Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2013, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Zeg mevrouw Absinthepunt, moet jij nu niet in de keuken staan om hapjes in elkaar te draaien enzo?
Raad eens wat ik nu al de hele dag heb gedaan jongen??
Powernappen is niet eens meer gelukt.
Advertentie
Oud 10-05-2013, 18:43
Verwijderd
Citaat:
cool story bro!
Niks cools aan je koppijn piekeren over iets dat net buiten je bereik ligt. Irritant.
Oud 10-05-2013, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dit soort dingen echt prachtig. More please
http://www.reddit.com/r/AskReddit/co..._just_do_that/ !
Oud 10-05-2013, 18:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
In een vlaag van jeugdsentiment kocht ik gisteren nepdanoontjes (). Volgens het etiket is het "gesuikerde verse kaas met vruchten, verrijkt met calcium en vitamine D". Kaas
Oud 10-05-2013, 18:54
Verwijderd
Is het een vlaams merk? Volgens mij is in het vlaams kwark "verse kaas", mutant naamzoek
Oud 10-05-2013, 18:55
Verwijderd
Plattekaas is kwark. Verse kaas wordt ook wel gebruikt inderdaad.
Oud 10-05-2013, 18:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Geen idee, het is een budgetmerk van de aldi met de welluidende naam 'Maxi Ursi'.
Oud 10-05-2013, 18:58
Miekje*
Miekje* is offline

Oud 10-05-2013, 18:59
Verwijderd
ik had zoiets aan een kettinkje, het viel tegen
Oud 10-05-2013, 19:00
Verwijderd
Ik aan sleutelhangers.
Oud 10-05-2013, 19:01
Miekje*
Miekje* is offline
Wat viel eraan tegen?

Ik kan boekjes vouwen van papier, als in origami, maar die worden nooit zo mooi als dat.
Oud 10-05-2013, 19:03
Verwijderd
Die had een iemand van de basisschool ook.
Oud 10-05-2013, 19:04
Verwijderd
Do want anyway trouwens. En Miekje, ik denk dat dit te maken is, ik ga er over nadenken.
Oud 10-05-2013, 19:09
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Do want anyway trouwens. En Miekje, ik denk dat dit te maken is, ik ga er over nadenken.
Ik zat ook al te brainstormen, ja. Iets met boekbinderslijm en dun, maar stevig papier.
Oud 10-05-2013, 19:10
Verwijderd
nouja, je doet er nooit iets mee, en het staat ook niet echt mooi, en het kan niet tegen regen

een zilveren opengeslagen boekje ofzo zou me dan leuker lijken
Oud 10-05-2013, 19:11
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
nouja, je doet er nooit iets mee, en het staat ook niet echt mooi, en het kan niet tegen regen
In die opzichten zou het inderdaad tegen kunnen vallen.
Oud 10-05-2013, 19:11
Verwijderd
Ik heb het! (Eindelijk pa te pakken gekregen) Ik zat in 1968 te zoeken, 1 jaar mis.

Miekje, ik zit aan notablokjes te denken. In vorm snijden en dan hoef je alleen nog een kaftje.
Oud 10-05-2013, 19:12
Miekje*
Miekje* is offline
Huhu, de minigraslelie in het potje wil verder groeien dan dat het potje hem toe laat. Ik wou hem overzetten in een grotere pot, maar nu krijg ik het potje niet meer open. Met niet één trucje
Oud 10-05-2013, 19:13
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Miekje, ik zit aan notablokjes te denken. In vorm snijden en dan hoef je alleen nog een kaftje.
Ohja. Dat is eigenlijk veel slimmer.
Oud 10-05-2013, 19:27
pixie
pixie is offline
Citaat:
Huhu, de minigraslelie in het potje wil verder groeien dan dat het potje hem toe laat. Ik wou hem overzetten in een grotere pot, maar nu krijg ik het potje niet meer open. Met niet één trucje
Als je een trucje nodig hebt om glazen potten die niet open willen kapot te slaan met minimale troep, gil maar. Ik heb anderhalf jaar lang de reptielen en amfibieën op alcohol verzorgd en soms waren potten lekker dichtgesmeerd met teer of met varkensblaas of gewoon verroest in 100 jaar in een magazijn staan

Laatst gewijzigd op 10-05-2013 om 19:53. Reden: fear of grammar nazis
Oud 10-05-2013, 19:45
Verwijderd
Pixie, wij moeten vrienden worden en dan moet je mij mutantjes op sterk water doorsluizen vanuit natuurhistorische musea.
Oud 10-05-2013, 19:49
Verwijderd
Wauw, ik was even de voorgaande post vergeten
Oud 10-05-2013, 19:52
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Als je een trucje nodig hebt om glazen potten die niet open willen kapot te slaan met minimale troep, gil maar. Ik heb anderhalf jaar lang de reptielen en amfibieën op alcohol verzorgt en soms waren potten lekker dichtgesmeerd met teer of met varkensblaas of gewoon verroest in 100 jaar in een magazijn staan
Serieus deed jij dat

Oh, ik heb trouwens vandaag nog een siamese tweeling (koe) gefotografeerd en een koe die geboren is als lilliputter. Voor de geïnteresseerden. De beesten in kwestie zijn kalveren en lagen in een vitrine, dus de kwaliteit van de foto's is niet optimaal. Er lagen nog veel meer mutantjes, maar het licht was zo vercrackt en het glas spiegelde zo dat ik er geen foto's van kon maken.
Oud 10-05-2013, 19:54
pixie
pixie is offline
Ah, vet! Waar was je, Rotterdam?

Ik hou van misvormde beesten. Sorry para, maar die hou ik allemaal zelf
Oud 10-05-2013, 20:00
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ah, vet! Waar was je, Rotterdam?

Ik hou van misvormde beesten. Sorry para, maar die hou ik allemaal zelf
Ja, Rotterdam. Leuk museum, wel In ieder geval sfeervol, maar dat is denk ik meer een kwestie van smaak. Ze hebben nu een tijdelijke expositie van dode dieren met een verhaal, er zaten best komische tussen. Zo hebben ze een 'tweedekamermuis' en staat de opgezette dominomus in hun vitrine. Er was ook een eend die zich tegen het raam van het museum doodgevlogen had, en meteen verkracht werd door een andere eend, toen hij op de grond viel. En dan staat er een serieus verhaal bij over de eerst geziene necrofiele eend
Oud 10-05-2013, 20:02
Miekje*
Miekje* is offline
Overigens heeft mijn studieloopbaancoach (dierenarts) ook het één en ander aan gave mutantjes. En hij heeft beloofd aan mij te denken als hij gaat opruimen, want hij geeft nog weleens wat van dat spul weg
Oud 10-05-2013, 20:03
Verwijderd
Ik wil er best eentje hebben voor larp ^^ Dus mocht iemand een klein potje over hebben

Verder krijg ik een beetje rillingen van jullie enthousiasme voor mutanten op sterk water
Oud 10-05-2013, 20:06
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik wil er best eentje hebben voor larp ^^ Dus mocht iemand een klein potje over hebben

Verder krijg ik een beetje rillingen van jullie enthousiasme voor mutanten op sterk water
Over wat voor potje heb jij het nu? Een potje met een klein mutantje?
Oud 10-05-2013, 20:08
Verwijderd
Ah, ik hoor het al, Miekje is degene om vrienden mee te worden als je mutanten wil. Hoi Miekje! Jij houdt vast van lekker eten en leuke dingen doen? Ik ook! Het is alsof ik je járen ken. Laten we een keer gezellig thee drinken bij je studieloopbaancoach.
Oud 10-05-2013, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Over wat voor potje heb jij het nu? Een potje met een klein mutantje?
Ja Of andere gave dingen die passend zijn voor getikte chirurgijnen/alchemisten die ook Frankensteins in elkaar zetten ^^
Oud 10-05-2013, 20:10
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ah, ik hoor het al, Miekje is degene om vrienden mee te worden als je mutanten wil. Hoi Miekje! Jij houdt vast van lekker eten en leuke dingen doen? Ik ook! Het is alsof ik je járen ken. Laten we een keer gezellig thee drinken bij je studieloopbaancoach.

We kunnen beter een keer inbreken bij een kliniek waar ik mijn PvB deed, daar hadden ze ook een kast vol beesten op sterk water Doe je mee? Het is wel in Limburg.
Oud 10-05-2013, 20:11
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja Of andere gave dingen die passend zijn voor getikte chirurgijnen/alchemisten die ook Frankensteins in elkaar zetten ^^
Wat dacht je van een mensenvinger
Verwijderd
Citaat:
Ah, ik hoor het al, Miekje is degene om vrienden mee te worden als je mutanten wil.
Ik ben niet van plan te kweken, dus dan is Miekje de betere optie
Verwijderd
Citaat:

We kunnen beter een keer inbreken bij een kliniek waar ik mijn PvB deed, daar hadden ze ook een kast vol beesten op sterk water Doe je mee? Het is wel in Limburg.
Ik heb een schuiladres!

Citaat:
Wat dacht je van een mensenvinger
Giev!
Oud 10-05-2013, 20:16
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik ben niet van plan te kweken, dus dan is Miekje de betere optie
Wat bedoel je hiermee
Citaat:
Ik heb een schuiladres!

Giev!

Of een oog, ofzo! Die worden nog wel eens verwijderd uit mensen/dieren. Kun je het niet op een akkoordje gooien met een naburig ziekenhuis? Sarah naamzoek! Ik denk niet dat ze dat doen, er zitten vast allemaal ingewikkelde wetjes aan vast, enzo.
Oud 10-05-2013, 20:17
Miekje*
Miekje* is offline
Overigens heb ik de testes van mijn cavia op sterk water. Dat is nou niet echt spannend. En die heb ik ook alleen maar omdat ik heb geholpen met het castreren van het arme beest.
Oud 10-05-2013, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Wat bedoel je hiermee
Dat ik niet van plan ben kleine Mutantjes op de wereld te zetten, dus als jij een link hebt met iemand die soms mutantjes wegdoet, dat jij dan de betere optie bent

Citaat:

Of een oog, ofzo! Die worden nog wel eens verwijderd uit mensen/dieren. Kun je het niet op een akkoordje gooien met een naburig ziekenhuis? Sarah naamzoek! Ik denk niet dat ze dat doen, er zitten vast allemaal ingewikkelde wetjes aan vast, enzo.
Ik denk het ook Ik heb wel mijn eigen getrokken wijsheidstanden bewaard, ontdaan van vlees enzo en toen in een klein flesje gestopt <3
Oud 10-05-2013, 20:18
Verwijderd
Para, ging jij niet nog ooit een stage doen in Pieter? Dan moet je naar de kunstkamera, zooo leuk.
Oud 10-05-2013, 20:19
Miekje*
Miekje* is offline
Muuuhh, ik had allemaal foto's gemaakt van die mutantjes, maar ik kan ze nergens vinden. Hopelijk staan ze op mijn andere usb-stick.
Oud 10-05-2013, 20:20
Verwijderd
Weet je wat ik raar vind en vandaag pas heb gecontroleerd, maar al eerder beseft? In België verkopen ze niet zomaar bruine sandwiches in de supermarkt. De Belgische versie van witte puntjes wel, maar er zijn geen zachte grijze of bruine broodjes te bekennen.
Oud 10-05-2013, 20:21
Miekje*
Miekje* is offline
@ Mutant: Mijn vriend heeft ze ook ergens, maar die zijn niet zo mooi. De wortels zijn helemaal scheef, omdat hij een beugel heeft gehad. Ze zwerven ook ergens rond in zijn kamer. De mijne mogen blijven zitten, dus helaas
Oud 10-05-2013, 20:22
Verwijderd
Ja, dingen die uit mensen gesneden worden, worden verbrand tenzij die mensen ze zelf willen houden.
Oud 10-05-2013, 20:39
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja, dingen die uit mensen gesneden worden, worden verbrand tenzij die mensen ze zelf willen houden.
Ik moet gewoon iemand vinden wiens vinger eraf moet, of oog eruit, of oor eraf, of iets van dat. En dan vraag ik of ik het mag hebben
Oud 10-05-2013, 20:42
Miekje*
Miekje* is offline
Wisten jullie trouwens dat er een vetkwabje aan caviatestes zit? Daarom zijn caviaballen zo groot.
Oud 10-05-2013, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Para, ging jij niet nog ooit een stage doen in Pieter? Dan moet je naar de kunstkamera, zooo leuk.
Geen stage, wel een maand studeren aan hun kunstacademie. <3 Misschien volgend jaar, ik heb nog wat studiewerk te gaan voor ik überhaupt in aanmerking kom voor hun programma. Maar de Kunstkamera staat zeker op de planning, ja!
Oud 10-05-2013, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Ik moet gewoon iemand vinden wiens vinger eraf moet, of oog eruit, of oor eraf, of iets van dat. En dan vraag ik of ik het mag hebben
Ik denk dat de meeste mensen die er geen bezwaar tegen zouden hebben als hun oog/vinger/oor op jouw nachtkastje staat hun ledematen liever zelf houden, en dat de mensen die ze niet hoeven ook niet willen dat jij ze hebt.
Wij hebben thuis wel een schedel van een of andere Georgische boer, maar hoe we daaraan zijn gekomen weet ik niet precies.

En ik heb wat heel rare foto's van ledematen die een vriend van mijn wederhelft (die geneeskunde studeert) heeft gemaakt, die zal ik zo wel posten. Dat vind je vast leuk.
Oud 10-05-2013, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Is dat altijd zo? Ik ken iemand die op jonge leeftijd een hysterectomie moest, en na afloop mocht ze haar baarmoeder niet mee naar huis, ondanks dat ze dat heel graag wilde.
Oud 10-05-2013, 20:47
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik denk dat de meeste mensen die er geen bezwaar tegen zouden hebben als hun oog/vinger/oor op jouw nachtkastje staat hun ledematen liever zelf houden, en dat de mensen die ze niet hoeven ook niet willen dat jij ze hebt.
Wij hebben thuis wel een schedel van een of andere Georgische boer, maar hoe we daaraan zijn gekomen weet ik niet precies.

En ik heb wat heel rare foto's van ledematen die een vriend van mijn wederhelft (die geneeskunde studeert) heeft gemaakt, die zal ik zo wel posten. Dat vind je vast leuk.
Ik denk het ook, ja. En ik geloof dat het gevoelsmatig ook niet helemaal goed is voor diegene, het idee dat iemand anders met zijn ledemaat rond loopt te sjouwen.

En jajajajajaja, gievvv
Oud 10-05-2013, 20:48
Miekje*
Miekje* is offline
Overigens zou ik ook best wel een glazen oog in een potje willen. Daar is niet mee geknoeid, zullen we maar zeggen, en het staat nog gaaf ook.
Oud 10-05-2013, 20:52
Miekje*
Miekje* is offline
Ohja, glazen ogen zijn natuurlijk niet meer rond, tegenwoordig Jammer.

Regels voor berichten