Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2016, 21:12
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Heb je hem al gereboot?
Ja, van de week al. Net nog een keer. Toen ie weer opgestart was, gaf ie niet aan dat ie opgeladen werd maar toen ik het stekkertje van de oplader eruit en erin deed weer wel en nu is ie weer 1% meer.

Citaat:
Dat valt toch nog wel mee?
Niet heel oud maar het was toen al een vrij oud model toestel.
Oud 22-06-2016, 21:12
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hele rare lucht hier, hele gele gloed.
Oud 22-06-2016, 21:30
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Serieus.
?
Oud 22-06-2016, 21:35
Verwijderd
Citaat:
?
Precies wat Belg zegt. No true scotsman. Je impliceert dat het vast geen échte christen is als ze zich zo gedraagt.
https://en.wikipedia.org/wiki/No_true_Scotsman
Oud 22-06-2016, 21:47
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Precies wat Belg zegt. No true scotsman. Je impliceert dat het vast geen échte christen is als ze zich zo gedraagt.
https://en.wikipedia.org/wiki/No_true_Scotsman
Het leek mij niet aannemelijk, maar ik ben niet degene die moet oordelen over de oprechtheid van het geloof van een ander Dus ik wilde het niet volledig uitsluiten.
Oud 22-06-2016, 21:52
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ja, van de week al. Net nog een keer. Toen ie weer opgestart was, gaf ie niet aan dat ie opgeladen werd maar toen ik het stekkertje van de oplader eruit en erin deed weer wel en nu is ie weer 1% meer.
Ik ken wel meer mensen bij wie kabeltjes slecht werken. Mijn powerbank deed 't als een tiet op mijn telefoon, maar bij m'n ouders en bij een vriend van me werkte 't alleen als ze het kabeltje vasthielden.
Dus, probeer eens wat andere kabeltjes/opladers.
Oud 22-06-2016, 21:53
Holland Oates
Holland Oates is offline
Btw, m'n festivalplanning ligt overhoop, want ik kreeg net bericht van de organisatie dat de camping morgen nog niet open gaat vanwege noodweer en nattigheid. Dus 20000 mensen moeten allemaal tegelijk op vrijdag en dan binnen een uur de tent opzetten voor de eerste band begint. Dat gaat leuk worden.
Oud 22-06-2016, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Het leek mij niet aannemelijk, maar ik ben niet degene die moet oordelen over de oprechtheid van het geloof van een ander Dus ik wilde het niet volledig uitsluiten.
Je maakt het er niet bepaald beter op zo.
Oud 22-06-2016, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Btw, m'n festivalplanning ligt overhoop, want ik kreeg net bericht van de organisatie dat de camping morgen nog niet open gaat vanwege noodweer en nattigheid. Dus 20000 mensen moeten allemaal tegelijk op vrijdag en dan binnen een uur de tent opzetten voor de eerste band begint. Dat gaat leuk worden.
DTR?
Oud 22-06-2016, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Oud 22-06-2016, 22:09
Verwijderd
Klinkt als een goed festival Trimmie!
Oud 22-06-2016, 22:09
Verwijderd
sorry. Kusje voor jou. En voor Bas. Omdat het kan.
Oud 22-06-2016, 22:10
Verwijderd
Kusjes voor jou en Jos!
Oud 22-06-2016, 22:11
Verwijderd
Bas wanneer gaan we datennnnn?
Oud 22-06-2016, 22:44
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Klinkt als een goed festival Trimmie!
Ik hoorde er goede dingen over en de line-up is altijd tof. Jammer dat je aan het weer niet zo veel kan doen.
Oud 22-06-2016, 22:59
Verwijderd
Is ook zo. Ik ken het niet, maar ik hoop dat het gezellig is en dat het weer goed is en dat ade wereld gered wordt een dat je er voor altijd en eeuwig gelukkig mag zijn en dat het beste moment dat je daar hebt nooit voorbij gaat en dat je op een gegeven moment helemaal uit elkaar barst van geluk want dat is zo fijn
Oud 22-06-2016, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Bas wanneer gaan we datennnnn?
Morgenavond?
Oud 22-06-2016, 23:01
Verwijderd
Morgen repetitie. Maandagavond?
Oud 22-06-2016, 23:01
Verwijderd
Err, misschien, even af laten hangen van het weekend.
Oud 22-06-2016, 23:04
Verwijderd
Laat maar weten, je hebt m'n nummer
Oud 22-06-2016, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Ik hoorde er goede dingen over en de line-up is altijd tof. Jammer dat je aan het weer niet zo veel kan doen.
Ik zal een zonnedansje voor je doen
Oud 23-06-2016, 05:48
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik ken wel meer mensen bij wie kabeltjes slecht werken. Mijn powerbank deed 't als een tiet op mijn telefoon, maar bij m'n ouders en bij een vriend van me werkte 't alleen als ze het kabeltje vasthielden.
Dus, probeer eens wat andere kabeltjes/opladers.
Ga ik doen wel shit dat mijn fijne oplader met lang snoer het niet (goed) doet maar geen ramp als ie verder nog wel oplaadt.
Oud 23-06-2016, 05:50
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik had vannacht ook niet graag op een camping gestaan. De hel ging behoorlijk los hier met heel veel regen en onweer en borrrelende afvoerputjes. Hoop dat ik straks door redelijk weer naar mijn werk kan rijden.
Oud 23-06-2016, 05:53
Verwijderd
Kutkabels hebben geen koper (koper=duur). Besteed iets meer en let op de eigenschappen. Als ze er niet bij staan, vragen.

Wat voor powerbank gebruik je ho?
Oud 23-06-2016, 06:24
Verwijderd
Waar is toddlers and tiara toch een afschuwelijk programma.
Oud 23-06-2016, 06:26
Verwijderd
Joh
Oud 23-06-2016, 06:29
Elin3
Elin3 is offline
Goede morgen! Ik ben nog niet zo toe aan vandaag...
Oud 23-06-2016, 06:29
Verwijderd
Waarom niet?
Oud 23-06-2016, 06:31
Verwijderd
Zijn vanaf je tentamens?
Oud 23-06-2016, 06:33
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Waarom niet?
Ik voel me nog een beetje brak, had een hele rare stomme droom en moet vandaag best veel nuttige dingen doen.

Citaat:
Zijn vanaf je tentamens?
Wat?
Oud 23-06-2016, 06:36
Verwijderd
Je hebt binnenkort toch examens? Of tentamens? Of had je die al gehad? Of ben ik nou in de war
Oud 23-06-2016, 06:37
Verwijderd
Ik bedoelde vandaag
Oud 23-06-2016, 06:39
Verwijderd
Citaat:
Ik voel me nog een beetje brak, had een hele rare stomme droom en moet vandaag best veel nuttige dingen doen.
Knuffel op je bol!

Droom je ook vaak raar wanneer het wisselend weer is?
Oud 23-06-2016, 06:39
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoelde vandaag
Zatlel
Oud 23-06-2016, 06:40
Verwijderd
Goedemorgen! Ik ben veel te vroeg wakker, want ik was vergeten dat ik geen ochtenddienst heb
Oud 23-06-2016, 06:41
Verwijderd
Draai je om dan B.
Oud 23-06-2016, 06:41
Verwijderd
Dat kan ik niet meer als ik al wakker ben
Oud 23-06-2016, 06:42
Verwijderd
Oud 23-06-2016, 06:51
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Je hebt binnenkort toch examens? Of tentamens? Of had je die al gehad? Of ben ik nou in de war
Citaat:
Ik bedoelde vandaag
Volgende week weer! Woensdag een mondelinge herkansing en verder tentamentraining. Weken daarna meer herkansingen. Helaas heb ik het cijfer van één tentamen nog niet terug dus ik weet niet waar ik wat dat betreft aan toe ben.

Citaat:
Knuffel op je bol!

Droom je ook vaak raar wanneer het wisselend weer is?
Meestal geen last van, het was ook geen hele verschrikkelijke droom, maar wel raar. Een getrouwd stel dat ik ken ging weer trouwen, maar nu met een klein feestje thuis, en een vriendin zei af om a.s. zaterdag met me mee te rijden naar een ander feestje. Ik hoop dat dat laatste geen voorspellende gave was, want ik heb weinig zin om dat eind alleen te rijden in een auto die ook nog vermoeiender rijdt dan onze eigen auto (die mijn pa nodig had)
Oud 23-06-2016, 06:54
WolterB
WolterB is offline
Ik heb een vrijdaggevoel
Oud 23-06-2016, 06:56
Verwijderd
Citaat:
Meestal geen last van, het was ook geen hele verschrikkelijke droom, maar wel raar. Een getrouwd stel dat ik ken ging weer trouwen, maar nu met een klein feestje thuis, en een vriendin zei af om a.s. zaterdag met me mee te rijden naar een ander feestje. Ik hoop dat dat laatste geen voorspellende gave was, want ik heb weinig zin om dat eind alleen te rijden in een auto die ook nog vermoeiender rijdt dan onze eigen auto (die mijn pa nodig had)
Valt nog wel mee.

De laatste droom die ik heb onthouden was dat ik op een dubbele brug reed (2 lagen) waaraan gewerkt werd. Er viel n stuk van boven omlaag en ik kwam vast te zitten. Vervolgens vielen er meer brokstukken op mn auto van het bovenste dek. En ik voelde mijn botten breken en mijn longen vullen met bloed. En toen werd ik wakker.
Oud 23-06-2016, 07:05
Elin3
Elin3 is offline
Dat klinkt lekker

Deze droom was schijnbaar mentaal nogal vermoeiend, want ik voel me alles behalve uitgerust
Oud 23-06-2016, 07:06
Verwijderd
Mja. Drukke dromen zijn poep. Dan ben je echt wel moe overdag.
Oud 23-06-2016, 07:59
Verwijderd
Citaat:
Het ging over sletjes, niet over de goedkoopste hoer op aarde.
Wat is er toch met Nardin? En waarom heb je zo de neiging om mensen constant af te branden?

Citaat:
Ehhh sorry.

Wat sluit je nou 'niet volledig' uit? Dat 'sletjes' een christelijke achtergrond hebben?

Wat is volgens jou een sletje? En wanneer heb jij voor het laatst een broek gedragen, melk en vlees met elkaar gecombineerd, geen hoofddoekje opgedaan om te bidden? Heb je nooit seks gehad? Controleer je bij het uitzoeken van je partners wel of hij geen Moabitisch bloed heeft?

Ik denk dat christenen met een 'afwijkende' seksuele moraal of voorkeur het al wel zwaar genoeg te verduren krijgen zonder dat mensen er vanuit gaan dat hun geloof niet oprecht is.
Oud 23-06-2016, 08:01
Verwijderd
Nardin heeft deadlock boos gemaakt. En dat kan hij niet hebben.
Oud 23-06-2016, 08:03
Verwijderd
Zelfde probleem met mij. Gaat al ruim 10 jaar zo. Ach.
Oud 23-06-2016, 08:11
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ik had vannacht ook niet graag op een camping gestaan. De hel ging behoorlijk los hier met heel veel regen en onweer en borrrelende afvoerputjes. Hoop dat ik straks door redelijk weer naar mijn werk kan rijden.
Precies dit. Dit was niet normaaaaaaaaal.
Oud 23-06-2016, 08:13
Verwijderd
Hier is het superchill weer. Zo chill dat ze 's ochtends om acht uur begonnen met het de grond inslaan van paaltjes en het snoeien van de heg
Oud 23-06-2016, 08:47
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb alleen de filmpjes van mijn huisgenoten, want ik sliep als een roos Wel raar gedroomd. Ik droomde dat ik zwanger was
Oud 23-06-2016, 08:48
Verwijderd
Hier is het vies benauwd weer
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten