Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb 't vermoeden dat ik eindig bij deze, het 16cm koksmes met dingskes. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Die ziet er gewoon natuurlijk uit als een verlept oud lijk. Maar de Nederlandse versie is lang niet zo leuk als de Britse. POD is nu Iris, en waar Pod plagerige opmerkingen maakte en grappig was is Iris gewoon een teef met de stem van iemand die eens een goeie beurt nodig heeft.
||
Citaat:
![]() En mee eens ja, bijzonder slechte remake.
|
Nou, heb het wel weer gehad met IIHNNG, volgende week allemaal nieuwe saaie mensen die niet zo interessant zijn.
En wat is Alex voorzichtig met zijn: "mag ik, uh, zit er uh misschien een eh, kusje in?" Nee, zo schiet dat ook niet op, nee ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Net als Linda. Waarvan we dus moeten geloven dat Marc haar gaat dumpen volgende week. Ya right :') |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Wtf, er lag een ding in de bus van dat ik nog 1,08 moest betalen omdat ik een poststuk niet voldoende had gefrankeerd, of niet genoeg verzendkosten had betaald. Ging ik op post.nl kijken om welk poststuk het ging, was het een trouwkaart die naar MIJ gestuurd was. Waarom moet ik dat betalen?
Het gaat uiteraard niet om het bedrag, maar wtf? |
![]() |
|
Stond er een afzender op de kaart? Als die er niet op stond snap ik ergens nog wel dat ze het geld dan bij jou proberen te halen. Maar het is wel fucking lame.
![]() Jij gaat dus binnenkort ook naar een bruiloft? Kunnen we samen in de 'omgwatmoetikaan'-stress zitten. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|