Advertentie | |
|
![]() |
|
Zijn er hier wat nerds die mij kunnen helpen? Ik heb een all-in-one printer. Hij print, hij scant, maar als ik kopieer doet ie wel alsof ie iets print, maar er komt uiteindelijk een leeg blaadje uit het ding. Als ik t te kopiëren papiertje eerst scan en dan vanaf mijn laptop weer afdruk is er niks aan t handje. Hoe kan dit?!
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
die in zoetje in juist mijn favoriet. Alleen al vanwege het feit dat je er pal onder gratis kan parkeren. De winkel vind ik ook een stuk overzichtelijker dan DH.
|||
Citaat:
Die in DH ben ik dus vrijdag voor het eerst geweest en die viel me op zich ook wel mee, maar mss omdat ik er vroeg op de dag was. Erg overzichtelijk vond ik het niet. Citaat:
![]()
|
Over puinzooi gesproken: ik was vandaag aan het werk en het was behoorlijk druk en ik had duizend taken die ik moest doen tussen het gasten helpen door. Komt er ineens iemand zeggen dat ik de wc moet checken, want die is goor en blabla. Blijkt dat ding bijna over te stromen en volgepropt te zitten, en moest ik met m'n (behandschoende, gelukkig) klauwen in de plee zitten graaien. Eén of andere domme kut had er een tampon in gegooid.
![]() Er staat een prullenbak, hoer! ![]() ![]() ![]() Fucking trauma's jongeh. ![]()
|
Oh en een andere kut was boos, omdat ze het verkeerde drankje had gehad. Misschien moet je volgende keer niet je giechelende josti-vriendje laten bestellen!
![]() (Hij mompelde een drankje. Ik: een chai latte?, Hij: Nee, LATTE. *lacht met vriendin alsof ik kkdom ben*. Ik stel nog extra vragen, die met koffie te maken hebben, sla een prijs aan van een latte etc. en dan is't zogenaamd mijn schuld. Kut: 'ik stond naast 'm en hij zei chai hoor!'. Ja jongeh, ik sta niet naast 'm, ik sta naast een luidruchtig koffieapparaat en een oven, en ik vroeg 't nog! STERF!)
|
Ik las net een fanfictionverhaaltje waarin Victoria Coren en James Bishop samen in een taxi zitten (op de terugweg van een Children in Need-event) en zij bíjna met hem meegaat naar zijn hotelkamer, maar op 't eind besluit dat ze trouw wil blijven aan David Mitchell. Ik las het om te cringen, maar ik vond het uiteindelijk best wel spannend.
![]()
|
gister zo'n mooi gevalletje karma
![]() Er zijn 3 auto's (smalle gracht), auto 1, politiewagen, auto 3. Auto 1 wordt staande gehouden door de politie. Auto 3 wacht, ik rij die voorbij. Dan komt auto 4 die best wel hard komt aangereden en geen rekening houdt met mij als fietser waardoor ik moet afstappen. Dan besluit die man om hard te toeteren tegen de opstopping. Hij had niet gezien dat de popo daar stond en die kwamen gelijk naar hem toe om hem een bon te geven ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Even bijknuffelen met mijn favoriete haarbal
![]() Mijn bank werd trouwens vandaag geleverd en sindsdien ben ik echt een beetje verliefd op mijn huisje. ![]() Hopelijk maakt de schilder het schilderwerk in de keuken snel af, dan kan ik de keuken ook normaal in gebruik nemen.
||
Citaat:
Ik shipte eerst Charlie Brooker met Victoria Coren, maar toen werd 't David Mitchell, wat niet heel vreemd is aangezien Mitchell en Brooker steeds meer op elkaar zijn gaan lijken. Heb je de nieuwe peep show al gezien, btw? Er is behoorlijk wat ophef over. Bij hetero mannen vooral.
|
|