Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2013, 18:42
Verwijderd
Citaat:
plezierhagedis.
pardieu

Citaat:
Oh my god plezierhagedis ik zie flitsen van wat ik me daarbij voorstel.
Advertentie
Oud 01-10-2013, 18:45
Verwijderd
Ik moest sojachocoladevla echt een paar keer lezen voor ik snapte wat er nu werkelijk stond. Ik las iets als so-jachó-cola-dévla. Ofzo. Damn.
Oud 01-10-2013, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dit meer onder grappige seks vallen, ik verbind je even door met mijn collega.
Oud 01-10-2013, 19:24
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Vreemde gewaarwording, dat gedoe in 'Murica.
Ja, lijkt de SGP site op zondag wel.
Oud 01-10-2013, 20:18
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben aan het inpakken, maar het past niet in het bescheiden koffertje wat ik in gedachten had Heel fijn.
Oud 01-10-2013, 20:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik ben ook wel ietwat overallergisch omdat dit bij ons minimaal 60% van het curriculum in beslag nam. Is dat bij jullie minder?

Overigens vind ik 'zelf een eigen kader kiezen' ook zeer twijfelachtig als dat op basis van critical theory moet, maar goed.
Dat is wel minder ja. Wij hebben dan weer docenten die puur formalistisch werken gewéldig en práchtig vinden en lyrisch doen zonder dat te onderbouwen of uit te leggen

En wat bedoel je met dat tweede? Want ik doe nou eenmaal een theoretische studie waar mij geleerd wordt (dan wel zou moeten worden) hoe ik een kritisch stuk schrijf over een werk/kunstenaar/stroming/whatever. Hoe doe je dat zonder dat je weet vanuit welk(e) kader(s) je kan schrijven (formalistisch? Sociaal? Feministisch? Semiotisch?) en dus niet de juiste handvatten hebt?
Oud 01-10-2013, 20:30
Verwijderd
Mijn werk is de afgelopen weken gewoon echt niet leuk. Echt niet. Onredelijke eisen, roddelende collega's Niet fijn om iedere dag met forse tegenzin te gaan werken
Oud 01-10-2013, 20:31
Miekje*
Miekje* is offline
Wat stom, Lieveheersbeest *aai*
Oud 01-10-2013, 20:32
Verwijderd
Kat Tina tvp terugvindpost: schoolpasje, sleutels, etui, agenda, GR, wiskundeboek, deodorant.
Oud 01-10-2013, 20:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Meh dat klinkt heel vervelend @Lieveheersbeest
Oud 01-10-2013, 21:01
Verwijderd
Ja dat is het ook CR En dankjewel Miekje!

Uiteindelijk zal het allemaal wel weer loslopen, maar op deze manier werken is niet gezond
Oud 01-10-2013, 21:02
Verwijderd
Tijd voor roosvicee, beestje.
Oud 01-10-2013, 21:03
Verwijderd
Oud 01-10-2013, 21:27
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Vriendinnetje heeft me weer aan het lachen gekregen hoor Ze werkt in het speciaal onderwijs, met zeer moeilijk lerende kindjes en vandaag gingen ze naar de dierentuin en heeft één van de kindjes zijn jas aan de apen gegeven. De apen vonden het een mooi cadeau!
Oud 01-10-2013, 21:31
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
En nu voel ik me schuldig tegenover mijn figuur EN tegenover mijn moeder EN tegenover de sojaboeren die krom hebben gelegen voor mijn sojachocoladevla.
Een halve liter is niet zoveel! Dat zijn twee a drie bakjes. Dus och, dan eet je een keer twee bakjes per half jaar Dat ga je echt niet aan je figuur merken.
Oud 01-10-2013, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Absinthe naamzoek: Ik hoor net voor het eerst het nieuwe album van De Jeugd en daarop staat het nummer 'De Toneelacademie' en ik moest meteen aan jou denken.

"Blaas me weg! Laat het ZIEN! Maar hou het klein. Hou het dicht bij jezelf. Hou het klein...Maar laat het ZIEN!..." etc.
Oh Wow, die wil ik echt horen <3
Geen flanken?

Ik vind het al grappig dat je 'Ja natuurrrrluk' hoort als je het albumboekje opendoet
Oud 01-10-2013, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Mijn werk is de afgelopen weken gewoon echt niet leuk. Echt niet. Onredelijke eisen, roddelende collega's Niet fijn om iedere dag met forse tegenzin te gaan werken
Wat kut, ook best plotseling zo stom geworden of niet? :knuffels: Hoe is je stagiair?
Oud 02-10-2013, 03:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Oh Wow, die wil ik echt horen <3
Geen flanken?

Ik vind het al grappig dat je 'Ja natuurrrrluk' hoort als je het albumboekje opendoet
Ik heb 't woord 'flank' niet gehoord, maar mss zat ik niet goed op te letten. Het album staat helemaal op de luisterpaal.
eigenlijk wil ik 'm wel kopen, alleen voor het irritante 'Ja, natuuuurlijk!'

PS: Ik was gewoon om half 5 ál wakker. Om 9 uur lag ik dankzij teringmigraine al op bed met tranende oogjes, nadat ik die oogjes net gemake-upt had omdat ik eigenlijk de deur uit moest. Migraine is kut.
Oud 02-10-2013, 04:50
Verwijderd
Ahw Trimm. Beterschap.

// Het is nu zo vroeg dat het net is of ik de enige op de wereld ben.
Oud 02-10-2013, 06:29
Verwijderd
Citaat:
Wat kut, ook best plotseling zo stom geworden of niet? :knuffels: Hoe is je stagiair?
Ja, naar aanleiding van één roddelende collega die leugens verspreid
En dat terwijl ik eerst altijd fluitend naar mijn werk ging. Dat gevoel wil ik weer terug
Stagiair moet nog uhm... veel leren Hoop dat het allemaal snel opgepikt wordt
Oud 02-10-2013, 06:47
Verwijderd
Bah wat kan mijn moeder zeuren en zaniken om niks
Oud 02-10-2013, 06:55
Verwijderd
Ik vind het, sinds ik gewend ben om 's ochtends te ontbijten, helemaal niks dat nuchter blijven voor een dokter
Oud 02-10-2013, 09:43
Verwijderd
ik kiep dan rond negen uur om als ik dat zou doen.
Oud 02-10-2013, 09:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb één keer voor een onderzoek nuchter moeten blijven tot half 4 's middags terwijl ik wel vroeg was opgestaan, want het onderzoek was in Amsterdam. Ik heb daarna echt geschránst
Oud 02-10-2013, 09:47
Verwijderd
Hoe houd je dat vol? Ik zou dat echt niet kunnen.
Oud 02-10-2013, 10:07
Qimm
Qimm is offline
Ook leuk als je na een behandeling waarvoor je van te voren al nuchter moet zijn nog steeds niet mag eten
Oud 02-10-2013, 10:07
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik moest een tijd lang elke week bloed prikken en meestal nuchter. Ik weet niet meer precies waarom, maar ik moest een keer nuchter de hele stad doorfietsen om bloed te laten prikken, zo'n 10km. Toen had ik een te laag bloedglucosegehalte en ze testten op diabetes, waar je een te hoge bloedsuikerspiegel verwacht. Dat vond ik wel grappig.
Oud 02-10-2013, 10:08
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ja of als je een dag nuchter moet zijn voor een operatie en ze dan de operatie steeds uitstellen.
Oud 02-10-2013, 10:51
Verwijderd

Lekker televisie kijken met je paard.
Oud 02-10-2013, 10:57
Verwijderd
Ik droomde vannacht van een paard. Net toen ik met zadel mocht gaan rijden kwam de politie om me te ondervragen over paspoortfraude.
Oud 02-10-2013, 10:59
Verwijderd
Citaat:
Ik heb één keer voor een onderzoek nuchter moeten blijven tot half 4 's middags terwijl ik wel vroeg was opgestaan, want het onderzoek was in Amsterdam. Ik heb daarna echt geschránst
Keertje gehad dat ik onverwacht een paar uur moest wachten en door het wisselen van handtas geen noodvoorraad bij had. Ik vind het nog steeds knap dat ik thuis ben geraakt en niet ergens in Maastricht ben beland, want ik had compleet geen concentratievermogen meer, de rit naar huis herinnerde ik me niet. Thuis aangekomen meteen eten gepakt, maar wel heel bewust heel langzaam gaan eten, tussendoor lezen enzo, want ik had de neiging om ook alles gewoon naar binnen te schuiven en ik denk dat dat voor nog meer problemen had gezorgd
Oud 02-10-2013, 11:04
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Dat is lief
En en en? Hoe ging het?

Citaat:
En nu voel ik me schuldig tegenover mijn figuur EN tegenover mijn moeder EN tegenover de sojaboeren die krom hebben gelegen voor mijn sojachocoladevla.
Volgens mij heb je een zwaar leven als je je over al die dingen schuldig gaat voelen van een halve liter sojachocoladevla.
Oud 02-10-2013, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij heb je een zwaar leven als je je over al die dingen schuldig gaat voelen van een halve liter sojachocoladevla.
Of juist niet, als je zorgen over hebt om aan dat soort dingen te besteden.
Oud 02-10-2013, 11:24
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
En en en? Hoe ging het?
Ik moet morgen een tweede proefdag doen. Het was allemaal een beetje vreemd hoe het ging, hoop dat het een momentopname was en dat het morgen gewoon leuk is
Oud 02-10-2013, 11:29
Verwijderd
Citaat:
Ik moet morgen een tweede proefdag doen. Het was allemaal een beetje vreemd hoe het ging, hoop dat het een momentopname was en dat het morgen gewoon leuk is
Waar heb je gesolliciteerd?
Oud 02-10-2013, 11:31
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Een eerste proefdag is vaak een beetje vreemd. Het is morgen vast beter.
Oud 02-10-2013, 11:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Waar heb je gesolliciteerd?
PM
Citaat:
Een eerste proefdag is vaak een beetje vreemd. Het is morgen vast beter.
Ik hoop het
Oud 02-10-2013, 11:54
Verwijderd
Komt helemaal goed Pheebs
Oud 02-10-2013, 12:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Vast wel.
Oud 02-10-2013, 13:27
Verwijderd
Ik vind viooltjes best obscene bloemen.

Kijk die dikke vette arrogante koppen dan.
Oud 02-10-2013, 13:28
Verwijderd

'Viooltjes' klinkt ook veel te lief voor zo'n vette bek. Ze moeten op z'n minst violen heten.
Oud 02-10-2013, 13:29
Qimm
Qimm is offline
dat heb ik altijd al gevonden, en wel hierdoor:

Oud 02-10-2013, 13:33
Verwijderd
In het Russisch heten ze 'de oogjes van kleine Anita'. Dat past ook niet echt, maar je kan je op z'n minst voorstellen dat Anita een vervelend zeurkind is, met een brede kaak en een grote kin en een permanent ontevreden, samengeknepen gezicht.

Of misschien dat de violen die oogjes gewoon gejat hebben.
Oud 02-10-2013, 13:34
Verwijderd
Hallo klootviool duh.
Oud 02-10-2013, 13:36
Verwijderd
Citaat:
dat heb ik altijd al gevonden, en wel hierdoor:

[afbeelding]
Omg jaaa Ik was deze scene vergeten, maar hij laat inderdaad precies hun ware aard zien.
Oud 02-10-2013, 13:36
Qimm
Qimm is offline
Trutten van bloemen zijn het
Oud 02-10-2013, 13:37
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
[afbeelding]

'Viooltjes' klinkt ook veel te lief voor zo'n vette bek. Ze moeten op z'n minst violen heten.
Klootviolen.
Oud 02-10-2013, 13:40
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Fedomme, Lisa!

Ik ben ziek, zwak en misselijk en reageer niet zo snel.
Srsly, ik heb van 9 tot 4 geslapen en daarna weer van 6 tot 12 en ik voel me zo kut. Ik moest net naar de supermarkt, maar ik tril helemaal enzo en ik zwalk.
Dafuq. Ik typ ook alsof ik dronken ben. Ik haat ziek zijn.
Oud 02-10-2013, 13:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik hou juist veel van violen <3
Oud 02-10-2013, 13:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Waar ik niet van houd, zijn begrippen en vage filosofieën als de fenomenologie. Alleen dat woord al

Regels voor berichten