Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Welke dude in DH?
||
Citaat:
![]() En deze dude.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Maar heb de serie al twee keer van begin tot eind gezien. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Het is een heel lang verhaal. Ik had vorig jaar alles gehaald maar moest nog 2 vakken herkansen. Je bent verplicht je in te schrijven voor alle tentamens (waarom zou je een tentamen niet willen doen? Maar goed). Er staat een hele lijst met al je vakken en die moet je allemaal aanvinken. Doe je dat niet, dan blijft er een melding staan. Ik ben er dus 100% zeker van dat ik me had ingeschreven. Maar blijkbaar was er daar iets misgegaan, ik heb m'n bevestigingsmail niet gelezen en daar stonden de betreffende tentamens niet in. Ik had het toen gelijk moeten aangeven. Ik kwam er 2 dagen voor het tentamen achter. Ik ben gelijk naar alle mogelijk balie's gegaan, al m'n docenten ingelicht, de hoogste baas van mijn opleiding stond achter me en wilde me graag dispensatie verlenen. Ik moest die 2 vakken nog halen voor m'n P zodat ik naar een andere studie kon overstappen. Nou, dan zou je denken: ze pleuren je in het systeem, printen een extra en tentamen uit en ze zeggen foei foei voortaan altijd opletten, maar nee. Dat was allemaal moeilijk moeilijk en ik moest me wenden tot de examencommissie. Die heb ik natuurlijk direct aangeschreven maar helaas; ik ben als student verantwoordelijk voor een correcte inschrijving, end of story. Ik heb nog geprobeerd om met een 21+ toets op de studie te komen die ik eigenlijk wilde doen, daar ben ik met vlag en wimpel geslaagd voor NE en EN maar helaas gezakt op het essentiële vak M&O. Ik ben natuurlijk zelf stom geweest door het niet te controleren, maar ik vind het zo achterlijk dat je daar zo hard voor wordt gestraft....terwijl ik verder dus alles had gehaald en we het hebben over de Sociale Professies nota bene. Aangezien de vakken die ik moest herkansen pas in het vierde blok werden gegeven en ik ondanks al mijn voorstellen voor extra stages, terugkomen in de vakantie en bereidheid alles te doen om die herkansingen te maken, het niet eerder dan dat mocht doen, had ik geen zin een heel jaar daarop te gaan wachten. Ik had deze studie alleen maar gekozen omdat het me de makkelijkste leek en op die manier die M&O test kon omzeilen. Dus ja, dik faalverhaal. |
![]() |
|
Pip, er zit een goede kappersacademie in de stad in Delft. 7,50 voor wassen, drogen, knippen. Supergoede ervaring mee. Als je een beetje model erin wilt, zit je vaak wel waar langer. En je moet een afspraak maken.
||
Citaat:
En de derde serie is sowieso veel leuker dan de eerste twee, want daar heeft ie gezelschap.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Heb je je boeken ook op die manier gesorteerd?
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
Mijne liggen op hoogte, per plank. Gelukkig hebben veel zelfde genre boeken dezelfde hoogte. Heb schoolboeken en andere educatieve boeken op een ander plank, dus min of meer op onderwerp.
||
Citaat:
|
Re: boeken
Ik heb ze gesorteerd in 4 verschillende categorieen: studie-romans, studie-informatie, eigen romans en eigen overig. De romans staan op alfabetische volgorde, studie-info staat per vak en overig staat op grootte (er zitten hele grote/zware boeken bij en die moeten aan de zijkant, anders zakt m'n plank door, weet ik uit ervaring ![]() Op kleur staat mss wel leuk, maar lijkt me echt gigantisch onpraktisch. Ik be/veroordeel mensen er ook stiekem op als hun boeken zo staan. Re: Kappers Ik ga naar een kapper die best wel prijzig is (40 euro voor alleen knippen), maar ik ga toch maar eens per jaar en ik vind de service er fantastisch. Ik ben vorige maand weer geweest en de kapster kende me nog en wist ook nog vanalles en ze nam echt de tijd voor me. Ze overlegt altijd goed (dus er gaat geen halve meter haar af als je alleen maar je dode puntjes geknipt wil hebben) en heeft verstand van wat staat en wat het beste is voor mijn type haar. Voor die zekerheid betaal ik graag wat meer. (Ik heb nog steeds trauma's van het kinki-fiasco)
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Ze is nogal opruimerig in het algemeen ![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|