Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ja, dat eigen risico zie ik liever ook verdwijnen. ![]()
Laatst gewijzigd op 11-12-2013 om 13:39. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En dat er bij de NHS problemen zijn/waren is mij bekend ja, maar dat zal ongetwijfeld vele oorzaken hebben die niet allemaal direct met de verdeling van de zorgkosten samenhangen. Dat een bepaalde uitvoering van een idee ergens niet goed functioneert, betekent nog niet dat dit elders ook het geval moet zijn. De problemen kunnen immers ook alleen in die specifieke uitvoering zitten.
Laatst gewijzigd op 11-12-2013 om 13:23. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 11-12-2013 om 13:34. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Uuuuh, door jullie bedenk ik me dat ik ook mijn zorgverzekering maar moet checken en veranderen, want ik heb eigenlijk geen idee waarvoor ik verzekerd ben en ik betaal best veel. Ik heb ook zoveel sterren extra ofzo, ook voor m'n tandartsverzekering, want dat vonden m'n ouders ooit superbelangrijk en ik dacht altijd 'ja whatever, zal wel goed zijn'.
Maar ik ga nooit naar de dokter en gebruik geen medicijnen. Het enige waar mijn verzekering voor van pas kwam was mijn bril, maar die was ook niet al te duur en daar doe ik wrs een jaar of 5 (zo niet langer) mee. Overstappen dan maar!
||
Citaat:
ik was afgelopen jaar erg blij met mijn minimum eigen risico (of ja, heel blij... heel blij. Maar blij dat ik geen hoger ER had) Galstenen hebben is een dure business ![]()
|
Mjah. ik moet gewoon zorgen dat ik in 2014 qua zorgkosten onder de 360 euro blijf (dat ben je sowieso kwijt). Aanvullende verzekeringen zijn al snel 15 tot 25 euro per maand meer, dus dat is een kleine 200 tot 250 euro per jaar. Dus zolang mijn totale kosten onder de 500 / 600 euro blijven 'ga ik er op vooruit'. Denk ik.
|
Verwijderd
|
Ik ben blij dat dat in België wel wat fijner geregeld is in totaal (de mijne geeft trouwens ook max 30 euro per jaar sportclubgeld, sann!), maar het moment dat je buiten de lijntjes ziek wordt, dan word je zwaar genaaid.
Als jullie daar nu aandacht aan zijn aan het geven, denk dan ook even over energieleveranciers! Ik kreeg een buitengewoon hoge aanrekening te slikken (niet raar na de lange winter, na overleg met mensen in mijn omgeving, buurvrouw moet exact hetzelfde bedrag bijbetalen) en ik kwam er achter dat mijn contract oud was en alle contracten die Luminus op dit moment heeft minstens 100 euro minder zouden hebben gekost. Duur lesje geleerd ![]() En ik weet niet wie geïnteresseerd zou zijn en wie er aan kan komen vanuit Nederland, maar De Groote Oorlog van Sophie De Schaepdrijver krijg je zaterdag gratis bij De Standaard. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|