Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2013, 14:24
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Spijkerrokjes en ik zijn niet voor elkaar gemaakt. Het staat me echt uitermate tuttig
Spijkerrokjes
Oud 17-08-2013, 14:27
Verwijderd
Spijkerrokjes zijn het gereformeerden gone wild kledingstuk bij uitstek, dus ik denk niet dat het aan jou ligt Absinthe.
Oud 17-08-2013, 14:28
Verwijderd
Mja, in mijn hoofd was het met laarsjes eronder lekker cowgirl-like, maar ik denk dat ik er daarvoor maar een paar cm af moet knippen ofzo.
Oud 17-08-2013, 14:29
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Spijkerrokjes en ik zijn niet voor elkaar gemaakt. Het staat me echt uitermate tuttig
Spijkerrokjes
Oud 17-08-2013, 14:52
Verwijderd
Ja, dat zei je net ook al? Je punt is opzich duidelijk.
Oud 17-08-2013, 15:06
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Op zich?
Oud 17-08-2013, 15:07
Verwijderd
Oud 17-08-2013, 15:11
Turk February
Turk February is offline
Ik lees nu Ruttes boodschap over Friso.

Citaat:
Ondanks alles komt dit nieuws toch als een schok. Prins Friso was pas 44 jaar oud en stond tot aan het skiongeluk, nu ruim anderhalf jaar geleden, midden in het leven. Voor Prinses Mabel en hun twee dochters Luana en Zaria moet het nauwelijks te bevatten zijn dat zij nu definitief verder moeten zonder hun man en vader. Bij hen zijn onze gedachten nu in de eerste plaats.'

'Ook voor Prinses Beatrix is het verlies onbeschrijflijk groot. Een kind dat overlijdt, is het allerergste dat een ouder kan overkomen. Koning Willem-Alexander, Koningin Máxima, Prins Constantijn en Prinses Laurentien verliezen een broer en zwager die veel voor hen betekende. Ook voor hen is dit een zwarte en droevige dag.
Je zou iemand toch op z'n muil willen stompen als ie dit tegen je zegt na het overlijden van een dierbare.
Oud 17-08-2013, 15:12
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ga straks met mijn vriendje uit eten, want we zijn vandaag 2,5 jaar samen En dat kom ik even vertellen, want ik ga bijna nooit uit eten
Oud 17-08-2013, 15:13
Verwijderd
Komt mijn moeder binnen met nieuwe mokken laat ze het meteen kapot vallen.
Oud 17-08-2013, 15:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Kut, de fudge voor oma is nog lang niet hard genoeg om te snijden, en ik moet over iets van drie kwartier weg.
Oud 17-08-2013, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Ik ga straks met mijn vriendje uit eten, want we zijn vandaag 2,5 jaar samen En dat kom ik even vertellen, want ik ga bijna nooit uit eten
Leuk, veel plezier
Oud 17-08-2013, 15:42
Verwijderd
Ik had chocolate chip cookies gekocht en heb ze uiteraard allemaal in één keer opgegeten. En nu ben ik misselijk en dat is volledig mijn eigen schuld
Oud 17-08-2013, 16:27
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Leuk, veel plezier
Dankjewel!
Oud 17-08-2013, 16:54
Verwijderd
Citaat:

Je zou iemand toch op z'n muil willen stompen als ie dit tegen je zegt na het overlijden van een dierbare.
Waarom? Hij moet een iets zeggen en dit is wel ongeveer de bedoeling. Zoveel ruimte heeft hij nou ook weer niet om eens even iets relevants te zeggen. Het gaat allemaal om vorm.
Oud 17-08-2013, 18:57
Neko*
Neko* is offline
Citaat:

Alles beter dan 'gefeliciteerd'.
Oud 17-08-2013, 19:29
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Waarom? Hij moet een iets zeggen en dit is wel ongeveer de bedoeling.
Van wie? Het lijkt me niks als ik een dierbare verlies en iemand die ik niet goed ken zegt tegen me: "Dit is het ergste wat er ooit met jou gebeurd is."

Laat die mensen toch met rust, in plaats van ze te vertellen hoe ze zich (moeten) voelen. Het zal goed bedoeld zijn hoor, maar dat dóe je toch niet?
Oud 17-08-2013, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Van wie? Het lijkt me niks als ik een dierbare verlies en iemand die ik niet goed ken zegt tegen me: "Dit is het ergste wat er ooit met jou gebeurd is."

Laat die mensen toch met rust, in plaats van ze te vertellen hoe ze zich (moeten) voelen. Het zal goed bedoeld zijn hoor, maar dat dóe je toch niet?
Je weet prima dat dit bij zijn functie hoort. Dat mensen met gezond verstand het onnodig of ongewenst vinden is wel duidelijk, maar dit is onderdeel van beleefde omgangsvormen, politiek, traditie. De meute vindt het raar/onmenselijk als hij zwijgt. En hij kwam toch ook terug van vakantie? Dat zal Beatrix worst wezen maar het gepeupel kan het tegen hem gebruiken als hij het niet doet.
Oud 17-08-2013, 19:58
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Je weet prima dat dit bij zijn functie hoort.
Iets zeggen, ja. Maar je gaat toch niet de emoties van rouwende mensen lopen invullen? Zeg gewoon dat je het zelf heel erg vindt (wat me overigens onwaarschijnlijk lijkt in Ruttes geval, maar oké) en de familie sterkte wenst. Als mijn ouders doodgaan en iemand zegt tegen me: "Wat een onzettend zware tijd is dit voor je. Dit is het ergste wat er ooit met je gebeurd is, namelijk. Je moet er heel hard van huilen," dan kan die persoon mijn tanden in zijn neus krijgen.

Laatst gewijzigd op 17-08-2013 om 20:04.
Oud 17-08-2013, 21:24
Verwijderd
Goedenavond!
Oud 17-08-2013, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Iets zeggen, ja. Maar je gaat toch niet de emoties van rouwende mensen lopen invullen? Zeg gewoon dat je het zelf heel erg vindt (wat me overigens onwaarschijnlijk lijkt in Ruttes geval, maar oké) en de familie sterkte wenst. Als mijn ouders doodgaan en iemand zegt tegen me: "Wat een onzettend zware tijd is dit voor je. Dit is het ergste wat er ooit met je gebeurd is, namelijk. Je moet er heel hard van huilen," dan kan die persoon mijn tanden in zijn neus krijgen.
Vormgeblaat waar die mensen hun hele leven al mee te maken hebben. Ik denk niet dat er in dit geval iemand van de betrokkenen over valt. En jij zelf ook niet mocht je aan het rouwen zijn. Ik heb nooit een boodschap gehad aan 'gecondoleerd' of in andere gevallen 'wat afschuwelijk zeg, je moet echt door een hel gaan zeg'. Je bent dan met andere dingen bezig. En hij zegt het in dit geval niet eens voor de betrokkenen maar voor de vorm.
Oud 17-08-2013, 21:38
Verwijderd
Oftewel, waar maak je je druk om. Er zijn in dit geval wel wat dingen pijnlijker. Bijvoorbeeld dat hij buiten de schijnwerpers leefde en dat dat voor zijn gezin voorbij is. Mabel kan nooit rustig weer hertrouwen ofzo, altijd wel wat malloten met media tot hun beschikking die haar voor stoephoer zullen uitmaken.
Oud 17-08-2013, 21:39
Verwijderd
Hoi kat
Oud 17-08-2013, 21:55
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Oftewel, waar maak je je druk om. Er zijn in dit geval wel wat dingen pijnlijker. Bijvoorbeeld dat hij buiten de schijnwerpers leefde en dat dat voor zijn gezin voorbij is. Mabel kan nooit rustig weer hertrouwen ofzo, altijd wel wat malloten met media tot hun beschikking die haar voor stoephoer zullen uitmaken.
Ik maak me niet druk, ik vond het alleen een ongepaste boodschap.
Oud 18-08-2013, 11:47
Verwijderd
We rijden zometeen naar Limburg om mijn peettante te verassen door onverwacht bij haar op bezoek te gaan in t weekend waarin de hele familie zich daar verzamelt. Ze is zo lief en ik heb er zin in
En morgen zien we ons neefje weer
Oud 18-08-2013, 12:20
Verwijderd
Oud 18-08-2013, 12:21
Verwijderd
Oud 18-08-2013, 12:26
Qimm
Qimm is offline
Pff feestjes geven is leuk, maar de troep de volgende dag is verschrikkelijk... Helemaal met een katertje.
Oud 18-08-2013, 12:40
Verwijderd
Citaat:
We rijden zometeen naar Limburg om mijn peettante te verassen door onverwacht bij haar op bezoek te gaan in t weekend waarin de hele familie zich daar verzamelt. Ze is zo lief en ik heb er zin in
En morgen zien we ons neefje weer
Vergeet niet om twee punten vlaai te eten.

Limburrrrrrg
Oud 18-08-2013, 13:24
Verwijderd
Whahaha, een meisje zit hier in de trein echt zwaar persoonlijke telefoongesprekken te hebben over haar relatieperikelen, tot het gênante aan toe, gevolgd door "Ja, en de hele trein kan meeluisteren ook". Lachsalvo door de coupé En ze gaat ook gewoon door
Oud 18-08-2013, 13:31
Verwijderd
Citaat:

Limburrrrrrg
Vlaai maar ik heb vooral zin om mijn peettante weer te zien, ze verwacht ons helemaal niet en doet altijd alles voor ons. Ze is echt heel tof en ik vind het leuk om dit soort dingen dan te doen. Vriend en ik willen haar en mijn oom volgend jaar meenemen naar de zwarte cross, omdat het kan en ze dat
zeker weten heel gaaf vinden maar dat zelf niet bedenken of dat soort dingen doen met hun dochters. Daar zijn wij voor
Oud 18-08-2013, 13:34
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Nu heb ik ook zin in vlaai!
Oud 18-08-2013, 13:35
Verwijderd
Ik ben afgelopen maand iets van twee kilo aangekomen, dus ik heb nu helemaal geen zin meer in vlaai.

Maar sowieso, vlaai. Raar eten is dat toch.
Oud 18-08-2013, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Nu heb ik ook zin in vlaai!
Kom ook maar dan!
Oud 18-08-2013, 13:36
Verwijderd
Citaat:
Ik ben afgelopen maand iets van twee kilo aangekomen, dus ik heb nu helemaal geen zin meer in vlaai.

*draai om oren geef*
Oud 18-08-2013, 13:37
Verwijderd
Citaat:
*draai om oren geef*
Hahaha jij bent een vlaai.
Oud 18-08-2013, 13:38
Verwijderd
Citaat:

Wat is er nu weer 'raar' aan vlaai?
Oud 18-08-2013, 13:38
Verwijderd
Fijn dat iemand dat eindelijk erkent
Oud 18-08-2013, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Wat is er nu weer 'raar' aan vlaai?
Raar confituurachtig spul. En deeg dat eigenlijk net niet zoet genoeg is, maar wel met suikerkorrels erop. En gewoon, de hele substantie.

Ik heb echt niks met vlaai.

Citaat:
Fijn dat iemand dat eindelijk erkent
Ik erken graag dingen. Ik heb ook het CN-EL* opgericht.

Comité Niet-Erkende Landen
Oud 18-08-2013, 13:49
Verwijderd
Wij hebben volgende week kruimelvlaai en abrikozenvlaai
Oud 18-08-2013, 14:04
Lorelei
Lorelei is offline
Wat was dit een uitermate goed weekend.
Oud 18-08-2013, 14:05
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Dit, ja *achterover leunt*
Oud 18-08-2013, 14:06
Miekje*
Miekje* is offline
En ik heb nóg twee weken vakantie! En de komende week staan er allemaal leuke dingen in mijn agenda, waaronder winkelen in Den Haag en een afspraak met een leuk persoon.
Oud 18-08-2013, 14:08
Verwijderd
Citaat:
Oud 18-08-2013, 14:18
Verwijderd
Citaat:

Limburrrrrrg
Tering, ik scrolde van beneden naar boven en had niet door dat jij erover begon en ik dacht AAARGH NIET OOK HIER AAAARG

Citaat:
Whahaha, een meisje zit hier in de trein echt zwaar persoonlijke telefoongesprekken te hebben over haar relatieperikelen, tot het gênante aan toe, gevolgd door "Ja, en de hele trein kan meeluisteren ook". Lachsalvo door de coupé En ze gaat ook gewoon door

Citaat:
Ik vond een avondje met jullie bankhangen echt extreem fijn. Kusje naamzoek voor Quis.
Oud 18-08-2013, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Tering, ik scrolde van beneden naar boven en had niet door dat jij erover begon en ik dacht AAARGH NIET OOK HIER AAAARG
Sorry!

Pff, ik heb deze week een Arrogante Klanten-, Jengelende Kinderen-, Slakken Op De Fiets-, en nu ook een Lawaaierige Treinreizigers-Dag meegemaakt
Oud 18-08-2013, 14:32
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:

Ik vond een avondje met jullie bankhangen echt extreem fijn. Kusje naamzoek voor Quis.
Ik ook. Moeten we volgende keer maar weer wat actiever zijn en zo maar voor nu was dit heel prettig. En ik heb ook een leuke week in het vooruitzicht. Dus jeej.
Oud 18-08-2013, 14:56
Verwijderd
Ja, dat actieve bewaren voor de segwaytour en het rondje karten als Quis haar verjaardagscadeautje int. Oeps, nu heb ik het verklapt
Oud 18-08-2013, 14:59
Carn
Carn is offline
huhu.

Ergernis VS over topografische onkunde Europeanen

‘Ze dachten dat Vermont de hoofdstad van Atlanta was’

Door Rudolf Julius • zondag 18 augustus 2013

De gebrekkige topografische kennis van veel Europeanen zorgt voor irritatie in Amerika. Uit een uitzending van een populair televisieprogramma bleek gisteravond dat veel Europeanen geen flauw idee hebben hoe de kaart van de Verenigde Staten eruitziet.

Mary-Lynn Adams uit Vermont is onthutst. “Ze moesten Oklahoma op de kaart aanwijzen en kwamen toen uit bij New Mexico. Idaho was ineens Missouri geworden. En één man dacht zelfs dat Vermont de hoofdstad van Atlanta was. Het tekent de oppervlakkigheid van Europeanen. Moldavië en Montenegro kunnen ze natuurlijk moeiteloos vinden, maar verder kijken dan het eigen continent is er niet bij.”

De Amerikaanse ergernis wordt gedeeld in Afrika. Kwame Mpufu (43), restauranteigenaar te Nairobi: “Europeanen zijn niet geïnteresseerd in de rest van de wereld. Ja, safari in Zuid-Afrika en piramides kijken in Egypte, dat vinden ze prachtig als ze een reisgids hebben. Vraag ze wat de hoofdstad van Kameroen is en ze zeggen Buea, terwijl dat al sinds de Franse kolonisatie in 1919 niet meer zo is.”
Oud 18-08-2013, 15:02
Verwijderd
Radical Face klinkt al meteen fijn, .sann
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten