Advertentie | |
|
![]() |
|
Vriendinnetje heeft me weer aan het lachen gekregen hoor
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Geen flanken? ![]() Ik vind het al grappig dat je 'Ja natuurrrrluk' hoort als je het albumboekje opendoet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
eigenlijk wil ik 'm wel kopen, alleen voor het irritante 'Ja, natuuuurlijk!' ![]() PS: Ik was gewoon om half 5 ál wakker. Om 9 uur lag ik dankzij teringmigraine al op bed met tranende oogjes, nadat ik die oogjes net gemake-upt had omdat ik eigenlijk de deur uit moest. Migraine is kut. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En dat terwijl ik eerst altijd fluitend naar mijn werk ging. Dat gevoel wil ik weer terug ![]() Stagiair moet nog uhm... veel leren ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb één keer voor een onderzoek nuchter moeten blijven tot half 4 's middags
![]() ![]()
|
Ik moest een tijd lang elke week bloed prikken en meestal nuchter. Ik weet niet meer precies waarom, maar ik moest een keer nuchter de hele stad doorfietsen om bloed te laten prikken, zo'n 10km. Toen had ik een te laag bloedglucosegehalte en ze testten op diabetes, waar je een te hoge bloedsuikerspiegel verwacht. Dat vond ik wel grappig.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
In het Russisch heten ze 'de oogjes van kleine Anita'. Dat past ook niet echt, maar je kan je op z'n minst voorstellen dat Anita een vervelend zeurkind is, met een brede kaak en een grote kin en een permanent ontevreden, samengeknepen gezicht.
Of misschien dat de violen die oogjes gewoon gejat hebben. |
![]() |
||
Citaat:
|
Fedomme, Lisa!
![]() Ik ben ziek, zwak en misselijk en reageer niet zo snel. Srsly, ik heb van 9 tot 4 geslapen en daarna weer van 6 tot 12 en ik voel me zo kut. Ik moest net naar de supermarkt, maar ik tril helemaal enzo en ik zwalk. Dafuq. Ik typ ook alsof ik dronken ben. Ik haat ziek zijn. ![]()
|
|