Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oke, toch niet. QuitAssist wordt bijvoorbeeld gerund door Philip Morris USA, dochterbedrijf van Altria Group Inc, producent van o.a. Malboro, Chesterfield en Parliament.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
[–]evelee [+1][S] 368 points 1 day ago (433|65) This is the article these images were based on, if you're curious: http://reembody.me/2013/09/10/the-6-...ration-photos/ <3 reddit |
![]() |
||
Citaat:
![]() En wat een prachtig artikel waar hij naar linkt, van die masseur. <3 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, misschien moest ik wat meer de nadruk leggen op dat ik niet werkelijk geloof dat alle nicotinepleistersproducenten ter wereld in handen zijn van Big Tobacco. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het laatste wat ik erop heb gewogen is een pakje rolfondant, die ik nu recht uit 't plastic eet. |
![]() |
|
Verwijderd
|
O shit, dat is natuurlijk weer niet goed qua de andere kant van het eetdebat. GEEN ZORGEN! Ik zal niet de volledige 243 gram rolfondant naar binnen werken om daarna huilend in slaap te vallen. Het blijft bij een acceptabele hoeveelheid, voor zo ver grijze-rolfondant-recht-uit-het-plastic acceptabel kan zijn.
De enige momenten waarop ik te veel nadenk over eten is wanneer ik rekening probeer te houden met forummers die vinden dat je niet te veel moet nadenken over eten. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|