Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-09-2013, 21:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Haha grapje, regen op de terugweg dus, niet heenweg op de regen ld

Oke, bedtijd.
Oud 10-09-2013, 21:44
Hazel
Hazel is offline
Zouden jullie knalrode lippenstift dragen op je werk?
Oud 10-09-2013, 21:45
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nee. Maar sowieso niet, want ik zie er altijd gelijk uit als een hoertje.
Oud 10-09-2013, 21:46
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Nee. Maar sowieso niet, want ik zie er altijd gelijk uit als een hoertje.
Een hoertje, ja?
Oud 10-09-2013, 21:47
Verwijderd
ik heb dat wel eens gedaan maar dan niet dekkend maar 'verdund' met lippenbalsem dus ik weet niet of dat ook telt voor je vraag
Oud 10-09-2013, 21:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja. Of in mijn geval eerder knalroze.
Oud 10-09-2013, 21:48
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nah
Oud 10-09-2013, 21:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oja bed. Kusjes enzo!
Oud 10-09-2013, 21:53
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Een hoertje, ja?
Ja. Pip en ik doen alleen rode lippenstift op als we gaan Chatrouletten
Oud 10-09-2013, 21:53
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
ik vind door de regen fietsen nooit zo erg, maar de hele dag in natte kleren lopen wel. Alleen regen op de terugweg plz.
Ja goed, 5 minuten nadat mijn heenweg eindigde, begon ik alweer aan de terugweg, dus ik heb niet echt in natte kleren rondgelopen. En toen ik daarna weer op pad moest heb ik mijn regenpak aangetrokken. Bij twijfel over het weer neem ik altijd mijn regenbroek mee, dus ik heb haast nooit last van een hele dag in natte kleren moeten lopen.
Oud 10-09-2013, 21:54
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ja. Pip en ik doen alleen rode lippenstift op als we gaan Chatrouletten
Pip ziet er nooit uit als een hoertje.
Oud 10-09-2013, 21:58
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Niet als jij er bent, waarschijnlijk
Oud 10-09-2013, 22:02
Hazel
Hazel is offline
Als jij er bent dus wel?
Oud 10-09-2013, 22:10
Verwijderd
Welke rasgek vindt het nou een puik plan een behuizing vast te maken met torx in plaats van inbus for crying out loud Ik heb fedomme geen torx-set
Oud 10-09-2013, 22:14
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Behuizing waarvan?
Oud 10-09-2013, 22:18
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Kuttie, m'n bril valt net uit elkaar.
Oud 10-09-2013, 22:18
Verwijderd
Citaat:
Behuizing waarvan?
Van dat fotogenieke schatteboutje Maar goed, het CMOS-batterijtje heb ik al professioneel opgewipt vanuit onwaarschijnlijke hoek in de hoop dat graf-BIOS te bevrijden van het leed dat een password heet. En ja, ik ben de lijst met defaults al afgegaan
Oud 10-09-2013, 22:20
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Als jij er bent dus wel?
Soms ja. Maar meestal hebben we een thema hoor. Dan zijn we twee psycho's of twee anoniempjes ofzo.
Oud 10-09-2013, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Welke rasgek vindt het nou een puik plan een behuizing vast te maken met torx in plaats van inbus for crying out loud Ik heb fedomme geen torx-set
Oei
Oud 10-09-2013, 23:29
Verwijderd
Ik had vandaag regen op de heenweg en op de terugweg en de tussendoor-ergens-heen-fietsen-weg. Tevens werd ik overspoeld door een tsunami aan modderig regenwater toen een taxi naast 't fietspad door een diepe plas reed. Ik typte per ongeluk 'fietsbad' maar dat klopt wel ongeveer.
Oud 11-09-2013, 01:41
Verwijderd
Citaat:
Als ik jou zou zijn en jouw soort werk zou doen: zeker.
Citaat:
klopt! itt mijn zusje
Citaat:
Ik had vandaag regen op de heenweg en op de terugweg en de tussendoor-ergens-heen-fietsen-weg. Tevens werd ik overspoeld door een tsunami aan modderig regenwater toen een taxi naast 't fietspad door een diepe plas reed. Ik typte per ongeluk 'fietsbad' maar dat klopt wel ongeveer.
bah! het was ook gewoon geen doen met dat weer!!!Wij reden net ergens toen er een kettingbotsing plaast vond tussen 5 auto's een rijbaan naast ons
Oud 11-09-2013, 02:35
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
klopt! itt mijn zusje
Fuck jou
Oud 11-09-2013, 06:53
Verwijderd
Mijn hemel, die Pascal van Blof is op de radio aan het oreren over het 'gericht schrijven' van 'lichtvoetige muziek' voor een of andere kutfilm, samen met dat mispunt Nielson. Ik wil die incompetente dikzak door de radio heentrekken en hem op zijn hoofd hengsten
Oud 11-09-2013, 07:45
Verwijderd
https://mobile.twitter.com/BLOF_teksten
Oud 11-09-2013, 07:46
Verwijderd
Citaat:
De appel ligt tevreden in de fruitschaal van afkeer. Naast hem sterven langzaam een kiwi en een peer.
Citaat:
De gordijnen hangen roerloos van geluk voor de ramen. Geopend zoveel afstand, gesloten altijd samen.
etc

Overigens weigerde die PAscal een interview met eenvandaag toen ze over deze twitteraccount vragen gingen stellen
Oud 11-09-2013, 07:56
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Als je er niet doorheen moet fietsen is het prima ja
Ik vind het ook lekker als ik er wél doorheen moet. Regen is gezellig.
Oud 11-09-2013, 08:03
Verwijderd
Mijn schoenen zijn nog nat van gisteren.
Oud 11-09-2013, 08:03
Verwijderd
Dat zou normaal geen probleem zijn, maar ik moet nu deze specifieke schoenen aan.
Oud 11-09-2013, 08:10
Neko*
Neko* is offline
Föhn?
Oud 11-09-2013, 08:14
Verwijderd
Citaat:
Oud 11-09-2013, 08:16
Verwijderd
Citaat:
Nee.
Oud 11-09-2013, 08:17
Verwijderd
Het is gezellig met een nieuwe liefde want dan kun je bij thuiskomst samen douchen.
Oud 11-09-2013, 08:39
Neko*
Neko* is offline
Oud 11-09-2013, 08:40
Neko*
Neko* is offline
Ik zou willen dat ik mijn positieve gevoelens over de regen kon delen. Ik durf te wedden dat het leven in ons regenland er voor jullie dan vast een stuk leuker op wordt.
Oud 11-09-2013, 08:43
Martiño
Martiño is offline
Nouja, gelukkig beleeft dan tenminste één iemand plezier aan de regen

Ik zit nu te wachten op de trein, zou naar Amsterdam gaan maar seinstoring dus geen treinen van of naar Den Bosch.
Oud 11-09-2013, 08:53
Miekje*
Miekje* is offline
Ik zit in de ICTles op school, en we hebben als opdracht een blog maken Met blogger. Makkelijk dat ik bekend ben met blogger, want ik ben al klaar.
Oud 11-09-2013, 08:55
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nee.

En:

Citaat:
Nouja, gelukkig beleeft dan tenminste één iemand plezier aan de regen

Ik zit nu te wachten op de trein, zou naar Amsterdam gaan maar seinstoring dus geen treinen van of naar Den Bosch.
Oei, ik moet de andere kant op, dan wacht ik nog maar even
Oud 11-09-2013, 09:08
Verwijderd
Citaat:
Ik zit in de ICTles op school, en we hebben als opdracht een blog maken Met blogger. Makkelijk dat ik bekend ben met blogger, want ik ben al klaar.
Mijn hemel. HBO, toch
Oud 11-09-2013, 09:12
Verwijderd
He, laat de mensen die wel van regen houden toch lekker . Net zoals de mensen die wel of niet van het warme / koude weer houden.
Oud 11-09-2013, 09:13
Verwijderd
En ik heb gister echt een huge bos bloemen gekregen van m'n vriendje Hij is zo groot dat ik niets heb om hem in te zetten, in alle vaasdingetjes valt hij om
Oud 11-09-2013, 09:17
Verwijderd
hier ook even

Oud 11-09-2013, 09:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
hier ook even

[afbeelding]
Oud 11-09-2013, 09:34
Verwijderd
Citaat:
He, laat de mensen die wel van regen houden toch lekker . Net zoals de mensen die wel of niet van het warme / koude weer houden.
Huh nee zo is er geen lol meer aan het forum als we dit soort hippie-adviezen gaan geven Laat mensen die van Pascal van Blof houden toch! Laat mensen die naief zijn en bankgegevens aan internetliefdes geven zonder dat ze die liefde ooit ontmoet hebben of laat staan gevideochat hebben met die internetliefde toch! LAAT SAVINA MAMA VAN NICOLO EN MATTEO TOCH!
Oud 11-09-2013, 09:37
Verwijderd
Citaat:
Huh nee zo is er geen lol meer aan het forum als we dit soort hippie-adviezen gaan geven Laat mensen die van Pascal van Blof houden toch! Laat mensen die naief zijn en bankgegevens aan internetliefdes geven zonder dat ze die liefde ooit ontmoet hebben of laat staan gevideochat hebben met die internetliefde toch! LAAT SAVINA MAMA VAN NICOLO EN MATTEO TOCH!
Oud 11-09-2013, 09:44
Verwijderd
Tsja, er wordt altijd wel moeilijk gedaan over mensen die de warmte zo vervelend vinden en dat moet maar kunnen, maar REGEN LEUK VINDEN ???? 1 keer zeggen dat regen niet gezellig is is ook wel voldoende . Het hoeft niet duizend keer herhaald te worden.
Oud 11-09-2013, 09:48
Verwijderd
Ja, maar mensen die regen leuk vinden hebben ook gewoon een zuurstofgebrek gehad bij de geboorte, dat kan niet anders.
Oud 11-09-2013, 09:50
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar mensen die regen leuk vinden hebben ook gewoon een zuurstofgebrek gehad bij de geboorte, dat kan niet anders.
Oud 11-09-2013, 09:50
Verwijderd
Maar de zon schijnt weer
Oud 11-09-2013, 09:52
Verwijderd
Oh Minke, mooi verhaal Ik was gister bier drinken met Sharif, die is een weekje in Nederland, na een tijdje schoof z'n chick ook aan, die ik verder nooit echt gesproken heb ofzo. Dus Sharif liet een filmpje zien van een kat die apporteert. Grappig, maar het was zo'n lelijke naaktkat. Dus ik zei "Haha, ja leuk maar serieus, van wie is dat lelijke kutbeest?"

Van haar natuurlijk
Oud 11-09-2013, 10:01
Verwijderd
Citaat:
Tsja, er wordt altijd wel moeilijk gedaan over mensen die de warmte zo vervelend vinden en dat moet maar kunnen, maar REGEN LEUK VINDEN ???? 1 keer zeggen dat regen niet gezellig is is ook wel voldoende . Het hoeft niet duizend keer herhaald te worden.
Mensen die warmte vervelend vinden zijn imho erger dan Savina, de dochter van Hitler en Monique Smit
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten