Advertentie | |
|
![]() |
|
Gisteren op de Oudegracht een enorrrrrrme kluit mensen en grote roze wolken om hen heen. Het blijft toch een bijzonder fenomeen in het straatbeeld als die mensen die als zombies op Poképace ronddwalen.
![]()
||
Citaat:
![]() En je wordt gewaarschuwd als er een zeldzame Pokemon ergens in de buurt is. Laatst massaal parkeerplek opgelopen voor ene Mr Mime. ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Stomme servers, echt. Op 't werk ingelogd de hele tijd, gaat ge richting station waar de Pokestops zijn, geen verbinding mogelijk. Tot ge helemaal thuis zijt en ge meteen ingelogd raakt. Godverdegodver. :censored: :censored: :censored:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Vanavond met wat mensen flink gelopen (zo'n 15 km) en ook wat goeie eieren uitgebroed
![]() Vanmiddag al Magmar en Ponyta, vanavond een Elactabuzz ![]() En vanmiddag een Diglett gevangen ![]() Maar ben echt net een uur thuis en ik zit langzaam in te storten, dus ik ga lekker naar mijn nest ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
Het was trouwens echt biiiizar druk op Kijkduin. Toen wij die Lapras al gevangen hadden, kreeg de rest er ook lucht van en renden ze alsof de duivel ze achterna zat
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Best betaalde bijbaantje! Scholier10 | 72 | 22-08-2018 07:18 | |
Onzin |
Pokémon GO #3 Mr Soija | 500 | 21-03-2017 17:07 | |
Onzin |
Pokemon Go #2 Mr Soija | 500 | 25-09-2016 19:51 | |
Onzin |
[Pokemon Go] Welk team heb jij gekozen? En waarom? Mr Soija | 17 | 29-07-2016 08:46 |