Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Downie1 is nu thuis en ze is supersuf, het is hilarisch ![]()
|
Ik voel me echt heel erg brak. Oma was gisteren jarig en een van haar vriendinnen was aan het vertellen dat er zoveel griep heerste, met keelpijn. Andere vriendin dacht juist dat er griep met diarree heerste. Geloof dat ze allebei gelijk hebben
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Dan gooi ik er wel een vraag in
![]() Je laatste en ergste ruzie. Met wie waren die, waarover gingen ze, zijn ze uitgepraat en wat waren de gevolgen uiteindelijk?
|
Mijn laatste ekte ruzie was met mijn beste vriendin. Het ging erover dat ik een konijn wilde en ik vond dat mijn zus er geen mocht, omdat ik wist dat ze er toch niet voor zou zorgen. Mijn beste vriendin vond dat niet kunnen, dus gaf ze mijn zus ook een konijn. Ze schold me constant uit voor egoïstisch kreng
![]() Natuurlijk hebben mijn beste vriendin en ik het uitgepraat. Aan het eind van het liedje bleek ik gelijk te hebben, want toen mijn konijn eenmaal dood was, verwaarloosde mijn zus de hare. Kanttekening: ik was toen 14 en mijn vriendin 15 ![]() ![]() ![]()
|
De laatste ruzie/ meningsverschil was denk ik met mijn vader, al vraag ik me af of hij door had dat ik vond dat wat hij deed niet zo tof was. Het ging trouwens over een afspraak die we gemaakt hadden, bij de notaris, die keurig in het verslag van de notaris was opgenomen waar hij ineens van af wilde zien.
Inmiddels heeft hij op wonderbaarlijke wijze zijn mening weer bijgesteld ![]()
||
Citaat:
![]() Was met mijn pianist. We hadden op een feestje staan kletsen en toen stelde hij een vraag en daar kon ik niet direct op antwoorden en blijkbaar boeide het hem niet zo maar ik bleef erover denken en toen heb ik hem naderhand uitgebreid gemaild erover en toen belde hij me helemaal over de rooie of die mail soms een liefdesverklaring was en dat ik bovendien te dichtbij kwam op het feestje en hij vond het maar raar en ongemakkelijk. ![]() ![]() Mijn ergste was denk ik met mijn vaders vrouw, dat liep al maanden op omdat zij vond dat -ik het huis niet genoeg schoonhield -ik een ongelukje was uit mijn vaders tienertijd -ik me als een hoer kleedde en gedroeg en ik zette me daartegen af door niets op te ruimen en me nog schaarser te kleden en jongens mee naar huis te nemen ![]() En toen hebben we elkaar op een dag in de keuken, toen zei me vertelde dat ze wel begreep dat ik me zo gedroeg omdat ik in een zwijnenstal ben opgegroeid en mijn moeder een dik varken is, aangevlogen. Ik smeet een natte vaatdoek in haar gezicht en gaf haar een klap en toen ging zij aan mijn haren trekken en ik haar schoppen tot mijn vader tussenbeide kwam en mij een vuistslag in mijn gezicht gaf. ![]() Daarna ben ik uit huis gegaan ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb eigenlijk bijna nooit ruzie. Ik kan me ook niet herinneren wat mijn laatste ruzie was - mijn zusje en ik hebben vast wat gekibbeld de afgelopen maanden, maar echt ruzie, nee. Met mijn ouders heb ik ook geen ruzie meer sinds ik niet meer bij ze in huis woon, en daarvoor eigenlijk ook niet veel. En met vrienden heb ik ook bijna nooit ruzie, want mijn vrienden zijn awesome.
Ik denk dat de laatste ruzie met mijn ex-vriend was, een tijdje voor het uitging. En de ergste ruzie was waarschijnlijk ook met hem. In elk geval is hij de enige persoon met wie ik echt veel erge ruzies heb gehad. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|