Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2015, 08:44
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hij zit nu brokjes te eten alsof hij een week niks heeft gehad, aansteller
Oud 23-02-2015, 09:24
Verwijderd
Ik zal jou eens eten alsof ik een week niets gehad heb.
Oud 23-02-2015, 09:47
Qimm
Qimm is offline
kinky!
Oud 23-02-2015, 10:17
-Marleen
-Marleen is offline
Hoe oud zijn je katten?
Oud 23-02-2015, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Oud 23-02-2015, 11:02
Klovorhop
Klovorhop is offline
ik heb zoveel zin in de zomer
Oud 23-02-2015, 11:05
Verwijderd
Liefste Sanne, ik heb een vraag voor je. We hebben het laatst over uitvindingen gehad. Ik wil de vraag nu graag omdraaien. Stel, je had de kans om het één keer te doen. Welk product/ding/whatever zou je graag on-uitvinden? En waarom?

Anderen mogen ook!
Oud 23-02-2015, 11:09
Verwijderd
Citaat:
ja vertel anders gewoon even over je beeeeebieeee
Oud 23-02-2015, 11:12
Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
ja vertel anders gewoon even over je beeeeebieeee
Oke! Ze heeft heel veel donker haar en is heel lief. En ze ruikt zo lekker, ik was vergeten hoe lekker een verse baby ruikt
Oud 23-02-2015, 11:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dude
Citaat:
Hoe oud zijn je katten?
5 maanden!
Citaat:
Ja echt
Oud 23-02-2015, 11:31
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Liefste Sanne, ik heb een vraag voor je. We hebben het laatst over uitvindingen gehad. Ik wil de vraag nu graag omdraaien. Stel, je had de kans om het één keer te doen. Welk product/ding/whatever zou je graag on-uitvinden? En waarom?

Anderen mogen ook!
Eerste gedacht die bij me opkwam was de atoombom, maar alle gevolgen daarvan en het onderzoek etc. hebben ook weel genoeg goede dingen opgeleverd, beetje jammer dus.

En zo kleven aan veel te veel uitvindingen met op zichzelf een negatieve lading te veel goede bijverschijnselen om die dingen te on-uitvinden
Oud 23-02-2015, 12:04
-Marleen
-Marleen is offline
Citaat:
5 maanden!
Oh ja dan is het wel tijd. Vroeger steriliseerden wij onze katten pas na 1 jaar, totdat onze kleine nieuwe kat al na 4 maanden zwanger bleek te zijn
Oud 23-02-2015, 13:46
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oh ja dan is het wel tijd. Vroeger steriliseerden wij onze katten pas na 1 jaar, totdat onze kleine nieuwe kat al na 4 maanden zwanger bleek te zijn
Ik moest wachten tot minimaal 5 maanden, liever 6, tenzij het echt niet ging.

Downie1 is nu thuis en ze is supersuf, het is hilarisch het is alleen een hele uitdaging om Downie2 bij haar weg te houden. Zij moet nog bijkomen en hij is een hyperactieve lomperik.
Oud 23-02-2015, 13:47
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het lijkt mij wel hilarisch om het wiel te on-uitvinden
Oud 23-02-2015, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Oke! Ze heeft heel veel donker haar en is heel lief. En ze ruikt zo lekker, ik was vergeten hoe lekker een verse baby ruikt
aaaahw
en hoe vinden jouw andere koters het allemaal?
En hoe heet ze?
Oud 23-02-2015, 15:01
Klovorhop
Klovorhop is offline
Ze vinden het wel interessant, M. vooral dat ze af en toe de haartjes mag kammen en R. geeft graag kusjes <3
En ze heet
Spoiler

nietquotenhaalhetzoweerweg

Laatst gewijzigd op 24-02-2015 om 07:26.
Oud 23-02-2015, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Ze vinden het wel interessant, M. vooral dat ze af en toe de haartjes mag kammen en R. geeft graag kusjes <3
En ze heet
Spoiler

nietquotenhaalhetzoweerweg
Oud 23-02-2015, 16:27
Hazel
Hazel is offline
Gefeliciteerd!
Oud 23-02-2015, 16:59
Miekje*
Miekje* is offline
Gefeliciteerd!
Oud 23-02-2015, 17:43
Verwijderd
blup

Laatst gewijzigd op 23-02-2015 om 18:13.
Oud 23-02-2015, 18:05
Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Wil je die foto ff PM"en heel misschien?
Als jij je quote aanpast app ik je elke foto die je wil!
Oud 23-02-2015, 18:06
Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Gefeliciteerd!
Citaat:
Gefeliciteerd!
en danku
Oud 23-02-2015, 18:07
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mooie naam!
Oud 23-02-2015, 18:52
Verwijderd
Gefeliciteerd hè
Oud 23-02-2015, 18:52
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oud 23-02-2015, 19:56
WolterB
WolterB is offline
Gefeliciteerd en leuke naam
Oud 23-02-2015, 21:32
Verwijderd
Leuke naam!!
Oud 23-02-2015, 22:37
Maaike.sann
Maaike.sann is offline

Gefeliciteerd Klovor!
Oud 24-02-2015, 06:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Rood is een dagje bij de buren zodat Zwart vandaag rustig kan herstellen. Gister was ze echt heel zielig, nu is ze alweer met me aan het knuffelen, gelukkig
Oud 24-02-2015, 07:45
Elin3
Elin3 is offline
Ik voel me echt heel erg brak. Oma was gisteren jarig en een van haar vriendinnen was aan het vertellen dat er zoveel griep heerste, met keelpijn. Andere vriendin dacht juist dat er griep met diarree heerste. Geloof dat ze allebei gelijk hebben
Oud 24-02-2015, 07:51
Verwijderd
Diarree heb ik geen last van en mijn omgeving ook niet! Keel heeft iedereen last van
Oud 24-02-2015, 07:53
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Was het maar met diarree, ik kan al een week niet zingen
Oud 24-02-2015, 08:03
Verwijderd
Gefeliciteerd Klovorhop!
Oud 24-02-2015, 08:57
Verwijderd
Misselijkheid en keelpijn heerst in mijn omgeving
Oud 24-02-2015, 09:45
Verwijderd
Hoesten/koorts/spierpijn is typisch voor griep, wat je daar verder bij doet aan diarree, misselijkheid, keelpijn, loopneus of oorpijn is maar net waar je lichaam gevoelig voor is.
Oud 24-02-2015, 17:46
Verwijderd
ik ging net bij de ikea een blikje appelsap met prik en blijkbaar 0,1% alcohol kopen, moest ik me legitimeren
Oud 25-02-2015, 02:20
Holland Oates
Holland Oates is offline
:') Mss moet je volgende keer je zoon meenemen als ID.

Ik kan me nog een tijd herinneren dat ik gewoon blikjes shandy kon kopen zonder ID. En toen zat ik nog op de basisschool. Maar mss had ik toen al een ouwe kop.
Oud 25-02-2015, 05:54
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Bij ons op werk is ook bijna iedereen ziek. Goddank voor antibacteriële handgel
Oud 25-02-2015, 06:56
Verwijderd
Citaat:
Hoesten/koorts/spierpijn is typisch voor griep, wat je daar verder bij doet aan diarree, misselijkheid, keelpijn, loopneus of oorpijn is maar net waar je lichaam gevoelig voor is.
Ik doe aan de geniale combinatie hyperventileren, kotsen en koorts hebben. En diarree ook wel maar om en om op de een of andere manier en het is de meest gezonde bruine kleur ever ook. IK SNAP MIJN LICHAAM NIET MEER
Oud 25-02-2015, 07:28
Verwijderd
Voor wie zich afvraagt waar de vragen blijven: Sann en ik hebben ruzie. Jaloers kreng dat het is.
Oud 25-02-2015, 09:02
WolterB
WolterB is offline
Dan gooi ik er wel een vraag in

Je laatste en ergste ruzie. Met wie waren die, waarover gingen ze, zijn ze uitgepraat en wat waren de gevolgen uiteindelijk?
Oud 25-02-2015, 09:17
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Voor wie zich afvraagt waar de vragen blijven: Sann en ik hebben ruzie. Jaloers kreng dat het is.
hahahaha wat mooi dit je bent helderziend
Oud 25-02-2015, 09:19
Miekje*
Miekje* is offline
Mijn laatste ekte ruzie was met mijn beste vriendin. Het ging erover dat ik een konijn wilde en ik vond dat mijn zus er geen mocht, omdat ik wist dat ze er toch niet voor zou zorgen. Mijn beste vriendin vond dat niet kunnen, dus gaf ze mijn zus ook een konijn. Ze schold me constant uit voor egoïstisch kreng Anyhow, de konijnen zaten samen in een groot hok en dat ging eerst wel goed, maar mijn zus haar konijn werd een stuk groter dan de mijne en op een gegeven moment werd hij ook heel dominant, zodat mijn konijntje bijna geen eten kreeg. Ik bijvoeren als een malle, maar het mocht niet baten en op de dag dat mijn oma werd begraven, ging ook mijn konijntje dood.
Natuurlijk hebben mijn beste vriendin en ik het uitgepraat. Aan het eind van het liedje bleek ik gelijk te hebben, want toen mijn konijn eenmaal dood was, verwaarloosde mijn zus de hare.
Kanttekening: ik was toen 14 en mijn vriendin 15 We zijn nog steeds de beste matties en elke keer als iemand vraagt of we wel eens ruzie hebben is steevast het antwoord: 'Nee hoor! Hè, egoïstisch kreng?'
Oud 25-02-2015, 09:21
Miekje*
Miekje* is offline
Met mijn zus haar konijn is het trouwens wel goedgekomen. Hij is al snel verhuisd naar iemand die een konijnentuin had en het beest wilde castreren om hem in zijn groep te zetten
Oud 25-02-2015, 09:28
Elin3
Elin3 is offline
De laatste ruzie/ meningsverschil was denk ik met mijn vader, al vraag ik me af of hij door had dat ik vond dat wat hij deed niet zo tof was. Het ging trouwens over een afspraak die we gemaakt hadden, bij de notaris, die keurig in het verslag van de notaris was opgenomen waar hij ineens van af wilde zien.
Inmiddels heeft hij op wonderbaarlijke wijze zijn mening weer bijgesteld
Oud 25-02-2015, 09:54
Verwijderd
Citaat:
hahahaha wat mooi dit je bent helderziend
Ja goed hè

Mijn whatsapp is verbijsterend rustig de laatste dagen ik wil niet weten hoeveel mensen naar mijn oude nummer zitten te sturen
Oud 25-02-2015, 14:04
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dan gooi ik er wel een vraag in

Je laatste en ergste ruzie. Met wie waren die, waarover gingen ze, zijn ze uitgepraat en wat waren de gevolgen uiteindelijk?
Mijn laatste is recent!

Was met mijn pianist. We hadden op een feestje staan kletsen en toen stelde hij een vraag en daar kon ik niet direct op antwoorden en blijkbaar boeide het hem niet zo maar ik bleef erover denken en toen heb ik hem naderhand uitgebreid gemaild erover en toen belde hij me helemaal over de rooie of die mail soms een liefdesverklaring was en dat ik bovendien te dichtbij kwam op het feestje en hij vond het maar raar en ongemakkelijk. Heel arelaxed want daardoor betrad hij het gebied waarvan hij mij beschuldigde het te betreden en was alles inderdaad awkward. Maar het kwam na de eerstvolgende repetitie weer goed omdat het chill is om met elkaar te musiceren

Mijn ergste was denk ik met mijn vaders vrouw, dat liep al maanden op omdat zij vond dat
-ik het huis niet genoeg schoonhield
-ik een ongelukje was uit mijn vaders tienertijd
-ik me als een hoer kleedde en gedroeg

en ik zette me daartegen af door niets op te ruimen en me nog schaarser te kleden en jongens mee naar huis te nemen
En toen hebben we elkaar op een dag in de keuken, toen zei me vertelde dat ze wel begreep dat ik me zo gedroeg omdat ik in een zwijnenstal ben opgegroeid en mijn moeder een dik varken is, aangevlogen. Ik smeet een natte vaatdoek in haar gezicht en gaf haar een klap en toen ging zij aan mijn haren trekken en ik haar schoppen tot mijn vader tussenbeide kwam en mij een vuistslag in mijn gezicht gaf.
Daarna ben ik uit huis gegaan
Oud 25-02-2015, 14:37
Verwijderd
Ik heb eigenlijk bijna nooit ruzie. Ik kan me ook niet herinneren wat mijn laatste ruzie was - mijn zusje en ik hebben vast wat gekibbeld de afgelopen maanden, maar echt ruzie, nee. Met mijn ouders heb ik ook geen ruzie meer sinds ik niet meer bij ze in huis woon, en daarvoor eigenlijk ook niet veel. En met vrienden heb ik ook bijna nooit ruzie, want mijn vrienden zijn awesome.

Ik denk dat de laatste ruzie met mijn ex-vriend was, een tijdje voor het uitging. En de ergste ruzie was waarschijnlijk ook met hem. In elk geval is hij de enige persoon met wie ik echt veel erge ruzies heb gehad.

Oud 25-02-2015, 15:45
Verwijderd
Ik heb eigenlijk nooit ruzie, of ik zie dingen niet snel als ruzie. Er is weleens wat gezeik met mijn vriend, maar dat duurt eigenlijk nooit zo lang dat ik dat ruzie zou noemen.
Oud 25-02-2015, 15:51
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Eerste gedacht die bij me opkwam was de atoombom, maar alle gevolgen daarvan en het onderzoek etc. hebben ook weel genoeg goede dingen opgeleverd, beetje jammer dus.

En zo kleven aan veel te veel uitvindingen met op zichzelf een negatieve lading te veel goede bijverschijnselen om die dingen te on-uitvinden
Gisteren heb ik een korte documentaire gezien over het team in Los Alamos. Schijnbaar was het idee van de wetenschappers dat ze die bom ergens zouden demonstreren, als dreigement, zodat Japan zich zou overgeven. Maar de militaire en politieke top wilde liever burgerslachtoffers maken. Het is dus niet zo zeer de uitvinding van de atoombom dat het probleem was.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten