Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
https://en.wikipedia.org/wiki/No_true_Scotsman |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Dus, probeer eens wat andere kabeltjes/opladers.
|
Btw, m'n festivalplanning ligt overhoop, want ik kreeg net bericht van de organisatie dat de camping morgen nog niet open gaat vanwege noodweer en nattigheid. Dus 20000 mensen moeten allemaal tegelijk op vrijdag en dan binnen een uur de tent opzetten voor de eerste band begint. Dat gaat leuk worden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Is ook zo. Ik ken het niet, maar ik hoop dat het gezellig is en dat het weer goed is en dat ade wereld gered wordt een dat je er voor altijd en eeuwig gelukkig mag zijn en dat het beste moment dat je daar hebt nooit voorbij gaat en dat je op een gegeven moment helemaal uit elkaar barst van geluk want dat is zo fijn
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik had vannacht ook niet graag op een camping gestaan. De hel ging behoorlijk los hier met heel veel regen en onweer en borrrelende afvoerputjes. Hoop dat ik straks door redelijk weer naar mijn werk kan rijden.
|||
Citaat:
Citaat:
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
De laatste droom die ik heb onthouden was dat ik op een dubbele brug reed (2 lagen) waaraan gewerkt werd. Er viel n stuk van boven omlaag en ik kwam vast te zitten. Vervolgens vielen er meer brokstukken op mn auto van het bovenste dek. En ik voelde mijn botten breken en mijn longen vullen met bloed. En toen werd ik wakker. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Wat sluit je nou 'niet volledig' uit? Dat 'sletjes' een christelijke achtergrond hebben? Wat is volgens jou een sletje? En wanneer heb jij voor het laatst een broek gedragen, melk en vlees met elkaar gecombineerd, geen hoofddoekje opgedaan om te bidden? Heb je nooit seks gehad? Controleer je bij het uitzoeken van je partners wel of hij geen Moabitisch bloed heeft? Ik denk dat christenen met een 'afwijkende' seksuele moraal of voorkeur het al wel zwaar genoeg te verduren krijgen zonder dat mensen er vanuit gaan dat hun geloof niet oprecht is. |
![]() |
|
|