Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() En echt, krijg jij over je heen dat iedereen met carnaval vreemdgaat? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En verder heb ik een vieze metaalsmaak in mijn mond die ik met geen mogelijkheid weg krijg en zijn mijn darmen aan het protesteren. En ik ben moe en chagrijnig ![]() Maar ik ga zo bij een vriendinnetje eten en dan komt alles weer goed ![]()
||
Citaat:
Ik krijg een steeds grotere hekel aan Willem.
|
Verwijderd
|
Ik waardeer het niet zo dat een van mijn ratten ineens een grote ondefinieerbare wond op zijn rug heeft. Heul erg zeker geen bijtwond, maar waar het dan wel vandaan komt.... Misschien moet ik de kooi eens herinrichten en het is gemakkelijker maken om van de ene verdieping op de andere te komen.
|
![]() |
|
Dat ik weer ben teruggevallen in oude gewoontes (Laat slapen, nog later op, niks doen, me slecht voelen, in paniek raken, repeat). En het ging zo goed.
![]() Oh en ik waardeer Leefbaar Rotterdam ook niet zo, en al helemaal niet dat mijn ouders types zijn die erop zouden stemmen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Dat ik een spier in mijn schouder heb verrekt. Ten minste, ik heb niks raars gedaan maar hij is gewoon ineens pijnlijk, zoals bij een stijve nek. En dat mijn 10 jaar oude litteken ineens is gaan ontsteken. Allemaal geen ernstige dingen, maar ik ben het een beetje zat dat mijn lichaam nooit eens normaal doet. Er is altijd wel iets ontstoken of anderszins pijnlijk of afwijkend.
||
Citaat:
![]()
|
Dat ons taalgebruik in de Engelse presentatie niet goed was. 'Het was te moeilijk was en eigenlijk dus te goed maar toch krijgen jullie een onvoldoende'.. en we nu in eerste instantie het tentamen niet mogen maken tenzij we het in de herkansing beter doen..
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Mensen die dingen van me verwachten.
Morgen is de deadline om een essay-ding up te loaden op internet. Het is niet een heel belangrijk essay en het hoeft maar heel kort te zijn (tussen 500-1000 woorden) en het moet samen. Het meisje waarmee ik moet schrijven is heel fanatiek en heeft duizentveel onderzoek gedaan, wat dus helemaal niet hoeft. Ik heb haar gisteren gezegd dat ik moest werken tot laat en dat ik er daarna aan zou werken. Dat heb ik gedaan, maar mijn slaappatroon is zodanig fucked up dat ik 's middags pas zag dat zij al paniekerige berichtjes had gestuurd van 'omg, is het al klaar, ik wil het graag vandaag opsturen, aaargh!'. Het is geen essay voor een cijfer en we hebben nog een dag. Chill yo. Maar nu voel ik me weer schuldig omdat ik haar heb laten stressen, want ze is verder heel lief enzo. ![]()
|
Dat hele gedoe om dat GS filmpje met die Marokkanen...
Hoe typerend Nederland: Probleem is te zien in de media: Bla bla bla hoe erg dit en dat, die en die BN'r vind het ook erg Massaal op Facebook onze mening laten weten en wie het beste een elevator pitch kan maken over het onderwerp wint. -Koffie Volgende probleem: Bla bla bla hoe erg dit en dat, die en die BN'r vind het ook erg Massaal op Facebook onze mening laten weten en wie he... Volgende probleem.. Bla bla bla hoe erg dit e... Volg.. Of het nou een pony-plet-vrouw is of een Geert Wilders met een kromme uitspraak, o-wat-erg-&-nu-koffie...
|
Wat een Godgruwelijke kutdag.
Ik was vannacht nog bezig om een presentatie in elkaar te flanzen, maar omdat ik de nacht ervoor ook niet had geslapen kon ik niet meer. Ik ben in slaap gevallen en werd later dan gepland wakker, want m'n wekker lag al 3 uur lang af te gaan naast m'n hoofd. Toen was ik nog steeds zo moe dat ik amper kon bewegen, en toen ik m'n telefoon pakte om een mail te sturen naar de docente zag ik dat ik al een mail had van haar met het bericht dat ik al 4 lessen had gemist en dat ze er dus van uitging dat ik was gestopt en dat ik niet meer hoefde te komen. Nou lekker dan. Toen voelde ik me zo kut dat ik tot half 5 heb geslapen.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ot: Heel de nacht wakkerliggen, een kwartier voor m'n wekker gaat in slaap vallen en dan niet meer wakker kunnen worden.
|
Mijn projectleider die me op mijn privénummer (mobiel) belt in plaats van op mijn werktelefoon terwijl ik gewoon op kantoor ben.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #57 Biertank 52 | 500 | 24-03-2009 21:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
sluierverbod (betoog) Nederlands bayirgul | 12 | 26-03-2004 10:59 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |