus om in een mantelpakje te paraderen. OMNOMNOM VAN GOGH MUSEUM.
Wat tof zeg lijkt me ook superleuk!
Oud 04-05-2013, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat Theodoor moet, want ik voel me te vies en hij heeft daar minder last van bovendien kan ik patienten tegenkomen!
Als ik Theodoor zou zijn, had ik toch een coinflip afgedwongen. Smoesjes schmoesjes

Citaat:
Ik heb een uur geleden mijn pyjamabroek verwisseld voor een joggingbroek niet echt een upgrade.

Citaat:
Mijn mysterieuze overbuurmeisje is nog steeds niet thuis. De balkondeur staat nu al 2 of 3 dagen open
Amber-alert!
Verwijderd
Citaat:
Verwijderd
Citaat:
way to go sistah wat goed van je.
btw ik kan niet meer met jou skypen, hij huilt dat jij dat niet hebt. De msn tijden zijn voorbij
Oud 04-05-2013, 16:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik zit op de fb-pagina 'for sale in groningen', vooral veel meubels, maar soms ook tv's en telefoons. Nou wil ik eigenlijk weleens aan de smartphone en dan het liefst een sony omdat ik als nep-autist graag bij het bekende blijf. Er staat nu een smartphone op, maar wel verdacht goedkoop vast van de vrachtwagen gevallen.
Oud 04-05-2013, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Super gaaf.
Oud 04-05-2013, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Ik zit op de fb-pagina 'for sale in groningen', vooral veel meubels, maar soms ook tv's en telefoons. Nou wil ik eigenlijk weleens aan de smartphone en dan het liefst een sony omdat ik als nep-autist graag bij het bekende blijf. Er staat nu een smartphone op, maar wel verdacht goedkoop vast van de vrachtwagen gevallen.
Ik heb ook een sony! En hij is heel chill
Oud 04-05-2013, 16:34
Verwijderd
Citaat:
dat klinkt wel tof
Oud 04-05-2013, 16:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb ook een sony! En hij is heel chill
Welke?
Oud 04-05-2013, 16:41
Verwijderd
Ik heb rabarberkruimeltaart in de oven staan, maar gewerkt met de helft van de hoeveelheden. Moet t nu dan ook de helft van de tijd in de oven?
Oud 04-05-2013, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Ik heb rabarberkruimeltaart in de oven staan, maar gewerkt met de helft van de hoeveelheden. Moet t nu dan ook de helft van de tijd in de oven?
UTFS.

Use The Fucking Satéprikker!

Oud 04-05-2013, 16:54
Verwijderd
Dank, allen

Citaat:
way to go sistah wat goed van je.
btw ik kan niet meer met jou skypen, hij huilt dat jij dat niet hebt. De msn tijden zijn voorbij
NOES! Dan zal ik binnenkort zeker gedwongen moeten overstappen. End of an era. Tijdens het installeren van de update zal ik Chopins doodsmars spelen.
Oud 04-05-2013, 16:55
Verwijderd
Ik heb echt een grafhekel aan Skype Borked stuk knoeiwerk dat 't is.
Oud 04-05-2013, 16:56
Verwijderd
Citaat:
UTFS.

Use The Fucking Satéprikker!

UTFS dat gaat m niet worden, zo'n taart is t niet. Ik zie wel.

Laatst gewijzigd op 04-05-2013 om 17:03.
Oud 04-05-2013, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Welke?
Xperia J ofzo? Nou ja, niet de goedkoopste Xperia, maar die daarna zeg maar
Oud 04-05-2013, 17:07
Verwijderd
Nou eh, kijk/ruik dan gewoon als de teller halverwege staat. Gebruik je zintuigen en common sense
Oud 04-05-2013, 17:07
Verwijderd
Wat tof van het Van Gogh para!
Oud 04-05-2013, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Nou eh, kijk/ruik dan gewoon als de teller halverwege staat. Gebruik je zintuigen en common sense
Doe ik ook wel, maar ik ben een hele slechte op-gevoel-koker. Ik kan dat echt niet als ik kook, doe ik ook alles van een recept enzo
Oud 04-05-2013, 17:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Xperia J ofzo? Nou ja, niet de goedkoopste Xperia, maar die daarna zeg maar
Ah oke Ik denk trouwens dat ik er maar geen geld aan uit ga geven, prioriteiten enzo. Bovendien vind ik het een beetje stom om aan dat soort dingen geld uit te geven, terwijl m'n financiële situatie vanaf september heel onzeker is. Misschien dat m'n moeder over een paar weken/maanden een nieuwe telefoon neemt, dan gebruik ik haar oude samsung wel.
Oud 04-05-2013, 17:36
Verwijderd
ik denk dat de helft van de tijd te kort gaat zijn, maar ik weet het niet en zou gewoon vanaf de helft elke tien minuten checken!
Oud 04-05-2013, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Ah oke Ik denk trouwens dat ik er maar geen geld aan uit ga geven, prioriteiten enzo. Bovendien vind ik het een beetje stom om aan dat soort dingen geld uit te geven, terwijl m'n financiële situatie vanaf september heel onzeker is. Misschien dat m'n moeder over een paar weken/maanden een nieuwe telefoon neemt, dan gebruik ik haar oude samsung wel.
Mja, dat kan ik me voorstellen ja.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten