Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb nl net FUCKING lekkere burritos op en heb van de week nog eens evil dead-a-thonnetje gehouden. Lekkah.
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Het is een gewone cake geworden. Zonder chocola. Ik had geen zin om tantoemoeluk te doen met kleine cakepapiertjes en chocoladerepen in stukken hakken
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Alleen qua toetje ben ik er nog niet uit. Bij boerenkool zou eigenlijk iets Nederlands moeten, maar ja, Nederland heeft allemaal van die kuttoetjes zoals vla of vlaflip of yoghurt. Tompoezen zijn best Nederlands, maar de bakker is dicht en supermarkttompoezen moet ik niet. Stroopwafels vind ik karig. Zelf iets bakken is te veel gedoe want het is al negen uur en ik moet nog koken. :')
Zwaar levuhh. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Wat wel onhandig is, ik 'moet' morgen voor m'n werk winkelen, maar hoeveel tijd trek ik er voor uit ennnnn dan moet ik met tassen vol naar m'n werk. Hm. Maar anders heb ik geen tijd. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Ik zou ruim op tijd gaan en als je dan geen zin meer hebt maar wel nog tijd over, kun je nog altijd ergens een lekker broodje gaan eten of zo. Oh en ja bedenk maar iets (mijn hoofd zit op slot ik kan niks bedenken)! En een datum ook! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nein, alleen shoppen, liefdeeee <3 ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vond laatst in de Esprit eindelijk een fijne spijkerbroek, na maanden zoeken! En ze hadden mijn maat, zelfs mijn lengtemaat! ![]() ![]() |
![]() |
|
|