Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-12-2013, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Sann, maak eens een lijstje met 3 dingen die leuk waren vandaag en dan de oorzaken daarvan!
Dat kan ik heel makkelijk hoor, ik ben niet neerslachtig, gewoon aan het zeiken! Maar speciaal voor Fizzle

- Oud & nieuw plannen gemaakt en zijn met een superleuke groep dit jaar op een feest dat zowaar gaaf lijkt
- Ik kwam erachter dat ik standaard 20% korting bij de WE heb vanwege m'n werk
- Iemand van 19 wil me daten
Advertentie
Oud 03-12-2013, 23:05
Verwijderd
Oh en laten we niet vergeten dat ik internet niet helemaal 100% saai vind, want Jennifer Lawrence
Oud 03-12-2013, 23:05
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Meh, ik vind Onzin ook saai Het forum sowieso een beetje de laatste maanden.
Ja de laatste maanden is het wel heel mager voor m'n gevoel.
Oud 03-12-2013, 23:06
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mensen, ik wil graag jullie mening:

Mijn nieuwe huisjah heeft forumgele muren. Zal ik het zo laten en er gewoon teringveel posters en dingen overheen plakken (bespaart tijd+geld), of zal ik er een ander kleurtje overheen tieven (ish duur, kost moeite, maar staat mss mooier)?
En watvoor kleur zouden jullie doen?
Veel dingen die ik heb zijn groen, dus 't moet niet al te veel vloeken. [/vivavrouw]
Oud 03-12-2013, 23:06
Verwijderd
Oh en over exact 4 weken zit ik op m'n streefgewicht
Oud 03-12-2013, 23:07
Verwijderd
2014 wordt sowieso 10x beter dan 2013
Oud 03-12-2013, 23:07
Verwijderd
Citaat:

Mijn nieuwe huisjah heeft forumgele muren. Zal ik het zo laten en er gewoon teringveel posters en dingen overheen plakken (bespaart tijd+geld), of zal ik er een ander kleurtje overheen tieven (ish duur, kost moeite, maar staat mss mooier)?
Veel dingen die ik heb zijn groen, dus 't moet niet al te veel vloeken. [/vivavrouw]
Ander kleurtje zou ik doen, maar ik vind geel heel lelijk
Oud 03-12-2013, 23:10
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
De eerste 4 links kende ik al en de 5e was INSTAGRAM

Internet is op
haha ik vind dit zo'n zielig calimeroberichtje

Citaat:
Dat kan ik heel makkelijk hoor, ik ben niet neerslachtig, gewoon aan het zeiken! Maar speciaal voor Fizzle

- Oud & nieuw plannen gemaakt en zijn met een superleuke groep dit jaar op een feest dat zowaar gaaf lijkt
- Ik kwam erachter dat ik standaard 20% korting bij de WE heb vanwege m'n werk
- Iemand van 19 wil me daten
Verwijderd
Gewoon verven, als je er even gaat wonen is dat naar verhouding toch weinig moeite, lijkt me?
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh, deze website is echt debiel en ranzig en lachwekkend:
http://dirtybritcomconfessions.tumblr.com/

Dames (voornamelijk maagden wrs) die hun fantasieen over komieken opschrijven.
En het mooiste is dat sommige komieken dit hebben ontdekt en dat bijv. Richard Herring het in zijn interviews gebruikt en Simon Pegg vertelt dat iemand tijdens de seks altijd doet alsof haar partner Simon is en zijzelf Nick Frost. :')
Het is net een stapje minder erg dan fanslash.
Verwijderd
Citaat:
Meh, ik vind Onzin ook saai Het forum sowieso een beetje de laatste maanden. Of jaren. Maar af en toe klagen is fijn!

Kansloze avonden doorhalen doe ik nog met regelmaat! Een studentenov, was het nog maar zo'n feest!
Dat laatste heb ik nog nooit geprobeerd, ik vraag me nu af hoeveel jonger de jongste persoon is met wie ik ooit zoende, maar ik weet het niet, geen 9 jaar! Bied je je aan?

Ja precies zo
Ja

Oke gelukkig, dan is er nog hoop voor je! Wat ben je dan, een losgeslagen mid-twintiger?
Oud 03-12-2013, 23:11
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Gewoon verven, als je er even gaat wonen is dat naar verhouding toch weinig moeite, lijkt me?
Mijn luiheid kent geen grenzen.
Oud 03-12-2013, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Ja

Oke gelukkig, dan is er nog hoop voor je! Wat ben je dan, een losgeslagen mid-twintiger?
Lijkt me wel wat, wanneer?

Ik weet niet wat ik ben /quarterlifecrisis
Oud 03-12-2013, 23:13
Verwijderd
Ja als die stomme klont eens een keer niet een paar dagen van te voren afzegt kom ik misschien wel in je huis slapen
Oud 03-12-2013, 23:13
Verwijderd
Gast, je weet dat ik bij Klont woon en je vraagt of ik trouwen, kinderen, huisjeboompjebeestje ben?
Oud 03-12-2013, 23:14
Verwijderd
Oud 03-12-2013, 23:15
Verwijderd
Hij heeft verteld dat ik 't laatste huisstapavondje niet mee ging omdat ik arbeider ben he?
Oud 03-12-2013, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Gast, je weet dat ik bij Klont woon en je vraagt of ik trouwen, kinderen, huisjeboompjebeestje ben?
Hallo dat was om je beter te laten voelen ja. Dat je ook zo'n schepsel had kunnen zijn ipv zo'n levenslustige, vrijgezelle mevrouw die je nu bent!
Oud 03-12-2013, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Hij heeft verteld dat ik 't laatste huisstapavondje niet mee ging omdat ik arbeider ben he?
Nee. Maar ik waardeer je eerlijkheid.
Oud 03-12-2013, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Mijn luiheid kent geen grenzen.
Och, ik heb ook nooit geschilderd waar ik ben gaan wonen, maar ik trof dan ook gewoon altijd lekker neutrale witte muren aan
Oud 03-12-2013, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Hallo dat was om je beter te laten voelen ja. Dat je ook zo'n schepsel had kunnen zijn ipv zo'n levenslustige, vrijgezelle mevrouw die je nu bent!
Misschien is het juist wel m'n ideaalbeeld voor 27 en huil ik mezelf elke nacht in slaap omdat het niet lukt
Oud 03-12-2013, 23:20
Verwijderd
Ik moet slapen maar dat gaat niet.
Oud 03-12-2013, 23:20
Verwijderd
Citaat:
Ik moet ook een adobe ID maken, ik ga er later naar kijken heb jij dat ook? of heb je al een adobe ID?
En die trui voor een bank vind ik het niks, maar voor een trui een prima stofje.
Adobe ID is gewoon een profiel daar. Dat heb ik ook, ja. Als je legale software hebt gekocht van ze is dat heel handig, want dan hoef je niet te klooien met CD's maar kun je je shit gewoon altijd via hen downloaden als je een nieuwe pc hebt

Ik weet m'n wachtwoord alleen niet meer en ze schieten niet op met 't resetten dus ik kan niet even controleren of je wel nog steeds gratis downloads hebt bij die link.
Oud 03-12-2013, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Oh en over exact 4 weken zit ik op m'n streefgewicht
Krijgen we dan onze felbegeerde before/afters?
Oud 03-12-2013, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Misschien is het juist wel m'n ideaalbeeld voor 27 en huil ik mezelf elke nacht in slaap omdat het niet lukt
Dat kan natuurlijk. Maar dat is vast niet zo
Oud 03-12-2013, 23:23
Verwijderd
Citaat:

Ik zou sowieso verven.
Oud 03-12-2013, 23:24
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Oh, deze website is echt debiel en ranzig en lachwekkend:
http://dirtybritcomconfessions.tumblr.com/

Dames (voornamelijk maagden wrs) die hun fantasieen over komieken opschrijven.
En het mooiste is dat sommige komieken dit hebben ontdekt en dat bijv. Richard Herring het in zijn interviews gebruikt en Simon Pegg vertelt dat iemand tijdens de seks altijd doet alsof haar partner Simon is en zijzelf Nick Frost. :')
Het is net een stapje minder erg dan fanslash.
Wat een disturbing blog.
Oud 03-12-2013, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Krijgen we dan onze felbegeerde before/afters?
Nou ja, we, we, jij iig!
Oud 03-12-2013, 23:27
Verwijderd
Wat is je streefgewicht?
Oud 03-12-2013, 23:28
Verwijderd
62!
Oud 03-12-2013, 23:29
Verwijderd
Dan heb je me officieel ingehaald sann
Oud 03-12-2013, 23:29
Verwijderd
Echt?
Oud 03-12-2013, 23:30
Verwijderd
Ehh, ja. Waarschijnlijk nu al
Oud 03-12-2013, 23:30
Verwijderd
Of nou ja, ik schatte je rond de 60, dus ik wist dat ik in de buurt zou zitten dan, maar ingehaald wist ik niet!
Oud 03-12-2013, 23:31
Verwijderd
En je hebt verdorie nog grotere tetten ook
Verwijderd
Nou ja, ik moet nog wel even m'n best doen deze maand hoor Maar niet onrealistsch m'n best, nog 3,5 kilo. Maar ik vind 31 december zo'n mooie datum, dus dat ga ik gewoon even fixen
Verwijderd
Citaat:
62!
En hoe lang ben je?
Oud 03-12-2013, 23:32
Verwijderd
Citaat:
Awww Maar ik heb een buikje die ik nooit meer helemaal strak krijg behalve door plastische chirurgie. Jouw buik voor mijn tetten?
Oud 03-12-2013, 23:32
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Het is Godverdomme niet eerlijk he!
Oud 03-12-2013, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Omdat het gewoon een veel beter nummer is.
Oh, ik dacht dat je een grapje maakte, maar je meent het echt Ik had ook het nummer niet geluisterd, omdat saai, maar ik zal eens gaan kijken.
Verwijderd
Citaat:
En hoe lang ben je?
1.68
Verwijderd
Nee houdt de tetten! Ik herhaal houdt de tetten!
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, ik moet nog wel even m'n best doen deze maand hoor Maar niet onrealistsch m'n best, nog 3,5 kilo. Maar ik vind 31 december zo'n mooie datum, dus dat ga ik gewoon even fixen
Oh nee, dan heb je me nog niet ingehaald
Oud 03-12-2013, 23:34
Verwijderd
Citaat:

Citaat:
Oh nee, dan heb je me nog niet ingehaald
Zie je wel
Verwijderd
Citaat:
1.68
En je bent ook nog langer!

Verwijderd
Je weet niet wat je zegt trouwens, de tetten van Absinthe zijn fucking goed en haar buik ook, dus ik zou daar voor gaan. Maar goed, jouw keus!
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik vind het wel vrij bizar dat ik dat gewicht wat jij nu hebt als sinds m'n 8e ofzo niet meer gehad heb.
Verwijderd
Citaat:
1.68
Haha nice dan ben ik om en nabij precies 30 centimeter langer en 30 kilo zwaarder dan jou.
Oud 03-12-2013, 23:35
Verwijderd
Citaat:

Overigens heb ik ook geen strakke buik en ben ik wel best heel tevreden met m'n tetten, dus misschien moet ik gewoon even met je meedoen
Oud 03-12-2013, 23:35
Verwijderd
Citaat:
Haha nice dan ben ik om en nabij precies 30 centimeter langer en 30 kilo zwaarder dan jou.
Omg ben je 1.98 Fuuu nu vind ik het echt best wel kut dat je 19 bent, want je hebt een goeie kop én schijnbaar ook nog een goeie lengte
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten