Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Oh, ik heb trouwens vandaag nog een siamese tweeling (koe) gefotografeerd en een koe die geboren is als lilliputter. Voor de geïnteresseerden. De beesten in kwestie zijn kalveren en lagen in een vitrine, dus de kwaliteit van de foto's is niet optimaal. Er lagen nog veel meer mutantjes, maar het licht was zo vercrackt en het glas spiegelde zo dat ik er geen foto's van kon maken.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() We kunnen beter een keer inbreken bij een kliniek waar ik mijn PvB deed, daar hadden ze ook een kast vol beesten op sterk water ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Of een oog, ofzo! Die worden nog wel eens verwijderd uit mensen/dieren. Kun je het niet op een akkoordje gooien met een naburig ziekenhuis? Sarah naamzoek! Ik denk niet dat ze dat doen, er zitten vast allemaal ingewikkelde wetjes aan vast, enzo.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
@ Mutant: Mijn vriend heeft ze ook ergens, maar die zijn niet zo mooi. De wortels zijn helemaal scheef, omdat hij een beugel heeft gehad. Ze zwerven ook ergens rond in zijn kamer. De mijne mogen blijven zitten, dus helaas
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wij hebben thuis wel een schedel van een of andere Georgische boer, maar hoe we daaraan zijn gekomen weet ik niet precies. En ik heb wat heel rare foto's van ledematen die een vriend van mijn wederhelft (die geneeskunde studeert) heeft gemaakt, die zal ik zo wel posten. Dat vind je vast leuk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En jajajajajaja, gievvv ![]()
|
|