Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2013, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Als je alle Disneyprinsen en -prinsessen zou scheren en ze naakt naast elkaar zou zetten zou niemand weten wie wie is.
Jawel, Esmeralda heeft tenminste tetten en een goeie booty
Advertentie
Oud 19-06-2013, 17:09
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ja, op zich snap ik dat wel van de bazen, een goed verkopende visuele formule moet je uitmelken tot op het bot, maar een beetje meer variatie in stijl kan geen kwaad.

Gelukkig verandert de look and feel elk decennium or so, dus als dit je niet bevalt, misschien is het anno 2020 weer beter/mooier.
Nou ja, elk decennium... in jaren '60 werd het goedkoper, en in de jaren '90 gingen ze weer terug naar de golden age van de jaren '40, maar dan met fellere kleuren. En nu zitten we in het tijdperk van fel en fotorealistisch, waar ik ook niet zo'n fan van ben. Ik hoop eigenlijk op een superflop die de studio bijna falliet maakt, zoals Sleeping Beauty destijds, zodat ze weer meer met minder middelen moeten gaan doen.
Oud 19-06-2013, 17:11
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Luisteren jullie wel eens naar muziek alleen omdat je de bandnaam leuk vind?
Vraag ik me af, omdat ik zojuist op de luisterpaal heb geklikt op het album van 'Spookhuisje'. Aww.
Ja, maar het is eerder omgekeerd, dat ik bands vermijd omdat ze een naam hebben als Small Rabbits Live In Your Face, of Buttered Mackerel Cunt, en ik dan meteen weet wat voor indievlees er in de kuip ligt.
Oud 19-06-2013, 17:16
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ja, maar het is eerder omgekeerd, dat ik bands vermijd omdat ze een naam hebben als Small Rabbits Live In Your Face, of Buttered Mackerel Cunt, en ik dan meteen weet wat voor indievlees er in de kuip ligt.
Oh ja, dat heb ik ook wel hoor.
Zeker als het Nederlandse bands betreft. Dat de bandnaam zo grammaticaal kut is of ongrappig dat je gewoon weet dat het domme Hollanders zijn.
Mister & Mississippi.

Bij postrock-achtige bands vind ik de belachelijk lange namen eigenlijk wel amusant.
*fan van '...And you will know us by the trail of dead' en 'And So I Watch You From Afar' is*
Oud 19-06-2013, 17:22
Verwijderd
Ja, ik vond de bandnaam CunninLynguists heel erg leuk, ook omdat het rap is, maarja, het is rap. Dus dat ga ik niet luisteren.
Oud 19-06-2013, 17:23
Verwijderd
Of wacht, het is toch de bedoeling dat je denkt aan cunnilingus, of ben ik dat weer alleen.
Oud 19-06-2013, 17:30
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Of wacht, het is toch de bedoeling dat je denkt aan cunnilingus, of ben ik dat weer alleen.
Ja. Maar dat grapske is wel ouder dan die rapgroep.
Oud 19-06-2013, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Mijn werk is failliet.
Aw, en je had net werk
Oud 19-06-2013, 17:33
Verwijderd
Ik had geen zin om te koken, toen begon ik er toch maar aan en sneed ik niet alleen een ui doormidden maar ook een enorme JAAP in m'n duim Au au au
Oud 19-06-2013, 17:34
Verwijderd
En nu durf ik niet meer verder... En met een groot stuk verband om mijn duim gaat dat ook lastig worden
Oud 19-06-2013, 17:35
Miekje*
Miekje* is offline
En ui is al zo kut om te snijden, vind ik dan.
Oud 19-06-2013, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik ben er ook geen fan van. Maar met mijn nieuwe Zwitserse keukenmessen gaat het wel makkelijker. DOOR ALLES HEEN
Oud 19-06-2013, 17:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Au
Oud 19-06-2013, 17:40
Verwijderd
Hm, ik ben nu een beetje bang dat ie aan dat gaasje blijft plakken
Oud 19-06-2013, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Jawel, Esmeralda heeft tenminste tetten en een goeie booty
en natuurlijk de VENUSHEUVEL van Ariel!

/latetrain
Oud 19-06-2013, 17:43
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Hm, ik ben nu een beetje bang dat ie aan dat gaasje blijft plakken
Als je wel verder wilt snijden, kun je er even strak een gaasje omdoen met leukotape en daaromheen een afgeknipte vinger van een rubber of latex handschoen En desnoods zet je die ook nog even vast met een tapeje.
Oud 19-06-2013, 17:43
Verwijderd
Over rap gesproken:

Niet slecht
Oud 19-06-2013, 17:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Als je wel verder wilt snijden, kun je er even strak een gaasje omdoen met leukotape en daaromheen een afgeknipte vinger van een rubber of latex handschoen En desnoods zet je die ook nog even vast met een tapeje.
Eh, niet iedereen heeft een doos handschoenen thuis hoor, alleen mensen met vieze hobby's ()
Oud 19-06-2013, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Eh, niet iedereen heeft een doos handschoenen thuis hoor, alleen mensen met vieze hobby's ()
Oud 19-06-2013, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Over rap gesproken:

[filmpje]

Niet slecht
Ehr, tjonge.
Oud 19-06-2013, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, dat heb ik niet allemaal in huis vrees ik. Gaas en leukopor er weer afgehaald, nieuwe pleister erop. Het bloedde eindelijk niet meer, maar toch maar even voor de veiligheid.
Oud 19-06-2013, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Ehr, tjonge.

Ik luister vandaag afwisselend Joy Division en dit.
Oud 19-06-2013, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Gaas en leukopor
Hihi leukopor.
Oud 19-06-2013, 17:59
Carn
Carn is offline
Voor degenen die nog een studie moeten kiezen in het huidige 'klimaat':

Citaat:
Psychology majors are almost twice as likely to end up working as a barista than other underemployed grads, PayScale found.

While underemployment is an issue facing many graduates, those who major in business administration and management, criminal justice, drama, English and psychology, are more likely to work in jobs they are overqualified for, according to a report released Tuesday by career web site PayScale.

Based on an analysis of PayScale's 40 million job profiles, the report looked at the top ten majors most affected by underemployment, and the most common jobs graduates with bachelor's degrees in these fields settled for post-graduation.

Those who majored in business administration and management are 8.2 times more likely to find work in a job beneath their skill level, the report found. Those with criminal justice and drama degrees are nearly 7 times more likely to be underemployed, and liberal arts, anthropology, psychology and English degree holders aren't doing so well compared to their peers either.
http://money.cnn.com/2013/06/19/pf/c...yed/index.html
Oud 19-06-2013, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Hihi leukopor.
Ja, zo heet die variant. Leuk(opor) he?
Oud 19-06-2013, 18:12
Miekje*
Miekje* is offline
Je hebt ook nog leukosilk en leukoflex
Oud 19-06-2013, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Over rap gesproken:

[filmpje]

Niet slecht

Sowieso zouden er meer vrouwen moeten rappen.
Oud 19-06-2013, 18:15
Verwijderd
Citaat:
En leukoplast.

Of is dat een verzamelnaam?
Oud 19-06-2013, 18:15
Carn
Carn is offline
Citaat:
geen leukomie?
Oud 19-06-2013, 18:16
Verwijderd
En leukonoë.
Oud 19-06-2013, 18:22
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
En leukoplast.

Of is dat een verzamelnaam?
Nee, leukoplast is die oranje pleister die je nooit los krijgt.

Leukotape heb je ook nog, trouwens. En leukotape remover.
Oud 19-06-2013, 18:25
Verwijderd
En het is allemaal zo leuk.

Beter wordt mijn spicy wortelsoep om van te smullen
Oud 19-06-2013, 18:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
En het is allemaal zo leuk.

Beter wordt mijn spicy wortelsoep om van te smullen
Alweer wortelsoep?
Oud 19-06-2013, 18:30
Verwijderd

Wat een bizarre conversatie
Oud 19-06-2013, 18:31
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik hou van uisnijden. Tip van de dag: maak je mes nat, dan moet je niet huilen.
Oud 19-06-2013, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Alweer wortelsoep?
Juh Maar wel een andere Hoe was de jouwe nog?
Oud 19-06-2013, 18:34
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
[filmpje]

Wat een bizarre conversatie
Ja, Hitch II heeft wel een paar rare dingen gezegd over vrouwen. Hoewel hij hier volgens mij niet goed begrepen wordt door de interviewer.
Oud 19-06-2013, 18:38
Verwijderd
Kleine zeemeermin deel 2? Maar ze gaat toch dood
Oud 19-06-2013, 18:39
Verwijderd
, dar krijgt ze een kind.
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik vond de bandnaam CunninLynguists heel erg leuk, ook omdat het rap is, maarja, het is rap. Dus dat ga ik niet luisteren.
van mijn last.fm/overall stats
2 Play CunninLynguists 539
Verwijderd
Citaat:
Hoewel hij hier volgens mij niet goed begrepen wordt door de interviewer.
Zou je denken?
Oud 19-06-2013, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Ja, zo heet die variant. Leuk(opor) he?
Oh ik dacht dat het een autocorrectdinges was ofzo
Oud 19-06-2013, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Oh ik dacht dat het een autocorrectdinges was ofzo
Een autocorrect van wat dan?
Oud 19-06-2013, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Een autocorrect van wat dan?
Ja van leukoplast oid. Is de enige leuko-term die ik ken.
Oud 19-06-2013, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Kleine zeemeermin deel 2? Maar ze gaat toch dood
Het is Disney hè?
Oud 19-06-2013, 18:43
Verwijderd
Leukopor is poreus. En leukosilk voelt silky.
Oud 19-06-2013, 18:44
Verwijderd
Ja ik wist eigenlijk ook wel dat ze niet doodgaat in de film
Oud 19-06-2013, 18:45
Miekje*
Miekje* is offline
Leukoflex is doorzichtig, rekbaar en erg waterproof. Leukotape is dat tape wat sporters om hun polsen/enkels/whatever wikkelen.
Oud 19-06-2013, 18:48
Verwijderd
Maar de hele moraal is natuurlijk juist van: geef je familie niet op voor een man. In de Disneyfilm is de moraal: doe niet wat je vader zegt, luister altijd naar vreemde heksen en ga achter de eerste man aan die je ziet, dan leef je nog lang en gelukkig
Oud 19-06-2013, 18:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Juh Maar wel een andere Hoe was de jouwe nog?
Lekker maar ik moet 'm de volgende keer wat beter blenderen, ik had steeds stukjes gember tussen m'n tanden.

Regels voor berichten