Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laat die mensen toch met rust, in plaats van ze te vertellen hoe ze zich (moeten) voelen. Het zal goed bedoeld zijn hoor, maar dat dóe je toch niet?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 17-08-2013 om 20:04. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oftewel, waar maak je je druk om. Er zijn in dit geval wel wat dingen pijnlijker. Bijvoorbeeld dat hij buiten de schijnwerpers leefde en dat dat voor zijn gezin voorbij is. Mabel kan nooit rustig weer hertrouwen ofzo, altijd wel wat malloten met media tot hun beschikking die haar voor stoephoer zullen uitmaken.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Limburrrrrrg ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() zeker weten heel gaaf vinden maar dat zelf niet bedenken of dat soort dingen doen met hun dochters. Daar zijn wij voor ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb echt niks met vlaai. Citaat:
![]() Comité Niet-Erkende Landen |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Pff, ik heb deze week een Arrogante Klanten-, Jengelende Kinderen-, Slakken Op De Fiets-, en nu ook een Lawaaierige Treinreizigers-Dag meegemaakt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
huhu.
Ergernis VS over topografische onkunde Europeanen ‘Ze dachten dat Vermont de hoofdstad van Atlanta was’ ![]() Door Rudolf Julius • zondag 18 augustus 2013 De gebrekkige topografische kennis van veel Europeanen zorgt voor irritatie in Amerika. Uit een uitzending van een populair televisieprogramma bleek gisteravond dat veel Europeanen geen flauw idee hebben hoe de kaart van de Verenigde Staten eruitziet. Mary-Lynn Adams uit Vermont is onthutst. “Ze moesten Oklahoma op de kaart aanwijzen en kwamen toen uit bij New Mexico. Idaho was ineens Missouri geworden. En één man dacht zelfs dat Vermont de hoofdstad van Atlanta was. Het tekent de oppervlakkigheid van Europeanen. Moldavië en Montenegro kunnen ze natuurlijk moeiteloos vinden, maar verder kijken dan het eigen continent is er niet bij.” De Amerikaanse ergernis wordt gedeeld in Afrika. Kwame Mpufu (43), restauranteigenaar te Nairobi: “Europeanen zijn niet geïnteresseerd in de rest van de wereld. Ja, safari in Zuid-Afrika en piramides kijken in Egypte, dat vinden ze prachtig als ze een reisgids hebben. Vraag ze wat de hoofdstad van Kameroen is en ze zeggen Buea, terwijl dat al sinds de Franse kolonisatie in 1919 niet meer zo is.”
|
|