Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-05-2013, 18:30
Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb echt heul lekker gekookt.. maar ik heb geen toetje. Foutje in de planning!
Verwijderd
En morgen ga ik lekker nieuwe kleren kopen, aangezien ik nog 1 broek heb die past :') En hardloopschoenen en dan begin ik dinsdag met Evy

Let op: dieetding!
Spoiler
Chick Rock
Chick Rock is offline
Aardbeien <3 zijn ze al lekker dan? Ik heb een paar weken geleden eens een bakje gekocht. Zagen er prachtig uit, roken lekker, maar zat geen smaak aan. En ze waren dúúr :')
Oud 25-05-2013, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Aardbeien <3 zijn ze al lekker dan? Ik heb een paar weken geleden eens een bakje gekocht. Zagen er prachtig uit, roken lekker, maar zat geen smaak aan. En ze waren dúúr :')
Jaaaa nog niet zo lekker als ze moeten zijn, maar lekker genoeg en ze herinneren me aan hoe zomer moet zijn en aardbeien <3
Oud 25-05-2013, 18:32
Lorelei
Lorelei is offline
Maar kijk nou..
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg DSC_0003.jpg (893.4 KB, 7x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG-20130525-WA0009.jpg (63.4 KB, 9x gelezen)
Oud 25-05-2013, 18:32
Verwijderd
Ik zag het op facebook voorbij komen ja omnom
Oud 25-05-2013, 18:35
Miekje*
Miekje* is offline
Ziet er goed uit, Lorelei

Ik ga vanavond chocoladecakejes bakken. Als ik energie heb om van mijn comfortabele nest te komen.
Oud 25-05-2013, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Maar kijk nou..
Oud 25-05-2013, 18:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Misschien ga ik morgen ook maar weer eens iets bakken, muffins denk ik. Maar ik wil er deze keer yoghurt in, dan blijven ze lekker klef
Oud 25-05-2013, 19:00
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik kan niet kiezen wat ik vanavond ga eten en ook niet welke film ik vanavond ga kijken.
Burritos en Army of Darkness.

Ik heb nl net FUCKING lekkere burritos op en heb van de week nog eens evil dead-a-thonnetje gehouden. Lekkah.
Oud 25-05-2013, 19:15
Verwijderd
Mijn moeder gaf me een riant aantal complimenten over mijn kont, overigens
Oud 25-05-2013, 19:16
Verwijderd
Citaat:
En morgen ga ik lekker nieuwe kleren kopen, aangezien ik nog 1 broek heb die past :') En hardloopschoenen en dan begin ik dinsdag met Evy

Let op: dieetding!
Spoiler
Wat goeddd.

Citaat:
Ik heb echt heul lekker gekookt.. maar ik heb geen toetje. Foutje in de planning!
Wat is er nou erg aan geen toetje hebben?

Citaat:
Maar kijk nou..
omg.
Oud 25-05-2013, 19:27
Hazel
Hazel is offline
OMG Lorelei, ik wil langskomen en die pan stelen.
Oud 25-05-2013, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Maar kijk nou..
Lekker!
ik kom voortaan bij jou eten.
Oud 25-05-2013, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Burritos en Army of Darkness.

Ik heb nl net FUCKING lekkere burritos op en heb van de week nog eens evil dead-a-thonnetje gehouden. Lekkah.
Ik heb in beide geen zin Het wordt een traditioneel hoera-het-is-bijna-zomer-gerecht, namelijk boerenkool met worst. De film wordt Videodrome, The Incredibles of Nausicaä, afhankelijk van hoe mijn pijpje hasj straks valt.
Oud 25-05-2013, 20:01
Miekje*
Miekje* is offline
Het is een gewone cake geworden. Zonder chocola. Ik had geen zin om tantoemoeluk te doen met kleine cakepapiertjes en chocoladerepen in stukken hakken Er zit wel heel veel suiker in, dus hij wordt wel moeilijk zoet
Oud 25-05-2013, 20:02
Miekje*
Miekje* is offline
En nu ben ik aan de foute dingen, namelijk chocolade en energiedrank
Oud 25-05-2013, 20:04
Verwijderd
Alleen qua toetje ben ik er nog niet uit. Bij boerenkool zou eigenlijk iets Nederlands moeten, maar ja, Nederland heeft allemaal van die kuttoetjes zoals vla of vlaflip of yoghurt. Tompoezen zijn best Nederlands, maar de bakker is dicht en supermarkttompoezen moet ik niet. Stroopwafels vind ik karig. Zelf iets bakken is te veel gedoe want het is al negen uur en ik moet nog koken. :')

Zwaar levuhh.
Oud 25-05-2013, 20:05
Miekje*
Miekje* is offline
Als je rijst en melk in huis hebt, kun je rijstepap maken
Oud 25-05-2013, 20:07
Verwijderd
Ik had gisteren al rijstepap.
Oud 25-05-2013, 20:07
Hazel
Hazel is offline
Hmm, had ik ook maar een pijpje hasj
Oud 25-05-2013, 20:08
Verwijderd
Kan dat ook met gewone rijst? De laatste keer dat ik dat probeerde liet ik de rijst 3 maanden koken en toen was het nog niet lekker papperig.
Verwijderd
Citaat:
ja dit ook trouwens ;x
Verwijderd
Hm, ik beslis wel in de supermarkt. Ik moet namelijk niet alleen nog koken, maar ook nog boodschappen doen.
Oud 25-05-2013, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Het is een gewone cake geworden. Zonder chocola. Ik had geen zin om tantoemoeluk te doen met kleine cakepapiertjes en chocoladerepen in stukken hakken Er zit wel heel veel suiker in, dus hij wordt wel moeilijk zoet
Cakepapiertjes?
Verwijderd
Citaat:
Verwijderd
Nou, op naar de shop met jullie. Of mogen jullie om diverse redenen niet?
Oud 25-05-2013, 20:12
Verwijderd
Diverse redenen ja.
Oud 25-05-2013, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Nou, op naar de shop met jullie.
Ik heb wel hasj maar geen pijpje en ik kan niet draaien. Mijn lief is ver weg en ehhhh geen tijd om de deur uit te gaan! Maar ik heb al met mezelf afgesproken dat als ik braaf kort pauze houd en dan nog een uur doorbeuk, ik dan een glaasje port mag.
Oud 25-05-2013, 20:13
Hazel
Hazel is offline
Het mag wel maar verstandig is anders en ik ben te lui om naar de shop te gaan.
Oud 25-05-2013, 20:13
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Cakepapiertjes?
Ja, deze dingen.

Oud 25-05-2013, 20:21
Verwijderd
En koffie! Koffiekoffiekoffie!
Oud 25-05-2013, 20:24
Verwijderd
Jazeg, ik heb pauze, waar is iedereen nou?
Oud 25-05-2013, 20:25
Miekje*
Miekje* is offline
Blue Bastard is toch wel de lekkerste energiedrank van allemaal
Oud 25-05-2013, 20:26
Verwijderd
Net mijn laatste bodempje koffie aan het opslurpen!
Oud 25-05-2013, 20:27
Verwijderd
Ik wil meerrrrr, maar de kan is leeg.
Oud 25-05-2013, 20:28
Verwijderd
Gewoon een nieuwe kan zetten, of nouja een bodempje dan? Ik heb een vers kopje boerenkoffie met half decaf en half echte.
Oud 25-05-2013, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Nou, op naar de shop met jullie. Of mogen jullie om diverse redenen niet?
Trouwens Para, wij zouden ooit meeten. Dat hebben we nog niet gedaan en dat is niet erg, maar het lijkt me alsnog wel eens leuk. (obscure) Films kijken, kek eten koken en/of hasj roken zijn alle drie wel aan mij besteed. Verder houd ik van leuke dingen doen met gezellige mensen dus je past geheel in het plaatje.
Oud 25-05-2013, 20:32
Verwijderd
Wat is boerenkoffie?

En het lukt mij nooit om een éénpersoonshoeveelheid koffie te zetten of nou ja dan moet ik heel lang klungelen voordat het niet meer te slap of te sterk is. Ik doe altijd de succesformule halve liter water + één maatschepje koffie.
Oud 25-05-2013, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Jazeg, ik heb pauze, waar is iedereen nou?
Hier!
Oud 25-05-2013, 20:35
Verwijderd
Ik ruim op want ik laat m'n huishouden weer verslonzen de laatste tijd

Of eigenlijk ruim ik helemaal niet op maar ben ik BERGEN EN BERGEN was aan het doen. Hopelijk heb ik morgen een geslaagde shopdag en dan gaat alles wat te groot is gelijk door naar zolder
Oud 25-05-2013, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Wat is boerenkoffie?

En het lukt mij nooit om een éénpersoonshoeveelheid koffie te zetten of nou ja dan moet ik heel lang klungelen voordat het niet meer te slap of te sterk is. Ik doe altijd de succesformule halve liter water + één maatschepje koffie.
Koffie met kokend water in zo'n ding, perfect voor éénpersoonshoeveelheden. Ik begin nu te twijfelen of het echt zo heet, maar zo staat het in elk geval in Limburg bekend.
Oud 25-05-2013, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Ik ruim op want ik laat m'n huishouden weer verslonzen de laatste tijd

Of eigenlijk ruim ik helemaal niet op maar ben ik BERGEN EN BERGEN was aan het doen. Hopelijk heb ik morgen een geslaagde shopdag en dan gaat alles wat te groot is gelijk door naar zolder
Ik mag niet meer opruimen want dag is soggen. En ik weet dat je er tegen bent maar ik heb zin om met je te winkelen. Geld uitgeven jeeeej.
Oud 25-05-2013, 20:37
Verwijderd
Ik ken dat als een cafetiére. Lekkere koffie, maar gegarandeerd drab in je kopje. Of wij hebben gewoon een slechte.
Oud 25-05-2013, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Ik mag niet meer opruimen want dag is soggen. En ik weet dat je er tegen bent maar ik heb zin om met je te winkelen. Geld uitgeven jeeeej.
Ik heb er ook heel veel zin in Maar dan wel alleen Ik heb wel heel veel zin om andere dingen met je te doen!

Wat wel onhandig is, ik 'moet' morgen voor m'n werk winkelen, maar hoeveel tijd trek ik er voor uit ennnnn dan moet ik met tassen vol naar m'n werk. Hm. Maar anders heb ik geen tijd.
Oud 25-05-2013, 20:40
Verwijderd
En ik moet echt even een bedrag met mezelf afspreken, want er staat veel te veel geld op m'n rekening en ik wil ALLES UITGEVEN

En ik mag alleen goedkope shit want het is toch maar voor een maand of 2/3 en dan moet ik weer een maat kleiner
Oud 25-05-2013, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Ik ken dat als een cafetiére. Lekkere koffie, maar gegarandeerd drab in je kopje. Of wij hebben gewoon een slechte.
Oh dat is wel zo ja, maar ik ben eraan gewend. Gewoon nooit de laatste slok opdrinken.

Citaat:
Ik heb er ook heel veel zin in Maar dan wel alleen Ik heb wel heel veel zin om andere dingen met je te doen!

Wat wel onhandig is, ik 'moet' morgen voor m'n werk winkelen, maar hoeveel tijd trek ik er voor uit ennnnn dan moet ik met tassen vol naar m'n werk. Hm. Maar anders heb ik geen tijd.
Ja nee dat weet ik maar ik dacht wie weet ben je daarin wel veranderd.
Ik zou ruim op tijd gaan en als je dan geen zin meer hebt maar wel nog tijd over, kun je nog altijd ergens een lekker broodje gaan eten of zo.
Oh en ja bedenk maar iets (mijn hoofd zit op slot ik kan niks bedenken)! En een datum ook!
Oud 25-05-2013, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Oh dat is wel zo ja, maar ik ben eraan gewend. Gewoon nooit de laatste slok opdrinken.

Ja nee dat weet ik maar ik dacht wie weet ben je daarin wel veranderd.
Ik zou ruim op tijd gaan en als je dan geen zin meer hebt maar wel nog tijd over, kun je nog altijd ergens een lekker broodje gaan eten of zo.
Nou ja de winkels gaan ook pas om 12.00 uur open, dus langer dan 2,5 uur heb ik sowieso niet.

En nein, alleen shoppen, liefdeeee <3
Oud 25-05-2013, 20:42
Verwijderd
Citaat:
En ik moet echt even een bedrag met mezelf afspreken, want er staat veel te veel geld op m'n rekening en ik wil ALLES UITGEVEN

En ik mag alleen goedkope shit want het is toch maar voor een maand of 2/3 en dan moet ik weer een maat kleiner
Lekkere natte zomergaderobe.
Ik vond laatst in de Esprit eindelijk een fijne spijkerbroek, na maanden zoeken! En ze hadden mijn maat, zelfs mijn lengtemaat! En toen kreeg ik ook nog ineens 20 euro korting. Nu kan die met een scheur in mn lies eindelijk de prullebak in. /wateenleven.
Oud 25-05-2013, 20:44
Miekje*
Miekje* is offline
Shoppen in mijn eentje vind ik ook fijn. Lekker zelf weten waar je naartoe gaat en hoe lang <3

Regels voor berichten