Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik bedoel, ik leef ook bijna een jaar supergezond enzo, met weinig/gezond eten, veel groentes en fruit. Misschien kan ik het volhouden. Maar als ik er heel realistisch over ben dan denk ik dat ik het niet ga doen en dat ik na het slot zonder zo'n extreme motivatie om licht te blijven toch wel wat vaker wél brood wil eten, en wel op een terrasje wil zitten en wel wil bbq-en et cetera.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Alhoewel wel het aller- allerleukste is dat we (ploeg + ik) alles wat we nu niet mogen gewoon een soort van opsparen en dan de dag na de laatste wedstrijd gaan eten. Dat wordt aan de ene kant echt fantastisch, maar ook wel verschrikkelijk gok ik zo
![]() En brood, tsja. Ik eet sowieso helemaal geen zout voor een wedstrijd, dus dan valt brood sowieso af. Verder vind ik het nog best wel wat calorieën hebben, dus dan vervang ik het liever door iets met minder. |
![]() |
|
Ik zou echt niet weten wat ik zou moeten eten als ik geen brood at. Ik eet toch elke dag wel 5 a 6 boterhammen, toen ik nog op de markt werkte soms 8 a 10 op een dag
![]()
|
Ik ben gewoon te breed om een gladde boot te sturen, dan zit ik klem met mijn heupen
![]() Vorige week kregen ik en mijn roeimaatje kritiek dat we te breed waren voor onze boot ![]()
|
Ik ben op gezond gewicht, als het geen wedstrijdweekend is. Maar in een wedstrijdweekend kan ik officieel wel 2 of 3 kilo onder gezond gewicht zitten, maar dat is bijna alleen maar vocht
![]() En in plaats van brood - Crackers / rijstwafels met mager beleg - Pannenkoekjes - Havermout (heel soms ![]() - Yoghurt of kwark met fruit - Bananenpannenkoekjes (van ei en banaan, dan bakken als ei) <-- wat echt mijn lievelingsontbijt is - Alle vormen van ei: roerei met groente, gebakken ei met groenten, ook wel eens gewoon omelet met groenten. Eigenlijk van alles en nog wat van ei in combinatie met groenten. - Ook wel eens zelfgemaakte smoothies enzo, ook in allerlei vormen, hangt er dan vanaf wat ik in huis heb - Salades wel eens, als ik ze over heb van de dag ervoor. - Eierkoeken in wedstrijdweekenden ![]() En eigenlijk altijd wel een appel. |
![]() |
|
Dit is wel een interessante aflevering over eten trouwens!
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Vanilleyoghurt met kiwi en ijsblokjes is ook lekker
![]()