Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2013, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat actieve bewaren voor de segwaytour en het rondje karten als Quis haar verjaardagscadeautje int. Oeps, nu heb ik het verklapt

Citaat:
Radical Face klinkt al meteen fijn, .sann
Advertentie
Oud 18-08-2013, 15:25
Verwijderd
Ahaaaa, dat mooie liedje van de Nikon-reclame is dus van hen Iedere keer als die reclame voorbij komt, denk ik "Oh ja, even opzoeken" maar nu dus pas echt aan het beluisteren
Oud 18-08-2013, 18:23
Verwijderd
Wat zijn babyborrels toch een vermoeiend fenomeen. En wat een hoop rondrennend grut.
Oud 18-08-2013, 18:37
Verwijderd
wat is een babyborrel
Oud 18-08-2013, 18:38
Verwijderd
Is dat hetzelfde als kraambezoeken?
Oud 18-08-2013, 18:40
Verwijderd
Ja precies. In plaats van 100000 losse kraamvisites, geven de nieuwe ouders een feestje waar iedereen in één keer komt.
Oud 18-08-2013, 18:43
Verwijderd
Ah. Nou ja, dan snap ik dat het voor de kraambezoekers nogal saai is, maar vanuit het oogpunt van de ouders snap ik het wel. Al zou ik het dan gewoon kraamfeest noemen ofzo.
Oud 18-08-2013, 18:45
Verwijderd
Ik snap het ook wel, maar blijkbaar brengt iedereen dan z'n eigen grut mee en dat is uiterst vermoeiend.
Oud 18-08-2013, 18:46
Verwijderd
Ga ik niet doen als ik kinderen krijg.
Oud 18-08-2013, 18:48
Verwijderd
het lijkt me handiger om dan een compromis te doen, gewoon steeds een stuk of vijf of tien mensen tegelijk. Dan heb je niet constant drie weken lang elke dag bezoek terwijl je ook net een minibaby hebt, maar heb je ook niet zo'n overvol huis.
Oud 18-08-2013, 18:52
Verwijderd
Ik heb er nog nooit bij stil gestaan hoe ik dit ooit wil gaan doen.
Oud 18-08-2013, 18:54
Verwijderd
ik bedacht het me net even.

Maar wat Sarah zegt is wel handig.
Oud 18-08-2013, 19:09
Verwijderd
Nog even en dan begint Zomergasten, met de tofste Zomergast van dit seizoen imo Incl. een stukje Jeroen Willems zingt Brel <3
Oud 18-08-2013, 19:09
Verwijderd
m'n schoonzus gaat het ook zo doen. Ik vind dat erg slim
Oud 18-08-2013, 19:11
Verwijderd
Kat is toch je schoonzus
Oud 18-08-2013, 19:12
Verwijderd
nee? het is de zus van anne. Ik zie haar heel vaak en ze is een soort familie geworden dus ik noem haar maar schoonzus. aangezien anne en ik overal als duo heengaan.
Oud 18-08-2013, 19:13
Verwijderd
Was grapje en ik dacht het al. Of eventueel nog dat een scharrel was geupgraded.
Oud 18-08-2013, 19:16
Klovorhop
Klovorhop is offline
gefeliciteerd pipperdepiep
Oud 18-08-2013, 20:07
Turk February
Turk February is offline
Mijn nichtje werd vijf, dus ik kom net van een kinderpartijtje. Bwugh. Wat kunnen kleine meisjes vreselijk zijn.

Ze waren allemaal nep-tatoeages aan het aanbrengen, maar van die vier meisjes mocht niet van m'n nichtje, want die was nog maar drie. "Zij is drie, dus dan gaat ze eraan zitten en dan wordt het niet goed droog."

Mijn moeder zei dat dat onzin was, en toen liet mijn nichtje de verpakking van de tatoeages zien, waar inderdaad op stond dat het voor vier jaar en ouder was. Wat een meidenstreek.

Uiteindelijk mocht de driejarige een heel klein tatoeagetje van mijn nichtje, niet een grote, zoals de rest. Mijn moeder vond dat 't arme kind zelf mocht kiezen, en dat vond mijn nichtje 'niet eerlijk'. Toen kreeg ze een heel moralistische toespraak van mijn moeder over kinderen die geen ouders hebben, en dat dat ook niet eerlijk is.

Toen moest ik even de tuin in rennen om te lachen.

Laatst gewijzigd op 18-08-2013 om 20:28.
Oud 18-08-2013, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Toen moest ik even de tuin rennen om te lachen.
Oud 18-08-2013, 20:16
Verwijderd
Oud 18-08-2013, 20:19
Verwijderd
Ben je nu weer thuis? Of nog bij je ouders?
Oud 18-08-2013, 20:19
Verwijderd
Wat zou er gebeuren als je vla in de oven doet?
Oud 18-08-2013, 20:21
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Goede vraag.
Oud 18-08-2013, 20:26
Verwijderd
Het ligt er nu in. IK HOUD JULLIE OP DE HOOGTE!!
Oud 18-08-2013, 20:27
Verwijderd
Ik heb weleens bij iemand dat gegeten en dan pepernoten erin.
Oud 18-08-2013, 20:28
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ben je nu weer thuis? Of nog bij je ouders?
Thuis.
Oud 18-08-2013, 20:29
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Wat zou er gebeuren als je vla in de oven doet?
Wordt warm.
Oud 18-08-2013, 20:32
Turk February
Turk February is offline
Hier is het eerste wat mijn moeder tegen me zei toen ik langskwam: "Je hebt een vlek op je broek. Bij je penissss."

Mijn vader zei later dat hij het warm vond, en: "Ik zit hier kortgebroekt en T-geshirt." Dat vond ik een fijne uitdrukkingswijze.
Oud 18-08-2013, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Ik heb weleens bij iemand dat gegeten en dan pepernoten erin.
Was het lekker?

Dit is de eerste keer in mijn leven dat ik op eigen initiatief vla heb gekocht. Eigenlijk wilde ik een specifiek soort Brits bladerdeegtaartje met custard, maar als je in de AH bent is vanillevla wat er het dichtst bij staat. Het is minder saai en drabbig dan in mijn herinnering.
Oud 18-08-2013, 20:36
Verwijderd
Een paar dagen geleden zei mijn nichtje van twee: ik moet plassen. En poepen ik zei: oooooke dan kom maar (andere zus babysitte maar had net fikse poepluiers gehad). Ik vergeet altijd de hygiënerituelen daarvan, die dingen. Anyway. Ze zat te poepen en was heel trots dat ze maar bleef poepen. Toen fluisterde ze eindelijk dat ze klaar was. Ik afvegen alles, en zet haar weer op haar voeten. Zet ze haar handen op de grond en bibs vrolijk in de lucht. 'Oh ja, dit was het moment om te vegen.' Broekje aantrekken, alles overal in de goeie volgorde in, knopje drukken. NEE handjes wassen. Flop een klodder zeep erop. 'Ik kan daar niet tegen ' ok flop klodder er weer vanaf. Ok nu knopje drukken. Toen zei ze ook nog dag ertegen omg kinderen nog tien jaar niet of gewoon niet.
Oud 18-08-2013, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Was het lekker?

Dit is de eerste keer in mijn leven dat ik op eigen initiatief vla heb gekocht. Eigenlijk wilde ik een specifiek soort Brits bladerdeegtaartje met custard, maar als je in de AH bent is vanillevla wat er het dichtst bij staat. Het is minder saai en drabbig dan in mijn herinnering.
ja!
Oud 18-08-2013, 20:43
Verwijderd
Citaat:
ja!
De experimentele lepel vla mocht zojuist uit de oven en het is inderdaad lekker Nu ga ik de rest doen. Had ik maar filodeeg, dan kon ik misschien alsnog het taartje emuleren.
Oud 18-08-2013, 20:44
Verwijderd
ik heb nu zin in vla.
Oud 18-08-2013, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Een paar dagen geleden zei mijn nichtje van twee: ik moet plassen. En poepen ik zei: oooooke dan kom maar (andere zus babysitte maar had net fikse poepluiers gehad). Ik vergeet altijd de hygiënerituelen daarvan, die dingen. Anyway. Ze zat te poepen en was heel trots dat ze maar bleef poepen. Toen fluisterde ze eindelijk dat ze klaar was. Ik afvegen alles, en zet haar weer op haar voeten. Zet ze haar handen op de grond en bibs vrolijk in de lucht. 'Oh ja, dit was het moment om te vegen.' Broekje aantrekken, alles overal in de goeie volgorde in, knopje drukken. NEE handjes wassen. Flop een klodder zeep erop. 'Ik kan daar niet tegen ' ok flop klodder er weer vanaf. Ok nu knopje drukken. Toen zei ze ook nog dag ertegen omg kinderen nog tien jaar niet of gewoon niet.
wat, maar je moet toch eerst doorspoelen en dan je handen wassen. Want iedereen raakt die doorspoelknop aan als ze net hebben afgeveegd. Wat leert jouw zus die kinderen allemaal voor rare dingen
Oud 18-08-2013, 20:46
Verwijderd
Ja geen idee, misschien dat het andersom was en zij mij corrigeerde op de goede manier hoor.
Oud 18-08-2013, 20:47
Verwijderd
Maar dan ook echt eentje met die staartjes van en ik sjouwde haar rond en alles ging gewoon verkeerd.
Oud 18-08-2013, 20:48
Verwijderd
dat Dettol het vies vindt dat het pompknopje van het zeeppompje vies wordt, is dan wel weer stom, want je wast daarna je handen!
Oud 18-08-2013, 20:51
Verwijderd
Jaaaa, ze gaan het nu over acteren hebben in Zomergasten
Oud 18-08-2013, 20:52
Verwijderd
Wij hebben gewoon palmolive. altijd gehad. Mijn moeder haatte Dettol.
Oud 18-08-2013, 20:53
Verwijderd
ik ga weer een normaal slaapritme kweken, want de school begint woensdag.
Weltrusten!
Oud 18-08-2013, 20:55
Verwijderd
Citaat:
dat Dettol het vies vindt dat het pompknopje van het zeeppompje vies wordt, is dan wel weer stom, want je wast daarna je handen!
Dit kind mag nauwelijks zeepdingen. Extreme eczeem en overige uitslag. Dus ik kon het dilemma ontwijken
Oud 18-08-2013, 21:01
Verwijderd
Jaaaa, Jeroen Willems. Maar volgens mij niet uit Brel.
Oud 18-08-2013, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Het ligt er nu in. IK HOUD JULLIE OP DE HOOGTE!!
Doen ik ben oprecht benieuwd.

Citaat:
Wordt warm.
Oud 18-08-2013, 21:15
Verwijderd
Lees dan sloombo.
Oud 18-08-2013, 21:22
Verwijderd
Deze post is al gerapporteerd wie was het jongens?
Oud 18-08-2013, 21:23
Verwijderd
Sorry raar grapje
Oud 18-08-2013, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Kat is toch je schoonzus
Ik weet van nietsssss.
Oud 18-08-2013, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Doen ik ben oprecht benieuwd.
Het is aanzienlijk lekkerder dan gewone vla!
Oud 18-08-2013, 22:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
wat, maar je moet toch eerst doorspoelen en dan je handen wassen. Want iedereen raakt die doorspoelknop aan als ze net hebben afgeveegd. Wat leert jouw zus die kinderen allemaal voor rare dingen
Dat lijkt mij ook ja, maar bij de vrienden van mijn ouders waar ik logeerde vorige week in kopenhagen, werd mij heel duidelijk gemaakt dat ik toch absoluut eerst m'n handen moest wassen voor ik de wc-borstel mocht gebruiken. Het knopje indrukken maakte blijkbaar niet uit. In de praktijk was het gevolg dat ik twee keer mijn handen waste. Voor en na de wc-borstel.

Ik moest ook de douchekraan grondig afdrogen, want ze had een hekel aan kalkvlekken. En de afwas afwassen voordat het de afwasmachine inging. De reden is mij volstrekt onduidelijk. En je mocht absoluut niet met je botermes in de jampot, of overtollige boter terug in het kuipje doen, dat moest je in een papiertje doen en weggooien. En de deur naar mijn kamer moest zoveel mogelijk hermetisch afgesloten blijven, want sigarettenrook stinkt en dat wil je niet in de slaapkamer. Maar wel de ene sigaret zo ongeveer met de andere aansteken. Ja. Bijzonder.

Verder was ze heel lief trouwens hoor. Echt!

Regels voor berichten