Advertentie | |
|
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, ik had het niet per se over fouten maar meer gewoon over schrijfstijl en dergelijke
![]() ![]() Wat betreft de compleet andere discussie: Mijn vriend tilt altijd de zware tassen. Houdt deuren voor me open enzo. Misschien is dat op dit moment voor iedereen begrijpelijk omdat ik ze soms daadwerkelijk niet kan tillen/openen, maar ook voordat ik zo extreem in elkaar deed hij dat ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik vind het ook heerlijk als mannen een deur voor me open houden, trouwens.
|
Ik denk ook dat Quintus en ertus 't niet helemaal snappen.
Dat niet iedereen voldoet aan de stereotype genderrollen, wil nog niet zeggen dat niemand er aan voldoet. Het is niet voor niks een stereoptype. Denk je ook dat types als de Cherso's en de Jersey/Geordie shores verzonnen zijn? Of dat het Viva-forum een hoax is? Helaes niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Turk, je hebt het maar over verwachtingen en zo, maar waar komt dat dan vandaan? Wie verwacht dat? Ik begrijp je punt(en) niet.
En verder doe ik het toch echt af als semantisch geneuzel, ik kan er niet meer van maken. Doen alsof er nul verschillen zijn tussen mannen en vrouwen is in mijn ogen net zo kansloos als ongeremd seksistisch zijn. |
![]() |
|
Ik geloof ook niet dat dit forum heel erg representatief is voor wat normaal is in Nederland. Van wat ik hier lees kennen de meeste vaste forumers vooral weldenke en liberale mensen die niet zo doen aan hokjes en alles wel prima vinden.
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En nu kun je wel weer zeggen dat je het niet per se over mij hebt, maar ja, ik heb het wel over mij en mijn omgeving al de hele tijd ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Deuren openhouden hadden we het vandaag nog over (na een discussie over veranderende normen en waarden met mijn ouders, dat ging over eten meenemen op restaurant overigens), dat sommige vrouwen best wel door het lint kunnen gaan omdat ze zich beledigd voelen als een man de deur voor hen openhoudt. Flauwekul zeg, ik vind het niet meer dan beleefd de deur open te houden voor wie dan ook in de buurt is als je ze opendoet. Ik hou ook de deur open voor mannen en kinderen en tieners en vrouwen en whatever als die toevallig daar zijn. Ik vind het niet meer dan normaal dat die man die daar ook net is dat dan ook voor mij doet, daar heeft zijn man zijn vrij weinig mee te maken.
Van mijn 16e tot mijn 20e betaalde mijn ex heel veel qua dates enzo, echt op stap gaan deelden we, feestjes en cadeautjes werden opgelost, maar hij vond het leuk om mij te trakteren, ik dacht er toen niet over na, maar ik trakteerde op andere manieren door iets te kopen wat hij zichzelf niet zou kopen (hij is een fanatieke verzamelaar van 007), ik spaarde lang voor bepaalde items, draafde over straat met reclameitems en dat soort dingen. Maar ik heb er inderdaad toen nooit echt bij stilgestaan. De laatste jaren is het meestal andersom geweest ![]() Over de kranten, FD lijkt mij nogal weinig nieuws buiten de economische en politieke wereld te bieden of lijkt dat maar zo? Laat ik het zo stellen: ik wil graag een redelijk objectieve nieuwssite voor Nederland en België (België heb ik op zich al wel, ook voor lokaal, maar die krant haalt het bloed onder mijn nagels vandaan met het meest oninteressante nieuws ever, al dan niet sensatie) dat allerlei nieuws aanhaalt, maar niet 'de hond van de buren heeft mijn bloemenperk opgevreten'. |
![]() |
||
Citaat:
Niet alles wat ik zeg is om tegen je in te gaan hoor. Ik beaamde dat de mensen hier, waaronder jij dus, niet in het standaard hokje passen en dan is het nog niet goed. Ik snap het allemaal prima hoor, kereltje.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
en met 'alles' bedoel ik natuurlijk niet letterlijk alles. Wijf.
||
Citaat:
![]() Srsly, toen ik het woord 'kereltje' typte wist ik gewoon al dat ik er commentaar op ging krijgen. Zo voorspelbaar.
|
Verwijderd
|
Ik ben met Pip en Pheebs.
![]() ![]() Wat dan wel weer grappig is, ik googelde op stoel aanschuiven dame, de eerste hit die ik krijg is van een vrouw die het belachelijk vind dat mannen dit doen en dat het alleen maar de mannelijke superioriteit bevestigd ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
En ik denk dat zulks dus vaak genoeg gebeurt.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Het beste wat je kunt doen is denk ik basisinformatie zoeken op nu.nl, en dan voor verdieping op zoek gaan naar de bronnen die zijn gebruiken. Zo doe ik 't in ieder geval.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|