| Advertentie | |
| 
 | 
					|
| 

| 

|||
| 

Citaat: 

Citaat: 

'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray 
	 | 
	|||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Lophophanes cristatus 
	 | 
	||
| 

| 

|

Verwijderd

| 

Fijn CR! 

Alles is af, enkel de babelvis moet nog een gaatje en dan in de oorbel gehangen worden ![]() En ik vond geen glow in the dark stift, enkel een potje verf voor 13 euro bij de Hema en dat vond ik er een beetje over, dus de letters op mijn guide lichten niet op. Bijna mijn boodschappen gratis bij de Jumbo (5 euro) maar die wat ze helpt telt niet mee. Maar toen 4 en 5 niet echt durfden, heb ik voor hen mijn mond opengetrokken   Die wat toezicht houdt, wou ook nog gaan beweren dat het niet klopte, riep tegen het meisje achter de kassa dat ze beter moest opletten, dat het al de tweede keer deze week was en blafte nummer 5 af toen ze nog iets pakte dat bij de kassa lag dat ze dat niet gratis kreeg. Dan laat je je wel mooi kennen! Maar zij hebben hun boodschappen gekregen, ik was het dan net niet, maar ik durf ook mijn bek open te trekken voor anderen  
	 | 

| 

| 

|
| 

Oh meh, ik ga zo naar de opening van een nieuwe tentoonstelling samengesteld door Ai Weiwei en ik hoopte eigenlijk dat hij er zelf bij zou zijn, maar blijkbaar niet.

'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray 
	 | 
	|
| 

| 

|

Verwijderd

| 

Ik had zo'n fijne dag <3 Donderdag sms'te mijn moeder om kwart voor zes 's ochtends "Komt het uit als ik morgen kom logeren?" En gisteren om half vijf kwam ze logeren en hebben we samen lekker grieks gegeten en tot elf uur op het terras gezeten (Om half elf zei mijn moeder "Oeh, half elf al! Wauw, wat laat, zo wel naar huis he, anders dan trek ik het niet meer want ik heb al twee glazen wijn op!"  

) en vanmorgen op tijd opgestaan en ontbetennnnnn en daarna de hele dag gewinkeld. Nieuwe bh, badpak, twee broeken en een shitload aan shirts en een sjaal. Vet gezellig en mijn mama is zo lief <3 <3 <3 <3
	 | 

| 

| 

||
| 

Citaat: 

PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED 
	 | 
	||
| 

| 

|||

Verwijderd

| 

Citaat: 

Citaat: 

![]()  
	 | 
	||
| 

| 

|
| 

Zo he, heftige tentoonstelling. Net m'n vader gebeld dat ik vanavond toch maar niet met 'm naar het concert van het NNO en Steve Vai ga ( 

), tijd om uit te rusten.

| 
	|
| 

| 

|
| 

Zo, ik ben officieel dood. Een hele middag kaas staan maken met in totaal meer dan 200 kinderen. Niet tegelijk, gelukkig  

Nu ben ik helemaal duizelig en fucking moe en ik ruik naar rauwe melk, stremsel en wrongel.

Wouldn't it be great if there was a war and nobody came? 
	 | 
	|
![]()  | 

| 

|