Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2013, 21:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat een drukke avond hier op DK zeg!
Oud 24-05-2013, 21:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Optreden was vet eng en leuk en gezellig. En twee mensen die ik niet kende zeiden tegen me dat ik zo goed kan zingen en leraar zei tegen me 'tja, jij hebt natuurlijk ook meer zangervaring dan de anderen', maar ik heb NUL zangervaring
Oud 24-05-2013, 22:01
Verwijderd
Wat gaaf CR

Ik had Maaike. op zieken/zieligbezoek en dat was fijn
Oud 24-05-2013, 22:02
Verwijderd

Ineens die KKK-kap ertussen
Oud 24-05-2013, 22:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Wat gaaf CR

Ik had Maaike. op zieken/zieligbezoek en dat was fijn

Aaw, ben je ziek? Naar
Oud 24-05-2013, 22:06
Verwijderd
Citaat:

Aaw, ben je ziek? Naar
Ja, al vanaf maandag. Niet ZIEK ZIEK ZIEK, maar wel lamlendig en niet fit en
Oud 24-05-2013, 22:07
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Optreden was vet eng en leuk en gezellig. En twee mensen die ik niet kende zeiden tegen me dat ik zo goed kan zingen en leraar zei tegen me 'tja, jij hebt natuurlijk ook meer zangervaring dan de anderen', maar ik heb NUL zangervaring
Goedzo Fijn dat het goed ging.

//Oh, ik had daarnet echt een eindeweekse dip. Stap ik met mijn domme hoofd in een verkeerde trein, die Blaak voorbij rijdt Nu moest ik in Dordrecht weer een trein terug nemen Het moet ook niet gekker worden.
Oud 24-05-2013, 22:08
Miekje*
Miekje* is offline
Eigenlijk moet ik zondag heel hard aan de studie, maar ik ben er ZO KLAAR MEE Ik wil niet meer, ik wil gewoon vrije dagen hebben, uitslapen en niet hoeven stressen om alles.
Oud 24-05-2013, 22:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, al vanaf maandag. Niet ZIEK ZIEK ZIEK, maar wel lamlendig en niet fit en
Meh, kut zeg. Beterschap! *kusjes, thee en koekjes stuurt*

Citaat:
Goedzo Fijn dat het goed ging.
Jaa <3
Oud 24-05-2013, 22:12
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Oud 24-05-2013, 22:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik krijg één van die liedjes nu alleen met geen mogelijkheid uit m'n hoofd
Oud 24-05-2013, 22:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
De adrenaline begint een beetje uit te werken, dus ik kruip maar in m'n bed. Toedeloe!
Oud 24-05-2013, 22:47
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Gaaf CR
Oud 24-05-2013, 22:48
Verwijderd

Oud 24-05-2013, 22:54
Verwijderd
Nou, zo te zien bestaan er geen niet-lelijke regenjassen of regenhoeden.
Oud 24-05-2013, 23:46
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Nou, zo te zien bestaan er geen niet-lelijke regenjassen of regenhoeden.
Oud 25-05-2013, 07:56
Verwijderd
Citaat:
Wat stoer CR
Oud 25-05-2013, 10:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Gaaf CR
Citaat:
Wat stoer CR
Dank en dank!
Oud 25-05-2013, 10:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nu wil ik ovenbroodjes eten, maar ik heb het rooster achter de verwarming laten vallen en ik krijg het er niet achter weg
Oud 25-05-2013, 10:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
O hah, het is toch gelukt met een oorbelhaakje en haakgaren.
Oud 25-05-2013, 10:55
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Leuk dat het zo goed ging gisteravond CR!
Oud 25-05-2013, 14:30
Verwijderd
Fijn CR!

Alles is af, enkel de babelvis moet nog een gaatje en dan in de oorbel gehangen worden

En ik vond geen glow in the dark stift, enkel een potje verf voor 13 euro bij de Hema en dat vond ik er een beetje over, dus de letters op mijn guide lichten niet op.

Bijna mijn boodschappen gratis bij de Jumbo (5 euro) maar die wat ze helpt telt niet mee. Maar toen 4 en 5 niet echt durfden, heb ik voor hen mijn mond opengetrokken Die wat toezicht houdt, wou ook nog gaan beweren dat het niet klopte, riep tegen het meisje achter de kassa dat ze beter moest opletten, dat het al de tweede keer deze week was en blafte nummer 5 af toen ze nog iets pakte dat bij de kassa lag dat ze dat niet gratis kreeg. Dan laat je je wel mooi kennen! Maar zij hebben hun boodschappen gekregen, ik was het dan net niet, maar ik durf ook mijn bek open te trekken voor anderen
Oud 25-05-2013, 14:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh meh, ik ga zo naar de opening van een nieuwe tentoonstelling samengesteld door Ai Weiwei en ik hoopte eigenlijk dat hij er zelf bij zou zijn, maar blijkbaar niet.
Oud 25-05-2013, 14:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Which reminds me, uitnodiging nog printen
Oud 25-05-2013, 14:40
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Herman Koch- 'Het Diner' uit! Gaaf boek Het laat wel vragen achter

Spoiler
Oud 25-05-2013, 15:35
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Herman Koch! Ik heb alleen 'red ons, maria montanelli' van hem gelezen, op de middelbare school, en ik kan me herinneren dat ik die tof vond.
Oud 25-05-2013, 15:38
Verwijderd
zo lief, anne had spareribs voor me.
Oud 25-05-2013, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Herman Koch! Ik heb alleen 'red ons, maria montanelli' van hem gelezen, op de middelbare school, en ik kan me herinneren dat ik die tof vond.
Die had ik ook gelezen op de middelbare school en ik vond hem inderdaad ook erg tof
Oud 25-05-2013, 15:47
Verwijderd
For fuck's sake, geef je een training, whiteboard volgeschreven en getekend, kom je erachter dat een joker een watervaste stift bij dat ding heeft gelegd in plaats van een whiteboardmarker. Ffffuuuuuuu
Oud 25-05-2013, 15:48
Verwijderd
dat krijg je er af met van die medische alcohol.
Oud 25-05-2013, 15:49
Verwijderd
Aceton werkt ook prima, maar het is alsnog een kutklus en uitermate onhandig
Oud 25-05-2013, 15:54
Verwijderd
Ik had zo'n fijne dag <3 Donderdag sms'te mijn moeder om kwart voor zes 's ochtends "Komt het uit als ik morgen kom logeren?" En gisteren om half vijf kwam ze logeren en hebben we samen lekker grieks gegeten en tot elf uur op het terras gezeten (Om half elf zei mijn moeder "Oeh, half elf al! Wauw, wat laat, zo wel naar huis he, anders dan trek ik het niet meer want ik heb al twee glazen wijn op!" ) en vanmorgen op tijd opgestaan en ontbetennnnnn en daarna de hele dag gewinkeld. Nieuwe bh, badpak, twee broeken en een shitload aan shirts en een sjaal. Vet gezellig en mijn mama is zo lief <3 <3 <3 <3
Oud 25-05-2013, 16:28
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
dat krijg je er af met van die medische alcohol.
Vraag me niet hoe het kan, maar het is mij eens gelukt door er met een normale whiteboardstift overheen te schrijven en vervolgens met de wisser er over heen te gaan.
Oud 25-05-2013, 16:35
Verwijderd
Soms vergeet ik een periode hoeveel ik houd van Herman van Veen, en als ik het dan weer luister is het als een WARM BAD.
Edith Piaf <3
Pompompom <3
Harlekijnlied <3
Oud 25-05-2013, 16:35
Verwijderd
ik wilde Pom Pom Pom met jullie delen, maar hij staat geeneens op youtube
Oud 25-05-2013, 17:03
Verwijderd
Citaat:
ik wilde Pom Pom Pom met jullie delen, maar hij staat geeneens op youtube
Spotify heeft 'm wel en ik luister 'm nu Herman van Veen
Oud 25-05-2013, 17:10
Verwijderd
terug van Düsseldorf Het was extreem druk, want er was Japandag. Iedereen was er verkleed als jappanertjes, pokemon figuren, manga en anmine figuren en hipsters en gothics.

Ik heb nu een hele leuke galajurk en een tasje.
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
For fuck's sake, geef je een training, whiteboard volgeschreven en getekend, kom je erachter dat een joker een watervaste stift bij dat ding heeft gelegd in plaats van een whiteboardmarker. Ffffuuuuuuu
De makkelijkste manier om dat eraf te krijgen is om erover heen te schrijven met een gewone whiteboardstift.
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Vraag me niet hoe het kan, maar het is mij eens gelukt door er met een normale whiteboardstift overheen te schrijven en vervolgens met de wisser er over heen te gaan.
Oh, te laat
Oud 25-05-2013, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
De makkelijkste manier om dat eraf te krijgen is om erover heen te schrijven met een gewone whiteboardstift.
Goede tips Maar de volgende keer check ik eerst wel even goed wat voor stift er ligt voor ik er mee van God los ga En dit kutgeintje deel ik natuurlijk ook met liefde uit aan anderen, mwhaha
Oud 25-05-2013, 17:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hongerrrrrrrrrrrrrrr.

Werk is leuk, ik leer echt ontzettend veel. Ik probeer ook zoveel mogelijk mee te luisteren en kijken bij mijn collega's, vooral eentje weet alles van alles
Oud 25-05-2013, 17:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Zo he, heftige tentoonstelling. Net m'n vader gebeld dat ik vanavond toch maar niet met 'm naar het concert van het NNO en Steve Vai ga (), tijd om uit te rusten.
Oud 25-05-2013, 17:43
Miekje*
Miekje* is offline
Zo, ik ben officieel dood. Een hele middag kaas staan maken met in totaal meer dan 200 kinderen. Niet tegelijk, gelukkig Nu ben ik helemaal duizelig en fucking moe en ik ruik naar rauwe melk, stremsel en wrongel.
Oud 25-05-2013, 17:54
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Absinthe naamzoek:
Velvet Leiden post net op facebook: "Wim Helsen is in de winkel: 'Gij hebt ook alles hier, hè!'"
Oud 25-05-2013, 17:55
Verwijderd
Mijn tas voor gala is echt awesome.

Ik ga morgen mijn cocktailjurk opleuken met zilver. Hij is nu saai zwart, maar staat wel mooi.
Oud 25-05-2013, 18:08
Verwijderd

Die relaxt-zakelijke blik.
Oud 25-05-2013, 18:10
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Die relaxt-zakelijke blik.
Ik moest hardop lachen
Oud 25-05-2013, 18:11
Miekje*
Miekje* is offline
Para.

//Zo, ik kom weer een beetje tot mezelf. Vanavond nog maar even iets lekkers bakken, daar heb ik wel zin in.
Oud 25-05-2013, 18:25
Verwijderd
Ik kan niet kiezen wat ik vanavond ga eten en ook niet welke film ik vanavond ga kijken.
Oud 25-05-2013, 18:26
Verwijderd
Omnomnom, mijn huisgenoot had te veel pasta (met o.a. zalm en paddenstoelen omnom) gemaakt dus ik hoefde niet te koken EN ik heb verse aardbeien als toetje
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten