Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2014, 14:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nee, niet echt. Het is vooral rood en ruw en vlekkerig en fucked up. Kan zoiets als een waterallergie plotseling ontstaan? (Sowieso, waterallergie, lijkt me eh, challenging, op aarde )
Oh, dan valt het mee. Ik weet het niet, bij mij is het met de jaren vooral erger geworden (en zo challenging is het ook niet hoor, ik leef ook nog ). Probeer anders Zwitsalcreme of iets anders neutraals. En sowieso zo weinig mogelijk zeep/shampoo over je gezicht laten lopen.
Oud 05-03-2014, 15:14
Verwijderd
Oudoom die opeens nog maar maanden heeft en dan na de operatie die mislukt waarschijnlijk nog maar dagen. Andere familieleden met kankertoestanden die ook even het verdicht 'weken, misschien maanden' krijgen. Grootouders die aftakelen en slecht vallen...

Pfoe.
Oud 05-03-2014, 15:15
Verwijderd
Waterallergie is mogelijk een allergie voor wateroplosbare stofjes die huidbacterien maken, las ik laatst
Oud 05-03-2014, 15:47
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Collega is anderhalve week geleden na 27 weken zwangerschap bevallen van een tweeling, vandaag is een van de twee kindjes overleden. Bizarre stemming hier nu, ook omdat drie andere collega's ook zwanger zijn.
Och jeetje, dat is ook wel heel naar.
Oud 05-03-2014, 15:51
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Och jeetje, dat is ook wel heel naar.
Ja, behoorlijke grafstemming hier. Onze secretaresse was vanochtend helemaal in tranen toen ze het nieuws aan iedereen kwam vertellen (ze moest het ook tien keer opnieuw vertellen omdat iedereen verspreid zit natuurlijk).
Oud 05-03-2014, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Mensen die tegen me gaan zeiken over de vastentijd. 'Ja aswoensdag he. EIGENLIJK mag je dat koekje niet meer'. hou je bek ik eet elk koekje dat ik wil etenbitch.
Dat heb ik ook, mensen die zeuren over het vasten en die dan heel erg verbaasd zijn als ik dan zeg dat ik dat ga doen. En mensen die vragen of ik ook vreemd ben gegaan tijdens de carnaval want "dat doet dan toch iedereen?" ik vind zeuren over vasten net zo vervelend als mensen die over god beginnen en waarom je daar wel of niet in moet geloven. Da's voor iedereen persoonlijk en je moet nu gewoon je mond houden

Citaat:
Ik gebruik al jaren dagcremes. Als ik niks op m'n gezicht smeer dan voelt het helemaal naar aan.

Heb er nu eentje van de Kruidvat voor de overgevoelige huid, maar het lijkt niet zoveel uit te halen. Heb alleen niet zo'n zin om geld uit te geven aan een superdure crème als het allemaal toch niks uithaalt.

Probeer nu al een tijdje m'n gezicht niet onder het warme water te houden, maar is soms lastig met haar wassen.
Ik heb een grote blauwe pot nivea en sinds ik die smeer na het douchen, krijg ik bijna alleen maar complimentjes over mijn huid.
Citaat:
Collega is anderhalve week geleden na 27 weken zwangerschap bevallen van een tweeling, vandaag is een van de twee kindjes overleden. Bizarre stemming hier nu, ook omdat drie andere collega's ook zwanger zijn.
Bah, wat ontzettend naar....
Oud 05-03-2014, 16:29
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
<3

Iemand gisteren op fb ook, of al die mensen die carnaval vieren ook wel aan de vasten doen, want het is eigenlijk toch wel een religieus feest en blablahypocrietneuzelneuzel...
ja pf, laat die mensen lekker.

Citaat:
Dat heb ik ook, mensen die zeuren over het vasten en die dan heel erg verbaasd zijn als ik dan zeg dat ik dat ga doen. En mensen die vragen of ik ook vreemd ben gegaan tijdens de carnaval want "dat doet dan toch iedereen?" ik vind zeuren over vasten net zo vervelend als mensen die over god beginnen en waarom je daar wel of niet in moet geloven. Da's voor iedereen persoonlijk en je moet nu gewoon je mond houden
Meningen over carnaval zijn inderdaad best wel net meningen over God
En echt, krijg jij over je heen dat iedereen met carnaval vreemdgaat?
Oud 05-03-2014, 16:36
Verwijderd
Ik heb die vraag meer gehad dan wag ik aan deed, geloof ik.
Oud 05-03-2014, 16:51
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Dat ik vandaag gebeld zal worden door iemand van het uwv, maar ik geen idee heb hoe laat en ik ondertussen niets durf te doen, want stel je voor ik kan niet op tijd opnemen..
En uiteindelijk belde hij om kwart over 5 en ik was alleen maar aan het stotteren en stamelen en nou heb ik niet goed uitgelegd wat het punt is. Dit is precies waarom ik zo'n tyfushekel aan bellen heb.

En verder heb ik een vieze metaalsmaak in mijn mond die ik met geen mogelijkheid weg krijg en zijn mijn darmen aan het protesteren. En ik ben moe en chagrijnig /zwaarleven
Maar ik ga zo bij een vriendinnetje eten en dan komt alles weer goed
Oud 10-03-2014, 07:02
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
In 2014 valt koningsdag op zaterdag 26 april. Dit komt doordat koningsdag nooit op een zondag valt.
Doe het dan op maandag, sukkel.

Ik krijg een steeds grotere hekel aan Willem.
Oud 10-03-2014, 11:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat was ook met koninginnedag volgens mij
Oud 12-03-2014, 12:43
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Dat mijn tandartsrekening hoger is dan mijn verzekering vergoed
Oud 12-03-2014, 18:57
Verwijderd
Ik waardeer het niet zo dat een van mijn ratten ineens een grote ondefinieerbare wond op zijn rug heeft. Heul erg zeker geen bijtwond, maar waar het dan wel vandaan komt.... Misschien moet ik de kooi eens herinrichten en het is gemakkelijker maken om van de ene verdieping op de andere te komen.
Oud 13-03-2014, 16:05
Verwijderd
Mijn brace vergeten terug aan te doen na een voormiddag 'luchten' omdat de pijn minder was.
Oud 19-03-2014, 17:13
WolterB
WolterB is offline
Een kapotte fiets waarbij het repareren even duur is als een vervangende.
Oud 20-03-2014, 16:32
Takkeling
Takkeling is offline
Leefbaar Rotterdam.
Oud 20-03-2014, 16:42
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dat ik weer ben teruggevallen in oude gewoontes (Laat slapen, nog later op, niks doen, me slecht voelen, in paniek raken, repeat). En het ging zo goed.

Oh en ik waardeer Leefbaar Rotterdam ook niet zo, en al helemaal niet dat mijn ouders types zijn die erop zouden stemmen.
Oud 21-03-2014, 19:09
Verwijderd
Dat ik nog maar 1 ep van Deadwood te gaan heb.
Oud 21-03-2014, 20:55
Flannery
Flannery is offline
Citaat:
Dat ik nog maar 1 ep van Deadwood te gaan heb.
Oh man Deadwood. Ze zijn ook echt op een kutmoment gestopt. Shit just hit the fan, fucking Ellsworth, fucking Trixie... Ripper Street heeft wel leuke parallellen als je cold turkey wilt vermijden.
Oud 22-03-2014, 11:13
Verwijderd
Citaat:
Oh man Deadwood. Ze zijn ook echt op een kutmoment gestopt. Shit just hit the fan, fucking Ellsworth, fucking Trixie... Ripper Street heeft wel leuke parallellen als je cold turkey wilt vermijden.
Hell on wheels doet ook een poging maar weet nergens in de buurt te komen van deadwood, helaas.
Oud 22-03-2014, 12:20
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Dat ik een spier in mijn schouder heb verrekt. Ten minste, ik heb niks raars gedaan maar hij is gewoon ineens pijnlijk, zoals bij een stijve nek. En dat mijn 10 jaar oude litteken ineens is gaan ontsteken. Allemaal geen ernstige dingen, maar ik ben het een beetje zat dat mijn lichaam nooit eens normaal doet. Er is altijd wel iets ontstoken of anderszins pijnlijk of afwijkend.
Oud 22-03-2014, 14:21
Flannery
Flannery is offline
Citaat:
Hell on wheels doet ook een poging maar weet nergens in de buurt te komen van deadwood, helaas.
Ze cancellen soms de raarste dingen
Oud 23-03-2014, 10:59
Miekje*
Miekje* is offline
Ik voelde me al kut en nu ben ik ook nog eens ongesteld geworden En dan ben ik natuurlijk ook weer lekker een hormonenbom. En nu wil ik alles kapot maken en dingen in elkaar slaan
Oud 23-03-2014, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Ik voelde me al kut en nu ben ik ook nog eens ongesteld geworden En dan ben ik natuurlijk ook weer lekker een hormonenbom. En nu wil ik alles kapot maken en dingen in elkaar slaan
sexy
Oud 23-03-2014, 18:27
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Miekje, zal ik wat hormonen van je overnemen? Die van mij zijn aan vervanging toe.
*aai* *chocola geeft*
*boksbal geeft*
Oud 23-03-2014, 19:23
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Doe het dan op maandag, sukkel.

Ik krijg een steeds grotere hekel aan Willem.
Dat is toch al sinds 1980 zo, dat het dan een dag eerder gevierd wordt (in plaats van een dag later?). Nouja, WA had daar natuurlijk wel weer verandering in kunnen brengen, dat is waar.
Oud 23-03-2014, 23:47
Qimm
Qimm is offline
Schrale neus en lippen, stomme verkoudheid!
Oud 24-03-2014, 20:01
Klovorhop
Klovorhop is offline
Dat er op de bak stroopwafelijs staat: met koekstukjes.
En dan liggen er precies zes stroopwafelkruimels op, en in de rest van de bak zit NIKS. Pfff.
Oud 24-03-2014, 20:03
Hazel
Hazel is offline
Klacht indienen.
Oud 24-03-2014, 20:05
Miekje*
Miekje* is offline
Dat het voelt alsof er een gigantische steen mijn hart aan het pletten is.
Oud 24-03-2014, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Dat er op de bak stroopwafelijs staat: met koekstukjes.
En dan liggen er precies zes stroopwafelkruimels op, en in de rest van de bak zit NIKS. Pfff.
Speculoosijs is dan beter geregeld!
Oud 24-03-2014, 21:20
Nonny
Nonny is offline
Dat ons taalgebruik in de Engelse presentatie niet goed was. 'Het was te moeilijk was en eigenlijk dus te goed maar toch krijgen jullie een onvoldoende'.. en we nu in eerste instantie het tentamen niet mogen maken tenzij we het in de herkansing beter doen..
Oud 24-03-2014, 21:35
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Dat ons taalgebruik in de Engelse presentatie niet goed was. 'Het was te moeilijk was en eigenlijk dus te goed maar toch krijgen jullie een onvoldoende'.. en we nu in eerste instantie het tentamen niet mogen maken tenzij we het in de herkansing beter doen..
Huh? Wat is daar de redenering achter?
Oud 25-03-2014, 21:22
Nonny
Nonny is offline
Citaat:
Huh? Wat is daar de redenering achter?
We moesten rekening houden dat het voor een eerstejaars sph klas was, die niet te hoog gegrepen engels konden waardoor de klas nu de inhoud van ons artikel niet begreep en het dus over moest. Maar dat is zijn beredenering, dat heeft ie niet eens gevraagd aan de klas. Hij kon dat merken aan de manier waarop onze klas reageerde toen wij presenteerde, hij vond het lawaaierig en het leek alsof ze het niet begrepen, maar we hebben een kutklas die altijd lawaai maakt, dus dat was allemaal zijn interpretatie ervan, die totaal niet klopte. Maargoed we zijn een half uur met hem in discussie geweest en hij gaf toch niet toe dat hij fout zat en dan trek je als leerlingen echt aan het kortste eind.. Maandag dus nog een keer in jip en janneke engels en dan komt het vast goed.
Oud 26-03-2014, 23:40
Neko*
Neko* is offline
Mijn overgevoeligheid met betrekking tot bepaalde onderwerpen.
Oud 27-03-2014, 09:12
Klovorhop
Klovorhop is offline
Jarenlang tandartsverzekering gehad, nooit gaatjes dus dit jaar de tandartsverzekering eruit gegooid. En ja hoor, nu wel een gaatje
Oud 29-03-2014, 16:47
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mensen die dingen van me verwachten.
Morgen is de deadline om een essay-ding up te loaden op internet. Het is niet een heel belangrijk essay en het hoeft maar heel kort te zijn (tussen 500-1000 woorden) en het moet samen. Het meisje waarmee ik moet schrijven is heel fanatiek en heeft duizentveel onderzoek gedaan, wat dus helemaal niet hoeft.
Ik heb haar gisteren gezegd dat ik moest werken tot laat en dat ik er daarna aan zou werken. Dat heb ik gedaan, maar mijn slaappatroon is zodanig fucked up dat ik 's middags pas zag dat zij al paniekerige berichtjes had gestuurd van 'omg, is het al klaar, ik wil het graag vandaag opsturen, aaargh!'.
Het is geen essay voor een cijfer en we hebben nog een dag. Chill yo. Maar nu voel ik me weer schuldig omdat ik haar heb laten stressen, want ze is verder heel lief enzo.
Oud 29-03-2014, 23:16
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Dat hele gedoe om dat GS filmpje met die Marokkanen...

Hoe typerend Nederland:

Probleem is te zien in de media:
Bla bla bla hoe erg dit en dat, die en die BN'r vind het ook erg
Massaal op Facebook onze mening laten weten en wie het beste
een elevator pitch kan maken over het onderwerp wint.
-Koffie

Volgende probleem:
Massaal op Facebook onze mening laten weten en wie he...

Volgende probleem..
Bla bla bla hoe erg dit e...

Volg..

Of het nou een pony-plet-vrouw is of een Geert Wilders met een kromme uitspraak, o-wat-erg-&-nu-koffie...
Oud 01-04-2014, 11:16
Martiño
Martiño is offline
Ik heb weer floodcontrol
Oud 01-04-2014, 14:37
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik heb een kwartier in de zon gezeten (wat ik niet mag) en nu ben ik al verbrand en ik heb een rare lelijke uitslag op mijn kin en ik slaap slecht en word met de dag slapper en nu moet ik weer extra medicijnen /poepchagrijnig
Oud 01-04-2014, 17:34
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Wat een Godgruwelijke kutdag.
Ik was vannacht nog bezig om een presentatie in elkaar te flanzen, maar omdat ik de nacht ervoor ook niet had geslapen kon ik niet meer. Ik ben in slaap gevallen en werd later dan gepland wakker, want m'n wekker lag al 3 uur lang af te gaan naast m'n hoofd.
Toen was ik nog steeds zo moe dat ik amper kon bewegen, en toen ik m'n telefoon pakte om een mail te sturen naar de docente zag ik dat ik al een mail had van haar met het bericht dat ik al 4 lessen had gemist en dat ze er dus van uitging dat ik was gestopt en dat ik niet meer hoefde te komen.
Nou lekker dan.
Toen voelde ik me zo kut dat ik tot half 5 heb geslapen.
Oud 01-04-2014, 17:54
Verwijderd
Wat klote Trimm

Ben je nog in gesprek met iemand? Hoe is het afgelopen met die studentenpsycholoogdinges?
Oud 01-04-2014, 18:21
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dat hele gedoe om dat GS filmpje met die Marokkanen...

Hoe typerend Nederland:

Probleem is te zien in de media:
Massaal op Facebook onze mening laten weten en wie het beste
een elevator pitch kan maken over het onderwerp wint.
-Koffie

Volgende probleem:
Massaal op Facebook onze mening laten weten en wie he...

Volgende probleem..
Bla bla bla hoe erg dit e...

Volg..

Of het nou een pony-plet-vrouw is of een Geert Wilders met een kromme uitspraak, o-wat-erg-&-nu-koffie...
Ik snap echt geen fuck van dit bericht.
Oud 01-04-2014, 18:29
WolterB
WolterB is offline
Uur vertraging in de spits en een chaos van mensen
Oud 02-04-2014, 23:34
Klikding
Klikding is offline
Mijn huiswerk
Oud 03-04-2014, 06:05
Verwijderd
De eerste mug van het jaar ontmoeten.
Oud 03-04-2014, 07:29
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
De eerste mug van het jaar ontmoeten.
Ditto hier! Ik heb er gisteravond 2 neergemept. Aan het water wonen en een boom voor je raam hebben is dus niet handig als je niet van beestjes houdt.

Ot:
Heel de nacht wakkerliggen, een kwartier voor m'n wekker gaat in slaap vallen en dan niet meer wakker kunnen worden.
Oud 03-04-2014, 07:32
WolterB
WolterB is offline
Mijn projectleider die me op mijn privénummer (mobiel) belt in plaats van op mijn werktelefoon terwijl ik gewoon op kantoor ben.
Oud 03-04-2014, 08:09
WolterB
WolterB is offline
En dat Thé Lau uitbehandeld is aan keelkanker
Oud 04-04-2014, 14:41
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik had haarkrijt in m'n haar gedaan om te kijken of een kleurtje opviel als ik alleen de onderkant zou kleuren, maar nu is m'n haar net touw en ziet 't er zo uit:

Spoiler

Regels voor berichten