Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Fijn CR!
Alles is af, enkel de babelvis moet nog een gaatje en dan in de oorbel gehangen worden ![]() En ik vond geen glow in the dark stift, enkel een potje verf voor 13 euro bij de Hema en dat vond ik er een beetje over, dus de letters op mijn guide lichten niet op. Bijna mijn boodschappen gratis bij de Jumbo (5 euro) maar die wat ze helpt telt niet mee. Maar toen 4 en 5 niet echt durfden, heb ik voor hen mijn mond opengetrokken ![]() ![]() |
![]() |
|
Oh meh, ik ga zo naar de opening van een nieuwe tentoonstelling samengesteld door Ai Weiwei en ik hoopte eigenlijk dat hij er zelf bij zou zijn, maar blijkbaar niet.
|
Verwijderd
|
Ik had zo'n fijne dag <3 Donderdag sms'te mijn moeder om kwart voor zes 's ochtends "Komt het uit als ik morgen kom logeren?" En gisteren om half vijf kwam ze logeren en hebben we samen lekker grieks gegeten en tot elf uur op het terras gezeten (Om half elf zei mijn moeder "Oeh, half elf al! Wauw, wat laat, zo wel naar huis he, anders dan trek ik het niet meer want ik heb al twee glazen wijn op!"
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Zo he, heftige tentoonstelling. Net m'n vader gebeld dat ik vanavond toch maar niet met 'm naar het concert van het NNO en Steve Vai ga (
![]()
|
Zo, ik ben officieel dood. Een hele middag kaas staan maken met in totaal meer dan 200 kinderen. Niet tegelijk, gelukkig
![]()
|
|