Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2013, 10:02
Martiño
Martiño is offline
Ik was gisteren film kijken bij een collega die 8 katten heeft (ook nog een ras dat best groot is), en haar huis is er helemaal op ingericht. Fantastisch, net alsof je in een hamsterkooi zit overal plankjes en verhogingen en speeltjes <3 <3
Oud 18-05-2013, 10:17
Verwijderd
Ik geloof dat ik op zoek moet naar een nieuwe doos of manier om mijn nagellak te bewaren.
Oud 18-05-2013, 10:27
pixie
pixie is offline
Citaat:
Ik was gisteren film kijken bij een collega die 8 katten heeft (ook nog een ras dat best groot is), en haar huis is er helemaal op ingericht. Fantastisch, net alsof je in een hamsterkooi zit overal plankjes en verhogingen en speeltjes <3 <3
Klinkt geweldig!

(maar 8 katten? Jeutje)
Oud 18-05-2013, 10:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Kut, ovenrooster achter de verwarming gevallen
Oud 18-05-2013, 10:47
Verwijderd
o nee mijn laptop is gecrashed. nu kan alles allen mobiel of een beetje met de vaste slome computer.
Oud 18-05-2013, 10:55
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Klinkt geweldig!

(maar 8 katten? Jeutje)
Het is prachtig van de kelder tot de zolder hebben ze de ruimte, overal krabpalen en mandjes en plateaus. Ik snap niet hoe ze het doet overigens, want het hele huis is helemaal haarvrij, geen gekke geurtjes en genoeg ruimte voor haar eigen spullen, terwijl het ras dat ze heeft erg intensief is qua verzorging.
Oud 18-05-2013, 11:05
Verwijderd
Citaat:
Mijn feestje was gister gezellig. alleen jammer dat een van mijn beste vriendinnen het vergeten was, maar dat hindert niet. ze zit in een rot situatie thuis. en dat heeft ze niet eens meer. we gaan nu gewoon in de vakntie iets leuks doen. ze voelde zich rot, en toen kreeg ik een lief smsje van haae. <3
Ahw. Wat goed dat je er zo sportief mee omgaat!

Morgen is mijn verjaardag, maar er komen niet zoveel mensen. Iedereen heeft examens. dus. ja. ach. Er komen er nog meer dan ik verwachtte.
Oud 18-05-2013, 11:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ahahah wij arme HBO'ertjes krijgen opeens een vak op universitair niveau, met zelf in de reader moeten uitvinden wat het huiswerk is en een enorme schrijfopdracht als toets en we kunnen er allemaal niet mee omgaan, ik ook niet. En de buitenlandse studenten allemaal wel, dat is het pijnlijkste. We zijn hier niet op voorbereid in de afgelopen jaren waarin we dit niet hoefden te doen, en ik weet niet hoe ik een werkstuk moet schrijven waarvan in de beschrijving staat dat het me zes uur gaat kosten
Oud 18-05-2013, 11:07
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oud 18-05-2013, 11:13
Verwijderd
Citaat:
Mijn feestje was gister gezellig. alleen jammer dat een van mijn beste vriendinnen het vergeten was, maar dat hindert niet. ze zit in een rot situatie thuis. en dat heeft ze niet eens meer. we gaan nu gewoon in de vakntie iets leuks doen. ze voelde zich rot, en toen kreeg ik een lief smsje van haae. <3
He wat jammer. Sportieve reactie van je!

Citaat:
Ahahah wij arme HBO'ertjes krijgen opeens een vak op universitair niveau, met zelf in de reader moeten uitvinden wat het huiswerk is en een enorme schrijfopdracht als toets en we kunnen er allemaal niet mee omgaan, ik ook niet. En de buitenlandse studenten allemaal wel, dat is het pijnlijkste. We zijn hier niet op voorbereid in de afgelopen jaren waarin we dit niet hoefden te doen, en ik weet niet hoe ik een werkstuk moet schrijven waarvan in de beschrijving staat dat het me zes uur gaat kosten
Maar je begint pas net aan het vak toch? Dan zou ik vooral aan docent vragen om (extra) aandacht aan die opdracht te besteden, niet alleen wat hij van je verwacht maar ook de manier waarop je daar kunt komen.
Oud 18-05-2013, 11:20
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
He wat jammer. Sportieve reactie van je!

Maar je begint pas net aan het vak toch? Dan zou ik vooral aan docent vragen om (extra) aandacht aan die opdracht te besteden, niet alleen wat hij van je verwacht maar ook de manier waarop je daar kunt komen.
Nou, het vak duurt maar een semester, dus ik begrijp wel dat de docent gewoon echt de inhoud van het vak wil behandelen.
Oud 18-05-2013, 11:24
Verwijderd
Komt allemaal goed schatje!
Oud 18-05-2013, 11:25
Verwijderd
Citaat:
Nou, het vak duurt maar een semester, dus ik begrijp wel dat de docent gewoon echt de inhoud van het vak wil behandelen.
Misschien kan hij dan een schriftelijke instructie mailen of zo? Het is wel een beetje gek om jullie 'zomaar' zonder vaardigheidstraining zoiets anders te laten doen dan je gewend bent.
Oud 18-05-2013, 11:37
Verwijderd
Citaat:
Ik ga dat heel wijselijk niet kijken want het is veel te vroeg op de zaterdagmorgen om mijn walging voor bepaalde onderdelen van de mensheid te voeden.
Nou ja, het is wel fascinerend, mensen kijken die doelbewust voor totále waanzin kiezen. Compromisloze waanzin. Hardcore, hoor. Die kinderen hebben natuurlijk geen schijn van kans, dat is een enorme tragedie.
Oud 18-05-2013, 11:40
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
<3
Ik ga nu voor het weekend in elk geval kijken hoe ver ik kom met wat ik nu kan. Thanks voor de bemoedigende woorden!
Oud 18-05-2013, 12:10
Verwijderd
Ik denk dat ik zo maar 'ns richting Arnhem ga voor dit schatje
Oud 18-05-2013, 12:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb maanden geleden een gesprek gehad met geneeskundestudenten over mijn ziekte. Nu krijg ik van één van die studenten nog de vraag of ik het feedbackformulier wil invullen, met vragen als 'wat deed de student goed/minder goed tijdens het gesprek'. Ja euh, dat weet ik allang niet meer
Oud 18-05-2013, 12:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben heel hard aan het nadenken, maar ik kan me echt nauwelijks iets herinneren van dat gesprek, behalve dat het een vriendelijke jongen was :')
Oud 18-05-2013, 12:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Een paar dagen geleden zou het morgen nog 22 graden worden, nu is het bijgesteld naar 17 :')
Oud 18-05-2013, 12:59
Verwijderd
Ik was toch niet echt van plan morgen naar buiten te gaan, geloof ik
Oud 18-05-2013, 13:04
Verwijderd
Ik heb een bbq vanavond. Ik heb nu mijn nagels felroze en oranje gelakt matching met de kleuren van mijn topje. Als de zomer niet naar mij komt, zorg ik zelf wel voor wat zon!
Oud 18-05-2013, 13:18
Verwijderd
Citaat:

Morgen is mijn verjaardag, maar er komen niet zoveel mensen. Iedereen heeft examens. dus. ja. ach. Er komen er nog meer dan ik verwachtte.
Ja, ik ga echt niet boos worden daarom. Vooral op haar, ze is heel lief en belde meteen dat spijt had en alles.

Meer dan je verachtte is toch ook goed? ik hoef nooit zo idioot veel mensen op mijn verjaardag. die kennissen waren ook alleen omdat mijn ouders met hen omgaat.
en dan nog 4 vriendinnen. Maar van die vriendinnen zijn er maar 2 gekomen. zij was het vergeten en de ander moest naar haar oom en tante in Brabant. Eigenlijk was ik jarig in januari dus het was ook een beetje ongelukkig gepland.
Oud 18-05-2013, 13:22
Verwijderd
O ja de dochter van een kennis gister bleef stuurs op de gang staan en mijn vriendinnen zaten op mijn bed. ik ken haar pas 13 jaar, dus zo raar is dat niet das zie mijn slaapkamer niet op durft...
Oud 18-05-2013, 13:24
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:

Ik krijg morgen misschien bezoek van mijn broer + kindjes, voor de rest niemand, maar ik vier het ook pas maandag. Dan komen er 7 vriendinnen en mijn ouders (ik denk dat mijn pa gek wordt )
Oud 18-05-2013, 13:28
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Toen ik eindexamen deed heb ik mijn verjaardag niet eens echt gevierd geloof ik. Oh jawel, ik ging met mijn ouders en 2 vriendinnen uit eten. Twee jaar geleden heb ik een keer echt een feestje gegeven, maar voor de rest loopt het altijd in de soep Het naarst was toen ik een paar dagen voor mijn verjaardag gedwongen werd opgenomen en op mijn verjaardag de rechter kwam. 'Geboortedatum? ooh, ehhhh, nou, gefeliciteerd ofzo?'
Oud 18-05-2013, 13:57
Verwijderd
Ze vond het ook raar dat ik geen groot sweet sixteen hield. Ja, kom op zeg niet iedereen kan elk jaar een scoutinggebouw afhuren met zangers en bandjes enzo. Ik houd niet eens van zo´n groot feest waar vage kennissen komen die alleen mijn ouders kennen. En ze vond ook dat ik te weinig cadeaus en geld kreeg. Ik dacht iets van what the fuck, waarom moet dat.
Oud 18-05-2013, 14:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik moest nog snel even een cadeautje voor een vriendin kopen, dus de stad in. Eerst werd me een folder in de hand gedrukt met daarop de tekst 'JE LEEFT MAAR ÉÉN KEER... daarna leef of sterf je voor altijd. Kom en ontdek Gods plan voor JOU (sic) leven!' Achterop: 'Ik was vaak depressief, onzeker en mijn leven was behoorlijk leeg, maar sinds ik Jezus heb gevraagd om in mijn hart te komen wonen en Hem persoonlijk heb leren kennen, voel ik me rustiger... - Hein M.'

:::

Toen ging ik boodschappen doen. Voor de AH zat een man welluidende gitaarliedjes te spelen. Hij zong 'I'm gonna find a chick, who's gonna take care of my dick'.

Ik heb heel hard staan lachen
Oud 18-05-2013, 15:28
Verwijderd
Ik heb een nieuwe bril en nu zie ik alles ZO ZO ZO VEEL BETER.
Oud 18-05-2013, 18:48
Turk February
Turk February is offline
Kitchen Nightmares is best een aardige show. Ramsay met wekenoude taart die hij in de koelkast heeft gevonden: "When's this from?" Kok: "That is a cake, that we uh..."

Bizar dat vrijwel alle restaurants die ik er tot nu toe in heb gezien rauw vlees tussen de voorbereide producten in hun koelkast hebben.
Oud 18-05-2013, 18:50
pixie
pixie is offline
Citaat:
Ik moest nog snel even een cadeautje voor een vriendin kopen, dus de stad in. Eerst werd me een folder in de hand gedrukt met daarop de tekst 'JE LEEFT MAAR ÉÉN KEER... daarna leef of sterf je voor altijd. Kom en ontdek Gods plan voor JOU (sic) leven!' Achterop: 'Ik was vaak depressief, onzeker en mijn leven was behoorlijk leeg, maar sinds ik Jezus heb gevraagd om in mijn hart te komen wonen en Hem persoonlijk heb leren kennen, voel ik me rustiger... - Hein M.'

:::

Toen ging ik boodschappen doen. Voor de AH zat een man welluidende gitaarliedjes te spelen. Hij zong 'I'm gonna find a chick, who's gonna take care of my dick'.

Ik heb heel hard staan lachen
Klinkt als een goeie dag!
Oud 18-05-2013, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Kitchen Nightmares is best een aardige show. Ramsay met wekenoude taart die hij in de koelkast heeft gevonden: "When's this from?" Kok: "That is a cake, that we uh..."

Bizar dat vrijwel alle restaurants die ik er tot nu toe in heb gezien rauw vlees tussen de voorbereide producten in hun koelkast hebben.
Anders zaten ze ook niet in dat programma hè? Ik vind echt iedere aflevering een hoog MTV Made-gehalte hebben.
Oud 18-05-2013, 18:59
Verwijderd
Ramsay <3
Oud 18-05-2013, 19:04
Verwijderd
Ik snap die Ramsay-verering echt niet. Ik vind hem een actreutel die alleen maar open deuren intrapt.
Oud 18-05-2013, 19:05
Verwijderd
En vooral heel veel van zichzelf houdt natuurlijk.
Oud 18-05-2013, 19:09
Verwijderd
Ik heb mijn barokstoel bijna helemaal gestript. Het is slechts nog een hoopje hout met een paar veren. Ga hem eerst nog verven en dan laten bekleden door een pro, want als ik zie wat voor gereedschap, kennis en shit ik allemaal nodig heb gok ik dat het er niet mooi uit gaat zien als ik het zelf ga doen.
Oud 18-05-2013, 19:11
Carn
Carn is offline
Dat valt allemaal best wel mee. Als je zegt dat de Amerikaanse versie van Kitchen Nightmares overdreven is dan ben ik het daar mee eens, maar de Britse versie is lang niet zo over the top (gelukkig) en gaat veel meer over hoe hij een problematisch restaurant probeert te helpen; ipv overdreven slecht gemonteerde drama uit de Amerikaanse versie. Dat ie mensen uitfoetert maakt hem natuurlijk ook wel "populair" maar dat is chefkok-eigen.
Oud 18-05-2013, 19:11
Verwijderd
Pip, jij was toch ook gestopt met snoepen? Heb jij ook dat je nu helemaal geen drive meer hebt om suiker te eten?
Oud 18-05-2013, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Dat valt allemaal best wel mee. Als je zegt dat de Amerikaanse versie van Kitchen Nightmares overdreven is dan ben ik het daar mee eens, maar de Britse versie is lang niet zo over the top (gelukkig) en gaat veel meer over hoe hij een problematisch restaurant probeert te helpen; ipv overdreven slecht gemonteerde drama uit de Amerikaanse versie. Dat ie mensen uitfoetert maakt hem natuurlijk ook wel "populair" maar dat is chefkok-eigen.
Dat maak ik zelf wel uit of dat meevalt. Niks chefkok-eigen, het is zo gespeeld allemaal. En die houdingen van hem en gebaren, alsof ie een of andere wannabe rapper is.
Oud 18-05-2013, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Pip, jij was toch ook gestopt met snoepen? Heb jij ook dat je nu helemaal geen drive meer hebt om suiker te eten?
nou ja, gestopt gestopt. Ik blow niet meer dus er gaan geen kilo's per dag meer doorheen, dus ben erg geminderd. En ik drink ook niet meer elke dag cola.
Ik heb zeer zeker een drive om suiker te eten want ik voel me slap, kut en slaperig als ik geen suiker op heb.
Oud 18-05-2013, 19:14
Verwijderd
Je bent zelf een actreutel Hoezo trapt 'ie open deuren in? Het gaat over koken, dat kan lang niet iedereen even goed.
Oud 18-05-2013, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Je bent zelf een actreutel Hoezo trapt 'ie open deuren in? Het gaat over koken, dat kan lang niet iedereen even goed.
Heb je me ooit zien acteren ja?
Omdat het altijd overduidelijk is wat er mis is en hij dan een beetje de held uithangt met zijn fantástische oplossingen. Maar goed, dat is natuurlijk het probleem met al dat soort programma's. Alleen is hij er dan nog zo arrogant bij. En geliefd, blijkbaar
Oud 18-05-2013, 19:20
Verwijderd
Ik ken die hele Ramsey niet. Of nouja, ik ken zijn hoofd en ik weet dat hij scheld maar ik heb hem nooit aan het werk gezien. Dat houd ik maar zo, denk ik.

Hoi, trouwens. Mijn dag is waardeloos en er is niks van mijn plannen terecht gekomen. Ik voel nog steeds dat ik vorige nacht veel te kort sliep en nu ben ik ook nog ongesteld. Waanzinnig.
Oud 18-05-2013, 19:21
Verwijderd
Dan vind ik Hell's kitchen overigens iets beter te hebben. Dat is toch dat programma met jong talent? Daarin is ie nog steeds een kwal, maar laat ie in elk geval zien waar ie goed in is; koken en een keuken leiden. En talent scouten.
Oud 18-05-2013, 19:22
Carn
Carn is offline
Ik zie het verschil niet met bv een Kranenborg die ook altijd een wat cliché belerend toontje voert; zo zijn die mensen nu eenmaal, vaak egocentrisch en excentriek en dat scoort op de buis.
Oud 18-05-2013, 19:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Quis, ik zou zeggen, geef het op voor vandaag, geef eraan toe en plof lekker op de bank
Oud 18-05-2013, 19:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Die Robert Kranenborg is pas een kwal, gatver. Overigens ben ik ook geen Ramsey-fan.
Oud 18-05-2013, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Quis, ik zou zeggen, geef het op voor vandaag, geef eraan toe en plof lekker op de bank
Ik doe al de hele dag niks anders. Nouja, ik heb de afwas weggewerkt en voor mezelf gekookt, dat wel.
Oud 18-05-2013, 19:26
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Omdat het altijd overduidelijk is wat er mis is en hij dan een beetje de held uithangt met zijn fantástische oplossingen. Maar goed, dat is natuurlijk het probleem met al dat soort programma's. Alleen is hij er dan nog zo arrogant bij. En geliefd, blijkbaar
Nu ja, hij moet wel meteen kunnen proeven wat er mis is met het eten, en dan iets bedenken waarvan hij verwacht dat de koks in de keuken het wel aankunnen.

Verder vind ik hem ook niet zo'n geweldige snuiter, in het algemeen, maar in Kitchen Nightmares vind ik hem leuk.
Oud 18-05-2013, 19:28
Carn
Carn is offline
hehe het komt wel altijd neer op:
- menu minder uitgebreid maken
- lokale verse spullen gebruiken
- de lamzakken uit het bedrijf proberen te krijgen
- de eigenaar het licht laten zien dat ie beter iets simpels goed kan doen ipv iets ingewikkelds slecht.
Oud 18-05-2013, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Heb je me ooit zien acteren ja?
Je hebt weleens een filmpje gepost, dus als ik het meende had ik daar grond voor kunnen hebben, ja. Ik vind Ramsay geen actreutel omdat ik hem juist vrij oprecht vind overkomen in alles wat 'ie doet.

Citaat:
Daar ben ik het ook niet echt mee eens. Het is niet alsof hij alleen maar rauwe pizza krijgt en dan als advies 'volgende keer 10 minuutjes langer in de oven ' geeft.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten