Nou, dan ga ik maar tegen mezelf praten. Vinden jullie herfst ook zo leuk? Ik kan niet wachten om tamme kastanjes te gaan verzamelen, lekker de hond uit te laten en heerlijk de geur van natgeregende aarde op te snuiven.
30-09-2015, 20:32
Verwijderd
behalve dat ik geen hond heb
30-09-2015, 20:33
Verwijderd
en dat natgeregende aarde echt wel lekker ruikt, maar natgeregende hond niet
30-09-2015, 20:34
Verwijderd
Sowieso vind ik hond-geur best wel vies, nat of niet.
Verwijderd
Al is het vast wel gezellig om een hond te hebben, maar ik zou willen dat ik hem uit kon zetten als ik er geen zin in heb.
Verwijderd
Eigenlijk wil ik gewoon een tamagotchi die je uit kunt laten.
Verwijderd
Misschien is dat de reden dat ik nog steeds pokémon speel.
Van mij mag het nog wel even zo blijven lekker door het zonnetje fietsen naar het werk, beestjes in de wei. Ik zie altijd en beetje op tegen het donker en grijs wat met de herfst komt.
Hebben ze in Japan geen chille robothonden, die je gezellig uit kunt laten? Zoéén wil ik wel. Hij moet gewoon gezellig lopen en mag niet poepen, pissen, eten, kwijlen, stinken, teken hebben, blaffen, opspringen of om eten bedelen.
Van mij mag het nog wel even zo blijven lekker door het zonnetje fietsen naar het werk, beestjes in de wei. Ik zie altijd en beetje op tegen het donker en grijs wat met de herfst komt.
Oh hee leven. Hmja, ik vind dat donkere en grijze juist heel leuk! <3
Misschien kun je en gezin zoeken wat veel werkt en een hond heeft en daar af en toe mee gaan lopen, of iemand die niet meer zo vaak kan lopen met hun woef omdat oud of ziek en zwak?
Vraagje; ik stuur een berichtje naar iemand op fb waarmee ik geen vrienden ben. Dan komt t bericht in overigen. Als we dan wel vrienden worden en diegene heeft t bericht nog niet gelezen. Verplaatst het zich dan naar zijn/haar gewone inbox?