Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2015, 17:20
Durian
Durian is offline
HällÖ!
Oud 30-05-2015, 17:21
Knitten.
Knitten. is offline
Mijn bovenbuurvrouw heb ik echt al elk dieet ongeveer horen proberen , dan weer zus, dan weer zo, inclusief ook een soepen-dieet . Maar ze is nog steeds niet heel veel afgevallen
Oud 30-05-2015, 17:23
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ja, maar een dieet is heel vaak gewoon dat mensen ineens heel gezond gaan doen, maar het dan dus niet kunnen volhouden!

Zoals ik , ik ga na 5 juli echt ziek hard aankomen denk ik
Oh, nee, twee jaar terug begon ik met veel gezonder eten en dus heel vaak soep als avondeten, en dat gezond eten heb ik zeker een jaar volgehouden. Toen begonnen er wat schoonheidsfoutjes in te sluipen en nu zuip ik gewoon te veel en eet ik te vaak ongezond
Oud 30-05-2015, 17:27
Knitten.
Knitten. is offline
Tsja, dat is wat ze bedoelen met het volhouden
Oud 30-05-2015, 17:27
Macrador
Macrador is offline
Vaak kebab en bier samen met stoppen sporten verschrikkelijk idee was dat
Oud 30-05-2015, 17:31
Knitten.
Knitten. is offline
Ik bedoel, ik leef ook bijna een jaar supergezond enzo, met weinig/gezond eten, veel groentes en fruit. Misschien kan ik het volhouden. Maar als ik er heel realistisch over ben dan denk ik dat ik het niet ga doen en dat ik na het slot zonder zo'n extreme motivatie om licht te blijven toch wel wat vaker wél brood wil eten, en wel op een terrasje wil zitten en wel wil bbq-en et cetera.
Oud 30-05-2015, 17:31
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Tsja, dat is wat ze bedoelen met het volhouden
Ja, dat weet ik ook wel, maar ik vond een jaar best knap al qua volhouden En ik had ook echt wel de indruk dat ik m'n levensstijl gewoon had aangepast.
Oud 30-05-2015, 17:32
Knitten.
Knitten. is offline
Alhoewel ik eerlijk moet zeggen dat ik denk ik wel mijn liefde voor kwark en salades hou.
Oud 30-05-2015, 17:33
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ik bedoel, ik leef ook bijna een jaar supergezond enzo, met weinig/gezond eten, veel groentes en fruit. Misschien kan ik het volhouden. Maar als ik er heel realistisch over ben dan denk ik dat ik het niet ga doen en dat ik na het slot zonder zo'n extreme motivatie om licht te blijven toch wel wat vaker wél brood wil eten, en wel op een terrasje wil zitten en wel wil bbq-en et cetera.
Ja, ok, die eisen stel ik niet aan mezelf hoor ;p Dat ik dat dan voor eeuwig moet afzweren.
Oud 30-05-2015, 17:33
Abby.
Abby. is offline
Gewoon dat je minder "nodig hebt" per dag.
Oud 30-05-2015, 17:34
Knitten.
Knitten. is offline
Nou ja, een keertje is natuurlijk prima. Maar het blijft nooit bij een keertje bij mij . Daarom vind ik het ook gewoon makkelijker om dingen überhaupt helemaal niet te eten (zoals een pizza tijdens zo'n seminar), want als ik het een keer eet dan wil ik het vaker eten
Oud 30-05-2015, 17:38
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Nou ja, een keertje is natuurlijk prima. Maar het blijft nooit bij een keertje bij mij . Daarom vind ik het ook gewoon makkelijker om dingen überhaupt helemaal niet te eten (zoals een pizza tijdens zo'n seminar), want als ik het een keer eet dan wil ik het vaker eten
Oh, nee, dat doseren lukte mij dus juist heel prima. En brood blijf ik trouwens sowieso altijd eten, niet in reusachtige hoeveelheden, maar ik vind dat een prima basis.
Oud 30-05-2015, 17:38
Knitten.
Knitten. is offline
Alhoewel wel het aller- allerleukste is dat we (ploeg + ik) alles wat we nu niet mogen gewoon een soort van opsparen en dan de dag na de laatste wedstrijd gaan eten. Dat wordt aan de ene kant echt fantastisch, maar ook wel verschrikkelijk gok ik zo

En brood, tsja. Ik eet sowieso helemaal geen zout voor een wedstrijd, dus dan valt brood sowieso af. Verder vind ik het nog best wel wat calorieën hebben, dus dan vervang ik het liever door iets met minder.
Oud 30-05-2015, 17:39
Knitten.
Knitten. is offline
Maar jij hoeft denk ik ook niet zo extreem hard af te vallen als ik moest
Oud 30-05-2015, 17:40
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Maar jij hoeft denk ik ook niet zo extreem hard af te vallen als ik moest
Niet extreem nee, en ik moet ook niets Maar wel van mezelf
Oud 30-05-2015, 17:41
Elin3
Elin3 is offline
Ik zou echt niet weten wat ik zou moeten eten als ik geen brood at. Ik eet toch elke dag wel 5 a 6 boterhammen, toen ik nog op de markt werkte soms 8 a 10 op een dag
Oud 30-05-2015, 17:41
Knitten.
Knitten. is offline
Nou ja, ik "moest" op zich ook niet. En zolang ik op het minimum gewicht inweeg kunnen mijn coaches er verder niets over zeggen, maar toch is het dan fijn als je er iets onder zit.
Oud 30-05-2015, 17:42
Knitten.
Knitten. is offline
Ik denk niet dat ik nog zoveel brood ga eten als ik vroeger deed, nu ik ook zoveel alternatieven weet die verschrikkelijk lekker zijn
Oud 30-05-2015, 17:43
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Nou ja, ik "moest" op zich ook niet. En zolang ik op het minimum gewicht inweeg kunnen mijn coaches er verder niets over zeggen, maar toch is het dan fijn als je er iets onder zit.
In elk geval een fijne stok achter de deur Misschien moet ik ook maar gaan roeien, huhu
Oud 30-05-2015, 17:43
Macrador
Macrador is offline
Ben jij wel op een gezond gewicht of te mager?
Oud 30-05-2015, 17:46
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wat eet je dan in plaats van brood, knitten?
Oud 30-05-2015, 17:48
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben gewoon te breed om een gladde boot te sturen, dan zit ik klem met mijn heupen

Vorige week kregen ik en mijn roeimaatje kritiek dat we te breed waren voor onze boot
Oud 30-05-2015, 17:51
Verwijderd
Mijn vader is fout bezig met diëten. Hij eet opeens geen aardappelen, brood, melk en koffie. Als hij klaar is met afvallen gaat hij dit toch weer eten en drinken
Oud 30-05-2015, 17:53
Verwijderd
Ik krijg ook een kom brinta, 4 a 5 boterhammen en aardappelen, groente, vlees op een dag onaar binnen gewerkt. En ik drink teveel melk met cacao
Oud 30-05-2015, 17:54
Knitten.
Knitten. is offline
Ik ben op gezond gewicht, als het geen wedstrijdweekend is. Maar in een wedstrijdweekend kan ik officieel wel 2 of 3 kilo onder gezond gewicht zitten, maar dat is bijna alleen maar vocht . Dus dat vind ik dan weer niet echt meetellen.

En in plaats van brood
- Crackers / rijstwafels met mager beleg
- Pannenkoekjes
- Havermout (heel soms )
- Yoghurt of kwark met fruit
- Bananenpannenkoekjes (van ei en banaan, dan bakken als ei) <-- wat echt mijn lievelingsontbijt is
- Alle vormen van ei: roerei met groente, gebakken ei met groenten, ook wel eens gewoon omelet met groenten. Eigenlijk van alles en nog wat van ei in combinatie met groenten.
- Ook wel eens zelfgemaakte smoothies enzo, ook in allerlei vormen, hangt er dan vanaf wat ik in huis heb
- Salades wel eens, als ik ze over heb van de dag ervoor.
- Eierkoeken in wedstrijdweekenden

En eigenlijk altijd wel een appel.
Oud 30-05-2015, 17:55
Verwijderd
Oja elke dag naar school neem ik banaan mee, want lekker
Oud 30-05-2015, 17:56
Knitten.
Knitten. is offline
Ik heb ook een keer ontbijtmuffins gemaakt, die waren ook best wel chill en lekker en ook best wel gezond dacht ik, maar dat was meer een uitzondering. Maar het kan wel.
Oud 30-05-2015, 17:57
Abby.
Abby. is offline
Spinazie-omeletjes <3
Oud 30-05-2015, 17:58
Knitten.
Knitten. is offline
Ei is echt heel fijn als ontbijt.
Oud 30-05-2015, 17:58
Abby.
Abby. is offline
Waarom havermout soms? Omdat je het niet lekker vind of om andere redenen?

Ik hou van havermout <3 met kaneel en appel.
Oud 30-05-2015, 17:59
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wow, wat een hoop dingen die ik nooit had bedacht
Oud 30-05-2015, 18:00
Abby.
Abby. is offline
Ik ga eens een plannetje maken.
Maandag begin ik. Ik wil ook wel nu beginnen maar ik heb net pasta gegeten en morgen moet ik de hele dag werken op de boerderij van m'n oom en tante en heb ik geen idee wat ik voorgeschoteld ga krijgen.
Oud 30-05-2015, 18:00
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dit is wel een interessante aflevering over eten trouwens!
Oud 30-05-2015, 18:01
Abby.
Abby. is offline
Ik ben niet goed in smoothies maken. Dwz ik vind die van mij nooit lekker Maar ik ben ook geen fan van banaan en mango. Terwijl dat nu juist net zoetmakers zijn natuurlijk.
Oud 30-05-2015, 18:01
Verwijderd
Ik ga die muffins eens proberen. Wel in het weekend.
Oud 30-05-2015, 18:04
Knitten.
Knitten. is offline
Citaat:
Waarom havermout soms? Omdat je het niet lekker vind of om andere redenen?

Ik hou van havermout <3 met kaneel en appel.
Havermout is best goed om te eten, dus ik eet het wel eens, maar ik vind het toch een beetje meh. Maar het is heel makkelijk en snel

Citaat:
Wow, wat een hoop dingen die ik nooit had bedacht
Dit zijn alleen de dingen die ik echt regelmatig eet. Ik probeer ook echt heel veel uit als ik er tijd voor heb.
Oud 30-05-2015, 18:05
Abby.
Abby. is offline
Ik vind het juist altijd een beetje gedoe 's ochtends, havermout maken en overnight oats vind ik niet lekker.
Dan gaat een ei bakken sneller.
Abby.
Abby. is offline
Oh, en rijstwafels ben ik ook erg fan van trouwens.
Yne
Yne is offline
Ik eet gewoon wat ik wil eten, als ontbijt vaak brood uit de oven met kaas en tomaat <3 maar dat maakt mijn vriend gelukkig, ik heb zelf nooit zin in gehannes 's ochtends
Oud 30-05-2015, 18:06
Knitten.
Knitten. is offline
Citaat:
Ik ben niet goed in smoothies maken. Dwz ik vind die van mij nooit lekker Maar ik ben ook geen fan van banaan en mango. Terwijl dat nu juist net zoetmakers zijn natuurlijk.
Aardbeien komen nu weer een beetje, ik had laatst op de markt echt ziek veel aardbeien voor 4 euro ofzo, die waren echt lekker zoet. En frambozen of kersen. Nectarines. Sinaasappels willen ook nog wel eens wat zoetigs geven, aardbeien-sinaasappelsap is ook echt goddelijk lekker <3
Oud 30-05-2015, 18:06
Knitten.
Knitten. is offline
Of meloen! Dat kan ook. Druiven zijn wel verschrikkelijk zoet maar zou ik niet echt aanraden, want velletjes en echt mega-hoeveelheden suiker die erin zit.
Oud 30-05-2015, 18:07
Yne
Yne is offline
Je kunt fruit voor smoothies ook gewoon uit de vriezer kopen, stukken goedkoper.
Oud 30-05-2015, 18:07
Abby.
Abby. is offline
Ja, aardbeien moeten wel in het zomerseizoen, in de winter zijn ze gewoon te zuur

/onthoud
Oud 30-05-2015, 18:08
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Je kunt fruit voor smoothies ook gewoon uit de vriezer kopen, stukken goedkoper.
Oh ja, goeie
Oud 30-05-2015, 18:10
Knitten.
Knitten. is offline
Ik vind fruit uit de vriezer, in ieder geval van de AH, echt niet te eten, heel smakeloos ofzo :\.
Oud 30-05-2015, 18:14
Yne
Yne is offline
Ik doe er wel eckte banaan bij, dat scheelt!
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik had wel altijd diepvriesfruit voor in mijn overnight oats als ik geen appel er door deed maar nu komt er weer meer zomerfruit.
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vanilleyoghurt met kiwi en ijsblokjes is ook lekker Ik ben allergisch voor sinaasappel en dan is het lastig om iets goed vloeibaar te krijgen vind ik.
Oud 30-05-2015, 18:17
Knitten.
Knitten. is offline
Kiwi
Oud 30-05-2015, 18:23
Verwijderd
Ik vind diepvriesframbozen echt mega lekker voor in een smoothie! En ik maak ook wel eens een groene smoothie, maar ben toch meer fan van fruitsmoothies.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten