Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nouja succes er mee. Ga vooral maar wel naar de dokter want hoewel de kans klein is dat het iets medisch is, is in een korte tijd ''overklaarbaar'' veel aankomen natuurlijk ook een symptoom van het een en ander, bijvoorbeeld een falende schildklier. |
![]() |
|
Ik moest net DHL bellen, omdat ze zoals wel vaker maar 1 keer hebben aangebeld en binnen 2 seconden een briefje in de bus hebben geflikkerd dat ik ze gemist heb, en ze hebben zo'n telefoonmenu waarbij je dingen moet inspreken ipv intikken. Ik vind dat zo raar om te doen... Zeker als er iemand anders thuis is. Dan zit ik ineens 'JA', 'DEZE DATUM' en 'NAMIDDAG!' in m'n telefoon te roepen.
![]()
|
Kopers waren er net om te meten, maar eigenlijk wilden ze gewoon het huis laten zien, want de halve familie was mee. De makelaar was ook not amused, maar je doet er niks aan. Ze gaan alles eruit slopen, wat ik ook zou doen. Keuken, badkamer, wc eruit, vloer eruit en vloerverwarming erin. Nu weet ik ook waarom ze zo'n enorme haast hebben.
Wel enorm vriendelijke mensen trouwens, wilden allemaal weten waar ik dan heen zou gaan en of het allemaal ging lukken enzo ![]()
|
Verwijderd
|
Ze hebben wij ook kopers gehad die 3 keer zijn komen kijken. 1 keer alleen, daarna nog 2 keer met familie.
Het verbaast me altijd wat voor verschillende soorten mensen we hebben gehad. Een hippievrouw, 2 mensen die nog in La Palmas woonden en de vrouw liet ons huis keuren door haar vriendinnen omdat ze theekransjes wilde houden, 2 mensen die alles afkeurden, Een gezin met 5 kinderen en een oma en de ouders die niet een wisten wat ze zochten (ons oude huis was daar ook veel te klein voor), en die wat er nu in zitten. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn ouders hebben het 2 keer bekeken. 1 keer alleen en nog eens met een taxateur. Ik vind eigenlijk dat ze het te snel hebben gekocht. Het o zo fanatische huis heeft veel gebreken achteraf. Er moeten dingen gemaakt worden, waar mijn vader geen zin meer in heeft
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zag dit appartement (met het door mijn hoofd geblurde kind erbij) en ik vond het helemaal dikke prima. Ik moest snel een plek hebben, locatie is super, voor de prijs een zee van ruimte, alles wat ik nodig heb. Het is niet perfect (ik wil een stadouche godver), maar /care. Ik heb toch het geld niet voor alles wat ik zou willen en het liefst zou ik terug naar Nederland gaan maar dat zit er sowieso nog niet in.
Ik zit overigens hiernaar te kijken: http://www.jamieoliver.com/us/founda...evolution/home Dat is deprimerende shit zeg. En ik vond dat het hier al dringend was om kinderen wat begrip over voedingsstoffen mee te brengen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn zus stuurde mij twee filmpjes van mijn nichtje (15 mnd), in de ene vraagt ze "wat voor geluid maakt een paardje?" en daarop doet mijn nichtje klak-klak klak-klak met haar tong. En in de andere is mijn nichtje op de badrand aan het trommelen, houdt er dan even mee op, zegt "bmm-tish, bmm-tish, bmm-tish, bmm-tish" en trommelt dan weer verder. Muzikaal genietje
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik was toevallig ook de eerste kijker en ik dacht echt van 'nu die hand erop, afhandelen, voordat er straks nog eentje mee aan de haal gaat terwijl ik me erover wil nadenken, beter zal het niet snel worden'. Ik had al een appartementstudio gezien in het dorp verderop voor maar 20 euro minder, helft van de ruimte maar (zoniet minder) en de trap naar 'boven' was een brandladder tegen de muur ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Je douche is inderdaad debiel gemaakt, maar verder is jouw huis echt supergoed.
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
13 kantjes samenvatting voor evertebraten. Hopelijk verwacht de docent niet dat ik uit mijn hoofd weet dat Turbellaria vrijlevende platwormen zijn die lichtgevoelige oogvlekken hebben en dat Cheliceformen bijna allemaal zijn uitgestorven behalve de degenkrab. Want dat word ik een beetje gek
![]() En ik had eerder moeten beginnen ![]()
|
Ik vind 't harstikke goed van je dat je juist eerlijk durft te vertellen dat je er geen tering aan vond en ook wáárom je dat vond.
Juist je laatste stukje laat zien dat je het waarschijnlijk beter hebt begrepen dan die pipo's die moeilijk kijkend hun baard staan te aaien. ![]()
Laatst gewijzigd op 13-11-2013 om 14:20. |
![]() |
|
|