Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2013, 10:40
Verwijderd
Citaat:
Ahhhhhhw.
Advertentie
Oud 06-06-2013, 10:42
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
mijn!
Maar wat nou als ik 'm stiekem jat?
Oud 06-06-2013, 10:45
Verwijderd
ik ben m'n spullen aan het pakken voor het weekend, maar ik was even vergeten dat ik nog geen nieuwe zomergarderobe heb aangeschaft. Jurkjes in twee maten te groot zijn ehm, niet bijzonder flattering
Oud 06-06-2013, 10:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nog meer shoppen
Oud 06-06-2013, 10:47
Verwijderd
Ja, goed excuus, maar dat had ik eerder moeten bedenken, want dat gaat me vandaag niet meer lukken
Oud 06-06-2013, 10:48
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Maar wat nou als ik 'm stiekem jat?
Stelen is verboden en mijn papa werk bij de pliesie en dan gooit hij je in de gevangenis hooowr!

Je mag wel peettante worden(!)
Oud 06-06-2013, 10:50
Verwijderd
Hahaha die namen mooi, heel erg gaaf!
Oud 06-06-2013, 10:53
Verwijderd
Citaat:
ik ben m'n spullen aan het pakken voor het weekend, maar ik was even vergeten dat ik nog geen nieuwe zomergarderobe heb aangeschaft. Jurkjes in twee maten te groot zijn ehm, niet bijzonder flattering
Awh
Oud 06-06-2013, 10:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, goed excuus, maar dat had ik eerder moeten bedenken, want dat gaat me vandaag niet meer lukken
Ah helaas. Jurkjes kopen is zo leuk
Verwijderd
Ik voorzie ook wat problemen met m'n lievelingsbroekje van vorig jaar (gelieve niet te quoten, haal 'm zo weg)

Spoiler

Laatst gewijzigd op 06-06-2013 om 11:01.
Verwijderd
Citaat:
Wat goed.
Oud 06-06-2013, 10:56
Verwijderd
Wauw Sanne
Oud 06-06-2013, 10:56
Verwijderd
Hoeveel studieschuld hebben jullie?
Oud 06-06-2013, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Wauw Sanne
Oud 06-06-2013, 10:57
Hazel
Hazel is offline
Awh, dat kuikentje...
Oud 06-06-2013, 10:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Heel. Erg. Veel.
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Heel. Erg. Veel.
Dit, and then some.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Sann, dat broekje wow!
Oud 06-06-2013, 10:59
Verwijderd
Bedragen wil ik horen en over hoeveel jaren jullie dat hebben opgelopen!
Oud 06-06-2013, 10:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dit, and then some.
Meer nog dan heel erg veel? Volgens mij kán het bijna niet meer dan bij mij, ik heb bijna de hele 7 jaar maximaal geleend O nee, wel tussendoor nog iets terugbetaald. En een tijdje toch iets minder dan max.
Oud 06-06-2013, 11:00
Verwijderd
Goed ik heb 1 jurk die nog wel kan als ik 't lintje dat erbij zit flink aansnoer lijkt 't wel alsof het zo hoort, dan heb ik nog een kort broekje met touwtjes, daar kan ik ook wel wat mee, en verder hoop ik dan maar op een zwembad, dan loop ik gewoon het hele weekend in badkleding Gelukkig heb ik wel genoeg shirtjes en hemdjes
Oud 06-06-2013, 11:02
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Sorry, ik ga dat niet zeggen, als ik er teveel over nadenk ga ik hyperventileren.
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Heel. Erg. Veel.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Niet quoten aub, ik haal het zo weer weg. Ik heb een schuld van *bliep*

Citaat:
Goed ik heb 1 jurk die nog wel kan als ik 't lintje dat erbij zit flink aansnoer lijkt 't wel alsof het zo hoort, dan heb ik nog een kort broekje met touwtjes, daar kan ik ook wel wat mee, en verder hoop ik dan maar op een zwembad, dan loop ik gewoon het hele weekend in badkleding Gelukkig heb ik wel genoeg shirtjes en hemdjes
Waar ga je heen? In NL wordt het volgens mij in het weekend iets minder warm. Een graad of 18 in Groningen (maar wel nog zonnig).

Laatst gewijzigd op 06-06-2013 om 11:10.
Oud 06-06-2013, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Meer nog dan heel erg veel? Volgens mij kán het bijna niet meer dan bij mij, ik heb bijna de hele 7 jaar maximaal geleend O nee, wel tussendoor nog iets terugbetaald. En een tijdje toch iets minder dan max.
Oh, dan toch niet zo heel erg veel. Ik heb alleen het laatste jaar maximaal geleend. Maar dat is genoeg om er nog 15 jaar aan vast te zitten
Oud 06-06-2013, 11:04
Verwijderd
Als je per se een bedrag wil horen Ik heb nu iets meer dan 8000 euro studieschuld, maar dat is bijna allemaal stufi wat weer wordt kwijtgescholden zodra ik een diploma heb . Dus daar heb je niet zo veel aan denk ik. Dat is dus van 2 jaar.
Oud 06-06-2013, 11:04
Verwijderd
Citaat:
Niet quoten aub, ik haal het zo weer weg.

Waar ga je heen? In NL wordt het volgens mij in het weekend iets minder warm. Een graad of 18 in Groningen (maar wel nog zonnig).
Verrassing Ik vermoed Duitsland of Belgie
Oud 06-06-2013, 11:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Tutje, niet quoten zei ik nog
Oud 06-06-2013, 11:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
En leuk dan weet je inderdaad niet of je veel zomerkleren nodig hebt.
Verwijderd
Citaat:
Als je per se een bedrag wil horen Ik heb nu iets meer dan 8000 euro studieschuld, maar dat is bijna allemaal stufi wat weer wordt kwijtgescholden zodra ik een diploma heb . Dus daar heb je niet zo veel aan denk ik. Dat is dus van 2 jaar.
Nee, dit telt niet.
Verwijderd
Fixxed, sorry
Oud 06-06-2013, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Nee, dit telt niet.
Zoals ik al zei, daar heb je niet zo veel aan.
Verwijderd
Citaat:
Sorry, ik ga dat niet zeggen, als ik er teveel over nadenk ga ik hyperventileren.
Citaat:
Niet quoten aub, ik haal het zo weer weg. Ik heb een schuld van iets minder dan een miljoenmiljard
hmm. ik zat te rekenen en ik voorzag ook al enige problemen als ik niet ga bijlenen. Maar de verstandige mensen van deze wereld hebben dus ook (veel) schulden.
Verwijderd
Sann, wat gaaf!
Verwijderd
Ik heb je bedrag toch niet gequoot? Bovendien was ik al bezig met die post voor je zei dat we niet mochten quoten

Edit: oh, het was niet tegen mij.
Oud 06-06-2013, 11:08
Verwijderd
Ik heb ook een redelijke schuld Pip, bedragen noemen vind ik niet zo relaxed in het openbaar.
Oud 06-06-2013, 11:08
Verwijderd
Citaat:
Zoals ik al zei, daar heb je niet zo veel aan.
Precies, en dat bevestigde ik. Zegmaar.
Oud 06-06-2013, 11:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
hmm. ik zat te rekenen en ik voorzag ook al enige problemen als ik niet ga bijlenen. Maar de verstandige mensen van deze wereld hebben dus ook (veel) schulden.
Nou moet ik zeggen dat mijn schuld ook kwam door onverstandig naar mijn vader te luisteren ik zou beter moeten weten. Toen hij studeerde kon je gratis bijlenen (zonnder rente) en hij bleef maar volhouden dat dat nog steeds zo was. Als ik eerder had geweten dat dat onzin was had ik niet vanaf het begin zoveel geleend.
Oud 06-06-2013, 11:10
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Nee, dit telt niet.
wat minke zegt.

maar frayne, krijg je dan euro's van je ouders enzo? Of leef je gewoon zuinig?
Oud 06-06-2013, 11:11
Verwijderd
gevoelige vraag
Oud 06-06-2013, 11:11
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik kan niets over Chick Rock zeggen maar ik vind mezelf niet echt verstandig
Oud 06-06-2013, 11:12
Verwijderd
Citaat:
Ik kan niets over Chick Rock zeggen maar ik vind mezelf niet echt verstandig
oh nou Absinthe en CR komen wel altijd verstandig over, hoewel ik nu uit CR haar post opmaak dat ze iets beter had moeten googelen van te voren
Oud 06-06-2013, 11:13
Verwijderd
Citaat:
wat minke zegt.

maar frayne, krijg je dan euro's van je ouders enzo? Of leef je gewoon zuinig?
Beide! Mijn ouders betalen mijn kamer en opleiding. Daar vallen boeken ook onder, alhoewel ik boeken van een studie zelf betaal, want de deal is dat ze 1 studie betalen. Zij betalen ook mijn verzekering, krijgen dus ook mijn zorgtoeslag. Ik zorg wel dat ik zelf zo zuinig mogelijk leef ook, want dan kan ik soms sparen, maar op het moment lukt dat niet omdat ik niet kan werken. Dus is het meer een beetje een kwestie van zo weinig mogelijk uitgeven .
Oud 06-06-2013, 11:14
Verwijderd
Oh, laatste jaar maximaal lenen was ook niet heel verstandig hoor. Het was ook een tip van al lang en breed afgestudeerde vrienden. "Ja, de kans om zo goedkoop te lenen krijg je nooit meer en die buffer kun je wel gebruiken in je eerste werkjaar". Nou ja, een buffer kon ik inderdaad gebruiken, maar die buffer had ook best iets minder groot mogen zijn.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
oh nou Absinthe en CR komen wel altijd verstandig over, hoewel ik nu uit CR haar post opmaak dat ze iets beter had moeten googelen van te voren
Over het algemeen verstandig ja maar inderdaad wat beter zelf na moeten denken en googelen. Dus het had minder kunnen zijn. Overigens heb ik dus een deel al afgelost, het was dus behoorlijk wat meer zelfs.
Verwijderd
het is een geruststellende gedachte dat zelfs de zuinige zeeuw van dit forum een studieschuld heeft (waarschijnlijk had en heeft ie het al netjes afbetaald). Oke, 5000 euries over 7 jaar, maar toch Elmer kom d'r maar in met je nibudlinkje.
Oud 06-06-2013, 11:15
Verwijderd
Maar goed, gedaan is gedaan en ik probeer er geen spijt van te hebben.
Oud 06-06-2013, 11:15
Verwijderd
Mijn moeder helpt daar trouwens wel heel erg veel mee trouwens, maar ze is een budgetcoach dus dat is logisch. Ze heeft er ook wel echt verstand van.
Oud 06-06-2013, 11:16
Hazel
Hazel is offline
De zuinige Zeeuw? Wie is er hier nog meer Zeeuws?
Oud 06-06-2013, 11:16
Verwijderd
Ik was vooral lui, als ik het over kon doen zou ik gewoon meer gaan werken. Ik werk nu 32-36 uur per week en haal m'n master er (hopelijk) cum laude ernaast. De eerste jaren van m'n studie werkte ik niet of max. 12 uur per week ofzo. De eerste jaren leende ik trouwens ook niet heel veel, maar ik kreeg wel wat hulp van m'n ouders.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten