Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Para, alleen aflevering 1 was te zien op YT tot nog toe, maar ik vond het tot zo ver wel interessant voor zo'n programma. Al was het alleen al dat ik heel erg teringtyfusblij ben dat ik van zulke dingen geen last heb. Die symmetriedwang herken ik overigens, ik had daar vroeger een (heel klein zo te zien) beetje last van. Dat als ik met links mijn teen stootte dat rechts dat ook moest en dan ook nog eens omgekeerd zodat rechts ook een keer eerst stootte en dan links. Gelukkig is dat er uitgegroeid als ik Marieke zo zie. En Martine lijkt me inderdaad wel, in jouw woorden, kankerlief ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
// Vandaag heb ik echt bijna niks aan mijn examens gedaan, en daardoor heb ik er een beetje aan gedacht dat ik bijna jarig ben. Helaas was verder iedereen het vergeten. Ik kwam mijn beste vriend tegen en besloot tegen hem te zeggen dat hij maandag misschien wel eventjes langs kon komen. "Wat is er maandag?" *denkt* "Wat voor examen heb je dan?" Zelfs mijn wederhelft was het vergeten. ![]() "Je moet maandag wel thuis zijn." "Waarom?" "...Welke dag is het maandag?" "Ik weet niet... maandag?" "Welke datum!" "Uh... ons jubileum is toch de achtste? Ben ik een of andere feestdag vergeten?" "Ja! ![]() "O... ja... sorry. Ik geef je wel een cadeau als je komt. Een watermeloen ofzo." ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb een verjaardagskalender maar dan nog vergeet ik verjaardagen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik sliep gisteren tegen enen, maar heb kennelijk uit goede gewoonte mijn wekker gezet en werd dus om zes uur wakker. Voordat het tot me door was gedrongen dat ik niet hoef te werken was ik te wakker om nog weer in te slapen
![]() Dus ik zal zo maar eens koffie gaan zetten ![]() Gelukkig heb ik allemaal cappuccino attributen voor mijn verjaardag gekregen ![]() En ik heb rijstmelk gekocht om te proberen, maar dat lukt me niet om op te schuimen. Het smaakt wat bijzonder, niet vies, wel iets te zoet, om chocolademelk mee te maken is het prima. Misschien moet ik het gebruiken om rijstpap mee te maken! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En dat van die wekker ken ik, alleen kan ik de mijne niet uitschakelen ![]() |
![]() |
|
Ik heb sinds enkele weken weer een kalender in mijn wc hangen
![]() ![]()
|
|