Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2015, 11:24
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik voelde me vaak ook een beetje ongemakkelijk als HBO-er op een verjaardag van vrienden van mijn vriend waar hij mee had gestudeerd aan de universiteit. Ik werk met mijn handen en verdien mijn geld en heb plezier in mijn werk maar zij hebben allemaal dure functies, auto van de zaak en elk jaar een nieuwe baan.
Oud 02-08-2015, 13:47
Verwijderd
Citaat:
Ben op de verjaardag van een vriend die mbo heeft gedaan en een jaar in de bouw heeft gewerkt, fascinerend hoe anders die mensen de wereld zien en denken dan de meeste mensen waar ik normaal mee omga.
Wel vertrouwd dat ook hier joden en negergrappen gemaakt worden als mensen dronken raken enige probleem is dat ik hier twijfel of 3/4 t niet gewoon meent ipv een slechte grap vertelt
Citaat:
De kat heeft me net wakker gemaakt omdat mn slaapkamerdeur dicht was. Wat een avonturen

Herkenbaar. Een jongen van mijn middelbare school (jaar onder mij, maar dan VMBO) bij mij de elektra doen. Hele aardige gozer, deed nu MBO in de avonduren, compleet andere belevingswereld inderdaad!
Citaat:
Ik voelde me vaak ook een beetje ongemakkelijk als HBO-er op een verjaardag van vrienden van mijn vriend waar hij mee had gestudeerd aan de universiteit. Ik werk met mijn handen en verdien mijn geld en heb plezier in mijn werk maar zij hebben allemaal dure functies, auto van de zaak en elk jaar een nieuwe baan.
Stelletje simpele zielen zijn jullie toch ook.
Oud 02-08-2015, 13:51
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
nare lul ben.je ook
Oud 02-08-2015, 13:59
zoef de haas
zoef de haas is offline
Maar wel één die gelijk heeft.
Oud 02-08-2015, 14:06
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
komt die bekrompen kut ook.nog
Oud 02-08-2015, 14:07
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
nee okr sorry zoef
Oud 02-08-2015, 14:08
Verwijderd
Citaat:
komt die bekrompen kut ook.nog
Je hebt zelf een bekrompen kut.
Oud 02-08-2015, 14:13
zoef de haas
zoef de haas is offline
Een zure kut misschien, maar zeker niet bekrompen.
Oud 02-08-2015, 14:21
df
df is offline
stinkende?
Oud 02-08-2015, 14:24
zoef de haas
zoef de haas is offline
Ja ook dat, ik heb geen schone onderbroek meegenomen.
Oud 02-08-2015, 14:30
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Oud 02-08-2015, 14:33
Verwijderd
Ze is zich er eentje.
Oud 02-08-2015, 14:39
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
bijna 50000
Oud 02-08-2015, 14:39
Verwijderd
Nog 85
Oud 02-08-2015, 14:41
Elin3
Elin3 is offline
Er lijkt echt geen einde te komen aan alle zooi bij ons in huis
Oud 02-08-2015, 14:49
df
df is offline
Er is een nieuwe politieke partij las ik net, Partij Voor Beter Nederland (pvbn). Echt fantastisch.

Ze willen onder andere gratis zorg, gratis onderwijs, gratis ov en lagere belastingen. Ik wil ook graag m´n leven lang stufi en een lul van 45 cm misschien kunnen ze dat ook direct regelen.
Oud 02-08-2015, 14:49
Verwijderd
Structuur aanbrengen! Kamer voor kamer en alles wat je een jaar niet in je handen hebt gehad behalve documenten over hypotheken enzo rücksichtslos wegtyfen.
Oud 02-08-2015, 14:50
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
waarom wil je een lul van 45 centimeter
Oud 02-08-2015, 14:50
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Nog 85
HYPEHYPE
Oud 02-08-2015, 14:51
df
df is offline
Van z´n fbpagina:
´Vooraf alvast mijn excuus voor het volgende. Ik heb de website zelf gebouwd, dus sorry voor eventuele spel fouten.´

Mijn stem heeft ´ie.
Oud 02-08-2015, 14:51
Verwijderd
Linker ctrl-shift, df.
Oud 02-08-2015, 14:53
df
df is offline
Citaat:
Linker ctrl-shift, df.
tot uw dienst

http://www.pvbn.nl/
Oud 02-08-2015, 14:59
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Structuur aanbrengen! Kamer voor kamer en alles wat je een jaar niet in je handen hebt gehad behalve documenten over hypotheken enzo rücksichtslos wegtyfen.
Grootste deel is zooi van m'n pa overigens, waar ik nu mijn spullen tussen uit probeer te halen. Ik heb alweer een enorme berg spullen voor de kringloop en een flinke stapel voor de textielcontainer, dus dat gaat sowieso allemaal weg
Omdat het hele huis leeg moet heb ik inmiddels ook ontdekt dat we zat glazen hebben om een restaurant te beginnen En wel meer dingen in overvloed. Sommige dingen, zeker spullen van m'n moeder, zijn ook raar om weg te doen
Oud 02-08-2015, 15:00
Verwijderd
Dan laat je hem dat toch lekker zelf regelen?
Oud 02-08-2015, 15:00
zoef de haas
zoef de haas is offline
Mij tip, propbeer niet aan elke positief meteen ook een negatief te hangen. Datmaakt dingen voor jezelf echt een stuk lastiger/vermoeiender. En dat is natuurlijk in deze situatie lastig, maar echt, ik denk dat dat je een hoop goed kan doen.
Oud 02-08-2015, 15:06
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dan laat je hem dat toch lekker zelf regelen?
Mijn pa moet zijn eigen zooi opruimen idd, maar voorlopig staan er vooral overal in huis stapels van hem en dozen van hem. Hij heeft nog 10 dagen om de rest in de pakken en zijn treinbaan af te breken

Daarna is het dan wel weer mijn verantwoordelijkheid dat het huis leeg opgeleverd wordt, dus ik hoop dat t m'n pa lukt alles op tijd in te pakken en te verhuizen.
Oud 02-08-2015, 15:13
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Heeft je vader ook al nieuwe woonruimte?
Oud 02-08-2015, 15:19
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Heeft je vader ook al nieuwe woonruimte?
Ja, gelukkig wel! Hij krijgt morgen de sleutel, de 12e wil hij verhuizen (lees: de grote meubels verhuizen).
Oud 02-08-2015, 15:21
Verwijderd
Knuffels voor elin3!
Oud 02-08-2015, 15:43
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ja, gelukkig wel! Hij krijgt morgen de sleutel, de 12e wil hij verhuizen (lees: de grote meubels verhuizen).
Oh gelukkig! Misschien gaat het dan ook meer leven voor hem?
Oud 02-08-2015, 16:18
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Oh gelukkig! Misschien gaat het dan ook meer leven voor hem?
Hij overziet het nu niet echt geloof ik. Het hele huis staat ook vol met dozen,dus ik kan het me wel voorstellen. Er is amper ruimte om een kast open te doen.
Oud 02-08-2015, 18:11
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dat helpt niet mee idd.

Wij hadden zelfgemaakte pizza en hij was nom
Oud 02-08-2015, 18:56
Verwijderd
Ik heb net ook een pizza op
Nom
Oud 02-08-2015, 22:00
Verwijderd
Vakantie is voorbij. Morgen eerste werkdag bij een nieuw baantje
Oud 02-08-2015, 22:24
Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
Citaat:
Stelletje simpele zielen zijn jullie toch ook.
Citaat:
Mij tip, propbeer niet aan elke positief meteen ook een negatief te hangen. Datmaakt dingen voor jezelf echt een stuk lastiger/vermoeiender. En dat is natuurlijk in deze situatie lastig, maar echt, ik denk dat dat je een hoop goed kan doen.
Wat een goede opmerkingen vanavond!

Ik heb vandaag voor t eerst in de ambulance gezeten. Super stoer. Moest iemand begeleiden, niet heel ernstig. Dus helaas voor mij geen zwaailichten en sirenes. Zo maak je nog eens wat mee.
Oud 02-08-2015, 22:25
Macrador
Macrador is offline
Als je volgende keer je tieten laat zien zal die ambulancebroeder wel zijn zwaailichten aandoen.
Oud 02-08-2015, 22:30
Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
Het was best een sexy broeder, dus had zomaar gekund!
Oud 02-08-2015, 22:32
df
df is offline
Dat van.daantje vond ik ook een nogal aparte post maar dat de belevingswereld van mbo3'ers en dakdekkers van 21 anders is dan die van studenten (over het algemeen!!!11!!!1) vind ik eigenlijk niet echt een vreemde opmerking.

En dan nog, ik zat daar op die verjaardag te schijten, was verder niet bedoeld als 'alle mbo'ers zijn dit en doen zo'. Gewoon iets wat me daar opviel en ik grappig vond op dat moment.
Oud 02-08-2015, 22:33
Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
No prob
Oud 02-08-2015, 22:34
df
df is offline
Morgen naar Frankrijk liften no prob
Oud 02-08-2015, 22:59
Verwijderd
Citaat:
Dat van.daantje vond ik ook een nogal aparte post maar dat de belevingswereld van mbo3'ers en dakdekkers van 21 anders is dan die van studenten (over het algemeen!!!11!!!1) vind ik eigenlijk niet echt een vreemde opmerking.

En dan nog, ik zat daar op die verjaardag te schijten, was verder niet bedoeld als 'alle mbo'ers zijn dit en doen zo'. Gewoon iets wat me daar opviel en ik grappig vond op dat moment.
Het is allemaal helemaal prima hoor jochie, maar het werd door allemaal nogal fucking zwakzinnig geformuleerd.
Oud 02-08-2015, 23:02
df
df is offline
Oud 02-08-2015, 23:31
Verwijderd
Citaat:
Morgen naar Frankrijk liften no prob
Nee toch
Oud 03-08-2015, 00:39
bloodyb
bloodyb is offline
JA , HIJ ACHTERVOLGT JE!!!!
Oud 03-08-2015, 11:45
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
k
Oud 03-08-2015, 12:22
Verwijderd
Citaat:
JA , HIJ ACHTERVOLGT JE!!!!
Oud 03-08-2015, 12:31
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik snap niet echt helemaal wat je hier nou mee wil zeggen.
Oud 03-08-2015, 12:35
Macrador
Macrador is offline
Hullepie ik voel me niet thuis bij mensen die anders zijn dan ik?
Oud 03-08-2015, 12:42
Carn
Carn is offline
Tja, een goede vriend van me heeft er ook een handje van om voornamelijk over werk en 'en woop weer een nieuwe leaseauto en woo weer naar het buitenland voor een klus' te praten; maar in zijn geval is hij ook gewoon oprecht enthousiast en vindt hij het leuk om te vertellen (soms tot vervelens toe, dat terzijde). Ik kan me voorstellen dat dat soms wat opschepperig overkomt. In 'mijn vriendengroep' hebben we het eigenlijk nooit over dat soort dingen, dus het is gewoon bij iedereen wat anders. Maar goed, ik heb ook een paar vrienden die nooit 'gestudeerd' hebben en die een stuk intelligenter handelen dan menig universitair opgeleid persoon; ik vind opleidingsniveau nou niet altijd een graadmeter voor het sociale milieu waar je je in bevind, of dat het garant staat voor het nemen van juiste beslissingen in je leven
Oud 03-08-2015, 12:44
Carn
Carn is offline
zo heeft deadlock een aardige carrière opgebouwd, ondanks zijn problemen met het syndroom van Down.

Regels voor berichten